FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola noies!!!!
Què bé Laiatous divendres la transferència!!!
Si demà tinc la visita. A veure que hem diuen.
Gràcies pels ànims.
Què bé Laiatous divendres la transferència!!!
Si demà tinc la visita. A veure que hem diuen.
Gràcies pels ànims.
Laiatous et fiquen els 3??
Què bé, quina il·lusió!!
Reflunola has rebut la carta??
Sacamo ja comences!!!!
ja ens expliques què t'han dit!!!
Què bé, quina il·lusió!! Reflunola has rebut la carta??
Sacamo ja comences!!!!
ja ens expliques què t'han dit!!!Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Eii, undomiel, jiji, els 3 no crec, 2 potser si!!! a veure dema si hi ha sort i tots han tirat endavant!!!
Sacamo! avui ja deus haver fet la visita, espero que tot be!!! ja explicaras.
Reflunola, ta arribat la carta???
Sacamo! avui ja deus haver fet la visita, espero que tot be!!! ja explicaras.
Reflunola, ta arribat la carta???
Holaaa!!
Ja he tornat de la visita i molt bé! Avui començo les banderilles i dimarts torno a control. A veure que tal va la medicació. Ja aniré informant.
Laiatous molta sort per demà.
Ja he tornat de la visita i molt bé! Avui començo les banderilles i dimarts torno a control. A veure que tal va la medicació. Ja aniré informant.
Laiatous molta sort per demà.

Sacamo molt bé amb les punxadetes! ja ens vas explicant com van els folis :)
Laiatous han tirat els 3 endavant? quants t'han possa't al final? molta paciencia a la beta(des)espera!!!!
Laiatous han tirat els 3 endavant? quants t'han possa't al final? molta paciencia a la beta(des)espera!!!!

If you can dream IT, you can do IT! 
31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

Ole ole 3 embrionets Laiatous!! Han tirat tots endavant? Ja els tens amb tu guapíssima!!
Molta força per portar el millor possible la beta(des)espera.
Sacamo bonica com van les banderilles?? Això ja va rodat
Mode ego: Ahir em vaig posar els setens pegats un de 50 i un altre de 100. I avui a primera hora he tingut control, el Dr. Parés ha comentat que l’endometri està perfecte i ja ens ha programat transfer per dijous vinent!! Demà ja començo a posar-me els òvuls de progesterona

Molta força per portar el millor possible la beta(des)espera.Sacamo bonica com van les banderilles?? Això ja va rodat
Mode ego: Ahir em vaig posar els setens pegats un de 50 i un altre de 100. I avui a primera hora he tingut control, el Dr. Parés ha comentat que l’endometri està perfecte i ja ens ha programat transfer per dijous vinent!! Demà ja començo a posar-me els òvuls de progesterona

Hashi ha escrit:Mode ego: Ahir em vaig posar els setens pegats un de 50 i un altre de 100. I avui a primera hora he tingut control, el Dr. Parés ha comentat que l’endometri està perfecte i ja ens ha programat transfer per dijous vinent!! Demà ja començo a posar-me els òvuls de progesterona
Eiiii, superbé!!!! Dijous ja està aquí jejeje.
Quants et possarán?

Gracies sacamo i suellen!!!! I Hashi... que be!!! Dijous ja no falta res!!!!!
Doncs els 3 han tirat endavant!! Me n'han posat 2 que m'han dit que eren de la millor qualitat A!! I el tercer no ho tenien tan clar pero si a dia 5 va be el congelaran.
Ara ja estic en beta-espera un altre cop!!!! Espero portar-ho be!!!
Anims a totes!!!
Doncs els 3 han tirat endavant!! Me n'han posat 2 que m'han dit que eren de la millor qualitat A!! I el tercer no ho tenien tan clar pero si a dia 5 va be el congelaran.
Ara ja estic en beta-espera un altre cop!!!! Espero portar-ho be!!!
Anims a totes!!!
Holaaa noies!!!! Hashi que bé!!!
El dijous ja t'ho fan!!!
Laiatous quan m'alegro. Molta sort en la desesperada beta. Tranquila que ens cantaràs un super positiu.
Gràcies a totes per donar ànims, s'agraeix molt. Jo ja porto 2 dies injeccions i de moment super bé!!! No fan mal i hem trobo molt bé. De moment estic de molt bon humor i sense cap efecte secundari.
Molts petons per totes!!! No us puc nombrar a totes però m' hen recordo de moltes.
El dijous ja t'ho fan!!!
Laiatous quan m'alegro. Molta sort en la desesperada beta. Tranquila que ens cantaràs un super positiu.
Gràcies a totes per donar ànims, s'agraeix molt. Jo ja porto 2 dies injeccions i de moment super bé!!! No fan mal i hem trobo molt bé. De moment estic de molt bon humor i sense cap efecte secundari.
Molts petons per totes!!! No us puc nombrar a totes però m' hen recordo de moltes.
Bona nit!! Sento la tardança si em va arribar divendres passat i efectivament el que demanen a la analítica es FSH, LH, ESTRADIOL com em vau comentar, a la privada han aprofitat i em miraran de tot ja que tenen que treure sang doncs aprofitem jejeje
Os estava llegint ara tot el que heu parlat i un dubte las visites de control son a primera hora del matí? Es que treballo de matí i a la feina no vull dir res de tot aixó que després començen amb els "xismes" i em posen dels nervis, i no sé com m'ho podré montar...
Os estava llegint ara tot el que heu parlat i un dubte las visites de control son a primera hora del matí? Es que treballo de matí i a la feina no vull dir res de tot aixó que després començen amb els "xismes" i em posen dels nervis, i no sé com m'ho podré montar...
Reflunola les visites son al mati dora!! A les 7 analitiica i a les 8 eco control!! Depen del numero que estiguis de la llista aniras de les primeres o no!! Pero normalment no surts mes tard de les 9!! L'unic que un dia et tocara anar a puigverd per l'anestesista!!
Que bé!!! Hem deixes més tranquila ka veritat una cosa hem podeu dir si es lo mateix que a la analitica estrogens que estradiol? Es que a la petició de la analitica m'he fixat que posa estrogens enlloc d'estradiol... I no sé si es el mateix que demanin una cosa que l'altra
Hola noies!
Suellen la idea és posar-ne dos com en el primer intent en fresc
Laiatous ha evolucionat bé el tercer embrionet per poder-lo congelar? Com va la espera? En breu m'afegeixo
Que bé Sacamo que les injeccions vagin tan bé. Ànims que ja queda un dia menys de punxadetes
Reflunola no pateixis bonica, l’estradiol és un tipus d’estrogen
Jo diumenge em vaig posar els vuitens pegats un de 50 i un altre de 100. Aquesta setmana se m'està fent mooolt llarga al tenir ja el dia marcat de la transfer, costa concentrar-se a la feina
Una abraçada lluitadores!
Suellen la idea és posar-ne dos com en el primer intent en fresc
Laiatous ha evolucionat bé el tercer embrionet per poder-lo congelar? Com va la espera? En breu m'afegeixo
Que bé Sacamo que les injeccions vagin tan bé. Ànims que ja queda un dia menys de punxadetes
Reflunola no pateixis bonica, l’estradiol és un tipus d’estrogen
Jo diumenge em vaig posar els vuitens pegats un de 50 i un altre de 100. Aquesta setmana se m'està fent mooolt llarga al tenir ja el dia marcat de la transfer, costa concentrar-se a la feina
Una abraçada lluitadores!

Perfecte!! Gràcies hashi... Sabia que era un tipus de estrogen però no sabia si es tenia que especificar l'estradiol pq ho miressin
Hashi que ja queda ben poquet per la tranfer, toca demà, no? ... quins nervis i quin patiment!
Laiatous com va (des)espera? quin día tens la prova?
Sacamo que tal les banderilles? previsió de punció hi ha?
Reflunola un pas menys a fer... mica en mica s'omple la pica jejeje
Undomiel per quin pas vas tú?
M'he adona't mentre escribia que cada una va per una fase (jo la llista jeje)
Petonarros i a la espera de bones noticies de totes

Laiatous com va (des)espera? quin día tens la prova?
Sacamo que tal les banderilles? previsió de punció hi ha?
Reflunola un pas menys a fer... mica en mica s'omple la pica jejeje
Undomiel per quin pas vas tú?
M'he adona't mentre escribia que cada una va per una fase (jo la llista jeje)
Petonarros i a la espera de bones noticies de totes

Bon dia!
Suellen jo estic com tu! A la llista!! Esperant des de març del 2016. Calculo que em trucaran pel setembre! Si tot va be!
Aquí cadascuna en diferents estadis com dius!!
Un petó!
Suellen jo estic com tu! A la llista!! Esperant des de març del 2016. Calculo que em trucaran pel setembre! Si tot va be!
Aquí cadascuna en diferents estadis com dius!!
Un petó!
Hola!!!
Suellen!!! si cada una a una fase diferent!! ara a tu i a la undomiel us toca una de les mes pesades, l'espera, sembla que mai arriba, pero si i llavors ja veureu com tot va rapid!!!
Reflunola, tu ja estas aqui aixo ja no s'atura!!!
Hashi, dema la transferencia!!! que vagii molt be i aviat com jo a la beta espera!!!
Sacamo!!! com va??? tan dit algo mes??
Jo doncs aqui en beta desespera!!! com sempre passa lent!!! i tinc la impresió de tot tipus de simptomes encara que segur que la majoria son paranoies, avui me llevat convencuda que ja em baixava la regla.
El tercer embrió el van poder congelar!!!!! va arribar a blasto el dia 5!!!!
que be!!
Suellen!!! si cada una a una fase diferent!! ara a tu i a la undomiel us toca una de les mes pesades, l'espera, sembla que mai arriba, pero si i llavors ja veureu com tot va rapid!!!
Reflunola, tu ja estas aqui aixo ja no s'atura!!!
Hashi, dema la transferencia!!! que vagii molt be i aviat com jo a la beta espera!!!
Sacamo!!! com va??? tan dit algo mes??
Jo doncs aqui en beta desespera!!! com sempre passa lent!!! i tinc la impresió de tot tipus de simptomes encara que segur que la majoria son paranoies, avui me llevat convencuda que ja em baixava la regla.
El tercer embrió el van poder congelar!!!!! va arribar a blasto el dia 5!!!!
que be!!Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Holaaa noies!!!! Laiatous intenta desconectar i vinga aviat cantaràs el positiu. M'alegro que també congelessin l'altre embrió. Quan t'has de fer el pipitest???
Hashi, com van els nervis. Ja ens diràs com va la transferència!!! Vinga que et sumes a Laiatous a la betaespera.
Suellen i Undomiel ja queda menys perquè us truquin!!!! Aprofiteu l'estiu que un cop us truquin va tot molt ràpid una cosa darrera de l'altre.
Refunola en res estàs al lío!!!! Queda poquet.
Jo ahir vaig anar a control i la Dra. Polo hem va dir que anaven al mateix ritme i que això era bó. Que encara estaven verds i torno el divendres. Avui e començat 2injeccions més. Hem poso bemfola, cetroide i Luveris. A veure divendres si amb una mica de sort hem programen punció. Sinó pues de nou visita.
Hashi, com van els nervis. Ja ens diràs com va la transferència!!! Vinga que et sumes a Laiatous a la betaespera.
Suellen i Undomiel ja queda menys perquè us truquin!!!! Aprofiteu l'estiu que un cop us truquin va tot molt ràpid una cosa darrera de l'altre.
Refunola en res estàs al lío!!!! Queda poquet.
Jo ahir vaig anar a control i la Dra. Polo hem va dir que anaven al mateix ritme i que això era bó. Que encara estaven verds i torno el divendres. Avui e començat 2injeccions més. Hem poso bemfola, cetroide i Luveris. A veure divendres si amb una mica de sort hem programen punció. Sinó pues de nou visita.
- avellaneda66
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dt. maig 02, 2017 10:59 am
Hola!
Soy nueva en el grupo. Les cuento un poco mi experiencia. Para empezar el tiempo de espera para que me llamaran de Sant Pau y me preguntaran "si seguía interesada" fue de dos años y pico sumando el tiempo entre llamada y visita. La visita fue bien y me pautaron para un mes más para empezar, era el hueco más rápido. Hice tratamiento y mañana hará una semana que me hicieron la transferencia. De 11 ovocitos bueno sólo funcionó uno y no de muy buena calidad, así que quiero ser optimista. De síntomas tengo los pechos muy sensibles e hinchados y me ha venido estreñimiento, del que normalmente nunca sufro y ya se imaginaran lo mal que lo estoy pasando entre no querer "pujar" y tener el vientre constantemente hinchado. A alguien más le ha pasado? Y también tengo síntomas como de la regla...es mi primera FIV así que todo es nuevo.
Igual ánimos a todas y espero sus respuestas, gracias chicas!!!
Soy nueva en el grupo. Les cuento un poco mi experiencia. Para empezar el tiempo de espera para que me llamaran de Sant Pau y me preguntaran "si seguía interesada" fue de dos años y pico sumando el tiempo entre llamada y visita. La visita fue bien y me pautaron para un mes más para empezar, era el hueco más rápido. Hice tratamiento y mañana hará una semana que me hicieron la transferencia. De 11 ovocitos bueno sólo funcionó uno y no de muy buena calidad, así que quiero ser optimista. De síntomas tengo los pechos muy sensibles e hinchados y me ha venido estreñimiento, del que normalmente nunca sufro y ya se imaginaran lo mal que lo estoy pasando entre no querer "pujar" y tener el vientre constantemente hinchado. A alguien más le ha pasado? Y también tengo síntomas como de la regla...es mi primera FIV así que todo es nuevo.
Igual ánimos a todas y espero sus respuestas, gracias chicas!!!
Hola avellaneda!!! nos conocemos verdad????
soy Laia
No sabia como habias evolucionado!!! eso de esperar es desesperante verdad??? estamos en el mismo dia!!
Por mi experiencia, los pechos super sensibles yo tambien todos estos dias. Lo del restreñimiento he leido que puede pasar, yo por ahora esa vez voy bien, pero la anterior fue terrible!!! estuve como 6 dias sin ir al baño, al final con ayuda, aun asi me duro el problema alrededor de un mes, y luego me pasó asi como si nada, supongo que cuando bajaron los efectos de tanta hormona!!!
Muchisimos animos y siempre positivo, aunque es mas facil decirlo que hacerlo!!! Seguro que todo sale bien!!!!
El pipitest tocaria el diumenge 21!!! a mi em van dir 17 dies!!
soy LaiaNo sabia como habias evolucionado!!! eso de esperar es desesperante verdad??? estamos en el mismo dia!!
Por mi experiencia, los pechos super sensibles yo tambien todos estos dias. Lo del restreñimiento he leido que puede pasar, yo por ahora esa vez voy bien, pero la anterior fue terrible!!! estuve como 6 dias sin ir al baño, al final con ayuda, aun asi me duro el problema alrededor de un mes, y luego me pasó asi como si nada, supongo que cuando bajaron los efectos de tanta hormona!!!
Muchisimos animos y siempre positivo, aunque es mas facil decirlo que hacerlo!!! Seguro que todo sale bien!!!!
El pipitest tocaria el diumenge 21!!! a mi em van dir 17 dies!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |