FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola noies! Fa molt que no entro per aquí! Em van trucar a l'agost per donar-me visita pel 20 d'octubre i dijous per fi vam anar-hi!!!!
La visita molt bé! Van per feina a la SS! Jajaja
Ja m'han donat totes les receptes i començo amb la següent regla!!!! Quan em vingui la regla ja he d'agafar hora per fer el P-39 i aquell dia ja em pautaran la medicació que m'hauré de punxar!!!! Estic super contenta i ilusionada!!!! Després de tant de temps per fi arribat!!!!
No personalitzo perque fa dies que no entro i he llegit els missatges per sobre, però veig que moltes ja estem començant de nou o a punt de rebre trucades!!!! Que bé!!!!!
Ànims a totes! Costa i es dur però al final arriba!
Petonets i bon cap de setmana!!!!!!
La visita molt bé! Van per feina a la SS! Jajaja
Ja m'han donat totes les receptes i començo amb la següent regla!!!! Quan em vingui la regla ja he d'agafar hora per fer el P-39 i aquell dia ja em pautaran la medicació que m'hauré de punxar!!!! Estic super contenta i ilusionada!!!! Després de tant de temps per fi arribat!!!!
No personalitzo perque fa dies que no entro i he llegit els missatges per sobre, però veig que moltes ja estem començant de nou o a punt de rebre trucades!!!! Que bé!!!!!
Ànims a totes! Costa i es dur però al final arriba!
Petonets i bon cap de setmana!!!!!!
- Natàlia GP
- :: peixet

- Entrades: 258
- Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm
Hola noies us escric desde la planta de maternitat del SANT PAU, fent màxim repòs!
MIL GRÀCIES A TOTES PEL VOSTRE ETERN SUPORT I ÀNIMS!!!
MARCI xata només 1 mes per la propera visita! Tu "drogat" : P amb les teves hormones, punxada i parxes, i intenta no rallar-te gaire!!! T'entenc!!!! Al 100%!!!
LAIATOUS osti nena!!!! Joder! Hem sap greu de veritat!!! Hem poso al teu lloc i s'hem cau el món a terra!!! Mare meva quina Santa Paciència hem d'arribar a patir!!!! Sortiu aquest finde de fiestuqui xula! Per desconnectar nena!!!
HASHI... obrim el cava i fem un "brindis virtual"!!!!!!!!!!!! Què bé nenaaaaa què bé!!!! Subidón!!!!!!! Nena aquesta explosió de felicitat no la deixis anar i disfruta!!!
LUAMANRESA!!!! Preciosa que hores d'ara ja deus tenir el teu URIEL amb tu!!! Jooooopeeee si estiguessis al Sant Pau estaríem a la mateixa planta!!!
Felicitats MAMI!!! Encara m'enrecordo del dia que et van fer la transfer.... Ratllada perquè només et quedava un embrió.... Doncs apa ja tens al super guerrer amb tu!
PATIMPATUM la mami per partida doble! Jajajaja! Doncs jo també crec que hauries d'anar a buscar tard o d'hora a la teva nena! ; )
PATATA bones guapa! Espero que estiguis fent molt repòs, beu Aquarius i que et mimin!!! Dilluns tens la transferència, oi?
Molts ànims, repòs i paciència! Ja explicaràs, vale? : )
NIT1704 viscaaaaaa!!!!! Què bé guapa!!! Comences els xutes en ja!!!! Aiiiii què guaiiii!!!!! Moltes felicitats i ànims!!!
**MODO EGO** la setmana passada vaig tenir un ensurt, perquè a urgències per error van dir-me que el coll del cèrvix s'havia escurçat brutalment. Vaig estar ingressada i tot. Van aprofitar per fer-me l'amniocentesis i dilluns hem van dir que tot OK i és una nena!!!
I dijous hem van operar per fer-me el cerclatge preventiu (cosir cèrvix) i tan de bo hem donin l'alta dilluns.
MIL GRÀCIES A TOTES PEL VOSTRE ETERN SUPORT I ÀNIMS!!!
MARCI xata només 1 mes per la propera visita! Tu "drogat" : P amb les teves hormones, punxada i parxes, i intenta no rallar-te gaire!!! T'entenc!!!! Al 100%!!!
LAIATOUS osti nena!!!! Joder! Hem sap greu de veritat!!! Hem poso al teu lloc i s'hem cau el món a terra!!! Mare meva quina Santa Paciència hem d'arribar a patir!!!! Sortiu aquest finde de fiestuqui xula! Per desconnectar nena!!!
HASHI... obrim el cava i fem un "brindis virtual"!!!!!!!!!!!! Què bé nenaaaaa què bé!!!! Subidón!!!!!!! Nena aquesta explosió de felicitat no la deixis anar i disfruta!!!
LUAMANRESA!!!! Preciosa que hores d'ara ja deus tenir el teu URIEL amb tu!!! Jooooopeeee si estiguessis al Sant Pau estaríem a la mateixa planta!!!
Felicitats MAMI!!! Encara m'enrecordo del dia que et van fer la transfer.... Ratllada perquè només et quedava un embrió.... Doncs apa ja tens al super guerrer amb tu!
PATIMPATUM la mami per partida doble! Jajajaja! Doncs jo també crec que hauries d'anar a buscar tard o d'hora a la teva nena! ; )
PATATA bones guapa! Espero que estiguis fent molt repòs, beu Aquarius i que et mimin!!! Dilluns tens la transferència, oi?
Molts ànims, repòs i paciència! Ja explicaràs, vale? : )
NIT1704 viscaaaaaa!!!!! Què bé guapa!!! Comences els xutes en ja!!!! Aiiiii què guaiiii!!!!! Moltes felicitats i ànims!!!
**MODO EGO** la setmana passada vaig tenir un ensurt, perquè a urgències per error van dir-me que el coll del cèrvix s'havia escurçat brutalment. Vaig estar ingressada i tot. Van aprofitar per fer-me l'amniocentesis i dilluns hem van dir que tot OK i és una nena!!!
I dijous hem van operar per fer-me el cerclatge preventiu (cosir cèrvix) i tan de bo hem donin l'alta dilluns.
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
Natalia preciosa una nena! Felicitats!!
Segur que dilluns estàs a casa. Molts ànims! Ara a cuidar-te!
Me n'alegro moltíssim! Ja ens vas explicant!
Nita oissssss qué guai!! Ja estas en ello!! Que vagi molt be guapissima!!
Segur que dilluns estàs a casa. Molts ànims! Ara a cuidar-te!
Me n'alegro moltíssim! Ja ens vas explicant!
Nita oissssss qué guai!! Ja estas en ello!! Que vagi molt be guapissima!!
Quin ensurt Natalia !!! Q be una nena
Al final havia tres ovulets macos i bons... esperen q passin be el cap de semana i dilluns transfer
Quina emocio!
Al final havia tres ovulets macos i bons... esperen q passin be el cap de semana i dilluns transfer
Quina emocio!
Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç 

Natàlia, ànims que dilluns ja ets a casa! Felicitats! Una nena!!!!!!!
Patata! Dilluns transfe!!! Que guai! Ànims, repòs i a deixar-se cuidar!!!! Tot anirà super bé!!!!!! Ja veuràs!!
Patata! Dilluns transfe!!! Que guai! Ànims, repòs i a deixar-se cuidar!!!! Tot anirà super bé!!!!!! Ja veuràs!!
Hola wapiiiissss!!!!!!!!
Natalia una NENAAAAAAAAAA que be!!!! ja tens la parelleta jajajaja, i ara cap a casa i repos que tot va de conya ja
Marci wapa com estas??? Patata com anat tot?????
Nita ja estas en tot el meollo... encara m'enrecordu jo de tots els pasos que vaig fer, quanta emoció i disfruta de tots els pasos que dones... Jo feia fotus de tot (esmorçar, visites...) i faig un diari amb les fotos engantxades de tots els pasos que faig amb fotos de ecos i seguiment... així sempre tindrem el record
Laiatous wapa aquests dos mesos aprofita per agafar molta força que ja ho tens aqui!!!! se que es fa llarg pero veures que es res
Luamanresa wapa com va amb el petitet??!?!?!!
La resta com va tot noies??!??? Molts petots i moltes forces a totes lluitadoreeeesssss!!!!!
Jo tot avança molt be, la Lia va agafant força i jo amb moltes ganes de veure la seva carona ja pero ja queda poquet (encara que a mi personalment no s'en pasa rapid com acostumen a dir jajajaja) i això que ja estic de 30 setmanes

Natalia una NENAAAAAAAAAA que be!!!! ja tens la parelleta jajajaja, i ara cap a casa i repos que tot va de conya ja
Marci wapa com estas??? Patata com anat tot?????
Nita ja estas en tot el meollo... encara m'enrecordu jo de tots els pasos que vaig fer, quanta emoció i disfruta de tots els pasos que dones... Jo feia fotus de tot (esmorçar, visites...) i faig un diari amb les fotos engantxades de tots els pasos que faig amb fotos de ecos i seguiment... així sempre tindrem el record
Laiatous wapa aquests dos mesos aprofita per agafar molta força que ja ho tens aqui!!!! se que es fa llarg pero veures que es res
Luamanresa wapa com va amb el petitet??!?!?!!
La resta com va tot noies??!??? Molts petots i moltes forces a totes lluitadoreeeesssss!!!!!
Jo tot avança molt be, la Lia va agafant força i jo amb moltes ganes de veure la seva carona ja pero ja queda poquet (encara que a mi personalment no s'en pasa rapid com acostumen a dir jajajaja) i això que ja estic de 30 setmanes

Boniquessss!!!!
Annahelo!!! 30 setmanessss... quina pasada! Com m alegro q esteu be!
Al final havia un supersupervivent.. nomes un pero el mes maco
La transfer ha anat molt be.. ara a esperar que passin els dies i poder cantar positiu
Annahelo!!! 30 setmanessss... quina pasada! Com m alegro q esteu be!
Al final havia un supersupervivent.. nomes un pero el mes maco
La transfer ha anat molt be.. ara a esperar que passin els dies i poder cantar positiu

Hola reines!!
K bé Natalia!! Una nena!!
. Espero que estiguis lo més aviat possible a casa.
Laiatous, quina paciència!!Ostres. A veure si pasa ràpid.
Marci guapa, vinga k en res tens la visita!! Ànim guapa!!
Hashi, que subidón!! Ja arriba el moment.
Patata,
oleee dintre de res a cantar un súper ++++
Nita, Ja estás per feina. Quina alegria.
Anahelo,uauuu 30 setmanes això Ja casi está. Et queda molt poquet per veure la cara a Lia.
Per la meva part esperant dimecres a veure k ens diu andròleg de biopsia i desitjant que arribi la trucada.
K bé Natalia!! Una nena!!
. Espero que estiguis lo més aviat possible a casa. Laiatous, quina paciència!!Ostres. A veure si pasa ràpid.
Marci guapa, vinga k en res tens la visita!! Ànim guapa!!
Hashi, que subidón!! Ja arriba el moment.
Patata,
oleee dintre de res a cantar un súper ++++Nita, Ja estás per feina. Quina alegria.
Anahelo,uauuu 30 setmanes això Ja casi está. Et queda molt poquet per veure la cara a Lia.
Per la meva part esperant dimecres a veure k ens diu andròleg de biopsia i desitjant que arribi la trucada.
Bona tarda guapissimes!
Noies entro molt rapid amb el mobil.
Luamanresa, segur que ja teniu l Uriel amb vosaltres! Gaudeix del moment preciosa.Quan tinguis un momentet passa per aqui i ens expliques. Una super abraçada!
Patimpatum, quina alegria llegir-te!!! Uuaaoooo 3 mesos ja!! Segur que estan tremendos jajaja.
Laiatous, com sempre dic en aquest camí sempre ens trobem amb pedres pel camí, i encara es cmplica més quan hem de fer DGP, mira... nosaltres 2 puncions i encara no hem fet cap transferencia quina paciencia hem de tenir...... Aprofita aquets mesos per desconectar i agafar forces . Ànims preciosa.
nita, aixó ja ho teniu aquiiiii vingaaaa guapaaa al liooo!!!!
Natàlia, una princesaaaaaa quina il.lusió!!! Espero que poc a poc et trobis millor, tu descansaa que la petitona vindrá donan guerra, es una guerrillera com la mami.
Annahelo, 30 setmanetes!!!! Aviat veureu la carona de la Lia, encara treballes? Una abraçada guapa.
Patata, ara toca fer vida tranquila,en uns dies ens cantaras el teu ++++.
Sacamo, demà tens la visita no? Diguens alguna coseta guapa.
Una abraçada!
Noies entro molt rapid amb el mobil.
Luamanresa, segur que ja teniu l Uriel amb vosaltres! Gaudeix del moment preciosa.Quan tinguis un momentet passa per aqui i ens expliques. Una super abraçada!
Patimpatum, quina alegria llegir-te!!! Uuaaoooo 3 mesos ja!! Segur que estan tremendos jajaja.
Laiatous, com sempre dic en aquest camí sempre ens trobem amb pedres pel camí, i encara es cmplica més quan hem de fer DGP, mira... nosaltres 2 puncions i encara no hem fet cap transferencia quina paciencia hem de tenir...... Aprofita aquets mesos per desconectar i agafar forces . Ànims preciosa.
nita, aixó ja ho teniu aquiiiii vingaaaa guapaaa al liooo!!!!
Natàlia, una princesaaaaaa quina il.lusió!!! Espero que poc a poc et trobis millor, tu descansaa que la petitona vindrá donan guerra, es una guerrillera com la mami.
Annahelo, 30 setmanetes!!!! Aviat veureu la carona de la Lia, encara treballes? Una abraçada guapa.
Patata, ara toca fer vida tranquila,en uns dies ens cantaras el teu ++++.
Sacamo, demà tens la visita no? Diguens alguna coseta guapa.
Una abraçada!
- cmatamorosb
- :: granota

- Entrades: 210
- Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm
Hola boniques,entro ràpid desde el mobil. No personalitzare massa,perquè estic una mica desconectada. Desprès del disgust que vaig agafar l'última visita,quan la dra.em va dir que no començariem fins gener,he intentat desconectar i buscar la part positiva de q vulgues tornar a fer proves. Laiotus com pots veure t'entenc perfectament,ens donaran un premi a la Paciència!!!
Natalia,bonica una nena!!que guay!!!fes cas als metges i cuidat moltissim!una abraçada molt forta.
A totes les altres,una abraçada i a seguir lluitant pel nostre sommi!
Natalia,bonica una nena!!que guay!!!fes cas als metges i cuidat moltissim!una abraçada molt forta.
A totes les altres,una abraçada i a seguir lluitant pel nostre sommi!
Holaaa noies!! Avui hem estar al andròleg i ens han dit sobre biopsia que han pogut congelar un munt d'espermatozoides.
. I que amb aquesta mostra tenim per moltes vegades!! Espero que amb un intent sigui suficient.
Vosaltres com esteu???
. I que amb aquesta mostra tenim per moltes vegades!! Espero que amb un intent sigui suficient. Vosaltres com esteu???
- Natàlia GP
- :: peixet

- Entrades: 258
- Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm
Hola nenes!!! Moltes gràcies a totes pels vostres ànims!!!!! Dimarts ja vaig tornar a casa!!!! Ara a fer molta bondat!!!
PATATA què guai nena!!!!! Felicitats!!!! Aquest supervivent és un crack!!!!!
Cuida't!!!! No fagis esforços, reposa tant com puguis!!!!! Hauràs de fer analítica de la beta o hauràs de fer test?
SACAMO!!! Què bé!!!! Ja teniu la biòpsia feta!!!!! Un gran pas fet!!!!! Bravoooo!!!!
Vinga noies!!!! Tard o d'hora ho aconseguirem!!!! Si o si!!!
Un petonàs!!!!
PATATA què guai nena!!!!! Felicitats!!!! Aquest supervivent és un crack!!!!!
Cuida't!!!! No fagis esforços, reposa tant com puguis!!!!! Hauràs de fer analítica de la beta o hauràs de fer test?
SACAMO!!! Què bé!!!! Ja teniu la biòpsia feta!!!!! Un gran pas fet!!!!! Bravoooo!!!!
Vinga noies!!!! Tard o d'hora ho aconseguirem!!!! Si o si!!!
Un petonàs!!!!
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
Natalia que bè que Ja esteu a casa!!!!.

SACAMO!!!! Q beeeee.. ja teniu mitja cosa feta
nosaltres tambe vam fer biopsia i el dia d la visita a l androleg estavem com flams.
Natalia.. tu tambe descansa molt! haig d fer test.. a veure si aguanto fins el dia 11 q serien 18 dies post transfer... pero no se si aguantarem...
nosaltres tambe vam fer biopsia i el dia d la visita a l androleg estavem com flams.Natalia.. tu tambe descansa molt! haig d fer test.. a veure si aguanto fins el dia 11 q serien 18 dies post transfer... pero no se si aguantarem...

Hola noies!! Fa dies que no es comenta res per aqui. Com estéu???
Patata com va l' espera?? Tens algún síntoma???
I les demés que tal tot??
Patata com va l' espera?? Tens algún síntoma???
I les demés que tal tot??
Hola!!!!!
L' espera bastant be.. encara q quan mes dies pasen mes penso en fer un TE i mes inquieta estic. Avui estic a dia 11 post transfer.
Simptomes... no ho se
molta son.. q aixo ppr ser culpa de la proge.. molt mal de pits.. pero fins i tot em piquen i fins fa un parell de dies mal de warry i alguna punxadeta. Aixi que no se q pensar.. estem superpositius pero sempre queda la por.
Encara no he decidit quin dia fer el TE.. vosaltres q penseu? A partir de quin dia seria "normal i fiable"??
Petonarros
L' espera bastant be.. encara q quan mes dies pasen mes penso en fer un TE i mes inquieta estic. Avui estic a dia 11 post transfer.
Simptomes... no ho se
molta son.. q aixo ppr ser culpa de la proge.. molt mal de pits.. pero fins i tot em piquen i fins fa un parell de dies mal de warry i alguna punxadeta. Aixi que no se q pensar.. estem superpositius pero sempre queda la por.Encara no he decidit quin dia fer el TE.. vosaltres q penseu? A partir de quin dia seria "normal i fiable"??
Petonarros

Bon dia precioses!
Patata, espera uns dies ,11 dies post transferencia el resultat no seria fiable, se que es difil pero has d intentar aguantar uns dies més .ànims guapissima!
Sacamo, eiiii que bé que tingueu un bon "grapadet" de bixitos, vingaaaa guapaa por ellos!!!!
Annahelo,com vas ?
Luamanress, com.esteu?
Natàlia, mi rubiaaaaaa com va el repós??
Noies ahir a la.nit la meva cunyada enfermera em va punxar el decapeptyl la dra polo em.va dir que aquesta injecció es intrmuscular bufffffff peazooooo d'agulla, ara he d'esperar quebaixi la regla x començar amb els parches.
Una abraçada guapes!
Patata, espera uns dies ,11 dies post transferencia el resultat no seria fiable, se que es difil pero has d intentar aguantar uns dies més .ànims guapissima!
Sacamo, eiiii que bé que tingueu un bon "grapadet" de bixitos, vingaaaa guapaa por ellos!!!!
Annahelo,com vas ?
Luamanress, com.esteu?
Natàlia, mi rubiaaaaaa com va el repós??
Noies ahir a la.nit la meva cunyada enfermera em va punxar el decapeptyl la dra polo em.va dir que aquesta injecció es intrmuscular bufffffff peazooooo d'agulla, ara he d'esperar quebaixi la regla x començar amb els parches.
Una abraçada guapes!
Bon dia guapes!!!!
Com esteu?
Avui m he fet el test i positiu!!!!! Estic tannnn emocionada i feliç
Ara a creuar els ditets i a cuidarme molt pq tot vagi genial
Crec q estic somiant!

Com esteu?
Avui m he fet el test i positiu!!!!! Estic tannnn emocionada i feliç
Ara a creuar els ditets i a cuidarme molt pq tot vagi genial
Crec q estic somiant!

Oleeeeeee patata!!!!!! Molt bé un positiu!!
Quina alegria!!! Xupiiiii. M' alegro molt de veritat.
Quina alegria!!! Xupiiiii. M' alegro molt de veritat.Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Patata,eiiii motes felicitat, t'han aviat ha sortit la ratlleta? aixo es un.super positiu!!!!!! Gaudeix del moment guapa.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |