FIV, infants amb necessitats específiques de suport educatiu?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

FIV, infants amb necessitats específiques de suport educatiu?

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. maig 27, 2022 6:43 am

Avui volia obrir aquest post després de milers de dubtes i inseguretats. Em moc molt en el món de les NESE o infants de necessitats educatives especials. Últimament està creixement molt els casos i...tinc molt al cap si les FIV tenen a veure. He buscat molt i he llegit de tot...

Coneixeu o ja heu tingut infants a través de FIV i tot ha anat bé? Vull dir...heu tingut nens i nenes sense dificultats d'aprenentatge greus, TDAH, TEA, discapacitat intel.lectual...

Perdoneu que obri aquest debat tant negatiu però suposu que l'experiència em fa pensar tant.

Una abraçada :)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV, infants amb necessitats específiques de suport educatiu?

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 27, 2022 8:53 am

Hola Piruleta,

Jo tinc un fill nascut per FIV el 2019. No ha tingut mai cap mena de dificultat, s'ha desenvolupat correctament, no té cap indici de tenir cap patologia per considerar-lo NESE. És un nen completament sa.

Sí que és cert, que s'han relacionat certes patologies amb la FIV, però hi ha una cosa important a destacar: té més a veure amb edat materna que amb la FIV. En general (ja sé que no és el teu cas ni va ser el meu), les dones que se sotmeten a FIV són el que es considera "mares grans" i, a més edat, més riscos.
Et passo aquest vídeo de YouTube d'una noia que ho explica molt millor i de manera més científica que jo:
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: FIV, infants amb necessitats específiques de suport educatiu?

EntradaAutor: Nika_88 » dv. maig 27, 2022 12:33 pm

Bon día!

Treballo en una Llar d'Infants, i si es cert, que últimament ens trobem amb més casos de nens amb dificultats d'aprenentatge, crec que al final son molts agents externs els que poden tenir factors implicará, més l'enderreriment en la posibilitat de ser mare...

Pero si et puc dir, que he tingut força alumnes que han nascut a través de FIV i tot ha anat bé, a més de primera mà et puc comentar que els meus 2 nebots van ser de FIV i no tenen cap dificultat d'aprenentatge o socialització.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::