Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Dalila » ds. abr. 09, 2016 12:29 pm

Entro per escriure una tontería.. Avisades esteu.. Hahaha... A veure... Sempre q faig una transfer i em diuen.. Millor una setmana sense fer_ho.... Passo una setmana q a la q me quedo sola al llit amb el meu home... Només tinc ganes de fer_ho.. Hajaha aahg...

Ja està... Només ho volia dir.. Perdoneuuu :****
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. abr. 09, 2016 12:34 pm

DALILA enhorabona!! 2 súper campions!!! Quan tens la beta???
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Dalila

EntradaAutor: Dalila » ds. abr. 09, 2016 1:08 pm

Dia 20!!! Nervis totals.. I am mateix temps m'oblido.... En plan si... Ahir vaig fer algo important.... Pro com q ja ho he fet 4 vegades.... Hajaha i no es nota res doncs... A esperar!!!!
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » ds. abr. 09, 2016 4:21 pm

Hola noies, com va el dissabte?

BLAUCEL m'en alegro que us agrades la visita! Val molt la pena anar-hi, en sap molt aquest dr, i sempre surts d'alla amb una mica mes d'esperança. Si us a dit que no feu res mes... doncs no ho feu, si ell te clar que l'estudi cometa no us fa falta sera perque es aixi.... Jo en el meu cas estic molt contenta d'haver-ho fet, perque estava clar que alguna cosa passava.
Penso igual, si sempre en treus poquets, mes val un de sa i fort que no 3 xurros, i aixo que dius de que el sa encara que es mediqui no varia... jo no ho tinc tan clar, eh? inclus la dra que hem va atendre el clinc pensa igual que jo.
Del marques ja saps que en penso.... no m'agrada gens, pero pots fer dues coses, o comentar-lis que vols fer cicle natural i a veure que et diuen, o anar directament al clinic a fer una visita i si us agrada doncs endevant, jo he anat a varies cliniques i no els hi agrada fer cicle natural, no se si per que no guanyen tants diners, perque saben que amb baixa reserva es el millor i no el interessa, o perque simplement tenen la punyetera mania de pensar que contra mes en tinguem millor, i malhauradament en els nostres casos no en fem de folicles, aixi que m'han negat que fos un bon protocol per fer i han insistit en sobremedicar-me, aixi que passo, al clinic o al cirh es on m'han donat llum verda per fer-ho.
Aixo ja si que es decisio vostra bunica, depent molt de les forces que us quedin i els diners dels que disposeu.
A ivi hem penso que un cicle natural et costara molt mes que no pas al clinic o al cirh, i realment al clinic es on tenen mes experiencia en aquest protocol. Ja explicaras poc a poc que aneu fent.
Anims vinga!! ja esteu una miqueta mes a prop.

MESTRA a mi la meva hematologa i la meva gine hem van dir el mateix, que la vit d tothom que se la mira esta en insuficiencia, el problema es que pot interferir a l'hora de la implantacio... tambe es cert que quan ens quedem de forma natural a saber com la tenim, pero la meva gine un cop hem va dir que quan anem per reproduccio aquestes coses interfereixen mes que no pas quan es natural... una put..da pero es aixi, no vol dir que no ho aconseguim, pero... mes val prevenir.
Amb lo de la heparina, benvinguda al club, jo per tema de trombofilies ho haure de fer aixi tambe, desde que començi el tractament fins el postpart, i si et dic la veritat.... m'engoixa moltissim tenir que fer-ho, i a vegades hem plantejo si seguir o no endevant per buscar un germanet, perque punxar-me per a mi es horroros, ho passo fatal, i nomes de pensar que puc estar gairabe un any puntxant-me cada dia... se m'encongeix el cor i no se que fer... a part, que no se si t'ho van comentar, pero amb l'heparina no es pot posar l'epidural... aquesta es una altre, amb la sort que tinc segur que hem poso de part i tot al natural.
Amb l'heparina l'anestesista no punxa l'epidural, a no ser que hagin passat 12h desde l'ultima punxada, si es part o cesarea programada si es pot, pero si et poses de part de sobte i no quadren les hores... miau.

DALILA maca!! quina alegria no?? Aixo te pinta d'una panxulina ben grossa eh? Eren ja blastos no?
Ara amb la transfer feta NO prenguis vit d, eh?? que esta conraindicat amb l'embaras. Ara ja fins que no sapiguem el resultat queda't com estas. Jo segeuixo prentent perque amb l'heparina els nivells de vit d baixen, es un efecte secundari de l'heparina, i jo al estar amb insuficiencia la primera vegada si m'hagues puntxat heparina ambs aquests valors podria tenir problemes de calcificacio del ossos, pero si tu no necessites heparina nivells de 20 ja no son tan baixos com el primer cop.
Pel que dius de tenir relacions, no les tinguis!! espera a fins la beta, perque no podem tenir contraccions de l'uter, i si la beta es positiva (esperem que si) segurament et faran esperar a tenir relacions unes quantes setmanes mes, pero... amb tot el que portem passat aixo no es res.
El dia 20 el tenim aqui a la vora ja!! Ara que passis aquestes dues setmanetes el millor possible. Molta sort bunica!!

DESIG per tema de la fertilitat de l'home agafeu visita al cimab, alla us explicaran que fer i com. En el cas de moltes hem fet proves, pero si no les troben necessaries com a sigut en el cas de la Blaucel no us demanaran res, pero si us podra orientar del que creu mes convenient per a vosaltres (protocols a fer i demes)
Per tu doncs tot el que puguis fer-te sera benvingut. Analitiques hormonals, antimulleriana, coagulacio, trombofilies, inmunologia, vitamines, histeroscopia... hi han un munt de coses per mirar. I et recomeno que ho miris tot del tiron que no pas per parts, perque despres mai saps en cas de negatius si podria ser per culpa d'allo que no vas mirar abans.
Aqui totes estem de prova en prova en prova i tiro porque me toca, pero es el que hi ha... si volem estar segures del que fem i anar a per totes ho hem de fer aixi.
Qualsevol dubte ens preguntes. Teniu mutua per aixo? perque si en teniu agilitzareu molt mes que no pas per la ss i privat.

PETONS per totes!!! que passeu un bon cap de setmana!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » ds. abr. 09, 2016 7:05 pm

Boniques!! entro un momentet nomès per dir-vos que ja vam fer la eco de les 12 setmanetes i esta mès que perfecte el nostre bebito, plec nucal dins la completa normalitat i movent-se sense parar i es posava de cara mirant-nos tota l'estona a la eco, mès guapo...o guapa..encara no hem pogut veure el sexe, ens ha comentat fins la proxima eco a la setmana 16 minim no sabrem.

Ja medeix 5,7 cm, les analitiques meves han sortit totes bé i ja he fet el Triple Sceening que tindré els resultats el proper dijous dia 14 i ja faig una panxulineta que deu ni do, com que sòc prima tothom m'ho veu i nota ràpid..ja no la puc amagar..jajajaja..

i AHIR PERFÍ HO VAM COMUNICAR A TOTA LA FAMILIA QUE VAM REUNIR I ELS TENIEM DESPISTADISSIMS AMB EL TEMA I VA SER MOLT EMOCIONANT...Quin fart de plorar i abraçades que ens vam fer tots...increible...aiiii maques em sap greu escriure per dir-vos que estem tant feliços perquè ès contradictori a quan estàs en ple procès i passa i passa el temps i no hi ha manera..us llegeixo i us entenc perfectament, i tant de patiment no hauria
d'existir en el somni de ser pares, per ningú.

Dalila preciosaaaa pero què he llegit??!!jajaja.. que atrevidaaaa que etssss!!!! :miko: :miko: dos embrions d'OVO i de tanta bonísima qualitat??? el meu era B+ i ja has vist, tu amb un A I UN B+= <:-< <:-<

aiiiiii bonica ojalà no saps quan t'ho desitjo desprès de tot...a tu i a totes... >.-<: :-())

Ànims precioses!!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Dalila

EntradaAutor: Dalila » ds. abr. 09, 2016 10:11 pm

que bé deliah!! yuuupiii!! panxoneta preciosa segurrr!!!!!
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dg. abr. 10, 2016 5:04 pm

Dalila, por fin!! ,me alegro mucho mucho, tienes 2 pequeñines, ole que valiente dos!!! Seguro que irá todo muy bien. :)
Ah, el tema de más deseo, a mi me pasaba que tenía órganos nocturnos algún día y me daba miedo porque parecía que lo expulsará.
Deliah, ya con la panchulina, que bonito y emoción toda la familia
Tenía ganas de ver esa eco.
Mix, como vas?
Desig, hazte todas las pruebas que necesites antes de hacer otro ciclo sino pierdes mucho tiempo y luego te preguntas y si me hubiese hecho esto o lo otro.
Ya me estoy poniendo nerviosa, porque si no me pongo en junio seguro que será para después de vacaciones y no quiero, ya tendré 43 años.
Un abrazo
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. abr. 10, 2016 5:25 pm

DELIAH!! Me n'alegro que ja ho hagis pogut dir i que la eco del primer trimestre hagi anat perfecte!!! :-)(-:

Apolonia
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dg. abr. 10, 2016 7:31 pm

Deliah felicitats!!! Ara a gaudir de l'embaràs!
Luna, a mi me pasa igual, con lo del osteópata me retraso 3 meses más y ya tengo 43 años... Que le vamos a hacer!!! No sé como me he plantado a esta edad.. Pero bueno, como he dicho otras veces mi madre me tuvo a 1 mes de cumplir 44, con sus óvulos obviamente y yo salí la mar de maja y normalita! Y ella una madre estupenda! Así que seremos mayorcitas, pero espero que mamás al fin y al cabo!
Que llegue algún día esa fecha para todas!
Una abraçada per tothom
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dg. abr. 10, 2016 11:29 pm

Apolonia luna!!! 42/43 anys aie mes dona boniquetes!!! Esteu plenes de ganes energies i amor!!! Endavant!!!
Mix
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. maig 20, 2014 8:16 am

EntradaAutor: Mix » dl. abr. 11, 2016 9:37 am

Bon dia

Dalila quina sorpresa!!! Dos >.-<: >.-<: >.-<: !!! Segur que anirà bé..... tu tranquila costa una mica de passar fins la beta però bueno molt anims!!

Jo demà tinc la eco a veure que passa!! :-o00m
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
BLAUCEL
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. abr. 11, 2016 12:45 pm

bon diaaaaa!!

Dalila!!!! que be!!!!!!!!!!!!! ja els tens aqui!!! a veure si pots mantenir l'estat zen!!! ajjaja. Aixo te molt bona pinta! intenta aguantar!! pero si tenies un endometri precios aixo esta fet!
Mix: tot anira genial! ja veuras com si.
Desig: jo tinc endo i el primer q van fer es fer.me la histeroscopia per descartar precisament l'adenomiosis, em van insitir molt en aquest tema pq deien q afecta a la implantacio i q hi ha diversos estudis al respecte, m'ho van dir a un parell de cliniques diferents...t'ho comento pq ho sapigues...a nivell proves el que t'han comentat. Potser cada metge te el seu parer en aquest tema, pero pregunta si hi ha cap tractament per l'adenomiosi...
Mestra: molt be!! descartant cosetes, jo h fet la vitamina D i estic a 18...sense comentaris,...la veritat que l'he demanat pel meu compte, pq mai m'ho havien dit,
Luna: como vas? me he perdido y no se en que punto estas! mas animada eso seguroooo
Deliah: quina emocio, ara ja toca relaxar.se i disfrutar
Xantipa: paset a paset...
Petitprincep: macaaa com estas?

Com tot aixo es un tema de pasta, crec q continuarem amb el pla inicial , total no hem de pagar i si es negatiu (q vull pensar que no!! q sera un superpositiu) ja anirem al clinic o directament a ovodonacio.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dl. abr. 11, 2016 1:59 pm

Zen acabat hahaha... Intento no comparar síntomes amb les altres fivs... Però al estar sola no paro de 'escoltar-me'.... Avui al matí mhe marejat sortint de la dutxa.. I m'ha vingut com fàstic... No he vomitat... Pero casi... Ja se que pot ser coincidència.... I una vegada en la beta espera anterior també em va passar.... Però aaagh...

Vava q porto 4 dies i me'n falten uns quants encara!! Fins el dia 20!!!
Quequicom
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dl. abr. 11, 2016 2:11 pm

Ànims Dalila!!! Jo tinc el 21 ja veuràs com ens passarà ràpid!!! Una abraçada bonica!!
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dt. abr. 12, 2016 9:16 am

Anem de costat Quequicom?? Ostres!!!

Com esteu boniques? Ho ha puc moviment? O sóc jo que estic ansiosa?
Avui he dormit malament... Somnis estanys... M'he anat despertant!!! Aish els pocs dies zen... Hajaha

Petons!!!
Quequicom
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dt. abr. 12, 2016 9:49 am

Si Dalila!!! Estem a la par jo el 21 m he de fer el test de gestació. Tinc la sensació que m ha de baixar la regla en qualsevol moment. A la clínica em van donar un 20 per cent pero bueno qui sap... Va ànims que aixo ja ho tenim tu 8 dies i ja ho sabràs
Mix

EntradaAutor: Mix » dt. abr. 12, 2016 10:32 am

Bon dia

Dalila i Quequicom ànims que els dies van passant!! Dalila encara t'ha durat prou el moment zen jajajjajaj Segur que sortirà bé. Jo també tenia la sensació de que hem baixaria la regla durant la betaespera.

Luna tranquil·la les proves son necessàries nosaltres tenim pressa però mes val que et miris bé.... no et posis més pressió de la que ja tenim bonica.... Les mares més grans diu que tenen més paciència ;P

Blaucel si dona jo tb crec que si es gratuït ho provaria, no se sap mai això tant pot anar bé com no.....

Jo una mica nerviosa la veritat aquesta tarda tinc la eco. Intento pensar que tot està bé però és superior a mi pensar que s'ha parat o algo.... I si no té batec? i si no hi ha res dins la bossa? Ja us informaré...

Petonets per totes :-()-) :-()-)
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. abr. 12, 2016 10:40 am

MIX ja és avui? Ja veuràs com anirà bé!!

QUEQUICOM com ho portes?

DALILA, aquests sentiments són normals, i fins la beta millor no pensar gaire.

Com aneu totes?

Per la meva part, vaig a demanar-me hora amb Girofiv per a tornar a intentar. El què encara no ho sé, com a mínim, a fer-me noves analítiques (crec q tinc la FSH a més de 10 em vaig fer un test d'orina que ho detecta, a l'agost la tenia bé). L'altre dia amb el primcepman parlàvem de l'adopció d'embrions. Com a mínim, anem parlant del tema i de les diferents opcions.

Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dt. abr. 12, 2016 9:23 pm

Hola buniquetes meves!!! Com esteu? Com ha anat el capdesetmana??

Vaig de cul, sento no haver escrit abans... entre la feina, els estudis, el nen el tinc malalt... no hem queda temps ni de respirar.
Entro desde el mobil, aixi que us escric de memoria.

DELIAH m.en alegro que la eco estigues tot ok!! Ara a seguir disfrutant de panxulineta. La familia estara contentísima.

BLAUCEL si aixi ho creieu doncs endevant. Us surt gratis i ja es un gran que.

LUNA bonita como estas??

MIX com a anat la eco?? Explica.ns una mica!

DALILA, QUEQUICOM!!! betaesperants del mes, com esteu? Com ho porteu?? Vinga va que ja queda poquet per la beta!! Molta sort per a totes dues!

PETITPRINCEP maca, esta molt be que tornis a tenir forces per continuar. Poc a poc ja veuras com us en sortiu. Teniu una nena, o sigui que en breu tindreu un altre.

Jo en breu hem faig la ultima analítica de les trombofilies. Despres hem queda anar mirant els nivells de vitamines pero hem penso que ja ho tinc mirat tot... perque deu ni do... porto 3 anys amb les punyeteres analitiques...

Petonetes maques, bona nit!!! Dema dimecres!!
Mix

EntradaAutor: Mix » dc. abr. 13, 2016 7:23 am

Neneeess vaig arribar tardíssim a casa!!

Vam poder veure l'embrionet i com li bategava el cor :p-) :miko: :p-) :miko: fa 4 mm jejejejej petit petit però en principi per 6 setmanes està tot correcte!!!!

Encara hem fa cosa passar-me a l'altre costat del forum.... veritat que no us faig nosa un parell de setmanetes més per aquí ?!??!?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::