Necessito ajuda de pares prematurs pel TDR!!

sandrapuig_1331
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. set. 26, 2008 7:40 pm
Contacta:

Necessito ajuda de pares prematurs pel TDR!!

EntradaAutor: sandrapuig_1331 » dv. set. 26, 2008 7:51 pm

Hola a tothom!! Estava navegant per internet i de casualitat m'he trobat aquest fòrum i he pensat que seria una bona idea registrar-me. Ara mateix estic fent 2n de batxillerat i ara estik fent el TDR (treball de recerca). El tema pel meu tdr és ELS NENS PREMATURS.

El meu treball consta d'una part teòrica i d'un part pràctica (entrevistes a pares i mares de fills prematurs, metges...) També hi inclouré una part on explicaré la meva experiència (més ben dit, la dels meus pares) com a nena preamtura que he estat.

M'agradaria passar l'entresvista a pares de nens prematurs a quanta més gent millor. La vostra col·laboració em seria de gran ajuda. Moltes gràcies!

us deixo el meu e-mail aquí sota. M'escriviu un correu si és que hi esteu interessats, i jo us enviaré l'entrevista per e-mail. Sereu un gran suport per el meu treball de recerca!! moltes gràcies de debó!!

sandrapuig_1331@hotmail.com

sandrapuig_1331@yahoo.com

mersiiii
>>S@NdR@<<
Baira
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Baira » ds. set. 27, 2008 3:17 pm

Hola, Sandra,

No és meu cas, però la meva filla petita va haver d'estar ingressada una setmana, quan va néixer, i estava a la Unitat de Neonatologia de l'Hospital de Sant Pau, amb tots els nens prematurs. POtser t'hi podries adreçar, són molt amables, preguntar el que necessitis o posar-te en contacte amb mares i pares dels nens prematurs que hi estiguin ingressats.

Sort!

Cris
sandrapuig_1331
Entrades: 9
Membre des de: dv. set. 26, 2008 7:40 pm
Contacta:

EntradaAutor: sandrapuig_1331 » ds. set. 27, 2008 3:37 pm

Baira ha escrit:Hola, Sandra,

No és meu cas, però la meva filla petita va haver d'estar ingressada una setmana, quan va néixer, i estava a la Unitat de Neonatologia de l'Hospital de Sant Pau, amb tots els nens prematurs. POtser t'hi podries adreçar, són molt amables, preguntar el que necessitis o posar-te en contacte amb mares i pares dels nens prematurs que hi estiguin ingressats.

Sort!

Cris

Gràcies!! ho provaré!!
>>S@NdR@<<
Vilma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dg. set. 28, 2008 12:17 am

Sandra posse't en contacte amb una noia del forum que es diu mamadeEmma crec que es amb un m, la petita va ser prematura, ara està molt molt gran i molt maca!!!!!!!!!!!!!
Sort!!!!!!!
Imatge
Imatge
abuenoll
Entrades: 10
Membre des de: dv. set. 26, 2008 1:51 pm

EntradaAutor: abuenoll » dg. set. 28, 2008 7:04 pm

Hola Sandra,

Som pares de bessons prematurs, ara ja tenen 4 mesos. No ens importaria ajudar-te així que envia'm l'entrevista a: anna_bueno@hotmail.com

Una abraçada,

Anna
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Anna

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::