ALGÚ A IVI BARCELONA?
Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?
Ei noiesss!!....
Bisbi, molta sort demà a la eco, i tranquila!!
Labego, benvinguda! jo tinc al dr. Ballesteros, jo de moment estic amb anticonceptius en espera de la seguent eco el dia 1 d'octubre y despres a veure com seguim... Ballesteros es el dire, molt reconegut i molt bo, encara que tot s'ha de dir.. (un pel despistat ultimament, suposo que estant desbordats de feina).... pro tot t'anirá bé, ja veuras
Animss.... 2 noies i embarassades de bessons??,... caraii... doncs si que van forts a ivi!!
lleida, que guay, quina sort que al final et puguin agafar a Sant Pau, ja ens mantindras informades de com et va
vinga, petonets a totes!!
Bisbi, molta sort demà a la eco, i tranquila!!
Labego, benvinguda! jo tinc al dr. Ballesteros, jo de moment estic amb anticonceptius en espera de la seguent eco el dia 1 d'octubre y despres a veure com seguim... Ballesteros es el dire, molt reconegut i molt bo, encara que tot s'ha de dir.. (un pel despistat ultimament, suposo que estant desbordats de feina).... pro tot t'anirá bé, ja veuras
lleida, que guay, quina sort que al final et puguin agafar a Sant Pau, ja ens mantindras informades de com et va
vinga, petonets a totes!!
Hola Marawi, jo vaig tenir la eco el dia 25 de setembre i hem van dir que deixes de prendre els anticonceptius. Ara espero que baixi la regla per fer analítica i començar a punxar-me! Suposo que dimarts o dimecres començaré.
A mi ja hem van dir que era una mica "soso" el DR. Balleteros, però que molt bó, però aixó hem vaig decantar per ell!!! Jo de moment estic molt contenta!
Bé ja us aniré informant!
A mi ja hem van dir que era una mica "soso" el DR. Balleteros, però que molt bó, però aixó hem vaig decantar per ell!!! Jo de moment estic molt contenta!
Bé ja us aniré informant!
Labego, molta sort en el teu tractament!
jo també he pres anticonceptius 14 dies, i demà tinc control.... se m'está fent llarg... ufff
un petó
jo també he pres anticonceptius 14 dies, i demà tinc control.... se m'está fent llarg... ufff
un petó
Bé avui començo tractament!!!
Dos de puregon 100 i una de menopur!!!
SOm-hi!!!
Dos de puregon 100 i una de menopur!!!
SOm-hi!!!
Marawi ja t'estás punxant???
Jo avui he anat al primer control! De moment tinc 6 folis ovari dret i 5 a l'esquerre, dilluns hi tinc que tornar!!!
Jo avui he anat al primer control! De moment tinc 6 folis ovari dret i 5 a l'esquerre, dilluns hi tinc que tornar!!!
Hola labego!... no, que mes voldria, estic fent el protocol japo i es llarguisim, si tot va bé començaré les punxades a finals de mes, així que tu a aquestes alçades ja estaras preñi
.... això esperem... de moment nomes prenc estradiol i a esperar....
Deunidó 11 foliculs!!.... molt bé!!
segur que t'anirá molt, be, jo no vaig fins d'aquí una setmana.... explican's que et diuen dillums
Bisbi..... com va el embaraç, tens eco aviat??
petons
.... això esperem... de moment nomes prenc estradiol i a esperar....Deunidó 11 foliculs!!.... molt bé!!
segur que t'anirá molt, be, jo no vaig fins d'aquí una setmana.... explican's que et diuen dillums
Bisbi..... com va el embaraç, tens eco aviat??
petons
Bé ja tinc dia de punció!!! El dijous 11 d'octubre!!!!
Tot ha anat bastant ràpid, m'ha dit el doctor que tenia molts folis de diversos tamanys a veure què tal són!!!
Ai quins nervis!!!
Tot ha anat bastant ràpid, m'ha dit el doctor que tenia molts folis de diversos tamanys a veure què tal són!!!
Ai quins nervis!!!
Marawi, tu lenta pero segura..ya veras q ira genial
Labego, muy bien tienes 11 y seguro q alguno crecera hasta eldia 11, vas a tener un regimiento..mucha suerte el jueves
Ayer tuve laeco, escuchamos el latido y ya nos dieron de alta de IVI, la semana proxima ya tengo gine aqui en lleida ybpodre volver a escuchar a la lentejita..
Labego, muy bien tienes 11 y seguro q alguno crecera hasta eldia 11, vas a tener un regimiento..mucha suerte el jueves
Ayer tuve laeco, escuchamos el latido y ya nos dieron de alta de IVI, la semana proxima ya tengo gine aqui en lleida ybpodre volver a escuchar a la lentejita..
Boness!!
Labego, espero que t'hagi anat la punció genial!!!.... quans has aconseguit finalment??.... et faran la transfer en 3 dies?....
Bisbi, que ilusión!!.... me alegro mucho.... suposo que això es el millor premi despres de tanta lluita!!!...
Ves entrant i explican's com evol.luciona not ok?
petons
Labego, espero que t'hagi anat la punció genial!!!.... quans has aconseguit finalment??.... et faran la transfer en 3 dies?....
Bisbi, que ilusión!!.... me alegro mucho.... suposo que això es el millor premi despres de tanta lluita!!!...
Ves entrant i explican's com evol.luciona not ok?
petons
Hola noies!!!
Ja m'han fet la punció, m'ha tret 8 ovocits! Jo esperva més però ara cal veure com són.
Demà al migdia hem trucaran per dir-me els que han fecundat i transferencia el diumenge!
Bisbi a tu també et van fer la transferencia el dia 3? Vas treure molts ovocits???
Bé demà esperaré impacient!
Ja m'han fet la punció, m'ha tret 8 ovocits! Jo esperva més però ara cal veure com són.
Demà al migdia hem trucaran per dir-me els que han fecundat i transferencia el diumenge!
Bisbi a tu també et van fer la transferencia el dia 3? Vas treure molts ovocits???
Bé demà esperaré impacient!
Labego...yo tb tuve 8... Mi transferencia fue 5 dias despues porque nosotros ibamos a DGp..
Mucha suerte el domingo..
Mucha suerte el domingo..
Hola guapes!!! veig que tot va endavant.
Bisbi Quina il-lussio escoltar el cor del teu petit@.
Aneu informant del resultat de les betas. Marawi i labego. Jo a l' espera del 20 de novembre per anar al Sant Pau. Hen visita la Dra. Saez. Us explico una cosa subrealista que ma passat. Vaig anar al metge per que tenia picors al fer pipi i me van donar uns sobres. Als 10 dies tornava a tenir picors i vaig al metge. Hem passa a la llevadora perque me faci un estudi. Hen fa un frotis per mirar si eren fongs, pero despres de dir-li que tenia mal d' ovaris, d' esquena i pèlvic. Hem va dir que vagui el dia següent a les 8 del mati per nou frotis vaginal. Quan surten els resultats hem diuen que tinc clamidies. Una malaltia de transmissió sexual que produeix infertilitat tant femenina com masculina. I no permet implantació d' embrions o son embaraços ectòpics. El tractament es un sobre d' antibiotic per cada membre de la parella. Vaig quedar-me a "quadres " no m' ho podia ni creure.
Vaig mirar i a EUA els protocols de fertilitat no s' inicien si no han fet un estudi de Clamidies, ja que un 47% dels casos d' infertilitat son per aquest bacteri. En la majoria dels casos amb aquest medicament es cura. El meu marit i jo estem boca badats.
No se si obrir un post perque ens fem aquesta prova i així potser hauria noies que s' estalviarien tractaments de fertilita i molts negatius.
Que penseu????
A reveure.
Bisbi Quina il-lussio escoltar el cor del teu petit@.
