Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Anjana
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Anjana » dv. des. 09, 2016 11:55 pm

Hola,

¿Qué tal va el puente? Espero que haya servido para desconectar un poco y descansar.
Xantipa, yo sí voy a Cefer a hacer la punción, transferencia... pero voy allí porque es con quien trabaja mi doctora que es externa, no por la clínica en sí, a mi me lo hace todo mi doctora. Yo estoy contenta con el trato.
Arya82, Blaucel, ¿qué tomáis para subir la vitamina D? Yo de choque tomé dosis más altas que las que traen las cápsulas que tomo ahora...
Madame3, muchas gracias por la información sobre el hipotiroidismo. A mi el endocrino me miró la T3 y los anticuerpos varias veces también, aunque en los controles habitualmente me pide solo TSH y T4.
Isis81, ¿qué tal vas? Ya queda menos para comenzar, espero que te vaya muy bien.
Manyaga, a mi tampoco me miden el estradiol y mi doctora sabe que no tengo problema si me lo tengo que hacer fuera de la clínica, supongo que si no me lo pide es porque no lo considera necesario... A ver que te dicen el 19.
Blaumar, me ha sorprendido que ni siquiera te iniciaran el estudio. ¿Lo denegó el hospital o fue cosa del médico de cabecera? A mi me corresponde el mismo hospital aunque yo por la edad ya si que no entro, y aunque según tengo entendido no se hace RA estudiar sí que se estudia... Felicidades por el embarazo.
Las demás, ¿qué tal estáis?

Yo por mi parte tranquila, esperando que pase el mes para comenzar de nuevo. Xantipa, PetitPrincep, me comentábais lo del ciclo natural... No se si en mi caso es factible pues mi gine piensa que la mayoría de los meses aunque haya folículo y ovule no hay óvulo, y que ese es el motivo de no quedarme embarazada. El que se haya anulado este ciclo no era porque solo hubiera un folículo sino porque no le veía con buena pinta ni con un crecimiento adecuado para pincharlo (espero que se haya equivocado y dentro haya un hermoso óvulo y me quede, sería un buen regalo de Navidad). Últimamente me estimula muy poco, me estaba poniendo 1 inyección cada 48h además del letrozol, con la intención de mejorar la calidad ovocitaria. El próximo ciclo cambiaré el menopur por meriofert, a ver si el cambio es para bien.

Petons
Naia
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. des. 07, 2016 10:21 pm

EntradaAutor: Naia » ds. des. 10, 2016 10:21 am

:***:
Naia l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 17, 2017 3:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » ds. des. 10, 2016 1:41 pm

Isis81
Entrades: 9
Membre des de: dj. jul. 14, 2016 3:03 pm

EntradaAutor: Isis81 » dg. des. 11, 2016 9:56 am

Hola guapas!!
El lunes día 12 tengo visita en el centre de genetica, aún no empece con los pinchazos, pero como la Font me lleva en la seguridad social en la última visita le dije que empezaríamos por privado, y me dijo que empezara a tomar la píldora y pidiera cita .

manyaga, voy por privado porque en el santa caterina me toca esperar entre 6/8 meses para hacerme la FIV con ellos y precisamente lo que no tenemos es tiempo...mi madre a los 35 ( mi edad, los hice el otro día) ya no tenía la regla , mi abuela a los 28 y mis dos tias lo mismo...me da miedo y las que tenemos baja reserva luchamos contra el tiempo, y que no quiero esperar más podemos probar una vez...sé que no hay muchas esperanzas pero tenemos que intentarlo..si no hasta el verano por lo menos no me van a llamar del santa caterina...
Respecto al precio me dieron uno en una visita que hice hace unos meses y cuando pedí cita pedí que me lo volvieran a enviar y resulta que lo han subido 500€ un detalle que no me gusta nada...lo hablaré con ellos, 4915€ me dieron y ahora 5425€ yo entiendo que tiene que subir...pero 500€?? Lo hablaré el lunes a ver qué me dicen , si quieres mándame un correo y te los paso tengo los de IVI y este , y no hay diferencia...de hecho con la subida está es más caro en Girona que ir a la IVI...hay unos cuantos detalles que no me gustan la verdad, pero no sé si es que ya desconfío de todo...no sé si tendré problemas con el tema citas, y horarios...y además me dijo que no cayera la punción en fin de semana que si no nos cobran más caro...cosa que no entiendo porque en teoría es precio cerrado...pero bueno..ya digo que igual soy yo que ya no me fío de nada...en IVI no me pusieron tantas pegas pero ir a Barna cada dos dias...pufff será mucho estrés....espero no arrepentirme...

Blaumar no sabes la alegría que me acabas de dar por todos los miedo y desconfianza que tengo...saber que a ti te ha ido bien puffffff

Bluaucen gracias por los ánimos intentaré ser positiva e ir paso a paso...

Tengo miedo a fracasar y esta vez no sé cómo me lo tomaré...es difícil...yo no llevo tanto como muchas de vosotras..solo año y poco...pero cada regla que la tengo cada 20/22 días es un suplicio...si en las IA no llegue ni hacerme el pipitest...me bajaba la regla 4 o 5 días antes...se lo comenté a la médica y me dijo que no tenía nada que ver qué eso era normal porque tengo baja reserva este es uno de los síntomas ciclos más cortos pero yo ya no se...si me gasto el dinero y hay algo más??? Es que pánico es poco...si no hasta que no me llamen del santa caterina nanai... no se ...todo son nervios y miedos...

Tengo una duda para todas, las que ya habéis hecho FIV , los pinchazos cuánto duran más o menos??? Como la IA...?? El procedimiento es el mismo???..yo en la IA con una semana estaba lista...en principio la doctora Font me ha dicho que para Nochebuena ya estaré en la betaespera... que nervios....

Gracias a todas por estar ahí, por darnos ánimos mutuamente y espero que este 2017 todas estemos riéndonos de esto....
madame3
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

EntradaAutor: madame3 » dg. des. 11, 2016 7:56 pm

Hola!

Perdoneu que no faci una resposta concreta a totes, però no us conec prou i em perdo i només vull parlar del què sé o crec que sé, jaja.

Anjana, t'explico que això de que no hi ha òvul a la punció pot ser no cert, sino que l'òvul no s'hagi després a temps de la paret del fol·licle i quan es punciona encara no surti res. Així em va passar a mi: dues puncions fallides en cicle natural. T'imagines el xasco? He estat mesos pensant que potser ni feia òvuls. Per sort, la meva doctora, en l'última punció, va estar convençuda que va ser un problema de no desprendiment de l'òvul de la paret del foli, em va fer la punció ara aquesta última vegada a les 37.5 hores d'haver-me punxat l'ovitrelle, i… voilà!!! Dos preciosos òvuls…!!!! (em vaig medicar amb clomifeno per a fer més d'un òvul). Així que… si tens suficients estrògens en sang, indica que provablement sí fas òvuls, i que pot ser només una qüestió de timing.

El cicle natural o semi natural és molt més respectuós amb el cos i l'endometri no es malmet tant com amb la quantitat d'estrògens que s'injecten en la FIV. Dependrà de cada circumstància de la dona decidir-s'hi o no, però jo li recomanaria provar-ho al menys dues o tres vegades abans de fer una FIV, i no al revés com es fa ara, quan la dona arriba al cicle natural amb més desgast que si es fa d'inici.

Espero haver-vos obert més esperances…! Força a totes!!!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Naia
Entrades: 5
Membre des de: dc. des. 07, 2016 10:21 pm

EntradaAutor: Naia » dl. des. 12, 2016 8:39 pm

Bona nit a totes,
Volia donar ànims a les que comenceu a punxar-se abans de que acabi l'any i a les que estén n betaespera, crec que és la Madame3, per la info que has posat.

Jo encara no sé què fer, un dia m'aixeco i tinc clar que vaig a fer fiv i un altre tinc clar que faig ovo. Què horror, però quan deixes molt d'espai entre tractament i tractament és lo que té. Una abraçada a totes. :love:
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dt. des. 13, 2016 1:04 pm

Hola boniques!!

Com esteu? Teniu novetats? Estic des de el mobil i no puc contestar personalitzant.

Us volia comentar que per fi he decidit a comprar les vitamines, per mi un pas molt important.
Aixi que hem començat a pendre altre cop, i com son varios mesos prenent... no tinc pressa... quan s.hem giri la neura doncs mirarem de tornar fer un cicle natural.

A veure l.any que be si tot surt rodo i sortim totes amb panxeta. Tenim 12 mesos ben bons per aconseguir.ho.

Petonets princeses :-()-)
madame3

EntradaAutor: madame3 » dc. des. 14, 2016 12:43 pm

Hola guapes… Us he agafat carinyo encara que jo no tinc l'etiqueta de baixa responedora. No us sembla lletja aquesta etiqueta? Cal canviar-la per campiones a les que els ovaris van per lliure. ;-)

Bé, no sóc de parlar de mi, perquè no he vingut aquí a parlar de mi, sino a ajudar-vos en les coses que jo sé. Però com que m'heu preguntat, doncs sí, estic en betaespera. Ahir dimarts vaig anar a fer-me l'analítica, però era dia 10 des de la transfe, i jo ni m'havia mirat l'agenda que hi hauria d'haver anat avui dimecres. Total, que me l'he fet a dia 10… jaja I avui he rebut el resultat… Positiu de 42! Bé, per mi això és una de cal y otra de arena, perquè és molt baixa, però bé, jo fa un mes encara estava contemplant la possibilitat de que no fés òvuls…..!!!! I un positiu en embaràs em semblava algo que els tocava 'als altres' però no a mi.

No sé com continuarà, demà parlo amb la meva doctora. M'estirarà de les orelles per haver-me fet la beta un dia abans, però bé, és que a mi m'agrada l'emoció a la vida, i sinó la cosa no tenia gràcia. Suposo que si no em ve la menstruació la setmana que ve em faré una beta, i si em segueixo trobant pse pse (els símptomes són tan semblants als de la regla… però jo mai tinc dolors de regla dies abans, mai… i vaig sentint un doloret uterí que va i ve, mareig i com falta d'al·lè al matí… no sé, tot molt raro) potser me la jugo i faig un pipitest.

Ja m'és igual què vingui, de veritat. Estic super contenta que si ara no és, almenys em puc embarassar!!!

Companyes, no desistiu, i si us plau, sigueu crítiques, no deixeu que us pengin el cartell de lo que sigui, i us vingueu a baix. Jo recomano i recomanaré sempre el cicle natural amb clomifeno. No té pràcticament efectes secundaris i l'endometri es queda ideal per a rebre l'embrionet. Sabeu de les estadístiques que diuen que hi ha més taxa d'èxit d'implantació en transfes en cicles posteriors al què s'ha fet? Doneu-hi voltes…

Xantipa, per suposat, jo t'aconsello el cicle natural! Endavant!!! ;-)

Petons guapes!

Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dj. des. 15, 2016 9:50 am

Madame, t’acabo de contestar en l’altre post i ara he vist el teu POSITIU!!!! :b-))) ENHORABONA guapa!!! Al final el clomifeno ha funcionat!! >.-<: >.-<: >.-<:

Xantipa, ja has començat a prendre les vitamines!! Això és un pas de gegant hehe
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
madame3

EntradaAutor: madame3 » dj. des. 15, 2016 4:37 pm

Guapes!

Gràcies! Estic flipant, la veritat. Em sento extranya en aquest fòrum perquè jo no tinc l'etiqueta de baixa responedora, de fet, responc a tots els missatges! (broma dolenta!), però és que de veritat em sap molt greu que us hagin classificat.

També haig de dir que jo he fet molts canvis alimentaris i DE PENSAMENT/EMOCIONAL i que sense aquests canvis jo no hauria arribat tan lluny. N'estic segura. I a més, amb bebé o sense sóc feliç perquè la meva vida és meva i els fills es fan grans i jo seguiré vivint la meva vida, que realment és l'únic que em pertany, l'únic que estic obligada a viure i a aprendre d'ella cada dia més i més. Viure aquesta situació m'ha ajudat a canviar, a millor.

No us empetitiu, no us sentiu una merda, no us creieu res del que us diguin! Escolteu el vostre cor i estimeu incondicionalment. A tothom.

Moltes abraçades i forces!

PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. des. 15, 2016 5:19 pm

MADAME3 enhorabona!!! :-()) :-()) :-())

Encara que no responguis a l'etiqueta "baixa respondedora", ens encanten els positius per aquí jejeje

Comença-t'ho a creure i a gaudir-ho!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dg. des. 18, 2016 5:53 pm

Hola guapísimas!
Como estáis?
Arya, Xantipa, Blaucel, Petitprincep, Anjana,Manyaga... Os voy siguiendo desde la sombra y me alegra ver que Xantipa ya empiezas a tomar vitaminas.
Arya, recupérate prontito.
Mándame, muchas felicidades por tu positivo.
Chicas, con el método diver tomáis algún suplemento?
Os deseo unas buenas fiestas y un feliz 2017, y sobretodo os envío mucha mucha energía positiva. Sois unos soletes luchadoras.
Un superabrazo.
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. des. 18, 2016 8:42 pm

LUNA73, como estás?

Sobre lo que preguntas, yo he dejado de tomarme todos los suplementos que tomaba (acido fólico, yodo, vitaminas varias, b9, dha...). Creo que llevo 5 meses sin tomar nada de nada. Y la esperanza con el "método tradicional" no la pierdo, se intenta disfrutar del momento y cosas más raras han pasado. Eso si, me hicieron unas analíticas hace poco y pedí que me miraran la vit. D, que la tengo perfecta por ahora. Supongo que en enero me plantearé volver a tomar de todo, e incluso volver a hablar con el gine de RA.

Totes bé? Preparant-vos per festes?

manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 22, 2016 9:34 pm

Hola boniques, com esteu?
Sembla que totes amb ganes de que acabi l'any i arribi el 2017 amb noves il.lusions..vinga que ja ens queda poquet!

Luna me alegra leerte, espero que estes mejor :-()-) yo no he dejado los suplementos con el metodo diver porque si no lo consigo quiero empezar en enero fiv y así ya estoy a punto. Tomo seidivid, femibion pronatal 2, que me lo mandó la inmunologa de Madrid.

Madame, enhorabona!!! Quina bona notícia, a gaudir de la panxulina!

Xantipa, i tant que és un gran pas pendre les vitamines! Poc a poc i ja aniran tornant les forces per començar el procés de nou :***:

Naia, aiii que complicat que és tot plegat! Ja has decidit si ovo o fiv? És una decisió important així que, prent-ho amb calma i ja aniràs veient quin camí has de seguir. Ànims!

Isis, ja has començat amb les punxades?
Gràcies per explicar-me el preu i el perquè has anat al centre de genètica, em sembla perfecta, i sinó funciona sempre tens el pla b de la ss, espero que no et faci falta i tot vagi bé i ja no hi hagis de pensar més. El preu doncs si que fa ràbia que ho pugin tant així pel morro, és ben bé que s'aprofiten tots plegats. Però ara no hi pensis, si ja ho has decidit, pensa que és la millor decisió, sigues positiva i pensa que tot anirà bé :love:

Anjana esperant el nou cicle?

Arya, petitprincep, blaucel com esteu?

A la resta que no he anomenat, no tinc temps per més, una abraçada!

Per la meva part el 19 em van dir que canviariem el protocol de medicació, que quan em vingui la regla per reis, començaré amb les antibabies i el 18 de gener torno a tenir visita per començar ja amb les punxades...ja en tinc ganes. Ah i que sí que mirarem l'estradiol.

Noies, passem les festes el millor que puguem, centrem-nos en que aviat començarà el 2017 i ens ajudarà a recuperar les ganes de seguir i a tornar-nos a il.lusionar. Som valentes i lluitadores i ho aconseguirem, que ens ho mereixem. Una forta abraçada boniques :-()-) :-()-)
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. des. 23, 2016 10:18 am

Bon dia noies!!

Madame, com estàs? Quan tens eco?

Luna, jo fa temps vaig deixar de prendre’m tots els suplements que prenia. Em posava de molt mal humor veure la caixa de vitamines allà i veure que no em quedava embarassada ni de casualitat. Així que només em prenc coses un mes o dos abans de començar un tractament i ja està. Com que al gener m’hi vull tornar a posar, ara ja tornaré a prendre el Femasvit (el complex vitamínic que em recepta la meva doctora) però primer vull acabar la tanda de probiòtics que m’estic prenent (ho faig sempre que he de prendre antibiòtics).

Manyaga, doncs si tot va bé, per les mateixes dates de gener jo també començaré! A veure si tot va bé, i el 2017 és l’any que aconseguim ser mares!

Per la meva part, estic prou bé. Ahir em va venir la regla i estic una mica sensiblona però ja m’està bé tenir-la ara. Es que portava els últims 4 anys que em venia la regla justament el dia 5 de gener. Però de veritat eh! I l’any passat a sobre se’m va ajuntar amb el post part. I ja us podeu imaginar, que et vingui la regla mentre la cabalgada dels reis passa pel meu carrer... Mira, com a mínim aquest any per reis estaré ovulant i no estaré tan hormonal!

Bé, noies, si no puc tornar a passar, desitjo que aquestes festes les passem tan bé com puguem i que el 2017 ens porti forces renovades i evidentment aquell fill o filla que desitgem tant.

Una forta abraçada guapes :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Anjana

EntradaAutor: Anjana » ds. des. 24, 2016 4:38 pm

Hola chicas,

Antes de nada agradecer a Madame por contarnos su experiencia sobre las punciones y los folículos vacíos, es para tener muy en cuenta, aunque en mi caso sí que en una ocasión obtuve dos óvulos maduros a las 36 horas... Felicitarle también por su embarazo, espero que todo vaya muy bien.

Las demás, ¿cómo vais? Ando un poco perdida últimamente.

Yo hoy comienzo con el tratamiento al haber fallado el "método diver" otra vez. Inició el letrozol (que por lo que he leído el efecto es similar al omisión pero con menos efectos adversos sobre el endometrio) y esta vez en vez de menopur usaré meriofert 150. El cambio ha sido por el tema de la conservación en frío pues estoy de viaje, pero he leído algún estudio comparativo con el menopur (son similares de composición) y si bien los resultados no eran significativos, si había un poco mejor resultado con el meriofert (eso sí, estudios hechos en mujeres más jóvenes y sin baja reserva). Como digo no eran significativos pero a ver si en mi caso va bien... Esta vez me volveré a pinchar a diario, y estoy esperanzada porque cuando me pinché a diario menopur 150 es cuando obtuve 2 óvulos (la primera que me pinché menopur y bemfola nada, y las dos últimas con menopur/48h tampoco, solo la segunda que me pinché menopur/24h es cuando conseguí 2 embriones). Ya os iré contando...

Desearos a todas Feliz Navidad.

Petons
manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 30, 2016 2:17 pm

Una pregunta sobra la vitamina d. Quan vaig anar amb la inmunologa la tenia a 30 i algo i em va dir que prenés una ampolla d'hidroferol al mes. També em va recpetar femibion pronatal 2 que també en porta. Vaig repetir l'analítica i la tinc a 55, i ara no sé si aquest valor és massa alt, perquè ella va posar a l'informe que l'havia de mantenir a 45..com que no tinc hora amb el gine fins el dia 18 de gener per començar la fiv, i em tocaria pendre l'ampolla d'hidroferol abans, no se si el mes de gener no pendre-la perquè ja la tinc alta...que en penseu?
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dv. des. 30, 2016 3:13 pm

Hola,

Manyaga no se muy bien que decirte. Imagino que al decir que ahora la tienes en 55 las unidades son ng/ml... Si es así ahora tendrías que tomar una dosis de mantenimiento. ¿Cuántas ampollas de hidroferol has tomado para que te suba de 30 a 55? El fenobion lleva vit D pero si no me equivoco son 600ui que sería la cantidad mínima a administrar en mantenimiento... Yo tomo 2200, y por lo que se el mantenimiento varía entre 800-2000, y más ahora que no hay sol. Una ampolla de hidroferol tiene 16000ui por lo que si es mensual tampoco es mucho. Yo creo que si la tomaría pues tienes margen hasta la dosis tóxica de vitamina D que es 100 ng/ml, y así te aseguras de mantener los niveles, pero es solo una opinión.

Las demás, ¿qué tal vais?

Por mi parte el día 24 inicié el nuevo tratamiento. Tengo control ecográfico el día 2 con mi doctora, pero hoy (llevo 6 días de pinchazos, hoy será el 7) he ido al gine con el que me hacía las revisiones previamente para que me haga un control folicular y ha visto que solo tengo 2 folículos de 13 y 8 mm en el ovario izquierdo, y el endometrio aún muy fino (4.6mm). La verdad es que me ha dado un poco de bajón pues temo que pase lo de la 3ª estimulación, 2 folis en ovario izdo y ningún ovocito... Me hubiese quedado más tranquila si hubiera habido en los 2 ovarios aunque solo fuera 1 foli en cada uno... En fin, a ver que pasa en la próxima revisión el día 2. Quiero pensar que mientras haya folís y vayan creciendo hay esperanza pero con mi trayectoria cuesta ser optimista.

Espero que tengáis una buena salida y entrada de año.

Petons
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dv. des. 30, 2016 9:16 pm

Boniques!! Us volia desitjar un Feliç Any a totes!! Per les que em recordeu la meva petita aconseguida de 2 únics ovuls per OVO avui fa 2 mesos, i es la coseta més bonica i desitjada del planeta i també la més mimada clar..jajajaja...té les galtufles vermelles de tants petonets que l hi faig, és molt espavilada i té la carona bunica del seu papi, un amor i el nostre tresor, vaig tenir el millor embaràs que mai hagués pogut imaginar i el millor part sense cap complicació.

Seguiu lluitant pel que mès desitgeu i no oblideu que existeix la Ovo per obrir nos les portes i les esperances i que se ls estima igual o mès perquè els tens amb tu a dintre desde el primer moment i se t oblida com ha surgit, és teu i punt.

Molts ànims i petonets meves lluitadores, sempre us recordo!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. des. 31, 2016 11:57 am

Bon Any Nou lluitadores!!!

MANYAGA, crec que per a que sigui considerada tòxica la vit.D hauria d ser superior a 90. Ara caldria fer manteniment, entenc doncs que 55 no és un mal resultat.

ANJANA, espero que el dia 2 et donin una bona noticia amb els teus folis!!

DELIAH!!! Ja té 2 mesos?? Deu meu, si que ha passat temps!!! El tema ovo a mi em té així així, el fet de ja ser mare em tira molt enrera. I crec que així podria tornar a ser-ho, però tinc tanta por que no faig el pas.

Bé noies... Avui és l'últim dia de l'any... Un any que ha portat poques alegries en aquest post. Per la meva banda, super xof, és el que te está a punt de regla... En fi. Esperem que 2017 sigui més productiu. Necessiem més bones notícies.

Petons lluitadores

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::