Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
arwen81
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dc. des. 02, 2015 8:47 pm

Luna hola,
por lo que sé, la donante es anónima aunque miran un poco ue se parezca pero tú no la ves.
A mi en dexeus tampoco han esperado nunca a blastocito, igual que a ti, siempre me han dicho que mejor fuera que dentro, que no estoy para perder ninguno.
Años? antes de mi primera FIV llevaba 2años buscando de manera natural. Las pruebas en la primera página del hilo anotamos todas lo que nos habían hecho, si quieres que te añada, encantada lo haré.
Alimentación, a ver, yo hago acupuntura y la misma acupuntora me hace hacer dieta desintoxicante, no es nada especial, me hace evitar algunos alimentos, beber un vaso de agua templada con limón en ayunas...yo por mi cuenta no estoy consumiendo apenas nada de gluten desde septiembre (empecé con el pack acupuntua-comer sano al mismo tiempo). De todas maneras yo creo que lo importante es comer sano, en general para nuestra salud.
A ver qué dicen las chicas!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Susa.nilo
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 22, 2015 12:29 pm

EntradaAutor: Susa.nilo » dj. des. 03, 2015 10:46 pm

hola noies!!!

quina setmaneta deu meu!! vaig de cul !!! jajaja però tot sigui per un resultat bunic!

xantipa: les ecos han anat totes bé, tot i que només he fet 3 folicles, com he d'acumular....la intenció es congelar els óvuls, el tema es que com tinc baixeta reserva han crescut molt ràpid i aleshores, només he necessitat medicació 7 dies, m'han dit que quan hi ha poca reserva la medicació sol fer efecte mes ràpid avui he pres l'ovitrelle i dissabte em fan la punció tot i congelar ovuls m'han dit que Cristian el meu xicot es prengui el monurol, ja que no fos cas que haguessim de fer un canvi d'ultima hora i fos millor congelar embrions, amb lo qual ell també hauria d'intervenir... em d'estar preparats...per lo demés em van comentar que la mida dels folis era bona y molt igual, i això era bo..a partir d'aqui ja es veurà dissabte... :oset:

Arwen: que guai! vas a Deixeus... pot ser ens em vist i tot! ...jo aquesta setmana semblaba abonada...es clar....he hagut d'anar cada dia menys dimarts...com ha anat mes ràpid del que pensaba...l'unic bo es ue m'he estalviat una caixa de Menopur que em serveix pel proper cicle de tractament si tot va bé ... a mi em porta el Dr.Carles Do Souto es maquisim....bé als controls aquesta setmana la Dra. Carrera, tothom em deia que era molt seca però a mi m'ha agradat i m'ha tractat prou bé...

Anar i tornar tantes visites es una mica pal a sobre soc de Lleida, però per una altra banda sempre penso que sería pitjor anar-hi per una malaltia....em de pensar que estem intentant algo molt búnic i preciós....i si no va bé em d'acabar acceptant-ho tot i que es molt trist i costa molt... de moment intento pensar positiu i penso que tot anirà bé això m'ajuda a estar molt tranquila, i parlar amb vosaltres també ajuda molt...perque et sents tant identificat amb tot....realment som les que mes entenem com ens sentim

molts anims carinyets !!! i molts i molts petons precioses!! bona nit!!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dv. des. 04, 2015 9:22 pm

Susa-nilo jo sóc de Tarragona així que les dues fem viatges!! però com tu dius, és per la millor causa del món!!! qué bé que hagis anat rapideta! Jo avui he pres la primera pastilleta....aixxx...això ja està en marxa!

Passeu bon cap de setmana o pont si en teniu!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » ds. des. 05, 2015 7:08 pm

Hola a totes buniques!!

Us he anat llegint, pero no he tingut temps per contestar, i volia personalitzar quan contestes, hi ha hagut bastant moviment aquest dies.

PETITPRINCEP bunica no sabia que tenies una peque ja, va ser natural o per reproduccio tambe? A nosaltres ens pasa una miqueta igual que a vosaltres, aixo del tema de ovo, donant d'esperma o adopcio d'embris... tenin ja un peque s'ens fa mes coll amunt, ademes que el nostre va ser natural, aixi que encara ens es mes dificil, encara que tambe es cert que jo ho vaig asimilant millor mica en mica en cas de necessitar-ho, el meu marit no.

DALILA maca, quina llastima que no hagi anat be... pero nomes 2 embris sent ovo no es molt poc? jo no entenc gaire pero... no garanteixen mes? esque gairebe es el que fem les de baixa reserva, un o dos... no ho entenc...

Sobre la vit D a mi hem va sortir molt baixa i estic prenent ampolles, diuen que influiex amb la implantacio, aixi que a tope de vit D, i les tiroides lo ideal es que les tinguem a 2 per un bon embaras, encara que el limit maxim seria 2.5, jo la ultima vegada les tenia a 2.04, no costa res baixar el valor i quedar-se mes tranquil.la

Ja ens aniras explicant com segueixes. Anims bonica!!

ARWEN guapa! Si ens vas dir que x-fragil habia sortit be, una cosa menos tu. I molt be tambe que la fragmentacio de l'esperma estigui be, us asegureu que els bitxitus estiguin be, despres ja tindra temps d'operar-se el teu home, que per cert.... hem van dir que amb varicocele els antioxidants aquests que es prenen els homes (tipo profertil, androferi....) no van gens be amb varicocele, ho dic per si en pren, consulteu-lo amb el vostre metge a veure que us diuen.
Veig que ja ha baixat la regla i has començat ja, que be!!! a veure si despedim l'any amb una bonisima noticia! Ara que prens? anticonceptius?

SUSANA, bueno si nomes hi ha tres l'important es la qualitat, aixi que a veure que tal es porten aquests ovuls.
Mai m'havia dit cap gine que al tenir baixa reserva creixesin mes rapid... la veritat que a mi aquesta ultima vegada hem van creixer leeeeents.... (penso que va ser per taaanta medicacio, es van saturar)
Hi ha una cosa... que no acabo d'entendre... no vull ficar-me on no hem demanen eh, pero... perque et recomanen fer 3 cicles i congelar ovuls? No seria millor fer un cicle, fecundar, veure com evolucionen i en cas de tenir embrions viables fer tranfer? perque potser tot va rodat i et quedes embarassada a la primera, i no anar congelant ovuls (que a part sol ser mes car) fer tres cicles amb el cost economic que aixo comporta i despres fer transfer quan a lo millor esque ni et fa falta... perque pensa que amb un sol embrio guapo y fort ja serveix, no cal tenir congelats un equip de futbol... Ho dic perque a mi m'ho van proposar fa temps, fer dos o tres cicles i congelar i vaig dir que no, perque potser perdia temps i diners perque mai se sap quan es la bona.
A tot aixo... com a anat la puncio? tot be? explican's una mica quan puguis.

LUNA como estas?
Por lo que comentas, si te pinchaste 15 días es protocolo normal, protocolo corto o minifiv viene a ser lo mismo, poca medicación y pocos días de pinchazos, esta opción es la que me queda por hacer, y es la que tengo en mente hacer si todo va bien.
En cuanto a las pruebas que se pueden hacer, como te dice Arwen en la pagina de la cabecera hemos puesto las pruebas que nos hemos ido haciendo, dale una ojeada y planteate que hacerte, aunque yo te recomendaría que empezaras con las pruebas... porque como bien te dijo el dr gris muchas pruebas se hacen con varios negativos a las espaldas, y estos negativos implican dinero gastado, hormonadas hasta las cejas, medio depresivas ya y ya estando sin prácticamente fuerzas para seguir luchando, pues... porque no invertir el protocolo?
Por lo poco que se de ovo efectivamente no ves a la donante, buscan a alguien parecido físicamente a ti, pero es completamente anónimo.

ARWEN per cert!! a la capçalera pots posar porfa en les proves del meu marit varicocele? Aixi ja queda apuntadet.

De mi dir-vos que estic amb la regla, una regla rarisima.... no se si te a veure amb l'acupuntura o que... perque abans de la regla he estat amb molt mal de pit, pero quan dic molt es molt, s'hem va retrasar la regla dos dies i apenas taco, vaja nomes taco al anar al lavabo, durant el dia res de res, i es regla vermell claret com amb flux (sento ser tant especifica) pero vaja, que es rara rara... i els pits segueixen fent mal, cada dia que passa hem fan menos mal pero tinc encara molesties. Quan vagi a l'acupuntura li comentare, perque aquesta setmana no he pogut anar... he anat de cul i m'ha fet una rabia...
I per part meva cap mes novetat.

Bueno maques, que passeu un bon cap de setmana llarg, les que pogueu fer pont.
Petonets per totes! :-()-) :-()-)
Susa.nilo

EntradaAutor: Susa.nilo » ds. des. 05, 2015 9:03 pm

hola noies!

com es prepara el pont? jo treballant tots dos dies per recuperar dies de festa que ja no em queden....ho he gastat tot....

arwen: si si, tens raó amb el tema de congelar òvuls, el tema es que nosaltres hem de fer DGP per la meva edad 40 i anomalies que han sortit al Fish del meu xicot i ens encareix molt el procés, perque si ara faig una fiv normal, he de pagar 3500 euros mes per fer aquesta prova (DGP) i cada vegada que ho probi els hauré de pagar, fent aquetsta proba ens comenten que sería millor acumular siguin òvuls o embrions ( que també ho em descartat perque surt carissim) ja que amb la reserva tant baixa....ens arrisquem a que si fecunda i tot va bé quan facin la biopsia de l'embrionet (DGP) si no n'hi ha cap que sigui bo ja em acabat i cada vegada que tornem a començar em d'afegir 3500 d'aquesta proba.... es per això si no!! ja haguessim entregat la mostra...i molt probable si tot hagués anat bé ...transfer...
Es a dir, jo ara pago 1900 cada vegada que acumularé i al final pagaré el fiv + dgp , de l'altra manera ho he de pagar cada vegada els 4500 de fiv +3500 del DGP, si que ho podriem fer, pero pot ser només ho podriem probar una vegada o dos....i d'aquesta manera intentem acumular quants mes ovuls millor i els que aconseguim fecundar fer aquesta proba....que eliminará els embrions dolents....es un pal..pq fa que el procés sigui molt mes lent i mes car... hagués tingut mes reserva em van dir que no hagués fet falta... amb 8 o 10 òvuls es mes fiable que arribis a algo, amb dos o tres , et diuen que es mes dificil, no impossible, però es clar t'arrisques mes ....

La punció molt bé no m'he enterat de res la veritat i no tinc ni molèsties durant el día...es entre 15 i 20 min. de moment no se ni si seràn madurs espero que si......ja m'ha fet pal que només hi hagués dos òvuls , quan hi havia 3 folis, però també penso que podia ser pitjor i que no sortigués res...m'ha comentat que el tercer òvul que no ha sortit podria ser que no fos madur i per això ja no aguanta...no se com va això tampoc....ben bé....
també he preguntat si he de descansar entre cicle i cicle.... i m'ha dit que ho he de parlar amb el meu metge, ja que de vegades si que es millor parar perque es com si els ovaris es quedessin mes tocadets després d'això, ...no se que em diràn....
Per cert res d'esport i res de sexe durant tota la setmana vinent , això si que no m'ho esperaba....jo pensaba que ja vida normal...però no...

una altra cosa que no sabia que am varicocele aquesta medicació tipus seidiferti que precisament pren el meu home....no anaba bé...ja ho preguntarem a l'andròleg...pq si arreglem una cosa per un lloc i espatllem un altra malament!! jajaja de fet a ell li van receptar en un altra clinica no a Deixeus...i clar tampoc havien detectat que el tenía....ho haurem de mirar....

molt nenis, mooooolts petonets per totes, ja aniré informant, si demà em diuen que no son madurs m'agafarà bajon ....que no vegis però com encarano ho se...vull pensar positiu visualtzar el SI...ja us explicaré...

bon pontet a les que no treballeu!!!! i les treballadores també es clar!!!

muuuuuuuuuaaaks :oset:
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dg. des. 06, 2015 9:06 pm

Xantipa carinyo no ens han receptat res de res per al meu home :ok: I jo estic ara prenent Microdiol, les anticonceptives.
Et volia comentar que jo quest mes també he tingut una regla raríssima tal com descrius tu...no sé si serà també per l'acupuntura....

Susa.nilo és que tot plegat és un dineral que ens deixem en això...bufff...quina ràbia! i m¡alegro que hagi anat bé la pumció, a veure si aquests 2 campions són forts i un d'ells es converteix en un bebé sa i preciós!

Una abraçada boniques!

Imatge

Imatge
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. des. 06, 2015 10:34 pm

SUSA.NILO a veure que et diuen d'aquests futurs embrionets! Deu ser un pal auxò d'haver de fr varis cicles pel tema DGP, però millor així assegurar-se. A nosaltres també ens propossen DGP, però només si responc bé a la medicació.

XANTIPA, si, ja tinc una nena previa, també de RA, així que no m'ha vingut de nou. Bé, el fet de l'animulleria tant baixa i que hagi de ser FIV i amb proves d'aborts per repetició, això si que ens va agafar desprevinguts.
Ja explicaràs això de la medicació del teu home, el meu també té varicocele, però per ara no li han dit de prendre res.
I potser si és alguna cosa de l'acupuntura, ja aue ARWEN també li passa... Jo començo tractament acupuntura divendres....amb lo poc que m'agraden les agulles, i em trobo amb això jejeje
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Susa.nilo

EntradaAutor: Susa.nilo » dl. des. 07, 2015 7:47 am

hola noies....

ahir va ser un dia fatal, em van trucar per dir-me que dels dos òvuls que vaig obtenir a la punció, només un d'ells era madur i es el que m'han congelat....

em va agafar baixón ja que la idea era fer dos o tres cicles fins arribar a 10 però veient això no se si es millor anar pel dret i arriscar-nos, es a dir a la propera fer-ho amb el que surti i no fer DGP, perque de totes maneres , si m'hagués quedat de forma natural, això no ho hagués fet... hauría fet totes les probes necessaries però qui sap com va tot per dintre....no se estem fets un embolic avui parlaré amb el Dr. i a veure que ens aconsellen, es que només de pensar que aquest òvul pot morir al descongelar....
no puc fer cicles eternament per arribar a 10 òvuls, pot ser el que ve es millor però ja m'han comentat que la meva tendència anirà per aquí.....

moltes gràcies noies pels vostres comentaris , ara vaig a la feina i no tinc temps de res mes,

petons i abraçades molt fortes a totes!!!

muuuuuuuuuuuuuuuakkkkkkkksss
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. des. 07, 2015 2:44 pm

Hola a totes!!

Us explico una mica sobre el tema de la medicacio del meu marit, ell pren maca i el complex vitaminic que son antioxidants per a millor l'esperma, tipo sidiferty, androferti, profertil... i quan vaig parlar amb el dr del laboratori per fer el fish i la fragmentacio no se com va sortir el tema del varicocele, hem va preguntar si ja ho haveim descartat, li vaig dir que un androleg l'habia mirat (sense eco, aixi palpant i a cop d'ull) i que va dir que semblava que tenia pero que no era res, i aquest dr hem va dir que raro... o hi ha o no hi ha, pero no es pot sapiguer sense eco previa, i hem va recomenar fer la eco per decartar-ho i a mes a mes hem va dir que quan hi ha varicocele els complexes vitaminics (per l'esperma) estan contraidicats ja que compliquen es varicocele (o algo aixi) llavors va ser quan el meu marit per si decas va deixar de pendre unes setmanes fins fer la eco i com ha sortit tot be doncs a seguit prenent.

SUSANA bunica, la baixa reserva ja ho fa aixo... fem pocs ovuls i dels pocs no tots son madurs... per aixo et deia l'altre dia lo dels cicles. Treure en tres cicles 10 ovuls madurs tenint baixa reserva crec que seria tot un miracle,pero.... pel que veig el teu dr te molta fe.
Lo del dgp es... molt personal i molt costos tambe, i aixo heu de meditar-ho be... si el teu home te alteracio cromosomica... uf no se que dir-te, es molt complicat.
Per altra banda els cicles els pots fer, pel que tinc entes, tots seguits, no hi ha problema, pero primer que facin una eco i s'asegurin que no hi ha restes de res per seguir amb un altre cicle. Jo esque faig un per any perque l'economia lamentablement no ens dona per mes, aixi que el meu cos esta descansat i ben descansat entre cicle i cicle. Sigui com sigui anims maca, molts d'anims, i explica'ns que et diuen avui.

ARWEN doncs... deu ser l'acupuntura... perque vaya tela... quines coses rares..
Fins quan has de pendre les anticonceptives? Aiiixxxx que ja comences un altre cicle!! que be!

PETITPRINCEP abans no tenies baixa reserva? i les trombofilies com es que ara si t'ho miren i abans no? mare meva, cada cas es un mon, eh?
I tu en quin moment et trobes? perque no sabem gaire de tu, has fet ja alguna fiv? sera la primera? comences ja algun cicle?

Petonets :-()-) Sort a totes buniques!!
Susa.nilo

EntradaAutor: Susa.nilo » dt. des. 08, 2015 8:45 am

hola noies!

avui estic molt millor....després d'un dia molt dolent en ve un de millor...

Xantipa: però si ho probes d'any amb any deus ser molt jove?

jo es que tinc 40 anys...i no puc esperar mes de fet ja em penedeixo de no haver-ho mirat als 38 o 39 tot això de l'embaràs pensant que podriam....i sense adonar-nos-en ens em plantant en els meus 40 que son els que ens fan correr, perque ell, a pesar de tindre el fish alterat i varicocele ( que vam fer eco y el té) podría esperar mes anys si volgués, l'esperma te movilitat i en el seu cas no hi ha problema en el cas del temps....
Es cert lo del tema del DGP per això ho parlarem amb ells....si de totes totes ens dieuen de fer-ho no se aleshores... segur que ho farem perque acumular òvuls de mica en mica ja veig que no es viable y el DGP es cada vegada 3900 mes a mes de tot el demés...clar amb una vegeda ja has acabat.....no vivim malament però no som el banc d'Espanya....i a sobre no tinc temps ....es ara o ja ens podem despedir...
Es cert que també ens van dir que no es possible embarassar-nos pero que som d'aquelles parelles que pot ser tardariem 5 anys...temps que no tic,..... o que també som la típica que després de tindre un fill per reproducció asistida pot ser ens quedariem.........i jo penso...i si després de probar un o dos cops un fiv....em quedés de forma natural? aleshores hauria de fer tota mena de proves per descarta malalties.....i no em podrien fer un DGP hi ha gent favor i hi ha gent amb contra per que també l'altre dia l'ndròleg de Deixeus ens va comentar que ell ve de la sanitat publica i fa 3 mesos que es allà...i que està en contra de tot aquest tipus de proves que mai es fan per la s.s i que realment si el fish que costa 500€ se li fes a tothom està segur que la majoria de gent sortiria amb algun cromosoma alterat....i ja es una form de fer DGP i pagar.....

no se noies....ja us aniré explicant es un dilema enorme....i realment si hi penses massa....acabes pensant que no tinràs fills perque ho veus tant dificil però bueno.....s'ha d'intentar de totes totes i si es que no intentar no anar cap a vall....intentar superar-ho....

petons a totes !!!! :oset: :oset:
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. des. 08, 2015 3:56 pm

SUSA.NILO me n'alegro que avui estigus millor!! En el fons és inevitable pensar que ho hauríem d'haver probat abans etc. però prenem decisions i sempre són les encertades :ok: així que si així hio vau decidir va ser per un motiu. Tema DGP és un rotllo...

XANTIPA, t'explicp una mica el nostre cas: a finals de 2012, amb 4 mesos de cerca només, em quedo embarassada i el perdo. Començo a mostrar problemes i decideixo anar pel meu compte a fer-nos proves, i sortim amb varicocele, oligostenospermia moderada i déficit de progesterona. Pel seminograma sembla que hem d'anar a FIV, però la mostra millora i fem una IA, amb 4 fol·licles i que és positiva al 2013 d'una nena. Deixo de prendre cap tipus de mesura, tinguent present que és molt probable tornar a RA si volem germanet. Al juny d'aquest any torno a iniciar proves de RA i em torno a quedar embarassada de manera natural i el torno a perdre a les 6 setmanes.
Recullim proves i descobrim una antimulleriana de 0,79 i un seminograma força més desastrós (no surt res més destacable). Ens demanen cariotips i algunes coses extres per mi per si hi ha alguna explicació als 2 abortaments. Tot surt bé.

No demanen més proves, suposo que perque mirat fredament, m'he prenyat 3 vegades.
Llum verda per començar tractament a finals de novembre, però hem decidit esperar un cicle més per estar en vacances i anar més tranquils.

Així que, aquí estem, esperant començar FIV, si responc bé provarem DGP, si no, que sigui el que hagi de ser.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. des. 08, 2015 6:29 pm

Hola Buniques!

Com esteu? ja acava el pont... per les que hagueu pogut disfrutar-lo...

SUSANA que be que avui estiguis millor! aixo es una muntanya russa... uns dies subidon i altres bajon total... merda d'hormones, de fustracio, de veure que passa el temps... en definitiva deseperacio per arribar a la meta... pero hi arribarem!!! les coses com solen dir no passen perque si, aixi que... el nostre angelet o angelets estan per arribar.
Jo home... 40 com tu no en tinc, pero tinc 30, i ja amb la baixa reserva... doncs a saber als 40 com estic! Donc gracies que amb 24anys vam decidir tenir un fill, perque no va arribar als 3 anys que vam decidir tenir un altre i fins ara... qui ens diria que amb tan poc de temps les coses es podrien girar de tal manera... tambe vaig estar mes d'un any sense volgue anar al metge... el meu marit m'ho deia pero hem negava a pensar que ens pogues passar algo, pero... no se si casualitats de la vida vaig començar a coneixer gent que necessitaba de reproduccio, familiars d'amigues sobretot, i vaig pensar... sera que m'estan donan senyals de que necessito anar al gine? aixi que vaig agafar aire i vaig anar-hi, bueno, els dos vam anar, vam començar a fer proves i alla estaba la meva baixa reserva... qui m'ho anava a dir... Aixi que de tant en tant tambe hem pregunto que perque no vaig anar al gine abans... pero en fi, lo fet fet esta, i toca mirar endevant i no enrere.
Tambe ens vem endur un pal bastant gros quan hem van derivar a reproduccio de la ss i hem van dir als dos o tres mesos que estava exclosa per tenir un fill viu com diuen ells, vaig agafar un rebote... i aixi estem, d'any en any fent un cicle de fiv, i aquest ultim depenent de com respongui sera ja l'ultim, i si sortis malament ja no se si ens quedarem tal i com estem, perque els meus ovaris si no tiren... no tiren.

PETITPRINCEP deu ni do tambe la vostra historia nena... que complicat tot deu meu. Pero bueno, tens una part guanyada molt bona que es sapiguer que pots quedar-te embarassada, i ja veuras que en quan hi torneu ho conseguireu de nou i la teva nena tindra un germanet ( o dos...) en breu. Ja ens aniras explicant quan comencis el cicle de fiv com es presenta.

Les demes com aneu??

PETONS BUNIQUES!! :-()-) :-()-) :-()-)
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dt. des. 08, 2015 7:23 pm

Hola maques!!! Com ha anat aquests dies? He fet pont? Jo sí però fent avaluacions, posant notes a última hora.. Hehe
Estem positius aquests dies, ja hem decidit abar a per una altra ovo el gener. Ara prenent pastis de vitamina D i per les tiroides. Estem més tranquils perque rl meu home li va sortit la prova de la biopsia bè, però jo encara estic una mica rabiosa per no haver aconseguit més de 2 embrions amb una donant! És un misteri... Ara ens farem la vacuna aquella.. Perquè ens va sortir els anticossos antipaternals alterats.. L'única cosa .. Això la vitamina D i les tiroides... En fi ... Algú altre li va sortir les antipaternals malament i ha hagut de fer la ditxosa vacuna?
Molts records i ànims !!!
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dt. des. 08, 2015 9:54 pm

Hola!
Ohh, se ha borrado todo lo que habia escrito :(.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dt. des. 08, 2015 10:11 pm

Hola,
como estais?
A la pregunta que hice de la alimentacion, a mi dijeron evitar fruta xk ahora el cuerpo no necesita tanta agua, mucha verdura y evitae gluten y lactosa.
Si he pensado en hacerme pruebas antes de hacer tratamientos pero el medico me dijo que no hacia falta y yo no sabria cual. No estoy en mutua y voy muy de dinero.
Algunas teneis problemas de tiroides, tomais eutirox?
Dalila, me sorprende que con ovodonacion solo dos pero supongo que lo importante que sean buenos. Mucho animo para enero.
Ah, yo no he notado nada raro en la regla por la acupuntura, es semanal.
Susana, animo seguro que la siguiente saldra mas y mejores.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dt. des. 08, 2015 10:29 pm

Xantipa, no mires para atras mira para delante, no puedo cambiar las cosas del pasado pero si aprendee de ello. Mira, las dos tenemos baja reserva, yo tengo 42 y tu 30, mira para delante pero no obsesiones.
El otro dia fui a una psicologa y me propuso aceptar que no seria madre, me quede de piedra no es lo que queria escuchar, el mundo contra mi. Voy a intentarlo de una manera u otra pero tengo que mirar que puede pasar pero hay madres mas de 45 años.
Sabemos que no es facil pero ahi estamos, algunas venis de Tarragona o Lerida. Animos llegara cuando tenga que llegar.
un abrazo muy fuerte.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. des. 09, 2015 9:55 am

Bon dia!!

DALILA mira just ara quan et llegia m'enrecordava que ho volia preguntar.... Aixo de les antipaternals la deliah hem va comentar que es inmunologic, pero... es una analítica que es fa a tots dos? com funciona? El tes mar es diferent que les antipaternals? ho sabeu?

Per lo que dius de la donant... desde el meu punt de vista... doncs home.. nomes dos viables es molt poc, tenint en compte que se suposa que una donant es lo mas de lo mas, si no per a tenir dos ja estem nosaltres i els nostres ovaris... encara que tambe conec noies amb sop, que tenen una quantitat de folicles impresionants i els han quedat viables un o dos... o sigui que no se.... hem sembla que ni els mateixos gines saben ben be que nassos passa amb aquestes coses.

La vitamina D fins que no la tinguis a nivells normals i les tiroides mas de lo mismo, almenos jo, no faria cap transfer mes. Jo hem prenc per la vit d unes ampolles, una cada 15 dies, i quan les acabi tornare a mirar com tinc els valors, i seguire prenent si fa falta, dolent no es.

LUNA hola guapi. Me he quedado en shock al leer lo de tu psicóloga.... cambia de psicóloga pero ya. Como te puede decir eso? Ademas hoy en día tenemos un abanico de posibilidades para ser madre (ovo, donantes de esperma, adopción de embris) y en otros muchos casos no hace falta tener un embarazo y un parto, podemos adoptar, y eso también es ser madre. Madre mía... lo que hay que leer o escuchar.

Tema alimentación.... hombre, las verduras, legumbres, hortalizas, frutas, frutos secos... es de los mejores alimentos que podemos comer, otra cosa ya es que sean o no ecológicos... No se, come lo que te siente bien. Esta claro que si comes fritos cada día.. pues no va bien, las grasas saturadas no son buenas. Las bebidas lo mismo, intenta beber agua, y zumos hechos en casa.
Tenemos que pensar, que la inmensa mayoría de mujeres cuando se quedan embarazadas ni se hacen pruebas previas y ademas muchas tampoco se cuidan, comen mal, fuman, beben cocacolas, cafés... por no decir las muchas que son alcohólicas o drogodependientes, y mira... tienen hijos, o por lo contrario, las mujeres que viven en países donde no tienen para comer, que se mueren de hambre, y se quedan embarazadas y tienen a sus bebes, otra cosa ya es como nacen los nenes, pobretes que la mayoría salen enfermitos, pero con esto quiero decir que si el embrión es fuerte y sano agarrara y se quedara con nosotras.

Yo Luna... como experiencia mia personal, y para ir mas sobre seguro, aunque en el mundo de la infertilidad nada es seguro... te recomiendo que te hagas antes de empezar cualquier otro ciclo todas las pruebas que puedas. Como bien dices todo esto es muy caro, y mas vale gastarse antes el dinero haciendo pruebas y asegurarse que hay via libre para seguir que no gastar dinero en ciclos que salgan mal y luego empezar a hacer pruebas. Ya ves que aqui cualquier prueba es de importancia. La tsh, las hormonales, las vitaminas, las coagulaciones, cariotipos... haz lo que quieras o puedas, pero vaya, te animo desde aquí a que te lo mires todo bien y luego sigas. No lo mires como tiempo perdido, total pueden ser un mes o dos como mucho, y creo que te merecera la pena mucho.

Petonets buniques!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dc. des. 09, 2015 1:58 pm

Maques!! Molt bones buniques!! Us llegeixo cada dia pero estic en stand by i a tope a la feina que tinc el cap amb mil coses pero em va bé per desconectar.

Dalila Xantipa!! Com em puc mirar lo de les tiroides i la Vitamina D?, quina analitica he de demanar?, que veig que insistiu molt i jo no les he fetes i passo de fer transfer sense saber-ho.. que d'aquí res ja m'assignen donant yupiiiii!!!

Les antipaternals has d'anar amb la teva parella i us extreuen sang als dos i les tracten i barregen i en treuen el resultat que ha d'Esquadra ar per sobre de 20 sinò vol dir que hi ha alguna proteína o algo que la teva sang no reconeix de la teva parella i rebutja l'embrió o no avança perque la porta, a mi em va sortir a 25 per sort pero a la meva millor amiga que també està amb RA l'hi va sortir a 7..s'ha hagut de vacunar amb dos vegades amb 15 dies de diferencia cada vegada amb la sang d'ella i ell barrejada i tractada per treure'n una proteína o hormonas i vacunar-se amb aquesta proteina pq el seu cos no rebutji l'embrió.Després de les dos dosis s'han hagut de fer l'analítica de nou i veure el resultat que els hi ha sortit a 25 i fer-se la transferencia d'embrió ràpid pq els nivells baixen de nou...tot un que i un caos..vacunar-se ho fan al CIRH i costa uns 600E.

Apa que no acaba mai la llista de coses que surten i vas descobrint cada dia nenes...quin mal de cap..jo de moment ja m'en he tret un tirat pel dret cap a OVO i creieu-me que de moment m'he tret un pes de sobre tot i el que la decisió comporta, pero n'estic mil convençuda.

Apali que veig que el grup esta animadissim que béeee!!

Petons a totes i hola a les noves que veig per aquí!! Si us puc ajudar el que necessiteu, pero la Xantipa es la megacrack del grup no se l'hi escapa ni una..Jajajajaja..guapes!!
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dc. des. 09, 2015 9:23 pm

Susa.nilo quin pal lo de l'embrionet.....però m'alegro que estiguis més animada i no et torturis pensant en el podries haver fet. crec que totes en algun moment ho pensem(hauria d'hver començat abans) però jo crec que les coses van com van per algun motiu. Llavors no era el moment i punt. ánimo i palante guapa!

Petit princep déu ni do la teva història, ets una lluitadora com una catedral.

Xantipa he de prendre les anticonceptives fins el dia 22, despres el 23 tinc control (ecografia i visita), del 25 al 29 em poso els parches de testosterona i el 30 començaré amb l'estimulació....aixxxxxx
Ric però estic amb tu, es que amb 30 o 30 i poc ja estem tan malament, als 40 estarem menopàusiques total!!! ric per no plorar!!!!

Dalila!!! m'agrada veure't per aquí i veure que estàs més animadilla! any nou ovo nova, si senyora! :ok: Jo també penso que per què tants pocs embris sent donant??? no asseguren un mínim????

Luna lo de la alimentación....yo estoy comiendo sin gluten desde septiembre (yo y mi chico) pero por lo que hemos leído sobretodo ayuda en casos donde no hay causa conocida de esterilidad y a reducir abortos espontaneos. De todas maneras nosotros lo probamos por si a caso. La fruta, a mi la acupuntora no me deja comer cítricos, nada de naranjas. mandarinas.....Os podría pasar la dieta que me ha mandado, a ver cómo lo hago.
Qué maja la psicóloga, no????????? :ufs: :ufs: aunque a mi alguna persona me ha dicho que voy a contracorriente y que la vida me está mandando señales para qye lo deje estar ya. En fin. Opinar es gratis. Bueno no, a la psicòloga le pagas, eso si que es grave,

Deliah la vitamina D te la miren en una analítica normal, demana-la i que t'ho incloguin. I les tiroies a mi me les miren cada any, la gine, per rutina. Demana-li igual. NO crec que et posi pegues, al contrari.
Merci per explicar lo d eles antipaternals :ok:

Espero no deixar-me res boniques. Hem passat el pont amb hospitals i funeral avui així que heu xerrat tant que gairebé em perdo >.-<:

Imatge

Imatge
Imatge
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dc. des. 09, 2015 9:26 pm

Susa-nilo el vostre andròleg deu ser el mateix que el nostre, el Vives. Porta poc temps a Dexeus. També ens ha dit que no veu la necessitat de DGP (havent tingut una interrrupció per alteració cromosòmica).

Imatge

Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::