Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dg. abr. 02, 2017 10:12 pm

http://catalunyadiari.cat/noticia/26707 ... dometriosi

Hola boniques!!

Dema entro desde l.ordinador i us llegeixo be.

Com esteu?? Ja estem a l.abril!!! A veure que ens preparat aquest mes.

Petons per a totes!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. abr. 03, 2017 9:08 am

Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. abr. 06, 2017 5:32 pm

Hola Princeses!
Com esteu? Que fa dies que tenim el post abandonat :ufs:

Com porteu el canvi d'horari? i la primavera? Jo fatal... un cansanci... una son... sembla que porti la bateria en off.

Teniu noticies a la vista alguna? o estem totes en stand by?
Per part meva tot segueix igual... regles i mes regles, vitamines i poc mes.
Crec que us vaig dir que la ultima regla va ser super extranya, s'hem va adelantar, no vaig tenir dolor apenes, i va ser super escassa, en canvi en aquets ultim cicle que esta per venir doncs ho noto tot, la ovulacio, els pits inflats i un dolor tremendo, a veure si s'adelanta com l'ultim com o vindra el dia que toca.

Ja treureu el cap i expliqueu cosetes.

Petons per a totes! i vinga anims! a veure si el 2017 es el nostre!! :-()-) :-()-) :-()-)
manyaga
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dj. abr. 06, 2017 7:29 pm

Hola boniques!

Xantipa aixxx regles i més regles...que fartes estem d'elles!! A mi m'ha vingut avui, ja tenia ganes de que vingues perquè així acabo de fer net de la fiv...i realment noto que les hormones ja s'han posat a lloc...aquesta setmana ja estic ben recuperada, el dia 5 de maig tenim hora amb la gine perquè ens expliqui la ovodonació.
Vull descansar uns mesos, ho necessito, però si la gine diu que entre que es busca donant passa un temps, doncs potser ja iniciem els tràmits, a veure que ens diu, cada dia em fa menys mal la paraula ovo, cada dia m'és una mica més igual d'ón surt l'òvul si em porta als braços un fill sa..i sé que vaig pel bon camí. I aquests mesos de descans a gaudir de la parella i mimar-la, que aquest procés desgasta molt.

Espero que estigueu totes bé :globus:
Gemma82
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 7:49 am

EntradaAutor: Gemma82 » dv. abr. 07, 2017 12:19 pm

Hola a totes,
fa uns quants dies que he trobat aquest post i us he llegit una mica...anima veure experiències positives tot i que "acollona" una mica veure que és més difícil del que m'havia imaginat...
Us explico, tinc 35 anys i una nena de quasi tres.
fa uns dos anys que intentem tenir germanet però no arriba. l'any passat un abortament a les 6 setmanes i un bioquímic. Al final vam fer proves i el metge em va dir que tenia una baixa reesrva ovàrica. No molt però baix ( antimuleriana de 0.86) Em va recomanar FIV i pel que vaig entendre en un principi amb òvuls propis.

Total, que ara estem mirant una mica com va el procés, diferents clíniques etc perquè això ens ve de nou.

La setmana que ve aniré a Institut Marquès i Fertilab i la següent a Fecunmed ( el director és el gine que em va fer fer les proves)...
Encara ens falten algunes proves però en prinipi sembla que el problema ve de la reserva ovàrica.

Doncs això, que m'afegeixo al grup per compartir experiències i aprendre de les vostres.
Imatge
Ally83
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dv. abr. 07, 2017 4:56 pm

Hola a totes!!!

Gemma82 benvinguda, ja ens aniras explicant....

Manyaga molts ànims i sort!!

La resta com esteu??

Jo vaig tenir visita a la IVI i el dia 21 d'aquest cicle començo prenen progyluton i quan hem baixi la regla començarem l'estimulació.

Vaig sortir contenta perquè tenia 5 folis a l'ovari esquerra i 2 al dret, que s'em va quedar fotut per la endometriosis...

Ja us anire llegint i explicant.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. abr. 07, 2017 8:12 pm

PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. abr. 09, 2017 9:21 pm

Bones!

30 minuts dedicat a la fertilitat enllà dels 40. Parlen d'ovo etc.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. abr. 10, 2017 9:25 am

bon dia guapesss

Benvinguda Gemma, qualsevol cosa q necesitis pregunta que aqui estem!
Espero q el teu preoces sigui molt curt!

MOlt be Ally, a veure que tal va aquesta estimulacio i si surten molts ovulets de bona qualitat

jo tinc noticies, el divendres vaig anar a ivi, el embrionet fa 1 setmana que el tenen alla, em van mirar i tinc un quist residual aixo que haure de fer 2 setmanes d'anticonceptius per fer net del tot i començarem a preparar l'endometri, el farem en cicle sustituit.
L'embrionet té 6 dies...aixxx a veure si descongela be!!!
Si tot va normal calculo que la transfer serà sobre la primera/segona del maig.
Ara a pendre el solet que la vit d va sortir a 27.7 no es molt baixa pero a veure si aquest dies puja una miqueta no?
Aixi q ara a esperar q tot segueixi el seu proces...

bon dilluns
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
laiatous
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dl. abr. 10, 2017 2:52 pm

Hola a totes!!!!
si Xantipa, estava paradet aixo, veig que es torna a animar!!!! i tu quin es el teu seguent pas??
Manyaga, anims amb la visita de maig, ja veuras com l'ovodonacio sera mes senzilla!! va be deixar descansar el cos, jo ara que em començo a trobar bastant be dels efectes hormonals sant tornem-hi!!!!
Gemma82!! Benvinguda!! A veure si ens vas visitant i explicant el procès. Un peto.
Ally83, que be aixo ja esta aqui, ja començes igual que jo!!! ostres que be 2 folis a l'ovari dret si el tens tocat!!! jo tambe tinc el mateix a l'esquerre per l'endometriosi i en vaig fer 1 l'ultima vegada!!!
Blaucel, tu tambe et falta poc pel congeladet, a veure si totes podem passar unes vacances d'estiu en un altre "estat", >.-<: >.-<:

Modo Ego: Jo comenco l'endema del dilluns de pascua, el 18 d'Abril, o sigui d'aqui 8 dies!! ara a aprofitar la setmana santa per relaxarme be, perque estic mooolt nerviosa!! La histeroscopia em va sortir tot be, cultiu negatiu i biopsia normal!! Pero des de llavors que no paro de tacar marronet, i ja porto 19 dies aixi!!! pero diuen els metges que sera entre la proba i els anticonceptius i que no pateixi, tot i aixi em ratlla bastant. Arghhh el que hem de passar, jo durant i despres de cada estimulacio tinc tots els efectes secundaris!!!! i almenys tarda dos mesos minim a desapareixer.

Be!! bona setmana santa a totes!!a aprofitar que fa un temps meravellos!! a la tornada mes!!!
Un peto.
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dl. abr. 10, 2017 3:14 pm

ai si!!! Arya82!! com estas????
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. abr. 10, 2017 5:24 pm

Hola boniques!

Veig que aneu totes poquet a poquet pero anar fent, aixi que en breu totes tindreu bones noticies, quan pugui personalitzare, pero no estic gaire d'humor ultimament....

Jo no estic molt animada... :ufs: la regla de la que fa poc que us vaig fer mencio hem va venir de sobte sense esperar-m'ho, a dia 23, pero esque fa 3 dies m'ha tornat a venir!! a dia 18 del cicle, i no entenc res... es mes, he tingut pits inflats, flux d'ovulacio... tot semblava anar be, i patapam, regla al canto, encara tinc mal de pits... i tacat apenes res, jo soc de curta i gens abundant pero si s'adelanta encara taco menos, hem fa por no arribar a poder fer cap cicle mes per culpa de tot aixo, i si ja casi no hem queden ovulets? deu meu! si apenes he entrat als 30 perque hem passi aixo..
En fi, a veure la seguent regla com apareix, ja us explicare.

Petons pet totes, espero que tingueu la sort que jo no estic tenit.
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. abr. 11, 2017 11:10 pm

Noies, feia molt que no entrava i no podia deixar de venir per aquí. He vist el tan esperat positiu de l'Arya! :love: :love: :love: :love: :love: Enhorabona, bonica! Bé, tots els vostres positius són esperadíssims!

Molts d'acord amb les reflexions que heu fet de l'ovo, Jo no hi vaig arribar pels pèls però havia fet tot el dol i tot el camí per començar. I les conclusions eren les mateixes que les vostres. Jo vaig prendre la decisió a mig cicle del que va ser el cicle definitiu (hi vaig anar amb dos folis i sincerament no tenia gaires esperances) i ho vaig fer ben convençuda. Encara recordo que li vaig dir al metge que em trobés una donant pigada com jo! :content: :content:

Molta força a totes.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. abr. 12, 2017 10:47 am

Bon dia noies!

Encara que no digui res, us vaig seguint. Tinc moltes ganes de veure tots els vostres positius! Us el mereixeu tantíssim!

Gràcies Mara per la felicitació. Encara em queda molt camí per endavant, però avui tot està bé, així que em centro en això! Tan de bo algun dia també en pugui tenir 3 com tu, sempre ha estat el nostre somni!

I jo doncs tot continua bé, avui hem fet l’eco de les 12 setmanes (encara que en teoria encara em falten 2 dies) i el petit està perfecte. Ah i com a curiositat, resulta que el metge d’alt risc que em porta va sortir en el 30 minuts dedicat a la fertilitat!

Molta força a totes!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. abr. 12, 2017 2:46 pm

Bon dia maques.
Xantipa: em sap greu q estiguis agobiada, pero sincerament no crec q tingui tant a veure, a vegades hi ha descontrols, tb si estas angoxaida o has pasat estres, no ha de ser necesariament pq tinguis menys reserva.
Jo l'any pasat tb vaig tenir una epoca aixi, i tenia la regla als 20 dies, despres un cicle de 35, despres un de 15...i no era res simplement un tema hormonal que a vegades pasa.
Aixi que ment positiva i continua amb les teves vitamines i els teus plans que ja veuras que tot anira genial.
Laiatous: com van els nervis? en menys d'una setmanaeta ja estas posada!! si tot va normal anirem a la par mes o menys, jo tb tinc endo i de l'ovari del quist mai he fet cap ovul, aixi q es molt bon resultat!
Mara: gracies pels anims
Arya: 12 setmanes ja?? com pasa el temps! Quin es el doctor que et porta?
Me n'alegro moltissim que tot vagi genial! t'han dit si et faran cerclatge o alguna cosa?

Una abraçaca per totess i bones vacacnes.
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » dj. abr. 13, 2017 9:18 am

Hola a totes!!

Arya primer trimestre superat!! Ment positiva i relaxx!!!

Ostres no em quedo amb tots els noms... el tema del descontrol de les regles, es hormonal, mira d'estar tranquila.

Blaucel igual concidim un dia a IVI jo ho faig amb el dr Ballesteros, un cel!! Tinc cita el 2 de maig x començar amb les punxades...

La resta disfreteu d'aquests dies de festa!

Modo ego; estic prenent gestagyn embarazo i m'ha donat una energia super positiva!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
9/12/2017 beta positiva
20/05/2019 te +
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dt. abr. 18, 2017 10:28 am

Bon dia noies!

Blaucel, em porta el doctor Rodriguez Melcón i de moment m’ha dit que no em farà cerclatge. El cerclatge també té els seus riscos i ell diu que si de moment tot està ok, que no vol tocar res. El seu plan és anar controlant i a la mínima que es vegi un canvi, llavors ja en parlaríem. A més, ell està convençut que vaig perdre les nenes per la corio i no per incompetència cervical... No sé, a vegades tinc por que no estiguin fent prou, però al final no tinc més remei que confiar en ell. És alt risc, tenen tota la meva història i he de suposar que saben el que es fan... Si començo a dubtar dels metges em tornaré boja!

I tu com vas? Ja has començat tot el procés per transferir el teu petitó?

Espero que la resta també estigueu bé i que el bon temps també porti bones noticies!

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. abr. 20, 2017 4:29 pm

bona tarda guapessss
que tal esteu?
Xantipa: com vas? mes animada? espero que si, ue estiguis mes animada, ja teniu data per començar?
Ally: jo vaig amb la dra Casas, pot ser ens trobem! el 25 tinc hora i si un petit quist q tenia aun ovari ha desaparegut començarem a preparar l'endometri.
Animsss
A mi tb em van donar el gestagyn, pero em cau fatal, l'altre dia el vaig pendre sense mejar res i em va donar un mareig brutal, o el menjo despres de dinar o em poso fatal!
Arya: doncs si no et queda mes que confiar, crec q jo estaria igual o histerica...pero esta clar que amb l'historial estaras controladisima i tot anira genial.
Per cert, alguna que hagi fet transfer de congelats, per preparar l'endometri us heu punxat? em va sobtar que em donar cetrotide i unes pastilles...no recodo de cap vegada anterior punxades...buf jo pensava q no em tocaria...pero bueno.
La resta que tal aneu?
petons per totesss
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » ds. abr. 29, 2017 9:14 pm

Hola a totes!!

Arya maca, a la meva cunyada que si que tenia incompetencia cervical, li van fer cerclatje a la setmana 12, perquè ja tenia canvis al coll de l'úter. Tinc molta molta confiança amb ella, i vaig seguir el seu embaraç com si fos el meu. Si no notes pes raro a la part baixa de l'uter vol dir que tot està be.

Blaucel com va anar la visita??

La resta com esteu???

A mi avui m'ha baixat la regla, cada mes en 28 dies exactes i aquest que començo tractament va i s'avança 3.... ara haig d'aumentar la dosis del progyluton i dimarts tenim hora al metge a primera hora. Per afegir crec que m'agafat un refradat maco maco... espero que pel dimarts estigui tot ok i poder començar!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
9/12/2017 beta positiva
20/05/2019 te +
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. maig 02, 2017 2:00 pm

bon dia lluitadores!

esteu totes en stand by, tnim aixo molt aturadet. espero q estigueu be.
Ally, q tal la visita? Com ha anat?
es llei de murphy, sempre pasa alguna cosa
Dncs jo estic amb medicacio de cicle sustituit`, ja h començat, si tot va be tinc la transfer el dia 19.en cara qda moltissim aixo q res, amb les pastilles progynova i aquesta vegada tb m'¡han donat cetrotide, jo q pensava q les punxades eren ja historia...
tinc el propoer control el dia 10, aixi q amb calma.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat