FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Bon día Hashi,
No desesperis xq aquest dijous una noia va trucar a Puigvert i estan trucant a les noies d'abril del 2015. Ja et queda no res!!! Ànims!!! A mí encara em queden 11 mesos....
No desesperis xq aquest dijous una noia va trucar a Puigvert i estan trucant a les noies d'abril del 2015. Ja et queda no res!!! Ànims!!! A mí encara em queden 11 mesos....
Moltes gràcies per la info Undomiel! I molts ànims en l'espera bonica
Doncs aquests últims mesos han avançat més ràpid, oi? Jo quan vaig trucar a principis d'estiu si no recordo malament anaven per novembre-desembre
Doncs aquests últims mesos han avançat més ràpid, oi? Jo quan vaig trucar a principis d'estiu si no recordo malament anaven per novembre-desembre

Si si! Això sembla. Han fet un sprint!!
Ja ens dius quan et truquen bonica!! Petonàs
Ja ens dius quan et truquen bonica!! Petonàs
I tant! Qaun rebi la trucada us ho dic i així les que aneu darrere esteu al dia de com avança
Aquesta noticia m'ha alegrat l'inici de setmana
Quines ganes i quins nervis a la vegada de començar tot el procés 
Aquesta noticia m'ha alegrat l'inici de setmana
Quines ganes i quins nervis a la vegada de començar tot el procés 

Hola noies!!!!!!!!!!!!! fa molt de dies que no escric però he estat de vacances i com en conecto a la feina... jijijiji
Jo ja estic de 5 mesos i ja començo a notar com es mou la Lia
quina sensació més bonica, encara que la primera vegade que la vaig notar vaig tindre una sensació tant extranya...
Com va tot per aqui??!?!?!! Natalia ja veig que has tingut la eco de confirmació
que be wapi, quant et toca la próxima eco????
La resta que tal tot?? veig que moltes ja comenceu al ataque un altre cop i moltes que esteu a les portes de la tant esperada trucada!!!!!!! que be nenes!!!!!!!! Luamanresa com vas tu tmb amb la panxeta?
Jo ja estic de 5 mesos i ja començo a notar com es mou la Lia
quina sensació més bonica, encara que la primera vegade que la vaig notar vaig tindre una sensació tant extranya... Com va tot per aqui??!?!?!! Natalia ja veig que has tingut la eco de confirmació
que be wapi, quant et toca la próxima eco???? La resta que tal tot?? veig que moltes ja comenceu al ataque un altre cop i moltes que esteu a les portes de la tant esperada trucada!!!!!!! que be nenes!!!!!!!! Luamanresa com vas tu tmb amb la panxeta?
Hola bona tarda!!! Vaig trucar dijous passat a Puivert, per veure que estigués tot correcte i que em diguessin comoanavem amb la llista de espera. Nosaltres estem apuntats des del 20/10/15, i jo tenia calculat que eren uns dos anys d'espera la meva sorpresa va ser que la noia que em va atendre, em diu que van per abril del 2015!!1 i que en aproximadament 6 mesos ens trucarien... vaig flipar... vaig passar en un minut de quedarme 14 mesos a 6 mesos!!! increible...
I ara ve el meu dubte des de que et truquen per la primera visita ja per FIV fins que t'implanten els ovuls fecundats... quan temps passa? Ara m'han entrat totes les presses... Ànims i ho aconseguirem segur!
I ara ve el meu dubte des de que et truquen per la primera visita ja per FIV fins que t'implanten els ovuls fecundats... quan temps passa? Ara m'han entrat totes les presses... Ànims i ho aconseguirem segur!
Hola noies! Normalment escric pero no en aquest foro, en teoria tenim els papers a sant pau des del agost del 2015, ho sigui que tambe me alegrat de que avanci tot una mica mes rapid... daqui poc en faig 39 i començo a estar ja una mica desesperada.
Portem ja 3 IA i una Fiv per privat, i entre la fortuna que val i la moral per terra a cada negatiu, hi ha dies que ho veig tot negre. I avui es un dia daquests...
Nosaltres mentres ens recuperem de lultim xof hem anat al cimab i nem fent alguna prova mes, a veure si quan ens toca ja tenim tot l'historial de proves possibles fet...
M'alegro moltissim dels positius, i en especial del de tu Natalia que per el que has passat i la moral que tenies , ets d'admirar.
Sento no personalitzar més, al final ens en sortirem.. però perque ha de costar taaaaant!?!!?!!?
Portem ja 3 IA i una Fiv per privat, i entre la fortuna que val i la moral per terra a cada negatiu, hi ha dies que ho veig tot negre. I avui es un dia daquests...
Nosaltres mentres ens recuperem de lultim xof hem anat al cimab i nem fent alguna prova mes, a veure si quan ens toca ja tenim tot l'historial de proves possibles fet...
M'alegro moltissim dels positius, i en especial del de tu Natalia que per el que has passat i la moral que tenies , ets d'admirar.
Sento no personalitzar més, al final ens en sortirem.. però perque ha de costar taaaaant!?!!?!!?
Quina alegría m'heu donat avui!!!! Qué bè que hagi avançat tant la llista d'espera. Jo tambè sóc d'agost. A veure si hem truquen per nadal i començo l'any amb bones notícies. Gracies noies per l'informació. Va que ja queda menos. Anhelo, que bè que notis a Lia ja. Deu ser molt emocionante.
Petonts per totes.
Si quan vaig trucar la noia em va comentar que feia menys de dos mesos anaven per gener '15 però que entre les que es queden embarassades, o ja no volen van avançant
Bon dia maques!
Annahelo quines ganes de sentir aquestes sensacions en primera persona, com comentes des de la teva experìència ha de ser bonic i màgic, costa imaginar-se el que es pot arribar a sentir.
Reflunola quin subidon quan vas veure baixar el temps d'espera oi? Ara totes pendents del telèfon
Jajaja
jo estic com tu amb els dubtes de quin és el temps aprox des de que et truquen fins transferència. Noies, algunes de les que ja esteu en ple procés o ja heu aconseguit panxolina ens podeu donar alguna orientació?
Myca amunt aquests ànims bonica!
Desitjo que la propera ja sigui la bona, i per això no queda gaire veient com avancen les llistes!! Jo també em faig aquesta pregunta molt sovint...
Si Sacamo a veure si aquestes festes tenim el millor regal en camí
jijiji
Annahelo quines ganes de sentir aquestes sensacions en primera persona, com comentes des de la teva experìència ha de ser bonic i màgic, costa imaginar-se el que es pot arribar a sentir.
Reflunola quin subidon quan vas veure baixar el temps d'espera oi? Ara totes pendents del telèfon
Jajaja
jo estic com tu amb els dubtes de quin és el temps aprox des de que et truquen fins transferència. Noies, algunes de les que ja esteu en ple procés o ja heu aconseguit panxolina ens podeu donar alguna orientació?Myca amunt aquests ànims bonica!
Desitjo que la propera ja sigui la bona, i per això no queda gaire veient com avancen les llistes!! Jo també em faig aquesta pregunta molt sovint... Si Sacamo a veure si aquestes festes tenim el millor regal en camí
jijiji
Noies que ja ho teniu aqui!!!!!!!!
a veure si os puc ajudar una mica amb els dubtes que jo tmb he pasat.
A la que et truquen et donen visita (depent el dia que t'hagui vingut la regla perque tens que portar analisis al tercer dia de regla) per vindre a la Fundació a parlar amb la noia que et diu com anira tot el proces. Primer, a la que vingui la regla es comença amb anticonceptives tot un mes i ja programan visita a Sant Pau i ja et donaran tot el que et tens que punxar... i ahi comença tot el proces... analisis cada dia si, dia no i visites per veure com van els ovuls el seu creixement en uns 10 dies ja et programen la punció i als 3 -5 dies et fan la transferencia... i a esperar la ditxosa Betaespera... que ja aviso que es lo pitjor (amb diferencia) de tot aquest proces. Total proces: uns 2 mesos
Tot aixó noies es la MEVA EXPERIENCIA, a lo mijor algunes es mijor o unes altres trigan una mica mes.... Espero explicarme be jajajja
a veure si os puc ajudar una mica amb els dubtes que jo tmb he pasat.A la que et truquen et donen visita (depent el dia que t'hagui vingut la regla perque tens que portar analisis al tercer dia de regla) per vindre a la Fundació a parlar amb la noia que et diu com anira tot el proces. Primer, a la que vingui la regla es comença amb anticonceptives tot un mes i ja programan visita a Sant Pau i ja et donaran tot el que et tens que punxar... i ahi comença tot el proces... analisis cada dia si, dia no i visites per veure com van els ovuls el seu creixement en uns 10 dies ja et programen la punció i als 3 -5 dies et fan la transferencia... i a esperar la ditxosa Betaespera... que ja aviso que es lo pitjor (amb diferencia) de tot aquest proces. Total proces: uns 2 mesos
Tot aixó noies es la MEVA EXPERIENCIA, a lo mijor algunes es mijor o unes altres trigan una mica mes.... Espero explicarme be jajajja
Hola noies, ahir llegint que tot avançava més ràpid de l'esperat em vaig animar una mica.. però avui se m'ha acudit trucar a Puigvert i resulta que els papers si que estan enviats a Sant Pau l'agost del 2015, però no sé quin procés deuen seguir però a Puigvert constem des del març del 2016... per tant, la noia m'ha dit que anant bé, ens avisaràn al juliol o setembre del 2017. Ole, anant així, ja tindré els 40. Jolines quina me.
Myca a mí em va passar el mateix. Em van enviar els papers a Puigvert des de Tarragona a l'agost del 2015 pero fins el febrer del 2016 no em van trucar per dir-me que en ficaven en llista d'espera. Despres quan vaig anar a la Puigvert vaig asegurar-me que estàvem en llista i la dona em va dir que si, que estàvem oficialment des del 6 de març. Que tampoc entenc xq em van trucar el 24 de febrer i em van dir que des d'aquell dia estavem en llista i despres realment estem des del 6 de març. No entenc aquestes dues setmanes de diferencia. Espero i dessitjo amb totes les meves forces que em truquin pel juliol!!! Al menys compto que ja queda un any o menys. Jo estare a punt de complir 39....
Moltes gràcies Annahelo però ara tinc un altra dubte si durant x dies has d'anar a punxarte dia si o dia no... es unicament per el matí o també per la tarda? perqué en el meu cas treballo al matí i clar no puc explicar a la feina per què tinc que entrar més tard dia si i dia no.... perqué tot aixó ho portem en secret la meva parella i jo...
Annahelo ha escrit:Noies que ja ho teniu aqui!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
a veure si os puc ajudar una mica amb els dubtes que jo tmb he pasat.
A la que et truquen et donen visita (depent el dia que t'hagui vingut la regla perque tens que portar analisis al tercer dia de regla) per vindre a la Fundació a parlar amb la noia que et diu com anira tot el proces. Primer, a la que vingui la regla es comença amb anticonceptives tot un mes i ja programan visita a Sant Pau i ja et donaran tot el que et tens que punxar... i ahi comença tot el proces... analisis cada dia si, dia no i visites per veure com van els ovuls el seu creixement en uns 10 dies ja et programen la punció i als 3 -5 dies et fan la transferencia... i a esperar la ditxosa Betaespera... que ja aviso que es lo pitjor (amb diferencia) de tot aquest proces. Total proces: uns 2 mesos
Undomiel, haurem de posar paciència o tornar-nos a gastar les peles que no sé si tenim. pffff.
Quan fas un tractament d'aquests jo crec que és impossible no explicar-ho a la feina. En el meu cas sap més el meu jefe que la meva mare. Imagina't.
Quan fas un tractament d'aquests jo crec que és impossible no explicar-ho a la feina. En el meu cas sap més el meu jefe que la meva mare. Imagina't.
Reflunola crec que és al matí tot... En el meu cas a la feina tb ho saben tot xq sé el que be i sería impossible ocultar-ho.
Myca jo no tinc diners per fer tractament per privat. Aixi q espero que em sorti be per la SS. Tú quan fas 40???
Myca jo no tinc diners per fer tractament per privat. Aixi q espero que em sorti be per la SS. Tú quan fas 40???
Si el problema no es que s'enterin de que estic embarassada però no volem que ningú sàpiga que ho fem per fiv... i a la feina molt menys... no sé com ho faré perqué entro a las 9 i fins les 15 hores no acabo i no puc fer canvi de torn per què no hi ha horari a la tarda... que complicat tot plegat
Reflunola es q t'han de fer analisis de sang al principi del tractament i clar, tot això és al matí. De totes maneres a veure si algunes de les noies que han fet el tractament entren i t'expliquen millor.
Reflunoba es tot al mati, análisis a les 7 i les visites comencen a les 8, pero amb paciencia. Tu et punxes a casa i les visites son de control
Undomiel, jo faig els 40 el setembre de l'any qe ve... la noia del Puigverd no ho tenia clar, pero li semblava qe una Fiv si que la fan encara qe en tinguis 40, ja que a la llista hi erets d'abans... pro amb la poca seguretat que mho ha dit, me n'haure d'informar.
Reflunola, nosaltres fent Fiv per privat els controls tels fan a la tarda si vols, pro analitiques al mati segur. Com et diu l'Annahelo per SS segur que tot es al mati.
Respecte lo de dirho o no a la feina, nosaltres tampoc ho voliem pas dir, pero és impossible inventar-se una bona excusa amb tot el que hauras de fer. Jo al anar pel congelat vaig demanar vacances, pero nomes durant la betaespera, que al final no va servir de res perque no va descongelar bé, però és una opció, demanar-te vacances durant el tractament.
Reflunola, nosaltres fent Fiv per privat els controls tels fan a la tarda si vols, pro analitiques al mati segur. Com et diu l'Annahelo per SS segur que tot es al mati.
Respecte lo de dirho o no a la feina, nosaltres tampoc ho voliem pas dir, pero és impossible inventar-se una bona excusa amb tot el que hauras de fer. Jo al anar pel congelat vaig demanar vacances, pero nomes durant la betaespera, que al final no va servir de res perque no va descongelar bé, però és una opció, demanar-te vacances durant el tractament.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |