ALGÚ A IVI BARCELONA?

Tractaments, clíniques, medicaments..
gigita
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: gigita » dv. nov. 16, 2012 10:32 am

hola noies

que tal??????

Jo ja he començat, ja m'ha vingut la regla i estic començant amb els parches per el endometri... ara tinc que tornar el dia 26 aveure com va...

marawi com va anar la visita??? has pogut començar????

Bego, com estas reina?

Laura benvinguda, jo no he sentir parlar d'aquesta doctora, pero segur que es bona :) molta sort

petonets noies
labego77
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dt. set. 25, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: labego77 » dv. nov. 16, 2012 5:34 pm

Hola a totes!
Laura benvinguda, a mi hem portava el dr. Ballesteros a Ivi, la Dra Gonzàlez no la conec.
Gigita, nosaltres estem bé, ara de moment estem desconectant una mica, però si ens farem els anàlisis que ens demanen, la setmana que ve faré uns i més endacant un estudi genètic que m'han demanat (però aquest no me'l cubreix la mutua i val 150€) i el meu home l'estudi de si és portador de fibrosisi quistica 200€.... Hem d'anar fent poc a poc....
Avui m'han enviat l'informe de l'IVI i he vist una imatge de l'embrió transferit, era tan maco.....
I tu com portes els parxes, jo quan vaig fer transfer de congelats, vai prednre meriestra i la veritat és que no hem van sentar gaire bé! Molt inflada i malestar, espero que tu et trobis bé.

Marawi i tu com vas reina???

Petons...
gigita

EntradaAutor: gigita » dl. nov. 19, 2012 10:36 am

Bon dia noies! que tal aneu?

Bego: ja veures com surt tot bé :), ens vas informant e?:)

Jo bé amb els parxes, ara a esperar al próxim dilluns, ja tinc ganas de que arribi el dia de la transfer, encara que aquesta vegada tinc més por.... aixxxx

A mi tambè m'han enviat l'informe i quan vaig veure els dos embrionets, tan bonics, aisss quina plorera, pero bueno se que m'estan esperant els altres dos :ok:

petonets noies
Marawi
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 8:17 pm

EntradaAutor: Marawi » dt. nov. 20, 2012 12:04 am

Eii guapes! que tal??... fa dies que volia entrar i comentar-vos, pero entre que em donava problemes la contrasenya i que he tingut una mica de"lio" doncs han anat passant els dies, me'n alegro molt de veureus il.lusionades altra vegada :-()) ..... jo per la meva part he començat avui amb les primeres punxades d'estimul.lació, els analisis be, la eco be, així que endavant..... a veure ara la meva resposta a l'estimulació :-o00m

Si us soc sincera poso totes les meves ganes i esperances en aquest tractament que es l'ultim, pero no ho veig gens clar, no se si m'enteneu, per una questió d'edad com sabem les possibilitats baixen molt i el sentiment d'estar invertint tant a nivell emocional i monetari en algo que es totalment una loteria se'm fa molt incomode.... suposo que m'enteneu.... pero bé es el que hi ha, i hem de lluitar fins al final...
Que guay que t'enviin aquest tipus d'informes amb foto incorporada!!.... això no ho feien en la meva altra clínica, pero jo crec que em sentiria igual, una mica trista, en fi que hi farem....

Gigita, et queda molt poquet, espero que aquesta vegada vagi la vençuda!!
Com diu labego a mi la meriestra i el microdiol també em senten fatal i a mes m'inflen com una pilota.... sort que ja está, ara vaig a saco ja amb les punxades jiji....Labego, sobretot feu totes les proves que pugueu, i insisteix si veus que et pot faltar algo, quan torneu a la càrrega heu d'estar segurs de que tot esta correcte..

laura, benvinguda,.... crec que a la propera eco me la fa la teva doctora perque el meu metge esta en un congres... ja et diré l'impressió que m'ha donat....

Per cert, una curiositat... jejeje... aquesta artista italiana que esta embaraçada als 52, la porta la doctora Galliano de ivi Barcelona!! neujor:-)

vinga, petons, anem parlant!
gigita

EntradaAutor: gigita » dc. nov. 21, 2012 9:26 am

Bon dia

Marawi molta sort, aveure com va l'estimulació, ja ens vas informant :), has de tenir tota la sort del mon, ja veuras com aquesta es la definitiva..

Això dels diners i el aspecte psicologic acaba passan factura... molt ànims

Uala no sabia que la carmen russo s'havia fet el tractament a l'IVI , quina gracia :-)

petonetsss
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dj. nov. 22, 2012 5:36 pm

Hola noies!

Algú em podria dir per on ronden els preus de IA i FIV a l'Ivi??

Gràcies.
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
labego77

EntradaAutor: labego77 » dv. nov. 23, 2012 6:34 pm

Hola guapes!!!

Nes, la FIv a IVI val 5500€ a part medicació, que tot i que et diuen 1000€ compte uns 1300€. el peru de IA no el sé!
Si et fas de l'associació ASPROIN (tenen pàgina web) de Madrid et fan un 5% de descompte!!!!

Gigita, espero que el tractament et vagi molt bé!!!!

Marawi espero que no tinguis problemes amb l'estimulació i facis uns quant ovoccits!!!

Ja anieru informant!!!

Jo tampoc sabia lo de la Carmen Russo, jolin ella amb 52 es queda embarassada i jo amb 34 no???? Quina me!!!!
Laura777
Entrades: 110
Membre des de: dj. jul. 05, 2012 4:51 pm

EntradaAutor: Laura777 » dg. nov. 25, 2012 6:46 pm

Hola a Totes
Gracies Per. La benvinguda!
El divendres vaig tenir visita amb la doctora perprogramar-ho tot. Como que tinc altes les nk i poques defenses d'uter (kir) tot será molt llarg. Ara començo amb anticonceptius, depres prednisona Per. Les nk, después vitrifiquem i fem cicle natural .. I despres la dgp.

Ja era car i a sobré ara amb tot lo altre... A sobre m'han dít el que necesito de medicacio i he anat a ala farmacia i .. Que pasada!

Sabeu d'alguna farmacia que surtís mes economics? Es que he preguntat a 2 i son iguals.

Semanal que sempre hem d'estar buscant informació de Totes aquestes coses.. Analitiques, cliniques i Ara la medicacio. Em poder ajudar?
Imatge
Laura777

EntradaAutor: Laura777 » dg. nov. 25, 2012 6:48 pm

Perdoneu les faltes però el corrector automatic es un rotllo.
Imatge
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dg. nov. 25, 2012 10:53 pm

Ei noies!.... que tal?..... demà tinc la segona eco, a la primera nomes em podien veure l'ovari dret amb folicles petitons, a veure si demà poden veure mes cosetes, una mica decepcionada pero es el que hi ha.... gracies pels anims labego, gigita :-()-)

Gigita crec que també tens visita demà, encara ens trobarem jeje.... ja ens diras que tal

I tu labego, com va?.... heu fet mes proves?

Laura, la medicació es carísima i que jo sapigui el preu es a totes les farmàcies igual.... per cert aprofito per preguntar si algú te cetrotide que li hagi sobrat i que vulgui canviar per menopur, me'n falten uns 3 vials ..... suposo que puregon també em faltará,,, a veure si hi ha sort :love:

petonets
gigita

EntradaAutor: gigita » dt. nov. 27, 2012 10:08 am

hola noies

com aneu?

Ahir vaig anar al metge i em va fer eco i va tot bé, l'endometri s'esta engrossant , esta a 8 .. nose jo no tinc ni idea jajja, el dimecres de la setmana que bé, he de tornar a ferme eco i ja a preparar la transferencia per la seguent setmana :D:D

Marawi com et va anar a tu?? molta sort

Laura la medicació es molt cara, crec que en totes les farmacies es igual de preu, l'unic que he escoltat es que hi ha gent que la comnpraba en Andorra, pero ara ja nose si surt a compte, hauries de trucar a alguna farmàcia d'allà i preguntar preu i si et surt millor ,fer-te una escapada jeje

Bego com vas???
Laura777

EntradaAutor: Laura777 » dt. nov. 27, 2012 8:55 pm

Gracies pel consell. Hi ha medicacio que surt millor a Andorra. La comprare a veure que tal i ja us diré.

Ara nomes em queda esperar, fins al gener no començo la estimulació.
Imatge
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. nov. 28, 2012 8:57 am

Hola noietes!... segueixo en procés d'estimulació, ahí ja vaig incorporar el cetrotide.... els folicles son poquets pro van creixent, no hi ha hagut canvis de la meva anterior estimulació, pero la medicació es poca, suposo que el que interessa es que faci ovuls bons i no que n'hi hagi molts....

Gigita, l'endometri a 8 esta molt bé, segons diuen a partir de 8 ja es podria fer la transfer perque està suficientment gros, els metges no posen un màxim de grossor pero jo he llegit que es aconcellable com a màxim 14mm, també es important que estigui trilaminar, el que mai he tingut clar es que si encara hauria d'estar trilaminar en el moment de la transfer..... suposo que si tot va bé coincidirem en betaespera.... :globus:

Labego, que tal?.. t'anirá molt be, ja veuras... :love:

Laura espero que puguis trobar com sigui la medicacio mes barata, que això es una passada de gasto, jo "estoy en ello"
petons
gigita

EntradaAutor: gigita » dc. nov. 28, 2012 9:31 am

hola guapiii

M'alegro molt de que la estimulació vagi bé, exactament com tu dius es millor fer poquets pero de bona qualitat, que no molts i pitjors... així que vas molt bé:D:D

Gràcies, vaig bé, ara que ho dius , si que vaig sentir al ginecoleg que va dir això de trilaminar, pero com no entenc ni "papa" no li vaig prendre atenció... ara e de tornar el dimecres vinent per mirarme i ja el dia 12 m'ho posen, quines ganes que tinc..

Que bé que compartim la betaespera, espero i desitjo que tinguem molta sort les 2:D:D

molts petons a totes
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dj. nov. 29, 2012 8:36 am

Hola guapes!.... Gigita, gràcies, això del endometri trilaminar es quan apareixen 3 linies, es veu quan et fan la eco i es quan esta mes receptiu per a que s'implantin els embrionets...

jo calculo que si tot va bé tindre la puncio i transfer la setmana que ve....

Labego per cert, crec que tenies medicació?... necessito cetrotide, envia'm un privi si us plau, no se si has vist el meu missatge...

Gracies! :-()-) :love:
gigita

EntradaAutor: gigita » dj. nov. 29, 2012 10:59 am

Hola Marawi, doncs no m'he fixat, es que jo nomes "controle" quan miraba els folis, que més o menys entenia, pero això del endometri puffff es més difícil jaja, sort que el meu gine m'ho explica tot molt bé

que bé!!! doncs anirem més o menys juntes, ens portarem una setmana jo crec jeje

Jo nomès tinc un vial de cetrotide crec... no em va sobrar res de medicació..
ika
:: gosset
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 2:47 pm

EntradaAutor: ika » dj. nov. 29, 2012 2:39 pm

Hola guapes, em podrieu dir quant temps es tarda desde la primera visita fins a la transfer i quantes vegades heu anat a la clínica? Gracies
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
gigita

EntradaAutor: gigita » dj. nov. 29, 2012 8:17 pm

hola ika

Doncs jo he anat una vegada cada 10 dies o així, seran unes 3 vegades, més el dia de la transfer ;)
labego77

EntradaAutor: labego77 » dj. nov. 29, 2012 8:36 pm

Hola noies, com aneu???
Jo dimecres vaig anar a fer-me les analítiques, fins el dia 12 no tindré els resultats! Hem van dmanar una analitica gènetica que hem val 185€!!! De moment no l'he fet! I la del meu home de la fibrosi quistca val 200€. Aixó és un no parar de gastar!!!!! jejejeje

Gigita veig que va bé l'estimulació, quin dia et fan el transfer???

Marawi, ja t'he respost! Com portes el tractament???

Laura77 a Andoraa no sé si és més barata la medicació, jo tinc una amiga que hi viu i quan la vaig haver de comprar jo, hem va mirar el puregon 100 i valia el mateix que aquí! A veure si tens sort!

Petonets guapes!
gigita

EntradaAutor: gigita » dv. nov. 30, 2012 10:28 am

hola bon dia

Bego: que bé ja tens l'analitica feta, uff les altres son un dineral, pero clar a vegades es millor fer-las que no tindré el dupte de si estara bé o no... pero es un pastisal..

A mi m'he la fan el dia 12 , ja tinc unes ganes, espero que sigui la definitiva..

Vinga que ja queda menysss!!

petonets

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::