Aneu informant del resultat de les betas. Marawi i labego. Jo a l' espera del 20 de novembre per anar al Sant Pau. Hen visita la Dra. Saez. Us explico una cosa subrealista que ma passat. Vaig anar al metge per que tenia picors al fer pipi i me van donar uns sobres. Als 10 dies tornava a tenir picors i vaig al metge. Hem passa a la llevadora perque me faci un estudi. Hen fa un frotis per mirar si eren fongs, pero despres de dir-li que tenia mal d' ovaris, d' esquena i pèlvic. Hem va dir que vagui el dia següent a les 8 del mati per nou frotis vaginal. Quan surten els resultats hem diuen que tinc clamidies. Una malaltia de transmissió sexual que produeix infertilitat tant femenina com masculina. I no permet implantació d' embrions o son embaraços ectòpics. El tractament es un sobre d' antibiotic per cada membre de la parella. Vaig quedar-me a "quadres " no m' ho podia ni creure.
No se si obrir un post perque ens fem aquesta prova i així potser hauria noies que s' estalviarien tractaments de fertilita i molts negatius. Que penseu????
A reveure.
Ja tinc el resultat dels embrions, només n'hi havia 3 madirs del 8 extrets i s'ha fecundat 1!!!
No m'esperava aquest resultat!!!!
No m'esperava aquest resultat!!!!
Hola noietes!.....
Labego.... ostres només 1 de 8.... em sap greu noia, no m'ho esperava jo tampoc amb el munt d'ovuls que tenies?. Quin protocol has fet?, que estrany, potser et van fet la punció massa aviat... pero el que sí esta clar encara que soni a tòpic i es el que se sol dir , es cert.... només en fa falta 1 per produir un embaraç... així que ánims, crec que ets bastant jove i tens moltes possibilitats!!, segur que será bonissim aquest campió.
lleida!!.... que fort, el tot el que has passat!!! i ara se n'adonen que podia ser la clamidia!!!!.... es flipant noia...... al menys dintre de lo dolent ja saps la causa del que et podia donar problemes, doncs menos mal que no vas tirar endavant a l'ivi al setembre si no haguessis llençat els diners..... estas en bones mans, cuida't molt i a la cárrega!!.... la veritat es que no crec que sigui algo que analitzin i ho haurien de fer!!
Bisbi, que segueixis igual de bé!!... tu ens dones esperances

Labego.... ostres només 1 de 8.... em sap greu noia, no m'ho esperava jo tampoc amb el munt d'ovuls que tenies?. Quin protocol has fet?, que estrany, potser et van fet la punció massa aviat... pero el que sí esta clar encara que soni a tòpic i es el que se sol dir , es cert.... només en fa falta 1 per produir un embaraç... així que ánims, crec que ets bastant jove i tens moltes possibilitats!!, segur que será bonissim aquest campió.
lleida!!.... que fort, el tot el que has passat!!! i ara se n'adonen que podia ser la clamidia!!!!.... es flipant noia...... al menys dintre de lo dolent ja saps la causa del que et podia donar problemes, doncs menos mal que no vas tirar endavant a l'ivi al setembre si no haguessis llençat els diners..... estas en bones mans, cuida't molt i a la cárrega!!.... la veritat es que no crec que sigui algo que analitzin i ho haurien de fer!!
Bisbi, que segueixis igual de bé!!... tu ens dones esperances

Ja m'han fet la transferencia de l'embrió. És de 7 cel.lules i amb 12% d fragmentació. El dia 26 beta
Labego, mucha suerte, ahora a estar tranquilita estos dias.
A mi me hicieron un cultivo y una citlogia antes de empezar el tratamiento..pero espero Lleida q se resuelva y te puedas quedar prontito
Marawi, q tal vas?, se hace un poco pesado..
Yo he comenzado con el cariban..y parece q hace efecto..el miercoles tengo de nuevo eco..
A mi me hicieron un cultivo y una citlogia antes de empezar el tratamiento..pero espero Lleida q se resuelva y te puedas quedar prontito
Marawi, q tal vas?, se hace un poco pesado..
Yo he comenzado con el cariban..y parece q hace efecto..el miercoles tengo de nuevo eco..
Holaaa!!!
Labego, ojalá ens cantis el teu positiu ben aviat, ánims i intenta tenir el cap ocupat en la betaespera que es fa llaaaargaaaa
Bisbi, que bién.....
como ha ido la eco, la tenias ayer?.... conozco el cariban ese, es para las nauseas no?..... que ganas tengo de que algun dia llegue este momento!!.... siiii se hace muy larga, estoy hasta los mismísssimos..... ahora ya tengo fecha para empezar estimulación..... 19 de noviembre! (pero solo si el protocolo sigue con los resultados de los analisis esperados.... etc).... uf
Lleida, després de llegir el teu ultim missatge vaig demanar hora perque em tocava la revisió anual i vaig demanar aquesta prova.... per mi que no quedi.... gracies per haver-ho explicar i desitjo que aviat supereu el trangol i pugueu reempendre la busqueda amb final feliç
petonets!
Labego, ojalá ens cantis el teu positiu ben aviat, ánims i intenta tenir el cap ocupat en la betaespera que es fa llaaaargaaaa
Bisbi, que bién.....
como ha ido la eco, la tenias ayer?.... conozco el cariban ese, es para las nauseas no?..... que ganas tengo de que algun dia llegue este momento!!.... siiii se hace muy larga, estoy hasta los mismísssimos..... ahora ya tengo fecha para empezar estimulación..... 19 de noviembre! (pero solo si el protocolo sigue con los resultados de los analisis esperados.... etc).... ufLleida, després de llegir el teu ultim missatge vaig demanar hora perque em tocava la revisió anual i vaig demanar aquesta prova.... per mi que no quedi.... gracies per haver-ho explicar i desitjo que aviat supereu el trangol i pugueu reempendre la busqueda amb final feliç
petonets!
Hola, tinc unes ganes que arribi el 20 del mes que bé. Per saber quan començo. Encara prenc la DHEA fa 4 mesos. Entre que no tindrem clamidies, que prenc la Dhea i que el meu marit també pren coses... jo crec que ara serà que si. Esperem que no falli res... I sinó sempre ens queda IVI. perque ens ha sortit la oportunitat del Sant Pau sinó tinc clar que estariem a IVI.
Marawi ànims que ja estas en camí
labego un també pot ser bo!!! no se el teu trajecte però no perdis l' esperança.
Bisbi que bé tu ves explicant nos el teu procés i la teva panxeta com va creixent ....
Feu bé de mirar les clamidies!!! es una cosa molt sorprenent. No entenc gaire xq no ho miren.
Va noies estem en bon camí
Marawi ànims que ja estas en camí
labego un també pot ser bo!!! no se el teu trajecte però no perdis l' esperança.
Bisbi que bé tu ves explicant nos el teu procés i la teva panxeta com va creixent ....
Feu bé de mirar les clamidies!!! es una cosa molt sorprenent. No entenc gaire xq no ho miren.
Va noies estem en bon camí
Hol lleida,la meva història és llarga, aquesta es la meva 4a fiv. On vaig tenir millor resultat i tracte ( tot i no quedar-me embarassada) va ser al st.pau!!! Que er vagi molt bé!!!
Hola, veig que també portes un llarg camí de recorregut. No perdis la esperança. La meva cunyada de 13 ovuls en va fecundar 3, dels que 2 van sobreviure i li van fer la transferència a dia + 2 per que tenien por de que a dia +3 no en tingues cap i .... De 2 embris un de dolent i un de normal. Ara te un precios nen de 14 mesos. Jo vaig fer tretze embris van sobreviure 8 i van fecundar 3 i res de res....
El meu nevot es del Sant Pau. Tothom diu el mateix que es genial, cada cop tinc mes ganes.
Ja ens diras.
El meu nevot es del Sant Pau. Tothom diu el mateix que es genial, cada cop tinc mes ganes.
Ja ens diras.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |