FIV 2025

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2025

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. jul. 17, 2025 12:11 pm

Hola noies,

Va Noreta ànims!!! et queda re!!!

I la resta, no patiu poc a poc.

Jo la betaespera millor que altres vegades, estic distreta amb tantes coses... He decidit que no faré pipitest com altres vegades, passo. Ja ho havia decidit i pensava que cauria en la tentació, però no. Ja queda res i aguanto.

La veritat que no he tingut cap símptoma, és la 1a vegada que no associo res de res com a símptoma. I no estic ni animada ni desanimada, estic com... no ho sé... no ho puc controlar ni decidir.

Així que ja veurem. El que si que penso és que em queda un només congelat i és a dia 6 també i el pitjor BC que C és l'únic, i penso que si cap anés bé aquest últim que espero no fer servir no crec que fos el bo no ho sé.

Així que re... ja us diré.

Una abraçada!!
Serpentina
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

EntradaAutor: Serpentina » dj. jul. 17, 2025 7:43 pm

Hola noies!!!!

Piruleta, ja ho tens això!!! Ja queda menys, et desitjo molta sort!!

Noreta, pensa que l'espècul és un tràmit cap al teu embrió!!

Amb el tema de la suplementació hi ha qui diu que no serveix de res, però jo estic convençuda que pot ajudar molt. A mi mateixa abans de l'estimulació em van receptar uns suplements per millorar la qualitat dels òvuls...

Liliana, a veure què decidiu a partir d'ara, molts ànims!

Jo he tingut visita aquesta setmana i la transferència hauria de ser el cap de setmana que ve i la beta ja seria la primera setmana d'agost i ja no som aquí...ens hauríem d'espavilar per trobar un lloc que me la fessin i a més a més aquells dies estarem en família bastant extensa, de manera que ho hem deixat córrer perquè preferim fer-ho amb calma. Tot i això, estic trista per haver d'esperar dos mesos...ja sabem que qui espera desespera! Així que res, ens prendrem l'estiu de descans per agafar aire i al setembre hi tornem! Mentrestant, probiòtics i suplement a tope per arribar al setembre amb tot ben equilibrat. Ja em va dir la doctora que si la propera transferència no va bé, faríem alguna prova. Esperem que no faci falta perquè tot plegat se m'està fent llarguíssim!!!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. jul. 19, 2025 2:24 pm

Hola guapes!

És el 1r cop que no faig pipitest ni faig cas dels símptomes. I avui per fi! Possitiu! Beta de 475. Així que sembla que és bona senyal!! La eco la tinc el día 1. Per fi després de 3 transfer veig el +. Ara espero que tot vagi bé! Aquest era de dia 6, BA. Quien la sigue la consigue!! Penseu que és pel 2n fill ja portava trajecte...

Us vaig explicant!!
Liliana88
Entrades: 21
Membre des de: dc. nov. 27, 2024 1:55 pm

EntradaAutor: Liliana88 » dg. jul. 20, 2025 4:05 pm

Piruleta, moltíssimes felicitats!!!! I quina paciència de no haver-te fet cap test a casa!! Admirable! Que vagi tot super bé i ens vas informant quan puguis. Ara que està confirmat, tens algun síntoma?

Serpentina, a descansar molt aquest petit break. El temps vola i en res ja estàs preparan-te per la transfer!! Espero que d'ànims estiguis bé.

Noreta, crec que ja va faltant poc per la transfer, oi? Com ho portes? Molts ànims i moltíssima sort!!

Nosaltres vam tenir finalment visita amb la nostra clínica. La meva Dra no li va donar importància al bioquímic, va dir a vegades passa inclós amb embrions normals. No ens va recomanar cap canvi de cara a la pròxima FIV. Sobre els suplements, ens va comentar que no hi ha cap evidència científica que provi que funcionin, però que no perdem res per provar-ho i ens va recomanar uns suplements (més els que ja estic prenent per recomanació de la Noreta, gràcies!!). La veritat és que tot i que sona una mica passota, em va donar molta confiança perquè té molta experiència i ens pinta la FIV com una carrera de fons, sense dramatitzar cada pedra al camí. La Dra de Gravida ens va semblar maquíssima, però al comentar-li el bioquímic, ens va recomanar un tou de proves, algunes molt invasives i molt cares i vam sortir d'allà estressats. En canvi la meva Dra em va dir que ja he tingut un embaràs previ normal, i que per tant algunes d'aquestes proves no tenien sentit. En fi, que és molt personal, però a nosaltres jo crec que ajustant algunes coses (suplements, un fertilechip, PGT-A) ens pot ajudar i no vull passar per segons quines proves si no són estrictament necessàries... Estem motivats per reprendre al setembre. Us aniré informant!
Noretaaa
Entrades: 26
Membre des de: dt. abr. 22, 2025 8:33 am

EntradaAutor: Noretaaa » dl. jul. 21, 2025 6:02 am

Hola noies!

Ehhhh piruletaaaa!, toma ja!!!, a la tercera!!! Uau la beta és molta alta!!!, felicitaaaats!, que beeeee!!!, depsres de tant de camí, t'ha arribat el moment!!!, ja ens vas explicant!, i ara a poc a poc i paciència perquè arribi la 1a eco!! (ecoespera...)

Liliana! Trobo molt correcte el que t'ha dit la Dra... Mira, tema suplements mal no fan, no hi ha evidència científica, et deixes una pasta... però nosaltres anem a totes!!, per tant, ho provem tot!!! No sé si et vaig comentar que en el meu cas, també vaig deixar el gluten...(per si et serveix...).

A mi també em van dir que haver tingut un embaràs previ, no calia fer les proves... i si ja feu el que comentes i el DGT, ja anireu afinant la punteria (tot i que ja sabem que tampoc garanteix el positiu, però sí que et dona una mica de tranquil·litat que l'embrió està sa per dins).

Crec que això dels bioquímics, és una cosa molt comuna no??? Fa ràbia, però entenc que per mala sort forma a part del camí...

Serpentina!, tu ara a gaudir de vacances, estiu... i al setembre, súper power amb el tema!

La referència me la faran dijous... he agafat divendres de festa (no hi ha res garantit), però ja que pago tants diners... m'ho agafo amb calma.
-Desembre,gener,febrer 25 : 3 inseminacions donant negatives
-1ra ESTIMULACIÓ (abril 25): 7 òvuls fecundats, 1 blasto C dia 5 (congelem).
-2na ESTIMULACIÓ (maig 25): 12 òvuls fecundats. 4 blastos dia 5 i 6. DPG a tots!
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
- juliol 25- tranferència blastocist euploide 5AB
- Agost 25- ABORT anembrionari setmana 7dg
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. jul. 23, 2025 2:48 pm

Hola noies!!

Doncs mireu tema símptomes... Amb el 1r embaràs: punxada 1er dia transfer nit, dolor ovaris tipus regla, mal de cap dos dies i temperatura alta.

1a transfer negativa: cap símptoma que recordi.

2a transfer negativa: dolors ovaris que va anar desapareixent, punxada dia després transfer (pensava que seria +)

2n embaràs: cap punxada, mal de cap una tarda (pensava que era del pc), dolor ovaris tipus regla (no desapareixia) I DE FET ENCARA EM MOLESTA, però creia que seria de la regla, no hi volia pensar), em vaig llevar un dia amb mal cos (pensava que era gastronteritis...).

Així que en RESUM ni PUTO CAS DE CAP SÍMPTOMA, ni PUTO CAS DE L'ALIMENTACIÓ (és la vegada que he menjat PITJOR), NI ACUPUNTURA (en vaig fer 1r embaràs positiu i 1a transfer negativa). RECOMANACIÓ! FEU MOLTES COSES, VIVIU LA VIDA I NO PENSEU QUE HEU FET CAP TRANSFER. El primer embaràs la transfer va ser 13 juliol, aquest segon el 9. CASUALITAT QUE EN ELS DOS CASOS ESTAVA DISTRETA I PASSOTA?

Ara esperant la ECO el dia 1.

Noretaa ànims demà amb la transfer :)

I la resta paciència i no us agovieu. Pensareu mira aquesta que fàcil, ho diu ara saps. Us ho dic perquè porto un llarg camí que va començar quan tenia 31 anys (en fa 4 ja). Allà vaig començar amb un llistat de proves immens: histeroscòpia, histerosalpinografia, EMMA, ERA, ALICE, Cariotip, Q-Carrier, Immunologia i no recordo si em deixo alguna cosa...2 FIV, 2 PUNCIONS, 5 transferències... i mireu la part + un fill i espero que un altre en 9 mesos, així que CALMA esteu en el camí. Demaneu per això que siguin sincers amb vosaltres és important.

Una abraçada :)
Noretaaa

EntradaAutor: Noretaaa » dl. jul. 28, 2025 7:58 am

Hola, noies!

Doncs transfe feta el dijous a les 15.30 (especul, molt bé, ufff)

He fet dos dies de repòs relatiu (recomanacions de la clínica), i ja després vida normal.

Tema símptomes estic amb tu Piruleta... Ni cas de res!

Amb el meu primer embaràs (natural), cada mes tenia símptomes i sempre acabava sent negatiu, i el mes que vaig tenir més nervis a la feina, viatges de feina, estrès, menjar fatal (jo sabia que era impossible estar embarassada), doncs... positiu!

Ara estic a dia 3 i mig de post transferència. Els símptomes són els mateixos que vaig tenir amb les 3 IAD negatives (suposo que a causa de la progesterona). Punxades fortes el segon dia de la transfe, i mal de panxa tipus regla que va i ve...

La beta espera l'estic passant pitjor que les inseminacions, suposo que perquè en aquest cas sí que sé que tinc un òvul fecundant a dins... a estones penso que potser sí que qualla, però a estones penso que no pot ser tenir aquesta sort a la primera... Hi ha dies que ho porto bé, i dies que ho porto regular... és el que hi ha...

Dia a dia... això de la beta espera és una CACA!!!

Piruleta tu ara al màxim!!!, amb aquesta nova vida que estàs creant!!!, que bonic haver arribat fins aquí!! A gaudir-ho màxim!!!

Noies a agafar forces pel setembre...
-2na ESTIMULACIÓ (maig 25): 12 òvuls fecundats. 4 blastos dia 5 i 6. DPG a tots!
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
Liliana88

EntradaAutor: Liliana88 » dv. ago. 01, 2025 12:19 am

Molts ànims, Noreta. Intenta estar ocupada i entretenir-te com puguis. Per sort o per desgràcia no es pot fer res més en aquest moment, però t'entenc moltíssim i has fet molt bé en descansar al principi. Pensa que tens molts números per que surti tot bé. Ens vas informant!!! Creuo els dits per tu!!

Piruleta, que vagi molt bé l'eco avui!!! Ja ho tens!! Que l'ecoespera és ben dura també... Ens vas dient com va evolucionant el cigronet!!

A mi em va venir la regla bastant abans del previst, suposo que se'm va desajustar tot pel bioquímic. Això suposa que la próxima FIV començaria també bastant abans del que havíem parlat amb la meva doctora. Si el cicle actual em torna a la normalitat i no se'm fa tan curt, faria quasi tota l'estimulació mentres la meva doctora és de vacances i just arribaria per la punció. No passa res perquè ella va deixar el protocol de medicació preparat i estaria en bones mans pels controls, però em dona una mica de desconfiança el fet de fer gairebé tot el procés a finals d'agost, quan la clínica tanca per les tardes i entenc que gran part del personal és de vacances. Sabent com va anar el meu cicle anterior, no me la vull jugar a que al laboratori no hi hagi les persones més expertes perquè estan de vacances... i encara em fa més por si encara no se m'ha ajustat el cicle i em torna a venir molt aviat, perquè llavors tot seria a l'agost. D'altra banda si m'espero un cicle més se'm juntaria la betaespera amb un casament, una festa d'aniversari amb bastants adults i nens en època de virus, i amb l'estada dels sogres que venen de visita una temporada. No és el tipus de betaespera que una necessita per estar tranquila... No sé què fer, noies.
Noretaaa

EntradaAutor: Noretaaa » dv. ago. 01, 2025 1:47 pm

Hola, Liliana!

Doncs la veritat és que portava uns dies molt malament anímicament amb la beta espera... després de tant de temps... (Des del 2023 amb ganes de tenir un altre fill)... Que només pensava en tot el que podia anar malament i pensant que no tindria sort... Una altra transferència, 1700 euros més... drama drama drama.

Però al dia 7 de posttransferència, m'he fet un test d'aquests "trempranos", i va sortir una ratlleta molt fluixeta... Ja estava convençuda que el meu cos s'estava preparant per a l'arribada de la regla... però aquest positiu superfluixet m'ha deixat en xoc!!! Ara estic més positiva, però sabent que és molt aviat... que cal fer beta en sang, eco... no he cantat victòria (en singular, soc monoparental del meu futur segon fill), però com a mínim he vist una petita escletxa de llum... Ara a posar espelmetes i encreuar els dits.

Pel que comentes, començar abans el procés està bé! Si així ho sents... com més aviat millor si les condicions són òptimes (emocional, física...). Jo penso que si la clínica esta oberta (amb la meitat de personal per les vacances), és perquè donen la garantia que els treballadors són totalment competents. La clínica és la principal interessada en tenir bons resultats... hi ha moooolta competència.

Pel que comentes d'esperar-te un cicle més, s'ajuntaria amb els sogres, virus... Jo des de fora (que tot es veu més fàcil), faria el que a tu et fes sentir més còmode. Les dues opcions són viables... i anticipar-nos a coses que no sabem si passaran doncs... NO.

L'altra opció és esperar-te un cicle més (el tercer entenc), però realment cal? A tu no et fa res esperar-te un cicle més? perquè un cicle més tampoc es garantia de viure'l amb pau i tranquil·litat... vull dir, que no sabem que pot passar... Si et fa estar més tranquil·la i segura, evidentment SI… Connecta amb tu, amb el que sents i el que escullis serà la millor decisió... SEGUR.

Ja ens dius que tries... però intenta no fer cabòries futures perquè són totalment irreals (jo soc la primera de fer-me'n), però no podem controlar l'entorn... Pensa-ho amb calma... el que et fagi estar mes tranquila i millor.

Ja ens dius!!
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
Liliana88

EntradaAutor: Liliana88 » dv. ago. 01, 2025 3:40 pm

Ostres, Noreta...!! Això pinta molt bé!! I què bé que t'hagi servir per donar-te esperança. La betaespera se't pot fer molt dura, i sobretot els últims dies sembla que no acaben mai, oi? Ara al menys saps que encara hi ha més números de que tot surti bé. I entenc també el voler anar passet a passet. Al final tot aquest procés és una marató i hi ha moltes fases, quan es supera una en ve una altra. Però escolta, també s'ha de disfrutar del camí i avui tot pinta bé :) Me n'alegro molt.

I moltes gràcies per comentar sobre el meu dilema. Amb el que comentes de que no podem controlar l'entorn, ho dius per esperar dos cicles i el tema de la boda, festa i sogres? Un tercer cicle no m'agradaria haver d'esperar, la veritat. Si per mi fos començaria demà. El tema estimulació no em preocupa perquè seguirem el mateix protocol que l'altre FIV, que va anar bastant bé. Es va torçar tot a la fase del laboratori (no per culpa de laboratori en sí, ja m'enteneu), on ens vam quedar només amb un embrió euploide. I voldria optimitzar al màxim aquella fase sabent que estan al 100%. Crec que ho preguntaré obertament, a veure si al menys em poden confirmar si hi seran les biòlogues que hi eren al meu cicle anterior.
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. ago. 02, 2025 10:06 pm

Hola noies!!

Ostres Noreta que guai!! No hi pensis gaire per això, passa més ràpid fent com si res (molta platja, piscina, cine...). La beta queda poc?

Liliana jo faria el que dius, pregunta i confía en el que et diguin i amb una doctora que et transmeti. Jo sembla una tontería però tot i que en aquest embaràs la 1a i 2a transfer la va fer diferent persona (el procés sempre la mateixa), ha estat canviar en aquesta tercera perquè estava falta (m'ha portat visites i transfer i mira...).

Pel que fa a mi.. ahir vaig fer eco i coincidia la mesura amb setmanes i feia 3mm em va dir d'escoltar el cor sense molta esperança (deia que 3mm era poc...) però si!!! Hi havia batec!!! Ja tinc alta de la clínica. Data probable de part 28 de març! A veure com va tot. Jo fins que no passo la 12 no respiro i mira que mai he tingut sustos.

Una abraçada noies :)
Noretaaa

EntradaAutor: Noretaaa » dc. ago. 27, 2025 8:06 am

Eeehhhhh! Piruleta!!!

Toma castanya!!! Viento en popa a toda vela!!!, som-hi!!!

Jo no tinc bones notícies... la beta a dia 12 va ser baixa (61,77), diuen que per anar bé millor mínim 100. En dos dies va duplicar a 209, però jo ja tenia la mosca darrere de l'orella... no les tenia totes... Va continuar duplicant bé... però... l'importat és l'eco, ja que el sac gestacional buit pot anar creant hormona i duplicant beta...

Efectivament, a l'eco de dia 5+3 només es veia sac, i ala eco de dia 7+3 només es veia sac (una mica més gran). Huevo Huero, pam!

En el fons la meva intuïció em deia que la cosa no aniria bé... però pensava que la ser un embrió AB de dia 5 i euploide... tenia més probabilitats, per... zas!!!!

Ara a treure progesterona i esperar que vingui l'avortament natural i sinó amb pastilles i si no entenc que legat.

Sabia que això podia passar... però tenia la confiança que amb el DGP fet...

Res noies, ploradeta, cerveseta, pernil , un cigarro i a seguir!!!, som-hi!

Com aneu vosaltres?
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
Liliana88

EntradaAutor: Liliana88 » dj. ago. 28, 2025 3:51 pm

Noreta, ho sento molt. Estava pendent de si deies alguna cosa però tampoc volia insistir perquè ja són suficientment pesats aquests processos. He de dir que admiro molt la teva actitut. M’has tret un somriure amb el “ploradeta, cerveseta, cigarret i a continuar”. És tal qual. T’envio una abrassada virtual molt forta ❤️

Jo finalment em vaig decantar per començar el cicle a l’agost, però la doctora que em va tocar (la meva està de vacances) em va recomanar deixar passar el cicle per falta de fol•lícles. No em van agradar les seves maneres i crec que va ser bastant catastrofista, però bueno, ens ho vam prendre amb filosofia i hem pogut marxar de vacances. Aquí estem passant uns dies de relax molt a gust. A principis de setembre tinc visita amb la meva doctora i a veure què ens diu. Estic tranquila i ja ho anirem veient. Realment això és una carrera de fons!

Piruleta, me n'alegro molt!!! El moment d'escoltar el batec és tan màgic... Com portes l'embaràs?
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. ago. 30, 2025 8:32 pm

Guapes!

Jo he estat mirant el fòrum però veig que heu desconectat i m'alegro! A vegades cal!

Noreta no pateixis quien la sigue la consigue, us ho dic jo que sí tot va bé, els dos per fiv!

Liliana a per totes! Fos com fos la doctora penso que va fer bé de dir de cancelar. La meva 1a fiv a Dexeus vaig dir jo de cancelar i em deien que no. El resultat horrible i vaig marxar!!! Millor sinceritat penso.

Pel que fa a mi, molt pitjor que 1r embaràs. Algún día vomito ho tinc sensació, el cansanci és a tope i la panxa m'ha sortit 3 mesos abans que l'altra cop, encara no ho sap la família així que disimulo com puc.

Divendres (ahir) vaig fer test prenatal) si tot ok ja ho diré i sabré el sexe que tinc intriga!! Jeje

La eco per fi amb el meu gine la tinc el 9 (ja queda menys!)

Després de l'alta al CIRH vaig fer una altra eco a les dues setmanes i ja es distingia extremistas, cap... una passada!

Us envío mil energía positiva!!
Noretaaa

EntradaAutor: Noretaaa » dl. set. 01, 2025 6:20 am

Hola, noies!!

Liliana si... de vegades les formes de les doctores/doctors... han de tenir en compte que són temes molt delicats... Jo una cosa que he après en tooota la RA que porto, que de vegades un "diagnòstic" catastròfic, per art de màgia ens converteix en un diagnòstic "NO tant catastròfic"... com em van dir en la meva última visita, en Medicina 2+2 no són 4, hi ha moltes possibilitats i variables… o sigui que xata, espero que hagis gaudit de les vacances i al cent per cent amb el setembre!

Piruleta!, ara per a mi ets llum!, que bé llegir tot això que expliques!!!, me'n alegro taaaaant!!!! Ens mantens informades eh!!

Escolta i com ho vius? ho vius amb por o amb tranquil·litat??? És que jo penso que si m'anés bé la següent, amb els sustos que he anat tenint aquesta vegada, buffff no sé com gestionaria un embaràs evolutiu sense por...

Parlem noies!
- 4 BLASTOS EUPLOIDES!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. set. 03, 2025 12:16 pm

Doncs mireu el 1r embaràs vaig patir bastant 1r trimestre per no tenir perdues ni res. Aquest tb patia al principi però ara porto dues setmanes més calmada, suposo que penso que en el 1r un cop embarassada tot va fluir.

Jo que estic ficada en el món de l'Ed.Especial el que em fa partir realment és que no tingui cap síndrome ni res o que per exemple en el part no tingui cap problema d'oxigen que acabi en discapacitat. Potser això és el que porto pitjor...M'he fet el prenatal i dilluns sabré resultats però un problema al part o un autisme no es detecta...

Tot és patir vaja...però pas a pas no?

Per donar-te ànims, si recordo tot el que vas comentar tens forces euploides així que probablement aquest tot i no detectar-se alguna cosa tenia. Així que veient que implanta segur que dels que queden 1 o 2 més ho fan, no pateixis. Et recomano fer tanda de muvagyn 6 dies després de la regla per assegurar que tens tota la part uterina preparada per rebre enbrió i amb una bona flora. Aquest últim cop ho vaig fer i em va anar bé, ho vaig decidir jo.

Una abraçada :)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::