FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola a totes!!! Jo tambe feia molt que no entrava. Pero com que em van donar tant temps d'espera!!!
Marci: uau moltes felicitats!!!! Quina gran noticia!!!!
Les que esteu en el proces anims!!! Jo tambe estic en ello. Vaig comencar la setmana pasada amb les injeccions i avui dilluns tinc control.
Cmatamoros: igual que tu!!!! Aixi segur que em estat coincidint!!!!
Un peto a totes!!!!!!
Marci: uau moltes felicitats!!!! Quina gran noticia!!!!
Les que esteu en el proces anims!!! Jo tambe estic en ello. Vaig comencar la setmana pasada amb les injeccions i avui dilluns tinc control.
Cmatamoros: igual que tu!!!! Aixi segur que em estat coincidint!!!!
Un peto a totes!!!!!!
Hola noies!
Marci com estàs?
Ànims nita1704 el 2 de febrer ja està molt a prop!
Luamanresa enhorabona! M’alegro que hagi anat bé, tot i aquestes 32 hores intentant dilatar, mareta! Quin ensurt amb la tensió... i s’acabarà regulant o ja has de continuar amb medicació sempre? Una abraçada ben forta i a gaudir molt del petit Uriel
Cmatamorosb ja ens explicaràs com ha anat la visita de control d’avui. Que guai! Tan de bo les paraules de positivisme del Dr. Bordàs es compleixin!
Ole ole Undomiel, això vol dir que ja et queden mesos perquè truquin i poder començar el tractament! Molts ànims i molta força per l’espera que et queda bonica
Si Luna16 l’espera és llarga per a totes, a veure si amb una mica de sort s’escurça el temps d’espera quan comencin a fer trucades
Enhorabona Annahelo!! M’alegro que el part fos ràpid i no gaire dolorós. Ara a gaudir molt de la petitona bonica!
SACAMO tal com dius quan et truquen et donen visita per al cap d’uns dos mesos, et faig resum del meu cas perquè et facis una idea de com va avançant, de moment només sé fins aquí però en l’anterior visita el Dr. Parés ens va dir que a mitjans de febrer ja estaria tot fet.
octubre 2016 --> Per fi rebem citació per iniciar el procés
24 octubre 2016 --> Anàlisi hormonal
15 desembre 2016 --> Eco i visita (en aquesta visita ja et donen la recepta amb tota la medicació, una part de les injeccions van a la nevera)
30 desembre 2016 --> Arriba la regla i començo a prendre anticonceptives.
19 gener 2017 --> Última pastilla anticonceptiva
24 gener 2017 --> Anàlisi hormonal, eco i visita per indicacions punxades, quins nervis!!
Laiatous com ha anat el control d’avui?
Jo com veieu al resum de dalt, el dijous vaig prendre la última pastilla anticonceptiva i ahir ja em va començar la regla. Demà tinc visita així que segons em responia la Marci al dubte que tenia a quan s’havia de començar les punxades que eren 2 o 3 dies després de començar la regla entenc que em diran de començar ja no? Aix espero que no sigui tard per començar aquest cicle ja que demà ja serà el 3er dia de regla
Una abraçada ben forta a totes!!
Marci com estàs?
Ànims nita1704 el 2 de febrer ja està molt a prop!
Luamanresa enhorabona! M’alegro que hagi anat bé, tot i aquestes 32 hores intentant dilatar, mareta! Quin ensurt amb la tensió... i s’acabarà regulant o ja has de continuar amb medicació sempre? Una abraçada ben forta i a gaudir molt del petit Uriel
Cmatamorosb ja ens explicaràs com ha anat la visita de control d’avui. Que guai! Tan de bo les paraules de positivisme del Dr. Bordàs es compleixin!
Ole ole Undomiel, això vol dir que ja et queden mesos perquè truquin i poder començar el tractament! Molts ànims i molta força per l’espera que et queda bonica
Si Luna16 l’espera és llarga per a totes, a veure si amb una mica de sort s’escurça el temps d’espera quan comencin a fer trucades
Enhorabona Annahelo!! M’alegro que el part fos ràpid i no gaire dolorós. Ara a gaudir molt de la petitona bonica!
SACAMO tal com dius quan et truquen et donen visita per al cap d’uns dos mesos, et faig resum del meu cas perquè et facis una idea de com va avançant, de moment només sé fins aquí però en l’anterior visita el Dr. Parés ens va dir que a mitjans de febrer ja estaria tot fet.
octubre 2016 --> Per fi rebem citació per iniciar el procés
24 octubre 2016 --> Anàlisi hormonal
15 desembre 2016 --> Eco i visita (en aquesta visita ja et donen la recepta amb tota la medicació, una part de les injeccions van a la nevera)
30 desembre 2016 --> Arriba la regla i començo a prendre anticonceptives.
19 gener 2017 --> Última pastilla anticonceptiva
24 gener 2017 --> Anàlisi hormonal, eco i visita per indicacions punxades, quins nervis!!
Laiatous com ha anat el control d’avui?
Jo com veieu al resum de dalt, el dijous vaig prendre la última pastilla anticonceptiva i ahir ja em va començar la regla. Demà tinc visita així que segons em responia la Marci al dubte que tenia a quan s’havia de començar les punxades que eren 2 o 3 dies després de començar la regla entenc que em diran de començar ja no? Aix espero que no sigui tard per començar aquest cicle ja que demà ja serà el 3er dia de regla
Una abraçada ben forta a totes!!

Hola!!! Vaig una mica perduda amb tantes novetats i gent que esteu aqui!!!!
Gracies Hashi!! Crec que si que et faran comencar!!! Jo hi vaig anar dimarts amb el segon dia de regla i em van fer comencar dimecres!!!
Avui la visita sembla que bastant be!!! Tambe ha sigut amb el Dr.Bordas i diu que si tot segueix aixi divendres potser ja fem la puncio!!!!
Jo ja tinc 3 embrions congelats i ne d'aconseguir almenys 3 mes perque han de fer diagnostic preimplantacional!!! Creuo els dits que en tornem a aconseguir almenys tres per poder seguir amb el proces!!!
Una abraçada a totes!!!!
Gracies Hashi!! Crec que si que et faran comencar!!! Jo hi vaig anar dimarts amb el segon dia de regla i em van fer comencar dimecres!!!
Avui la visita sembla que bastant be!!! Tambe ha sigut amb el Dr.Bordas i diu que si tot segueix aixi divendres potser ja fem la puncio!!!!
Jo ja tinc 3 embrions congelats i ne d'aconseguir almenys 3 mes perque han de fer diagnostic preimplantacional!!! Creuo els dits que en tornem a aconseguir almenys tres per poder seguir amb el proces!!!
Una abraçada a totes!!!!
- cmatamorosb
- :: granota

- Entrades: 210
- Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm
Hola boniques entro ràpid i en modo ego,el control del dimarts no va anar molt bé,no estic responent a la medicació i els folis no estan creixent,m'han augmentat la dosi i demà torno a tenir control...estic ralladissima...
Hola!!!
Cmatamorosb!!! A mi em va passae el mateix la primera vegada i em van ampliar la dosis tambe!!!! Despres va anar millor!!! Espero que tinguis un bon resultat avui!!!! Jo tambe estic al control!!
Anims!!!
Cmatamorosb!!! A mi em va passae el mateix la primera vegada i em van ampliar la dosis tambe!!!! Despres va anar millor!!! Espero que tinguis un bon resultat avui!!!! Jo tambe estic al control!!
Anims!!!
Hola noies!
Tinc poques novetats pq fins al març no tenim visita. Pero us vaig llegint i li volia dir a la Hashi q a mi em van començar tractament al 2-3 dia de regla pensa q ells tot aixo ho tenen super controlat.
Quan heu parlat del Dr. Bordas m' ha donat una alegria al cos ,q be ,q encara estigui a nosaltres ens visitava casi sempre ell. Tot i q tots son maquisims pero ell es especial sempre positiu. Donant anims. Vinga noies q ja casi ho teniu.
Petons per totes
Tinc poques novetats pq fins al març no tenim visita. Pero us vaig llegint i li volia dir a la Hashi q a mi em van començar tractament al 2-3 dia de regla pensa q ells tot aixo ho tenen super controlat.
Quan heu parlat del Dr. Bordas m' ha donat una alegria al cos ,q be ,q encara estigui a nosaltres ens visitava casi sempre ell. Tot i q tots son maquisims pero ell es especial sempre positiu. Donant anims. Vinga noies q ja casi ho teniu.
Petons per totes

Bon dia boniques!
Laiatous ole ole que bé guapa! Creu-ho els dits també per tu, que pugueu afegir almenys aquest 3 embrionets més i així poder avançar
cmatamorosb ostres ho sento molt bonica, molts ànims!! No et desanimis, potser et passa com a la laiatous i ara amb l'augment de dosi tot va sobre rodes
Undostres tu com vas? Estàs també ja amb les injeccions?
Gràcies mariela si! tens tota la raó ho tenen tot super controlat
Vom esteu la resta noietes?
Mode ego: Ahir vaig tenir l'analítica i visita amb el Dr. Bordàs, i ahir mateix vaig començar amb 225 de Menopur i el diumenge també el Cetrotide!!
I dilluns que ve, dia 30, tinc analítica, control i visita amb l'anestesista.
Mentre esperàvem per entrar hi havia més gent a la sala d'espera, alguna de vosaltres estava a les 8h per allà?
Jajaja ens haurieu d'haver vist, tots dos nerviosos i concentrats amb tot el parament d'injeccions i prospecte desplegat sobre la taula, anar seguint pas a pas per preparar la solució per injectar, quina tensió! Però en aquests moments veus que ets més forta i valenta del que et penses
Tot i els 5 minuts d'aiaiaiai... que no puc, em vaig armar de valor i vaig superar la primera injecció amb èxit
Una abraçada ben forta a totes!
Laiatous ole ole que bé guapa! Creu-ho els dits també per tu, que pugueu afegir almenys aquest 3 embrionets més i així poder avançar
cmatamorosb ostres ho sento molt bonica, molts ànims!! No et desanimis, potser et passa com a la laiatous i ara amb l'augment de dosi tot va sobre rodes
Undostres tu com vas? Estàs també ja amb les injeccions?
Gràcies mariela si! tens tota la raó ho tenen tot super controlat
Vom esteu la resta noietes?
Mode ego: Ahir vaig tenir l'analítica i visita amb el Dr. Bordàs, i ahir mateix vaig començar amb 225 de Menopur i el diumenge també el Cetrotide!!
I dilluns que ve, dia 30, tinc analítica, control i visita amb l'anestesista.
Mentre esperàvem per entrar hi havia més gent a la sala d'espera, alguna de vosaltres estava a les 8h per allà?
Jajaja ens haurieu d'haver vist, tots dos nerviosos i concentrats amb tot el parament d'injeccions i prospecte desplegat sobre la taula, anar seguint pas a pas per preparar la solució per injectar, quina tensió! Però en aquests moments veus que ets més forta i valenta del que et penses
Tot i els 5 minuts d'aiaiaiai... que no puc, em vaig armar de valor i vaig superar la primera injecció amb èxit
Una abraçada ben forta a totes!

Holaaa noies!!! Estic enfadada!!!
Acabo de trucar a Puigverd per veure la llista com va i m'han dit k estan trucant a les de maig. No ho entenc!!!! Si anaven per juliol. M'han dit k encara n'hi havia gent de abans. Que a veure si tinc sort i abans d' estiu hem truquen. Això mai arriba. Jo ja no sé que pensar. Si es veritat lo que diuen per telèfon. Ja no trucarè més i que sigui quan tingui que ser.
Sacamo pero com pot seeeer???? Maig??? Si em van dir juliol-agost!!!! No pot seeeeer. Que está passant??? Si us plau alguna de les que aneu a Puigvert podeu preguntar un situ???
Nose Undomiel. La veritat que nose que pasa lo que si m'han dit que aquesta setmana tornaven a trucar. Jo ja nose quan hem trucaran.
Com?? No entenc res... com pot ser que t'hagin dit que estan trucant a gent de maig, si jo era de juliol i un dies abans que em truquessin quan vaig preguntar em van dir que estaven acabant de trucar a les de juny...
No pot ser que s'hagin confós?
Jo no haig de tornar fins dilluns vinent, si ningú treu l'entrellat abans puc fer la consulta a veure que em diuen...
No pot ser que s'hagin confós?
Jo no haig de tornar fins dilluns vinent, si ningú treu l'entrellat abans puc fer la consulta a veure que em diuen...

Hashi ens faries un gran favor a totes les que estem esperant. Moltes gracies!! 

Moltes gràcies Hashi, si pots preguntar. Ja li e dit que com podia ser que truquesin a les de maig si anaven per juliol. I això es el que m'han dit, que n'hi havia gent encara de maig. Jo penso, que a lo millor han dit això per si es retrasen i que rebrem una sorpresa amb la trucada. Nose són tot duptes.
- cmatamorosb
- :: granota

- Entrades: 210
- Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm
Bon dia boniques, entro ràpid que estic a la feina, però us volia explicar com va anar el control del dimecres, la veritat que vaig sortir un poquet més contenta que del control del dilluns. Em va visitar el Dr. Bordàs, i aquest doctor es tot positivisme, em va animar moltíssim i em va dir que no em preocupes, que anavem per bon camí, que hi ha dones que necessiten més temps per a que els ovuls arribin a la mida, que jo sóc una d'aquestes, però que estes tranquila que segur que arribarien. He de continuar punxant-me i dilluns torno a tenir control, a veure si ja s'han fet més grans.
Laiatous,segur que vam coincidir, però la veritat es que el dimecres a la sala d'espera hi havia molta gent que es deia Laia, quan va sortir l'infermera a cridar a la gent, almenys ereu 3 o 4 que us deieu Laia.
Tú també tornes el dilluns?
Una abraçada a totes i molts ànims a les que esteu esperant la maleïda trucada, jo el que he portat pitjor de tot aquest procès es l'espera.
Bon cap de setmana!
Laiatous,segur que vam coincidir, però la veritat es que el dimecres a la sala d'espera hi havia molta gent que es deia Laia, quan va sortir l'infermera a cridar a la gent, almenys ereu 3 o 4 que us deieu Laia.
Tú també tornes el dilluns?
Una abraçada a totes i molts ànims a les que esteu esperant la maleïda trucada, jo el que he portat pitjor de tot aquest procès es l'espera.
Bon cap de setmana!
Bon dia guapes!
Ok Sacamo i Undomiel, el dilluns quan vagi a la Puigvert pregunto
L'únic que se m'acut és que potser hi havia pendent alguna trucada anterior a agost que quan la van trucar va dir que la deixessin en stand by fins ara a principis d'any... no sé si es pot fer, però si és així seran casos comptats suposo.
Ole ole! Quines bones noticies cmatamorosb
Em de fer cas als doctors que ells hauran vist moltes casuístiques i saben de que parlen
Com van les punxades?
Jo dilluns tinc control a les 8h, potser ens veiem per allà
Bon cap de setmana a totes!!
Ok Sacamo i Undomiel, el dilluns quan vagi a la Puigvert pregunto
Ole ole! Quines bones noticies cmatamorosb
Com van les punxades?Jo dilluns tinc control a les 8h, potser ens veiem per allà
Bon cap de setmana a totes!!

Be., una coneguda va trucar ahir i una noia molt amable li va dir que havien estat aturats un temps i que ara ja començaven a trucar. Q aguantessim una mica mes que ens trucarien a totes aviat.
Aixi que bones noticies per les que estem esperant!
Cmatamorosb molta sort!!! Ja ens expliques!!!! Que be que els metges animin aixi!!
Aixi que bones noticies per les que estem esperant!
Cmatamorosb molta sort!!! Ja ens expliques!!!! Que be que els metges animin aixi!!
Hola!!! Moltes no us havia vist abans.
Hashi; la primera vegada tela!!! Jaja; el meu home i jo mirant els videos tutorials de youtube de l'ivi que per cert son els millors, 10 vegades per feru be!!!! Jaja. I ara tot i ser la tercera tanda quan vaig a posarme la primera injeccio fa cosa!!!!
Sacamo; a mi fa uns dies em van dir que havien fet uns cambis amb la gestio per agilitzar mes tot el proces pero que aixo havia fet primer parar una mica i ara anaven be i pel juliol.
Cmatamorosb; segur que ens vam veure per alla!!! Em van cridar molt rapid!! Sempre vaig amb el meu pare perque venim de lluny i no vol que vagi sola!!! Vaig coneixer tambe una altre noia que li creixien mes apoc a poc i va haver de fer mes dies de punxades!!! Pero res mes. A veure que et diuen dilluns.
Jo doncs apunt per l'extraccio!!!! Estic a la puigverd esperant perque em cridin!!! Avui si acompanyada del meu home!! Jajja. Sino malament!! A veure quans en treuen!!!!
Petons a totes!!!!
Hashi; la primera vegada tela!!! Jaja; el meu home i jo mirant els videos tutorials de youtube de l'ivi que per cert son els millors, 10 vegades per feru be!!!! Jaja. I ara tot i ser la tercera tanda quan vaig a posarme la primera injeccio fa cosa!!!!
Sacamo; a mi fa uns dies em van dir que havien fet uns cambis amb la gestio per agilitzar mes tot el proces pero que aixo havia fet primer parar una mica i ara anaven be i pel juliol.
Cmatamorosb; segur que ens vam veure per alla!!! Em van cridar molt rapid!! Sempre vaig amb el meu pare perque venim de lluny i no vol que vagi sola!!! Vaig coneixer tambe una altre noia que li creixien mes apoc a poc i va haver de fer mes dies de punxades!!! Pero res mes. A veure que et diuen dilluns.
Jo doncs apunt per l'extraccio!!!! Estic a la puigverd esperant perque em cridin!!! Avui si acompanyada del meu home!! Jajja. Sino malament!! A veure quans en treuen!!!!
Petons a totes!!!!
Laiatous q be!!!!!! Molta molta sort! Ja ens expliques!!!!!!
Laiatous molta sort digues com anat la punció!!
Molta sort Hashi i Cmatamorosb per el control de dilluns a veure si us programen punció.
Tant de bó, truquin aviat.
Bon cap de setmana.
Molta sort Hashi i Cmatamorosb per el control de dilluns a veure si us programen punció.
Tant de bó, truquin aviat.
Bon cap de setmana.
Hola boniques,
avui a Puigvert he preguntat per com anaven les trucades de la llista d'espera i m'han dit que van per juliol de 2015, no crec que tardin a trucar-vos a les d'agost així que no deixeu el mòbil molt lluny aquestes properes setmanes!!
jajaja ja veus laiatous tot un drama la primera injecció, però quan passa quin fart de riure al recordar-ho. Com va anar la punció divendres??
cmatamorosb com ha anat avui el control?? Avui hi havia força gent a la sala d'espera, jo sóc la primera a la que han cridat, anava amb el meu marit amb texans i un forro polar verd clar.
Avui al control amb el Dr. Bordàs m'ha comentat que tot està avançant bé, haig de seguir punxant avui i demà Menopur i Cetrotide, i dimecres torno a tenir anàlisi i control i si tot segueix així que el més segur és que programem punció per divendres!!
Encara no ens creiem que estiguem en aquest punt del procés! També he tingut visita amb l'anestesista i tot ok.
La resta com aneu, alguna novetat?
Molts ànims i força per totes!

avui a Puigvert he preguntat per com anaven les trucades de la llista d'espera i m'han dit que van per juliol de 2015, no crec que tardin a trucar-vos a les d'agost així que no deixeu el mòbil molt lluny aquestes properes setmanes!!
jajaja ja veus laiatous tot un drama la primera injecció, però quan passa quin fart de riure al recordar-ho. Com va anar la punció divendres??
cmatamorosb com ha anat avui el control?? Avui hi havia força gent a la sala d'espera, jo sóc la primera a la que han cridat, anava amb el meu marit amb texans i un forro polar verd clar.
Avui al control amb el Dr. Bordàs m'ha comentat que tot està avançant bé, haig de seguir punxant avui i demà Menopur i Cetrotide, i dimecres torno a tenir anàlisi i control i si tot segueix així que el més segur és que programem punció per divendres!!
Encara no ens creiem que estiguem en aquest punt del procés! També he tingut visita amb l'anestesista i tot ok.La resta com aneu, alguna novetat?
Molts ànims i força per totes!

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |