FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Reflunola
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dj. set. 08, 2016 10:18 am

Ja no queda res per dilluns quines ganes de que comencin a trucar de nou.... A veure si us truquen a totes i arriben ven aviat a l'octubre del 2015 i en truquen a mi de momento calculo que pero al gener-febrer en trucaran pero si es abans millor tinc ganes fe xomençar
cmatamorosb
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dj. set. 08, 2016 5:51 pm

Hola boniques, he estat una mica desconectada, tot i que us he anat llegint a totes, necessitava fer un Kit-Kat, fer tres IA's durant tres mesos seguits, la veritat es que psicològicament, tant al meu marit com a mi, ens va deixar bastant tocadets, per sort aquests mesos, hem agafat força i tornem amb energia renovada.

Veig que tenim noves incorporacions, benvingudes i que encara en serem més, quan comencin a trucar de nou.

Natalia, Annahelo, com estan estes panxulines??Aixxx quina envejata sana us tinc, jo també vull una :-())

Marci, vinga ànims que els teus ..::·· congeladets t'estan esperant.

Jo fins el 5 d'octubre no tinc visita, així que encara em queda un meset de descans. Una abraçada a totes!
Marci
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » dv. set. 09, 2016 11:27 am

Bon dia precioses!

Cmatamorosb,ťentenc guapa aquest tema de la RA "colapsa"molt,nosaltres hem trobat moltres pedretes pel camí portem dos puncions i cap transferencia ,el DGP ho cmplica tot una miqueta. Vaa reina que aquest octubre-novembre anirem juntetes! Intenta desconectar :-o00m fina el dia 5. Un super peto.
cmatamorosb
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dv. set. 09, 2016 5:41 pm

Rosacoral ho sento moltissim!molts anims bonica es un camí llarg,pero hem de pensar q al final ho aconsseguirem.
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dg. set. 11, 2016 12:11 am

Hola a totes. Soc nova al foro. Be es la primera vegada k estic a un foro ;-))) . Jo vaig començar el tractament de fiv+dgp el 21 de juny pero no va funcionar l'estimulació. Al 6e dia de menopur 225ml i 1 dia de cetrotide l'eco nomes tenia 2 folicles. Vam aturar i em van donar hora per tornar a comencar amb una altre dosis ara al setembre. El dia 7. Avui es el 4t dia de menopur. Dilluns eco a veure si aquesta vegada va be . Nosaltres fem amb dgp per una malaltia que tinc hereditaria. Estem aqui des del 2013. Primer estudi genetic, despres visita amb la dra. Polo, probes i mes probes. Llista d'espera. Llavors pel dgp vam haver de passar el comite etic i enviar papers a madrid. A l'Octubre de 2015 acceptaven tot i haviem de començar al desembre. Al novembre em van trobar hidrosalpinx a les trompes. Tot parat. Al gener em treien les dues trompes. A mes deteccio d'endometriosis i un quiste endometriosic gros a l'ovari esquerre!!!! Em van demanar uns mesos de repos i finalment al juny comencavem. Tot ha sigut llarg i sense haver passat de la primera fase d'estimulacio. I sembla k amb dgp hi han probabilitats baixes. Algu amb dgp i exit? Algun consell per millorar l'estimulacio?
Anims a totes!!!
Marci

EntradaAutor: Marci » dl. set. 12, 2016 4:40 pm

Bona tarda precioses!
Laiatous, benvinguda bonica, nosaltres tmb fem fiv+dgp prt una malaltia hereditaria , amb dgp tot es cmplica una miqueta pero et diré que si es posible!!! Aqui l forum tenim 2 lluitadores que han aconseguit embaras amb fiv+dgp , intenta estar tranquil.la bonica.
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dl. set. 12, 2016 8:46 pm

Gracies marci!!! Va be saber-ho!!!! Tot i que va per llarg. Aquesta vegada tampoc he respos be a l'estimulacio. Despres de 5 dies de menopur 300ml 1 a l'esquerre i 3 al dret i petits. Uff. Crec que haure de tornar a esperar un altre cicle o no ho se. Avui no se que ha passat pero no ma visitat la doctora. Dimecres sabre mes. Pero he anat directe a fer acupuntura!!! No se si es pot fer algo mes paralelament a part de estar mes tranquila suposo!!! Me mirat una mica les vostres converses i soi totes unes lluitadores. Mica en mica aconseguint resultats!!
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dl. set. 12, 2016 9:35 pm

Disculpeu la ignoràcia.... però que és el DGP?
Natàlia GP
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm

EntradaAutor: Natàlia GP » dt. set. 13, 2016 9:20 am

Bon dia guapes :-()-) ! Gràcies pels ànims!
En principi, de cara la setmana que ve, hem diran si farem cerclatge (cosir cervix) o posar un pesari (goma que apreta cervix) per evitar avort. Segeixo feta un nyap i fent repòs relatiu. :-o00m
Esperoooooo que aquesta quinzena hi hagi moguda de trucades!!! Segur que si nenes!!! :ok:

CMATAMOROSB, segur que aquesta etapa de "descans de tractament" i "desconnexió del fòrum" t'ha anat genial. Un punt i a part, després de tot el que heu passat. Ara estàs amb les energies renovades, purificada!

MARCI , la "crack de Girona"!!!! Vinga xula aprofita aquest mes que et queda, per sortir i anar a tope, que aviat et tocarà fer molta bondat!!!!! :ok:

LAIATOUS benvinguda! Nena, vaja trote que portes a sobre! Demà tens visita, oi? A veure què et diuen preciosa!!! Diga'ns alguna coseta quan puguis! Molts ànims!!! Això de les FIV/IA et demana molt tant fisicament com psicologicament. Però sempre hem de remuntar!
Jo sóc un cas de FIV+DGP i com tu (que no és en tots els casos de DGP) amb un permís previ de Madrid. Des de la primera visita, sempre m'han dit que el percentatge d'èxit era extra baix. Necessitavem la DGP per buscar un embrió sa (els 2 som portadors) i compatible de medul·la òssia amb el meu fill. La cosa ha estat per dos torns, i cadascun d'ells correspon a: 2 estimulacions+2 puncions+DGP+1 transferència (perquè només es trobava 1 embrió perfecte).
A l'últim torn, és on va haver èxit, amb un embrió que ha passat per 2 DGP.
LAIATOUS, molts ànims perquè tard o d'hora totes ho aconseguireu. Aquí hi ha un grupet de noies molt fortes!
L'equip del Sant Pau és molt bo i la Dra. Olga Martínez (biòloga de la Fundació Puigverd és una crack).

REFLUNOLA DGP és Diagnòstic Genètic Preimplantacional i es dur a terme en casos molt concrets, com per exemple malalties hereditaries, per cercar que sigui compatible de mèdul·la, avorts repetitius per certes causes, etc.
Després de la punció ovàrica (extracció d'òvuls) fan els embrions i cap al cinquè dia (els que hagin sobreviscut) els envien a analitzar i els hi treuen una mostra i els analitzen cercant els idonis segons el cas de cada parella.

Bé, guapes ja anireu informant!!!! <:-)
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
Marci

EntradaAutor: Marci » dt. set. 13, 2016 1:50 pm

Bona tarda precioses!

Natàlia, mi rubiaaaa jaja com estas? Moltaaa paciencia cuca :-o00m ja veuras que tot anirà bé aquest petito/na es un guerriler com la mami!! :: orrr:: :: orrr:: , diguens alguna coseta ok? Una super abraçada!

Laiatous,jo no he fet acopuntara pel tema fiv pero sposo que pot ajudar ,bueno... jo estic deixant de fumar i vaig a correr cada dia 1hora!! Em quedaré como un figurin jajaja.
5 dies de medicació no es gaire hi han noies que necesiten mes temps per respondre Demà tens visita no? Diguens alguna coseta guapa!

Reflunola,La Natàlia t'ha explicat perfectament que es el DGP,een el meu cas hem de fer dgp per no transmetre malaltia genètica.
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dt. set. 13, 2016 2:07 pm

Hola! Alguna ha trucat a Puigvert per veure com porten la llista? Com la noia encarregada es va incorporar dilluns...era per veure si alguna ja havia averiguat.

Gràcies guapes!!!!
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dt. set. 13, 2016 3:39 pm

Moltes gràcies per l'aclaració!!!

Natàlia GP ha escrit:Bon dia guapes :-()-) ! Gràcies pels ànims!
En principi, de cara la setmana que ve, hem diran si farem cerclatge (cosir cervix) o posar un pesari (goma que apreta cervix) per evitar avort. Segeixo feta un nyap i fent repòs relatiu. :-o00m
Esperoooooo que aquesta quinzena hi hagi moguda de trucades!!! Segur que si nenes!!! :ok:

CMATAMOROSB, segur que aquesta etapa de "descans de tractament" i "desconnexió del fòrum" t'ha anat genial. Un punt i a part, després de tot el que heu passat. Ara estàs amb les energies renovades, purificada!

MARCI , la "crack de Girona"!!!! Vinga xula aprofita aquest mes que et queda, per sortir i anar a tope, que aviat et tocarà fer molta bondat!!!!! :ok:

LAIATOUS benvinguda! Nena, vaja trote que portes a sobre! Demà tens visita, oi? A veure què et diuen preciosa!!! Diga'ns alguna coseta quan puguis! Molts ànims!!! Això de les FIV/IA et demana molt tant fisicament com psicologicament. Però sempre hem de remuntar!
Jo sóc un cas de FIV+DGP i com tu (que no és en tots els casos de DGP) amb un permís previ de Madrid. Des de la primera visita, sempre m'han dit que el percentatge d'èxit era extra baix. Necessitavem la DGP per buscar un embrió sa (els 2 som portadors) i compatible de medul·la òssia amb el meu fill. La cosa ha estat per dos torns, i cadascun d'ells correspon a: 2 estimulacions+2 puncions+DGP+1 transferència (perquè només es trobava 1 embrió perfecte).
A l'últim torn, és on va haver èxit, amb un embrió que ha passat per 2 DGP.
LAIATOUS, molts ànims perquè tard o d'hora totes ho aconseguireu. Aquí hi ha un grupet de noies molt fortes!
L'equip del Sant Pau és molt bo i la Dra. Olga Martínez (biòloga de la Fundació Puigverd és una crack).

REFLUNOLA DGP és Diagnòstic Genètic Preimplantacional i es dur a terme en casos molt concrets, com per exemple malalties hereditaries, per cercar que sigui compatible de mèdul·la, avorts repetitius per certes causes, etc.
Després de la punció ovàrica (extracció d'òvuls) fan els embrions i cap al cinquè dia (els que hagin sobreviscut) els envien a analitzar i els hi treuen una mostra i els analitzen cercant els idonis segons el cas de cada parella.

Bé, guapes ja anireu informant!!!! <:-)
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dc. set. 14, 2016 5:47 am

Hola!!! Jo abans tampoc ho havia sentit mai!!! ?-) es diagnostic genetic preimplantacional. Quan tenen els embrions treuen una celula i investigen si te el gen que provoca la malaltia. Llavors nomes et posen el que no la te!!
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dc. set. 14, 2016 6:01 am

Jaja. Ara he vist tots els missatges. Gracies!! Avui tinc visita si. Estic esperant per l'analisis.
Natalia, deunido que complicat, pero ho heu aconseguit!!! Ara amb algun entrebanc pero segurissim que tot va molt be!!!
Veig que va be una mica d'apoio!!!
Marci, quina voluntat!! Lo d'anar a correr ja m'aniria be ja pero soc una vaga. Tambe fumo 1 cigarret maxim 2 al dia, tot un exit!!! i faig yoga, i remenant per internet vaig trobar lo de l'acupuntura. Jo ja en faig normalment per les cervicals i el noi on vaig em va dir que havia ajudat moltes noies amb aquest tema. Pero vaig comencar dilluns no se m'havia acudit abans!!! :-o00m una mica justet!!
Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dc. set. 14, 2016 8:04 am

Bon dia boniques!!

Des de dilluns que no em separo del mòbil, cada cop que sona és un sobresalt jejeje :miko:
Quins nervis noies!! Alguna de la segona quinzena de maig va rebre trucada??

Gràcies per la benvinguda Marci! Ole ole! Ja queda menys d’un mes per el 10 d’octubre molta sort en la descongelació d’aquests dos campions, segur que com diu la Undomiel anirà tot requetebé!! :ok:

Natàlia GP gràcies per els ànims guapa! He estat llegint la web on expliqueu la malaltia del vostre fill Bernat, no la coneixia gràcies per compartir-ho. Sou uns lluitadors amb lletres majúscules i us mereixeu i us desitjo de tot cor el millor. Molt energia positiva i a fer tot el repòs necessari per aquest angelet o angeleta que ve en camí! :-()-)

Cmatamorosb moltes gràcies per la benvinguda. Molts ànims bonica ja queda menys d’un mes per el 5 d’octubre! Desitjo que aquesta propera vegada sigui la bona i aconseguiu la panxolina, t’envio un extra d’energia per seguir lluitant amb forces :-()-)

Laiatous benvinguda!! Molts ànims per seguir amb la lluita, la perseverància ajuda a superar els obstacles i veient els casos que ho han aconseguit anima a no defallir, tot i que hi hagi moments de voler tirar la tovallola. És una gran sort poder compartir-ho i tenir-nos com a companyes de viatge, així tot es porta millor : lasito :
Imatge
Annahelo
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dc. set. 14, 2016 10:10 am

Hola noies lluitadores!!!!!!!
Natalia wapa paciencia i a fer bondat per que el/la campion@ tiri endavant i donar-li aquest germa al Bernat que tant os mereixeu >.-<:

Marci, cmatamorosb... ja queda molt poquet per tornar a la carrega. Despres de les vacances i les piles carregades tot anira geniaaaalllllll!!!!!!!!!!!!!! :cangui: :cangui: :cangui:

Noies no patiu que en res teniu la ESPERADA trucada!! encara m'enrecordu quant en van trucar a mi per veure si encara volia.... una mica mes i ploru jajajajajaja.

A les noves benvigudes i força que tot arriba quant menys ho esperem, som unes lluitadores guanyadores!! :panxeta:

Jo avui faig sis mesos ja... uuufffff qui m'ho diria, amb les ganes que tenia i encara n'hi ho creec jajajaja. M'he fet aquest matí la prova del sugre i no es tant dolenta com tothom en deia, aixi que molt be i el dia 26 a buscar els resultats :-)(-:
Undostres
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dc. set. 14, 2016 5:49 pm

Undomiel i Hashi jo he trucat avui no podia esperar mes!! Jajajaaja
M'han dit que aquest mes no han trucat a ningú, pero que ara es posaràn les piles!!
I m'han dit que 99% que hem truquen aquest mes i que casi segur que hem citen per novembre!!!!!
Li he explicat que jo a l'octubre estic a l'extranger, pel tema de l'analitica i m'ha dit que cap problema si m'he la faig aquest mes!! I just aquesta tarda m'ha baixat la guarri!!!!!! Aixxxx noies que això ja s'apropa!!!!!!

Annahelo 6 mesos!! Ja a la recta final!!! Quina ilu!!!!!!

Un peto boniques!!!
Undomiel
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dc. set. 14, 2016 7:14 pm

Gràcies Undostres!!! Qué et truquin aviat!!!!!! Ja ens dius quan ho facin!!
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dc. set. 14, 2016 8:46 pm

Hola!!! Espero que us truquin a totes aviat. Hi ha un moviment de parelles aquest setembre!! Es overbooking. Quan hi vaig anar al juny eren poquetes.
Be avui a la visita man dit k estava una mica millor. No per tirar coets pero 3 de grans i uns quants mes de mes petitets. Segueixo amb menopur i comenco afegint orgalutran i fins divendres a veure que. L'altre vegada ja em van cancelar en el que seria aquesta visita. A veure si hi ha sort aquesta.
Un consell a les que heu de comencar. Li he explicat al dr lo de l'acupuntura i ma dit k no es miraculos pero que es la unica tecnica probada i demostrada que pot millorar l'estimulacio. Jo he comencat tard, pero per les que comenceu aviat si voleu probar doncs aqui us ho deixo.
Una abraçada a totes.
Undostres
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dc. set. 14, 2016 9:56 pm

Hola Laiatous!! I l'acupuntura que es especial per la invitro??? On es pot fer?? I quant costaria???? Perdona per tantes preguntes, però no se com va...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::