Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Medea
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Medea » dt. maig 24, 2011 1:01 pm

Hola noies,

últimament no he pogut entrar massa i només us he pogut llegir per sobre :ufs: a veure si la cosa es calma i tinc mé temps :-o00m

Ara mateix porto un super-refredat i mal de coll, suposo faringitis, i estem acabant de fer números per a començar!!!!! bé, apuntar-nos per començar a buscar donant, però tot és un començar!!!!!

Bronte: un embrionet a la panxeta >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) segure que a hores d'ara ja està convençut que es vol quedar amb la supermami bronte. Positivisme al màxim, que també ajuda molt!

Mafaldeta : com va el tractament?????? ja tens data????????

Kora, Palme, ....: energia positiva al màxim :b-))) , vinga que cada dia ho tenim més a prop.

Carbasseta: gràcies pels ànims, com va la panxeta?

Noies, a la web de l'IVI he trobat un fòrum d'ovo, també ens pot anar bé pels dubtes: http://forum.ivi.net/es/donacin-de-ovocitos_forum9.html
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dt. maig 24, 2011 8:23 pm

Hola Noies,

Bronte. Molt bé!!! qina il·lu em fa!!!!! Ja en diras per quan la beta.....

Noies una abraçada a totes..... ja us explicaré..... vaig una miqeta d volid.....

Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dv. maig 27, 2011 6:35 pm

Hola, boniques! :***:
Gràcies a totes per preguntar.
Bronte: Ja ets betaesperant! :b-))) Aviat tindrem una mami d'ovodonació :-())
La resta perdoneu que no digui res... estic malaltona
Dilluns vaig anar a la doctora i m'ha tornat a donar hora de visita pel dilluns 30... Es veu que la donant encara no està a punt : lasito :
Dimarts vaig agafar una febrada de campionat per una faringitis, dimecres llitet i dijous a la feina. Resultat: avui he plegat abans d'hora a la feina perquè em trobava fatal, encara que no tinc febre. La faringitis està tope guai... em fa un mal la gola horrorós...
Precioses, gràcies per tot... quan estigui millor em torno a connectar.
petons :love: :love: :love: :love:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dv. maig 27, 2011 7:24 pm

Hola nines!!!

Mafaldeta, cuida't molt el cap de setmana, has d'estar forta per quan arribi el moment. :ok: :ok:

Medea, com va el refredat? potser hi ha passa... tb cuida't molt. :globus:

Kora, k tal?? :-()-)

Bronte, com portes l'espera? :***: :***: :***:

Ja tinc el procrin a la nevera per començar dilluns >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: La resta de la medicació l'agafaré la setmana vinent, m'han fet les receptes amb data i només tinc 10 dies per anar a la farmacia... potser q no ho necessiti tot, ens van deixar molt clar q els ovaris poden no respondre a la medicació... però com q fan las coses amb tant de criteri a la SS sinó és per aquest cop serà per un altre... Si volen estalviar, això ho haurien de fer altre manera i per altre costat no posar tantes trabes per accedir a RA!!

:love: :love: :love: :love:
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dg. maig 29, 2011 5:53 pm

Palme que be que ja comences dilluns a punxar-te; molta sort i a veure si aquest ovaris responen molt i molt bé a la medicació :ok: Ja ens aniràs informant.

Medea i Mafaldeta... que passa??? Que hi ha una passa de faringitis al SP? :ufs: Jo també l’he passat en plena betaespera i sense poder prendre res més que paracetamol... ho he passat fatal! Ara només hem queda una mica d’irritació al coll i ja no tinc febre; espero que vosaltres també estigueu millor.

Medea bé, un paset més endavant... de mica en mica s’omple la pica .... d’aquí res ja ens estaràs dient que ja tens data per la transfer >.-<:

Mafaldeta, quan depenem d’una altra persona això pot passar, però no pateixis, només és una setmana i segur que la teva donant estarà en plena forma per la punció i donar-te un munt d’ovulets molt bons. Mira a nosaltres ens va passar tot el contrari, ho esperàvem per una data i al cancel.lar-ho a una altra noia, ens ho van avançar 1 setmana, això va com va. El mes importat és que tot arriba i totes ho aconseguirem. :ok:
Kora bonica i tu que tal??? Ja has decidit si intentes la última FIV abans d’anar a Ovo?? O ja tens clar que fas Ovo directament i a quin centre?

Noies jo avui estic MOOOOOOLT tentada de fer-me un TE, però el brontito m’està frenant, ... però a mi em tocava la regla ahir i ja estic impacient. De fet no tinc cap símptoma ni per bé ni per mal, només que els dos últims dies m’ha passat en 2 ocasions, sentir una mica de fàstic desprès de menjar. També soc conscient que un TE ara per ara no és gens fiable, encara que la regla ja estigui amb retard, també estic prenent progesterona que pot fer que s’endarrereixi i alterar el resultat del TE. D’altra banda la transfer me la van fer el dia 20 i em sembla que 9 dies és molt poc perquè surti un resultat fiable en un TE. Que faig????? El cap em diu que esperi al dijous dia 1 a fer la beta.... pero el cor em diu.... TE TE TE!!!!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dg. maig 29, 2011 6:16 pm

Bronte, 9 dies és poquet però si no pots més, fes-te el TE :ok: :ok: :ok: MOLTISSIMA SORT!!!!!!
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dt. maig 31, 2011 9:03 pm

Hola, precioses! :***: :***: :***:
Bronte: Que demà tinguis una beta superpositiva! :-()) Molta fe en tu mateixa! ;-)))
Kora: Com estàs, reina? Cuida't molt :love:
Palme: Com van les punxades? :p-) Ànims! Ho aconseguirem :ok:
Medea: Ja et trobes millor? Vinga! Que hem d'estar molt fortes per acollir els petitons :-()) :-)(-: <:-<
Ahir vaig anar a veure la doctora. El meu endometri està a punt, però fins el dia 5 ó 6 de juny no faran la punció a la donant. Per tant, segurament el transfer serà el 8 o el 9. Tenia prevista una sortida per les Terres de l'Ebre entre l'11 i el 13 de juny (Pasqua granada) i l'he hagut d'anul·lar perquè hauré de fer repòs... En fi! Coses que passen... hem de fer petits sacrificis...
Noies, moltes gràcies pel vostre suport. El necessito moltíssim. Sou meravelloses i us estimo moltíssim!!! Molts petons i abraçades per totes
:love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dt. maig 31, 2011 10:32 pm

Mafaldeta, ja estas a la recta final .... :p-) en no res tindràs els teus petitons amb tu.

Kora com segueix el teu procès?? explica'ns ....

Medea, Palme .... a totes :-()-)

Demà en quant tingui la beta us informo, espero obrir els positius de Juny!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
Kora

EntradaAutor: Kora » dc. juny 01, 2011 9:02 am

Hola Noies,

Bronte. Sort!!! q t'ho mereixes!!!

Mafaldeta. Ja et qeda ben poqet...... aix!! aqest petits sacrificis s'han de convertir en un :-()) :-)(-: !!!!

Palme. Com vas???

Medea. Ja ens qeda menys!!!

Dons jo us faig un petit resum..... al final ens hem decidit per la Dexeus.... ara tinc un gran dilema.... m'han dit q amb l'antimulleriana i tot tinc d un 20 a 30% d possibilitats amb els meus ovulets.... q si ho volem intentar..... i com mai hem arribat a la punció.... bueno si van arribar però ja havia ovulat.... dons d moment hem dit d tirar endavant una FIV ... sé q les probabilitats són escasses.... però..... almenys m'han dit q ens donaran una medicació molt diferent q fins ara i q tindríem molt en compte q tinc els cicles curtets a part d'estar més controlada.... així q ho intentarem i després d'això sinó funciona directament a Ovodonació...... la llista d’ allà és més llargueta , però així ens donarà temps per estalviar una miqeta més i descansar..... d moment m'hi finqen ja a la llista per anar avançant temps... tot i q els Dr. em va dir q espera q no la tinguem q fer servir..... aix!! Noies... no sé... el meu cor està dividit.... per una part vol intentar-ho i per unaltre aniria directament a ovodonació.... no sé..... d moment començo amb la propera warry....

Ptnets!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Medea

EntradaAutor: Medea » dc. juny 01, 2011 11:06 am

Hola noies!

últimament no he entrat massa, entre el refredat i els ànims ... avui he començat antibiòtic, perquè aquest virus/ refredat /faringitis ja em dura més d’una setmana i m’està fent la punyeta!

No acostumo a mirar el programa l’endemà de TV3, perquè no m’agraden aquest tipus de formats més “sensacionalistes”, ja en tenim prou cadascú amb les seves penes, però ahir em vaig fer un tip de plorar amb el tema de les adopcions. No em va agradar gens des de la perspectiva que ho varen enfocar, tot semblava molt fàcil i ja està. Per mi l’endemà fotut és quan saps que tens problemes de fertilitat, que has d’iniciar noves vies per a la maternitat (tractaments RA i/o adopció). Jo tinc la necessitat biològica de ser mare, i sentir com les mares adoptives deien que no havien tingut aquesta necessitat, no m’ho crec. Tota dona s’ho planteja en algun moment de la seva vida, és igual amb parella o sense, amb problemes de fertilitat o sense .... vaig trobar el programa massa superficial, però com que no l’acostumo a mirar no sé si és la tònica habitual.

Bé, un cop desfogada, vull donar molts ànims a totes!!!!!!!!!!!

Bronte: estem a l’espera de les teves notícies!!!!!!! :-o00m :-o00m :p-) :p-)

Mafaldeta: que això és la setmana vinent!!!!!!! >.-<: >.-<: pensa que en un mes pots fer una escapadeta de finde a l’Ebre, amb el teu cigronet a la panxeta!!!!!!

Palme: com van les banderilles?????? vinga, que passet a passet s’hi arriba!!!!!!! >.-<: >.-<: :b-)))

Kora : jo també ho provaria, s’ha d’apurar tot el que es pugui. Després de les experiències a St. Pau (pública), segur que a la Dexeus (privada) hi trobaràs un gran canvi. Normalment a les privades hi ha més atenció, s’ho miren més .... esperem que si t’avisen de la llista els hi hagis de dir, “no, ja tinc panxeta” >.-<:

Doncs nosaltres ja està clar que anem a ovo, l’antimulleriana m’ha sortit a 6 i picu pmol/l ... i amb la FSH també alta ... res de res. Ara toca esperar la trucada que ja m'han trobat donant ... però estant a principis de juny i amb l’estiu pel mig m’han dit que no em faci moltes il•lusions ... que potser al setembre .... mentres, paciència i bons aliments ... i anar fent bossa i res de vacances ... tot sigui per una bona causa. :-o00m :-o00m <:-<
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Kora

EntradaAutor: Kora » dc. juny 01, 2011 11:43 am

Medea ha escrit:Hola noies!

No acostumo a mirar el programa l’endemà de TV3, perquè no m’agraden aquest tipus de formats més “sensacionalistes”, ja en tenim prou cadascú amb les seves penes, però ahir em vaig fer un tip de plorar amb el tema de les adopcions. No em va agradar gens des de la perspectiva que ho varen enfocar, tot semblava molt fàcil i ja està. Per mi l’endemà fotut és quan saps que tens problemes de fertilitat, que has d’iniciar noves vies per a la maternitat (tractaments RA i/o adopció). Jo tinc la necessitat biològica de ser mare, i sentir com les mares adoptives deien que no havien tingut aquesta necessitat, no m’ho crec. Tota dona s’ho planteja en algun moment de la seva vida, és igual amb parella o sense, amb problemes de fertilitat o sense .... vaig trobar el programa massa superficial, però com que no l’acostumo a mirar no sé si és la tònica habitual.

Medea. Esperem q comencis el més haviat posssible!!! i mentre tant a anar agafant forçes!!!!

Del tema del Programa d l'endemà.... estic totalment d'acord amb tu... i sobretot quan van comentar q no havien tingut cap necessitat d ser mares biològiques...... no m'ho crec....un altre va arribar a comentar q no havia tingut cap necessitat d'hormonar-se.... no sé em va sentar molt malament..... va semblar q ho deia despectivament.... no sé.... trobo q cada camí té la seva part bona i dolenta.... cadascú tria el seu camí i són molts com fer IA-IADonant-FIV-Ovodonació-Adopció o simplement no tenir fills...... però en cap cas s'ha d ser despectiu....... amb els q un ha deixat enrere.... per les questions q siguin.....

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dc. juny 01, 2011 1:50 pm

Bé noies .... ja tinc la beta i és <5, es a dir :ufs: .... li estic agafant una mania al simbolet aquest de "menor de..."

Gràcies a totes per estar pendents; si em conecto al vespre ja personalitzo ... petonets guapes.

Imatge
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dc. juny 01, 2011 2:55 pm

Kora: Jo intentaria també provar amb els teus per petita posibilitat que hi hagi,s'han de intentar cremar tots els cartutxos.
Bronte68: Em sap molt de greu :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ,estava convençuda que aquesta seria la bona.
Mafaldeta: Ja et queda poquet.
Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dc. juny 01, 2011 5:18 pm

Bronte, ho sento moltíssim!! una abraçada molt i molt forta :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) no hi ha paraules de consol, aquí estem pel q necessitis.

Kora, ja t'has decidit per la Dexeus ( una cosa menys a pensar) i veig q t'han plantejat altre FIV, suposo q al veure q fas ovulets volen provar.ho de nou, jo ho provaria! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: Com va sortir l'antimulleriana? voldria tenir referencia pq a mi no m'han donat % d'exit ja q ni saben si respondré a la medicació.

Medea, no conec el teu cas però a mi en van dir q una antimulleriana per sobre de 1 es considera bona i t'ho parles de 6 i pico... potser tens la FSH molt alta... la meva es de 14. Cada centre deu tenir baremos diferents...
Esperem q et truquin molt aviat, encara queden 2 mesos per agost q és quan tot es para. :ok: :ok: :ok: :ok:

Mafaldeta, queda molt poquet per la transfer. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tema adopció: jo no ho vaig mirar pq amb l'anunci ja en venien ganes de plorar... Per ara no ens ho plantegem, ni tant sols en parlem pq volem lluitar pq vull viure l'experiencia de ser mare amb panxeta, ecos,... com la "majoria" d ls mamis.

Ja porto 2 banderilles de procrin :content: i tinc algo de molesties...suposo q és la warry q ha de venir la setmana q ve. Ja tinc tota la medicació KINA PASSADA!!! 4 menopur de 10 i Gonal de 15, més ovitrelle... he vist els preus i he caigut de cul!!!! és inhumà el q valen, sobretot el Gonal.

Petons per totes!!!! :globus: :love: :love: :love: :love:
Medea

EntradaAutor: Medea » dc. juny 01, 2011 5:41 pm

Bronte: ho sento molt bonica ... els negatius són molt durs i més quan són amb tractaments durs com els nostres. Plora, desfogat, tecleja tot el que ens vulguis explicar ... aquí ens tens a nosaltres per fer-te costat. Però pensa que en breu has d'estar amb les piles carregades, perquè tens x*x*x dos frigos x*x*x que t'esperen. Una megaabraçada :-()-)

Palme: Me n'alegro que hagis pogut treure els medicaments de la SS, almenys una que se'n pot beneficiar >.-<:
Els valors de l'antimulleriana poden ser en ng/ml o en pmol/L. Un 1 ng/ml es resposta regular, i un 6,5 pmol/l és baixa resposta. Us poso els valors de l'hormona i l'equivalència:
Normorespuesta: >2 ng/ml (> 14,28 pmol/L)
Respuesta regular: 1-2 ng/ml (7,14-14,28 pmol/L)
Baja respuesta: < 1 ng/ml ( < 7,14 pmol/l)
Respuesta ausente: < 0,4 ng/ml (3 pmol/L)

Kora, Seid, Palme: doncs nosaltres ja hem anat a la primera sessió informativa de les adopcions i tinc tots els documents que ens demanen per presentar la sol·licitud, inclosos els penals, però no ens decidim a fer-ho. Tot plegat ens supera força i fer simultàniement tractament i el procés pel Certificat d'idoneitat, no ho veiem massa clar, a vegades pensem que sí, d'altres que no ... temps al temps ...
Que tinguem sort
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dj. juny 02, 2011 7:43 am

Hola noies :***: (Trec una miqueta el cap per aquí...)

Bronte ja he escrit al Llistat que em sap molt greu el teu negatiu. Molts ptonets.. :-()-)

Kora: Suposo que ara t’estàs rumiant el tema d’anar a ovo directament o probar-ho amb el teus ovulets. El meu cas és diferent, però semblant. A nosaltres ja ens han dit que el semen del Karmito està fragmentat i hi ha poques possibilitats d’embaraç, però que el % de fragmentació és baix i es pot reduir, i que probablement ho podrem tornar a intentar. Nosaltres volem cremar els últims cartutxos abans d’anar a donant o bé plantejar-nos el tema de l’adopció.
Si decideixes probar-ho amb els teus òvuls i no surt bé, sempre podràs passar a l’ovodonació. Bé, decideixis el que decideixis aquest cop anirà bé, ja veuràs. Un petonàs enorme !! :-()-) :-()-)

Medea: Jo no vaig veure el programa perque com no estic de molts ànimus no em venia de gust una ploranera innecessària. La Kora explica que hi surtia una dona dient que no havia tingut cap necessitat d'hormonar-se.... .. La veritat és que tot plegat sona molt despectiu. :ufs:
I et volia dir que jo també vaig començar a mirar el tema de l’adopció, però ara per ara no em veig amb forces de començar aquest procès paral•lelament a que estic agafant forces per un altre intent de FIV. No puc canalitzar les meves energies cap a dos camins diferents. Ara per ara no (i això em fot una mica..no pensis..) Sóc conscient que el temps passa, però jo i el Karmito necessitem païr moltes coses..Suposo que és això el que necessitem: temps

Bé des d’aquí us envio una abraçada enorme a totes. Peaso lluitadores !! :-()-)
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. juny 02, 2011 2:21 pm

Hola reines!!!

Bronte, em sap molt greu, entrava pq em sonava que et tocava ja i esperava bones notícies. Ara el que et toca, plorar, enrabiar-te, cridar, el que et faci falta per tal de poder descarregar tota aquesta decepció i agafar forces i estar tranquil·la per anar a pels x*x*x
Molts ànims bonica i ja saps, aquí estem!

Kora, em sembla fantàstic que volgueu cremar tots els cartutxos, si tens possibilitats endavant!! I com t'han dit, fins i tot ho faria per St. Pau, que et surt més barat.

Mafaldeta, ja et queda molt poquet!!! I medea, a tu tb!! Tot i que sigui després de l'estiu, passarà volant entre vacances i bon temps! Ànims!!

Respecte a adopció, hi haurà de tot, pe`ro jo crec que una parella que es planteja per primera vegada una adopció pq no pot tenir fills ha estat pq en volien i si en volien, és molt dur que et diguin que no en pots tenir!! Es veritat que hi ha parelles que ho veuen diferent que nosaltres, jo en conec una que tal com els van dir q ho tenien xungo van anar directe a adopció pq tenien una edat o no volien passar per tot això. Es molt respectable, però igual ho és que nosaltres volguem esgotar les vies abans d'anar a adopció! Nosaltres no ens ho vam voler ni plantejar, cosiderèvem que si havia d'arribar ja arribaria pq justament el temps és el que ens va fent més forts. Karma, entenc perfectament que el que necessiteu és temps, cada cosa al moment que la parella està preparada per acceptar-ho. Medea, tot alhora ho veig una mica extra de necessitat d'energia, pe`ro cada parella ho ha de fer com ho vegi i potser el q et diu la Seid no stà tan malament. Però no oblidem que aquests camins són molt durs i desgasten, així que el principal és que us cuideu i us mimeu, a vosaltres mateixes i a la vostra parella, i ells a vosaltres, és clar!

Molts ànims reines!! Q cada dia que passa és un dia més a prop del :-)(-:

Jo estic bé, cansada i amb son, però em trobo molt bé. Amb moltes ganes que passin 15 dies i veure el bitxet amb la ECO! Ja us aniré explicant!

Petons campiones!!!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dj. juny 02, 2011 6:58 pm

Hola, boniques :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***: !
Bronte: :love: :-()-) : lasito : Preciosa, sabem com et sents... Ja saps que pots comptar amb nosaltres... Ara descansa, plora tot el que vulguis si tens ganes i pensa que tens un congeladets x*x*x x*x*x que t'estan esperant. Un petó molt fort :love:
Kora: Jo vaig a ovodonació bàsicament perquè sóc portadora d'una malaltia genètica i d'una altra no se sap segur :ufs: , per tant, em van proposar directament l'ovodonació, però jo abans vaig demanar informació sobre la possibilitat amb els meus òvuls i el diagnòstic preimplantacional... Amb això vull dir que primer vaig descartar totes les possibilitats i després de molt pensar, acceptar i pair la realitat vaig anar a l'ovodonació. Decideixis el que decideixis estarà bé... però si no ho intentes, potser més endavant te'n penediries. </;-) Petons :love:
Medea: Espero que et trobis millor de la faringitis :()():::: Del programa, :p-) no hem de jutjar perquè els mitjans només monten i emeten el que ells volen... A més, potser aquestes parelles van fer tractament de RA, no ho van dir a ningú i ara tampoc ho volen dir... La noia que va dir que no tenia necessitat d'hormonar-se, doncs, ella mateixa ho diu: cap dona té necessitat d'hormonar-se, cap de nosaltres la té... però si que volem ser mares, com ella. Jo no vull prendre hormones, jo vull tenir un fill o filla en els meus braços. Totalment d'acord en què el programa no va parlar del llarg i dolorós camí d'una adopció. Jo vaig estar en una xerrada informativa i m'ho van pintar molt, molt, molt negre. Val a dir que el programa va de com canvia la vida d'unes persones per una circumstància, no de les adopcions i en aquest cas volia parlar de com canvia la vida quan els arriba a casa els fills adoptats, no del procés anterior. Però jo conec parelles que han tingut molts problemes amb els fills un cop han estat aquí i d'això no han dit ni mu. Mira, no vull jutjar a aquestes parelles del programa perquè penso que en el fons hi ha molt més del que van explicar a la tele. Perdoneu el rotllo que us he fotut! :p-)
Esperançada: Gràcies pel suport! >.-<:
Noies, en els moments difícils, quan de vegades estic xof, repeteixo aquesta frase de R. Tagore: "Si plores perquè s'amagat el sol, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles"... I nosaltres tenim moltes estrelles per veure!!! :b-))) :b-))) :b-))) Tot un univers!!!
Precioses, moltes gràcies per tot... Us estimo moltíssim!!! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dj. juny 02, 2011 7:12 pm

Hola un altre cop! :--/) :--/) :--/)
No havia llegit la darrera pàgina i m'he deixat de saludar unes quantes reboniques...
Palme: Veig que ja ets una experta banderillera :: orrr:: Cuida't molt! :content:
Karma: És clar que sí! A lluitar fins el final! :b-))) Hem d'anar fent etapes... Si una cosa no funciona, llavors provar una altra... la finalitat és la mateixa: ser mares. Perquè ser mares és estimar amb tot el cor i tota l'ànima els fills, arribin de la manera que arribin. :-:.b
Carbasseta: Gràcies per passar per aquí i pels teus ànims :ok: Com et trobes? I la panxona? Molts petons :love:
Perdoneu si m'he deixat alguna... Però us porto a totes en el cor, en la paraula, en la ment... :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

PALME

EntradaAutor: PALME » dv. juny 03, 2011 7:13 am

Hola nenis!!! ja és divendres :b-)))

Medea, gràcies per la info, no sabia q es podia mesurar de 2 maneres. Estàs superinformada...recordo el post amb tots els consells pre-post transfer. >.-<: >.-<: >.-<: :globus:

Seid, Carabsseta, :-()-) :-()-) :-()-) Merci per pensar en nosaltres.

Mafaldeta, m'ha agradat moltíssim el q has escrit :ok: :ok: :ok:

Karma, nosaltres també necessitem temps... una amiga em va dir q em tancava molt pq li vaig demanar q no em truqués per veure com anava tot. No va entendre q necessito temps per pair tot el q ens està passant... :love: :love: :love:

En el proper programa de Banda Ampla TV3 parlaran de tenir fills.

Bon cap de setmana!!!!! :b-)))

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::