Ovodonació
Re: Ovodonació
MAFALDETA!!!!!!!!!!!!!!! aquest cop havia de ser sí o sí
Me n'alegro moltíssim bonica, t'ho mereixies
Ja ens explicaràs amb pèls i detalls, eh????????? que aquí hi som per compartir els moments baixos però també per celebrar i compartir els positius
La Mafaldeta té panxeta
Kora, bronte68, Palme, Vampirets, Karma, carbasseta, ...
MartaP: benvinguda!!!!! aquí ens tens per compartir aquest procés tant dur que ens ha tocat viure però que lluitem per un final feliç, perquè totes serem mares!!!!
Me n'alegro moltíssim bonica, t'ho mereixies
Ja ens explicaràs amb pèls i detalls, eh????????? que aquí hi som per compartir els moments baixos però també per celebrar i compartir els positius
La Mafaldeta té panxeta
Kora, bronte68, Palme, Vampirets, Karma, carbasseta, ...
MartaP: benvinguda!!!!! aquí ens tens per compartir aquest procés tant dur que ens ha tocat viure però que lluitem per un final feliç, perquè totes serem mares!!!!
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Mafaldeta!!! Enhorabona!!!
Bronte, m'ha encantat la teva història. Esperem que els embrions facin com aquesta nena i que no es vulguin desenganxar de tu!
Bronte, m'ha encantat la teva història. Esperem que els embrions facin com aquesta nena i que no es vulguin desenganxar de tu!
Noies d'ovodonació continueu endavant, sou unes valentes!
Perdoneu que em coli al post però no puc deixar passar per alt la notícia del dia:
MAFALDETA!!!!!! Moltes felicitats!!!!! La teva perseverança i les teves oracions t'han ajudat!
Karma reina, ja veus, comencem l'estiu amb bones notícies: moltííííííssima sort també per vosaltres!
Perdoneu que em coli al post però no puc deixar passar per alt la notícia del dia:MAFALDETA!!!!!! Moltes felicitats!!!!! La teva perseverança i les teves oracions t'han ajudat!
Karma reina, ja veus, comencem l'estiu amb bones notícies: moltííííííssima sort també per vosaltres!
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAFALDETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com me n'alegro!!!!
I la propera la Bronte!! Vinga que això tot just acaba de començar!!!! Us vull una darrera l'altra cantant positius!!!!!
Marta! Benvinguda, aquestes nenes et cuidaran molt, ja ho veuràs!! I ja veus quin estreno!! Que això dóna ànims!!!
Una abraçada molt gran per totes!!
MAFALDETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com me n'alegro!!!!
I la propera la Bronte!! Vinga que això tot just acaba de començar!!!! Us vull una darrera l'altra cantant positius!!!!!
Marta! Benvinguda, aquestes nenes et cuidaran molt, ja ho veuràs!! I ja veus quin estreno!! Que això dóna ànims!!!
Una abraçada molt gran per totes!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Mafaldetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, quina alegria més gran ens dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fes-me lloc que en una setmaneta segueixo els teus pasos

Fes-me lloc que en una setmaneta segueixo els teus pasos
Hola, precioses!
Moltes gràcies a totes de tot cor
Uixxx m'he emocionat i tot...
Doncs, m'han trucat, no recordo l'hora, i una biòloga molt seriosa pregunta per mi... jo creuava els dits i va i diu "ha sortit positiu". Li vaig demanar que si era de debó perquè no m'ho creia. Després de confirmar-m'ho, li pregunto què havia de fer i em diu que augmenti la dosi de progynova i que em faran una altra beta el 29/06. Imagineu com estava que no he preguntat quin resultat havia donat la beta... no tinc ni idea. Després, m'ha agafat por perquè igual no puja i més d'una neura que passa pel cap. Però, buf! Només vull pensar que ara estic
i vull disfrutar tot el que pugui.
Bronte: Tens dues senyals molt clares, el teu nebodet que ha donat molta energia als cosinets i la nena que t'ha agafat fort... Penso que els nens reconeixen les mamis... Ahir, en el tramvia, un bebè no parava de mirar-me i de somriure... Segur que va notar tinc uns cigronets a la panxa.
Marta: Benvinguda!
Palme: No ens hem de sentir cullpables perquè no hagi surtit bé... Ànims
No et rendeixis... Ho aconseguiràs
Kora:
Pensar en positiu sempre!
Cuida't molt...
La resta, perdoneu que no personalitzi però us porto a totes en l'ànima i penso molt i molt en totes vosaltres.
Noies, moltes, moltes, moltes gràcies... de tot cor... Ja us explicaré com va la segona beta... espero que pugi i que sigui un positiu com una catedral
Us estimo mooooooolt
Sou meravelloses

Moltes gràcies a totes de tot cor
Uixxx m'he emocionat i tot...
Doncs, m'han trucat, no recordo l'hora, i una biòloga molt seriosa pregunta per mi... jo creuava els dits i va i diu "ha sortit positiu". Li vaig demanar que si era de debó perquè no m'ho creia. Després de confirmar-m'ho, li pregunto què havia de fer i em diu que augmenti la dosi de progynova i que em faran una altra beta el 29/06. Imagineu com estava que no he preguntat quin resultat havia donat la beta... no tinc ni idea. Després, m'ha agafat por perquè igual no puja i més d'una neura que passa pel cap. Però, buf! Només vull pensar que ara estic
i vull disfrutar tot el que pugui.
Bronte: Tens dues senyals molt clares, el teu nebodet que ha donat molta energia als cosinets i la nena que t'ha agafat fort... Penso que els nens reconeixen les mamis... Ahir, en el tramvia, un bebè no parava de mirar-me i de somriure... Segur que va notar tinc uns cigronets a la panxa.
Marta: Benvinguda!
Palme: No ens hem de sentir cullpables perquè no hagi surtit bé... Ànims
Kora:
Pensar en positiu sempre!
Cuida't molt... La resta, perdoneu que no personalitzi però us porto a totes en l'ànima i penso molt i molt en totes vosaltres.
Noies, moltes, moltes, moltes gràcies... de tot cor... Ja us explicaré com va la segona beta... espero que pugi i que sigui un positiu com una catedral
Us estimo mooooooolt
Sou meravelloses

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
És veritat, Palme!! Com ha anat la visita? Ànims reina!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Em sap greu infiltrar-me al vostre post.
MAFALDETA!!"t'he perseguit" per tots els posts on has escrit per poder-te felicitar per tot arreu!! Estic molt contenta per tu, perquè per fi ha aconseguit allò pel què tant i tant es lluitat! T'ho mereixes tantíssim!!!! Aix que emocionada que estic!!!!! EHORABONA!!!!!
A totes les altres molts i molts ànims, sou unes dones molt lluitadores, us admiro i desitjo de tot cor que el camí sigui el més curt possible.
MAFALDETA!!"t'he perseguit" per tots els posts on has escrit per poder-te felicitar per tot arreu!! Estic molt contenta per tu, perquè per fi ha aconseguit allò pel què tant i tant es lluitat! T'ho mereixes tantíssim!!!! Aix que emocionada que estic!!!!! EHORABONA!!!!!
A totes les altres molts i molts ànims, sou unes dones molt lluitadores, us admiro i desitjo de tot cor que el camí sigui el més curt possible.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bondia!!!! i kina alegria MAFALDETA, Enhorabona!!!!!!!
Marta, benbinguda al post
per totes!! carbasseta, kora, karma, medea, bronte,mafaldeta...no sé si em deixo algú
Ahir vam tenir 2n control, l'estradiol va molt bé i tinc 1 foli q destaquen a cada ovari i 3 al voltant de 10 i altres 2 molt petits.
La doctora confia en els de 10 q tiraran en davant i ens va transmetre molt positivisme (la de dilluns era una mica "seca"), fins diumenge no torno a tenir control per donar temps als petitons.... seguirem lluitant per arribar a 4 folis, el minim per fer punció.

Marta, benbinguda al post
per totes!! carbasseta, kora, karma, medea, bronte,mafaldeta...no sé si em deixo algú
Ahir vam tenir 2n control, l'estradiol va molt bé i tinc 1 foli q destaquen a cada ovari i 3 al voltant de 10 i altres 2 molt petits.
La doctora confia en els de 10 q tiraran en davant i ens va transmetre molt positivisme (la de dilluns era una mica "seca"), fins diumenge no torno a tenir control per donar temps als petitons.... seguirem lluitant per arribar a 4 folis, el minim per fer punció.

Moltes felicitats Mafaldeta!!!! ara fa tot just 2 anys que vaig veure el meu positiu i 9 mesos després va nèixer la meva vida. Després de tan lluitar ens arriba el millor premi: els nostres fills
A totes les altres noies us vull transmetre molta força i coratge, ja veureu que TOTES aconseguireu ser mares. Sé perfectament pel que esteu passant i us asseguro que hi ha un final molt feliç
Una abraçada!
A totes les altres noies us vull transmetre molta força i coratge, ja veureu que TOTES aconseguireu ser mares. Sé perfectament pel que esteu passant i us asseguro que hi ha un final molt feliç
Una abraçada!

Hola Noies,
Mafaldeta. Q contenta q estic per tu.... MOLTISSIMES FELICITATS!!!
Bé noies.... jo cicle pospossat..... resulta q com tinc cicles curts i faré protocol llarg.....no puc començar ara, ja q tanqen dos setmanes a l'agost.... així q tinc q trucar al proper cicle per ja programar per finals d'agost...... apa així podem estalviar una miqeta més.... i mentre tant ja els he dit q em possin en llista d'espera per ovodonació com són d 4 a 5 mesos... per anar avançant.... he parlat amb la biologa i ja està fet....
Ptnets a totes!!!!
Mafaldeta. Q contenta q estic per tu.... MOLTISSIMES FELICITATS!!!
Bé noies.... jo cicle pospossat..... resulta q com tinc cicles curts i faré protocol llarg.....no puc començar ara, ja q tanqen dos setmanes a l'agost.... així q tinc q trucar al proper cicle per ja programar per finals d'agost...... apa així podem estalviar una miqeta més.... i mentre tant ja els he dit q em possin en llista d'espera per ovodonació com són d 4 a 5 mesos... per anar avançant.... he parlat amb la biologa i ja està fet....
Ptnets a totes!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Hola noies!
vinga, que la Mafaldeta
haurà obert una ratxa de no parar en aquest post!
Avui és revetlla de st. Joan, tradicionalment es diu que és una nit esotèrica ... hauríem de fer algun conjur perquè tots els tractaments siguin més que positius.

Com no hi hagi una sorpresa d’última hora, no podrem fer tractament fins a l’agost, com a mínim. Encara no m’han trobat donant i a sobre els laboratoris tanquen uns dies a l’estiu. Així que continuarem estalviant i ens ho agafarem amb mooolta paciència (si podem)
Bronte: ja falta menys per la beta .... esperem que el senyal de la nena, sigui una premonició.
Palme: energia positiva a tope perquè aquests ovulets diumenge estiguin espectaculars!
Kora: quina me... cancel•la cicle.
Era per SS o privat? és que m’he perdut ... Però pensa que el proper serà el bo, eh? a veure si a l’agost totes dues ho aconseguim!
Nuru: gràcies pels ànims, uf! ja estàs de 21 setmanes!!!
Mara17, Bombolla, Eimy, Karma, Carbasseta

vinga, que la Mafaldeta
haurà obert una ratxa de no parar en aquest post!Avui és revetlla de st. Joan, tradicionalment es diu que és una nit esotèrica ... hauríem de fer algun conjur perquè tots els tractaments siguin més que positius.

Com no hi hagi una sorpresa d’última hora, no podrem fer tractament fins a l’agost, com a mínim. Encara no m’han trobat donant i a sobre els laboratoris tanquen uns dies a l’estiu. Així que continuarem estalviant i ens ho agafarem amb mooolta paciència (si podem)
Bronte: ja falta menys per la beta .... esperem que el senyal de la nena, sigui una premonició.
Palme: energia positiva a tope perquè aquests ovulets diumenge estiguin espectaculars!
Kora: quina me... cancel•la cicle.
Nuru: gràcies pels ànims, uf! ja estàs de 21 setmanes!!!
Mara17, Bombolla, Eimy, Karma, Carbasseta

Medea l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 23, 2011 2:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Que tinguem sort
Bona revetlla a totes!
Medea, aquí n'hi ha moltes que "tanquem barraca" per vacances. Jo fins al setembre no torno a estar operativa. La setmana que ve em punxo Decapeptyl i fins a finals d'agost que serà l'última punxada... hi ha un tros! De moment, avui que corri el cava!
Medea, aquí n'hi ha moltes que "tanquem barraca" per vacances. Jo fins al setembre no torno a estar operativa. La setmana que ve em punxo Decapeptyl i fins a finals d'agost que serà l'última punxada... hi ha un tros! De moment, avui que corri el cava!

MOLT BONA REVETLLA I FELIÇ SANT JOAN!!!!!!!!!!!!
MOLTES FELICITATS MAFALDETA!!!!!!!! 

Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Bé noies gràcies per la benvinguda que acollidores que sou! i moltes felicitat Mafaldeta, jo no sé encara de què va tot això de la beta exactament (diguem que no he arribat a aquest punt perque hem frenat abans, qualsevol procés...)però ja veig que és molt bo que et surti positiu i que a partir d'ara segur que tot tira endavant bé.Em lio amb els noms però ja us aniré llegint, bona entrada d 'estiu a totes!
MartaP
MartaP
Hola, precioses!
Palme: 10 està molt bé! Pensa en positiu sempres
Kora: Quan una porta es tanca, una altra s'obre
Hem de confiar en nosaltres mateixes... Som més capaces del que pensem
Al final, ho aconseguiràs
Medea: Si amb la RA has de tenir paciència
, amb l'ovodonació encara una mica més
Ànims! Confia en tu mateixa
Bronte: Penso moltíssim en tu
i espero, com totes les noies del forum, que tinguis un superpositiu!
Geletes: Feia temps que no sabia de tu!
Gràcies, bonica
Com va tot? Estàs animadeta?
Quan comences la 3a ICSI?
Seid: Gràcies, reina...
Què fa l'Aitor?
A totes, moltes gràcies... Perdoneu-me les que no he personalitzat, però us tinc molt present, de tot cor
Dimecres em faran la 2a beta... Buf! Estic com una
, de vegades tinc por que no pugi i no tiri endavant i després que sí, que aquest cop sí i que s'han quedat amb mi
Noies, quina muntanya russa i guirigai d'hormones...
A més, no ho he dit a ningú i aquest cap de setmana llarg m'he anat a la muntanya amb uns amics i em fem una excursió una mica bèstia
. M'ha passat pel cap de tot: que els perdia, que quedaran malament... buf! de tot... Però després penso que també he activat la circulació sanguínia i els he animat... El que us deia:
Reboniques, moltes, moltes, moltes gràcies per tot. Sou meravelloses!!!

Palme: 10 està molt bé! Pensa en positiu sempres
Kora: Quan una porta es tanca, una altra s'obre
Hem de confiar en nosaltres mateixes... Som més capaces del que pensem
Al final, ho aconseguiràs
Medea: Si amb la RA has de tenir paciència
, amb l'ovodonació encara una mica més
Ànims! Confia en tu mateixa
Bronte: Penso moltíssim en tu
i espero, com totes les noies del forum, que tinguis un superpositiu!
Geletes: Feia temps que no sabia de tu!
Gràcies, bonica
Com va tot? Estàs animadeta?Karma: Gràcies, també
Quan comences la 3a ICSI?
Seid: Gràcies, reina...
Què fa l'Aitor?
A totes, moltes gràcies... Perdoneu-me les que no he personalitzat, però us tinc molt present, de tot cor
Dimecres em faran la 2a beta... Buf! Estic com una
, de vegades tinc por que no pugi i no tiri endavant i després que sí, que aquest cop sí i que s'han quedat amb mi
Noies, quina muntanya russa i guirigai d'hormones...
A més, no ho he dit a ningú i aquest cap de setmana llarg m'he anat a la muntanya amb uns amics i em fem una excursió una mica bèstia
. M'ha passat pel cap de tot: que els perdia, que quedaran malament... buf! de tot... Però després penso que també he activat la circulació sanguínia i els he animat... El que us deia:
Reboniques, moltes, moltes, moltes gràcies per tot. Sou meravelloses!!!

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
ENHORABONA MAFALDETA ay nena quina il.lusió que m'ha fet
,ara tranquil.leta i evidentment que es quedaran amb tu t'ho mereixes
Bronte68: Ara et toca a tu ,ja veuràs com el aquest estiu que acabem de començar s'omple de positiu i a la resta,medea,kora,mara17,molts ánims que segur que aquest any segur que també serà el vostre.
,ara tranquil.leta i evidentment que es quedaran amb tu t'ho mereixesBronte68: Ara et toca a tu ,ja veuràs com el aquest estiu que acabem de començar s'omple de positiu i a la resta,medea,kora,mara17,molts ánims que segur que aquest any segur que també serà el vostre.
Noies moltes gràcies per pensar en mi .. jo també penso molt en vosaltres. Demà en quan tingui el resultat de la beta us informo immediatament.
Kora em sap greu ... un altre entrebanc, però és un pas mes cap a l'objectiu, que arribará una mica més tard, però arribarà
Mafaldeta, quan podràs veure el teu cigronet??? Espero que aquesta Beta hagi pujat força dimecres.... i, aquest cop no t'atabalis i pregunta el valor, eh! a veure si esbrinem si son 1 o 2

Kora em sap greu ... un altre entrebanc, però és un pas mes cap a l'objectiu, que arribará una mica més tard, però arribarà
Mafaldeta, quan podràs veure el teu cigronet??? Espero que aquesta Beta hagi pujat força dimecres.... i, aquest cop no t'atabalis i pregunta el valor, eh! a veure si esbrinem si son 1 o 2

Bronte, esperem les teves noticies
Kora, a l'agost tot tanca... agafa forces per setembre
Mafaldeta, a veure aquesta beta
Karma. medea, marta, esperançada, mara
Dijous tinc punció!!!!!
són 5 els folis q tinc, és justet però per ser d baixa resposta no està malament. Estic nerviosa i ja m'han dit q haig d'anar el més relaxada possible

Kora, a l'agost tot tanca... agafa forces per setembre
Mafaldeta, a veure aquesta beta
Karma. medea, marta, esperançada, mara
Dijous tinc punció!!!!!
són 5 els folis q tinc, és justet però per ser d baixa resposta no està malament. Estic nerviosa i ja m'han dit q haig d'anar el més relaxada possible

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |