com es copia un text?
com es copia un text?
hola! potser és una pregunta una mica de pardilla però no sé com es fa per copiar el text d'una altra persona al meu missatge, allò que surt "tal escrigué: bla, bla, bla"
ajuda please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
segur que després és súperfàcil però veeees, no m'inspiro...!

Re: com es copia un text?
ametista ha escrit:hola! potser és una pregunta una mica de pardilla però no sé com es fa per copiar el text d'una altra persona al meu missatge, allò que surt "tal escrigué: bla, bla, bla"
vols dir aixo ??
si es que si , es molt fácil !! has d´anar al missatge que vols copial i a dalt a la dreta posa : " quote " i cliques a sobre i ja está !!
a veure si et surt !!
Re: com es copia un text?
.sandra. ha escrit:ametista ha escrit:hola! potser és una pregunta una mica de pardilla però no sé com es fa per copiar el text d'una altra persona al meu missatge, allò que surt "tal escrigué: bla, bla, bla"
vols dir aixo ??
si es que si , es molt fácil !! has d´anar al missatge que vols copial i a dalt a la dreta posa : " quote " i cliques a sobre i ja está !!
a veure si et surt !!
m'ha sortit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pos eso, era superfàcil i jo que no ho trobava, seré cassurra
moltes gràcies guapes!!!

- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
xllm ha escrit:hola jo no mén surtu....
jolin que malament...
Guapa has d'anar al missatge que va escriure la persona i donar-li al botó que surt al seu missatge, adalt a la dreta, "citar". Llavors s'obrirà la pàgina per escriure el missatge, i al quadre blanc on s'escriu, ja estarà citat el texte, tú només has de continuar escrivint el que vulguis.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |