FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hashi santa paciencia ruega por nosotros... jajaja... anims i abraçada rebuda
Undomiel això si que son bones noticies, eh! genial!!!!!! ara ja et queda menys, tic tac tic tac!
per cert, a mi em van dir que et truquen dos mesos abans de tractament. Suposo que si et truquen a juliol és per començar al setembre.
Jo crec que em "planto" a l'any que bé snif snif
Petons a totesssss
Undomiel això si que son bones noticies, eh! genial!!!!!! ara ja et queda menys, tic tac tic tac!
per cert, a mi em van dir que et truquen dos mesos abans de tractament. Suposo que si et truquen a juliol és per començar al setembre.
Jo crec que em "planto" a l'any que bé snif snif
Petons a totesssss
If you can dream IT, you can do IT! 
31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

Holaaa!!! Undomiel quina alegría!!! Disfruta de l'estiu i després de seguida començaràs!!!
Com porteu la betadesespera!!! Quins nervis!! A mi ja m'han trucat avui que demà he d'anar per la transferència!!! Aix, m'uneixo a Hashi, Laiatous i Avellaneda!!
Cmatamorosb quan et fan el nou intent?? Vinga ànims que aquesta vegada a de ser que si. Hem d'omplir això de positius!!! Que portem un temps sense cantar positius i ara vindran de cop tots.
Com porteu la betadesespera!!! Quins nervis!! A mi ja m'han trucat avui que demà he d'anar per la transferència!!! Aix, m'uneixo a Hashi, Laiatous i Avellaneda!!
Cmatamorosb quan et fan el nou intent?? Vinga ànims que aquesta vegada a de ser que si. Hem d'omplir això de positius!!! Que portem un temps sense cantar positius i ara vindran de cop tots.
Sacamo que be!!!!! Que vagi molt molt be demà!! Molta sort. Ja ens expliques quan puguis!
Suellen perquè no truques a Puigvert i preguntes pel teu cas? Potser et donen una alegria.
Si, fent ja càlculs suposo que començaré al setembre perquè a l'agost no fan visites. Però seré feliç quan em truquin i ja em diguin día i hora!
Petons!!!!
Suellen perquè no truques a Puigvert i preguntes pel teu cas? Potser et donen una alegria.
Si, fent ja càlculs suposo que començaré al setembre perquè a l'agost no fan visites. Però seré feliç quan em truquin i ja em diguin día i hora!
Petons!!!!
Sacamo que vagi molt bé avui!!! quants han fecundat? quants et possen? a la betaaaaaaaa de cap jejeje
Undomiel no truco perque el 20/4 em van dir ja que estava a la llista desde agost del 2016 (visita presencial), aixi que fent calculs a mi em tocaria pel febrer del 2018. Tú a disfrutar ara a tope de l'estiu i en cero coma estás ja amb les banderilles.
cmatamorosb com vas? ja tens data de inseminació?
Qué tal van les beta(des)esperades o "mujeres al borde de un ataque de nervios" (las chicas Almodovar sereu a partir d'ara jajaja) .
Petonarros
Undomiel no truco perque el 20/4 em van dir ja que estava a la llista desde agost del 2016 (visita presencial), aixi que fent calculs a mi em tocaria pel febrer del 2018. Tú a disfrutar ara a tope de l'estiu i en cero coma estás ja amb les banderilles.
cmatamorosb com vas? ja tens data de inseminació?
Qué tal van les beta(des)esperades o "mujeres al borde de un ataque de nervios" (las chicas Almodovar sereu a partir d'ara jajaja) .
Petonarros
If you can dream IT, you can do IT! 

Hola a totes
Suelen!! gracies pels anims!!! mare meva les altres potser igual pero jo si que semblo una chica almodovar!!! I ara toca doncs una mica mes de paciencia!!! al final a mi el temps em va passar molt rapid!!
Undomiel que be!!!! aprofita i disfruta de l'estiu per relaxarte que quan comencis es un no parar!!
Sacamo!!! ja deus estar en beta espera o gairebe!!!!
Les companyes de beta-espera... hashi, avellaneda... com esteu???
Jo amb tots els simptomes que puguin existir!!! algun moment animada i algun moment no tant!! sort que tinc força feina aquests dies i no tinc masses hores per rumiar.
Una abraçada a totes!!!
Suelen!! gracies pels anims!!! mare meva les altres potser igual pero jo si que semblo una chica almodovar!!! I ara toca doncs una mica mes de paciencia!!! al final a mi el temps em va passar molt rapid!!
Undomiel que be!!!! aprofita i disfruta de l'estiu per relaxarte que quan comencis es un no parar!!
Sacamo!!! ja deus estar en beta espera o gairebe!!!!
Les companyes de beta-espera... hashi, avellaneda... com esteu???
Jo amb tots els simptomes que puguin existir!!! algun moment animada i algun moment no tant!! sort que tinc força feina aquests dies i no tinc masses hores per rumiar.
Una abraçada a totes!!!
Undomiel quina bona noticia! Ens res ens plantem a juliol i et donen hora per començar!! :
jajaja ja veus Suellen ens faran santes de tanta paciència que em de tenir jajaja
Que bé Sacamo!! Ja deus tenir el/els petits amb tu
Ara molt relax i a distreure's perquè l'espera no sigui tan llarga
Creia que sempre eren a dia 3 o 5 que feien transfers, no sabia que també es podien fer a dia 2. Jejeje cada dia aprenc alguna cosa nova.
Seria genial que totes cantem positiu
Laiatous aquesta muntanya russa d'ànims amunt i avall la comparteixo amb tu! El xute d'hormones que portem ens tornen bojes
avellaneda com vas tu?
Noies jo també estic amb els nervis que venen i van
Com dius Suellen "al borde de un ataque de nervios" jajaja
Ahir al matí notava com tibantors i durant estones com punxades per la zona de l'úter.
I des d'ahir a la tarda se li suma molèsties d'esquena que fa temps que tinc i no acaben de marxar. Vaig anar al metge ja que noto com si em tibés un múscul del cantó dret al baixar la barbeta cap al pit i en moments que no sempre són amb els mateixos moviments... vaja un d'aquelles molèsties que no saps com explicar, així que m'han anat marejant i fins a mitjans de juny no tinc una ecografia abdominal per saber-ne la raó i com tractar-ho.
Aix quina parrafada, perdoneu els nervis ja les tenen aquestes coses
jajaja ja veus Suellen ens faran santes de tanta paciència que em de tenir jajaja
Que bé Sacamo!! Ja deus tenir el/els petits amb tu
Ara molt relax i a distreure's perquè l'espera no sigui tan llarga
Creia que sempre eren a dia 3 o 5 que feien transfers, no sabia que també es podien fer a dia 2. Jejeje cada dia aprenc alguna cosa nova.
Seria genial que totes cantem positiu
Laiatous aquesta muntanya russa d'ànims amunt i avall la comparteixo amb tu! El xute d'hormones que portem ens tornen bojes
avellaneda com vas tu?
Noies jo també estic amb els nervis que venen i van
Com dius Suellen "al borde de un ataque de nervios" jajaja Ahir al matí notava com tibantors i durant estones com punxades per la zona de l'úter.
I des d'ahir a la tarda se li suma molèsties d'esquena que fa temps que tinc i no acaben de marxar. Vaig anar al metge ja que noto com si em tibés un múscul del cantó dret al baixar la barbeta cap al pit i en moments que no sempre són amb els mateixos moviments... vaja un d'aquelles molèsties que no saps com explicar, així que m'han anat marejant i fins a mitjans de juny no tinc una ecografia abdominal per saber-ne la raó i com tractar-ho.
Aix quina parrafada, perdoneu els nervis ja les tenen aquestes coses

Holaaa!! Vinga Hashi que ja et queda res per sapiguer!!!
Jo ja hem sumo a la betaespera!!!! Ja tinc 2 embrionets amb mi. Al final han fecundat 5 i 4 de bona qualitat.
Ara toca relax i a esperar 20dies!!
Jo ja hem sumo a la betaespera!!!! Ja tinc 2 embrionets amb mi. Al final han fecundat 5 i 4 de bona qualitat.
Ara toca relax i a esperar 20dies!!
Sacamo, has congelat??????
Undomiel, en principi si congelarien 2 i el 3 estava no molt clar. He de trucar de aqui a 2 dies per preguntar quan han congelat
Ostres que be nena!!! Súper bones noticies!!!!!
Hola noies!!! Mil animsba les Betasperants en breu cantareu positius de ven segur.
Nosaltres dema tenim vísita a veure si començem aviat.
Hashi quant temps as estat amb parches? T' han fet controls entre mitjes?
Un petonet boniques.
Nosaltres dema tenim vísita a veure si començem aviat.
Hashi quant temps as estat amb parches? T' han fet controls entre mitjes?
Un petonet boniques.
Gracies Mariela!!!! Dema ja teniu visita??? Que be!!!!! Espero que comenceu aviat doncs!!!
Molt be Sacamo, molt bon resultat!!!!
Jo em sembla que dels nervis, avui me marejat a classe de dansa!!! això que nomes he anat a fer 4 cosetes sense massa moviment!!! ma baixat la presió!!!! aiiix, deu ser els nervis!!!!
Beta-esperants!!! com aneu???
Molt be Sacamo, molt bon resultat!!!!
Jo em sembla que dels nervis, avui me marejat a classe de dansa!!! això que nomes he anat a fer 4 cosetes sense massa moviment!!! ma baixat la presió!!!! aiiix, deu ser els nervis!!!!
Beta-esperants!!! com aneu???
- avellaneda66
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dt. maig 02, 2017 10:59 am
hola noies i ànims ..
. ahir es van complir 14 dies des de la meva transferència, tinc dolors molt forts com de regla i una altra companya que va tenir la transferència el mateix dia que jo ja li ha baixat. El meu marit m'ha dit que esperem fins diumenge però no he pogut resistir-me i m'ha donat Positiu !!!! De fet vosaltres ho sabeu primer que ell perquè encara dorm .... noies, si es pot !!! ara comença la veritable aventura, a seguir endavant 
. ahir es van complir 14 dies des de la meva transferència, tinc dolors molt forts com de regla i una altra companya que va tenir la transferència el mateix dia que jo ja li ha baixat. El meu marit m'ha dit que esperem fins diumenge però no he pogut resistir-me i m'ha donat Positiu !!!! De fet vosaltres ho sabeu primer que ell perquè encara dorm .... noies, si es pot !!! ara comença la veritable aventura, a seguir endavant 
- avellaneda66

Laia toys has podido resistirte para hacerte la prueba? Yo ya ves, me he hecho ya la prueba porque los dolores de la regla me tenían más de los nervios, espero que esta vez sea la tuya
, estuve de bajones pero por suerte con el resultado que quería, a ver mi esposo cuando se lo digaUn abrazo fuerte chicas!!!

Eii Avellaneda!!!!!! que bieeen!!! felicidades!!!
si yo resistiendo!!! creo que me da miedo!!! Hasta ayer me notava hinchada y de todo, hoy me he levantado como si nada de nada, me he desinchado!!!! me da un mal rollo!!!
Estoy muy contenta por tu resultado!!!!
si yo resistiendo!!! creo que me da miedo!!! Hasta ayer me notava hinchada y de todo, hoy me he levantado como si nada de nada, me he desinchado!!!! me da un mal rollo!!!
Estoy muy contenta por tu resultado!!!!
- avellaneda66

Gracias Laiatous
, si te sirve de consuelo yo pasé de hinchada a no hinchada, de mucha sensibilidad en los pechos a normalidad total, y tengo unos dolores horribles como de que me va a bajar la regla, así que estamos contentos pero mantenemos las precauciones porque sabemos que ahora es que hay que tener cuidados y tener ilusiones realistas. Así que ánimos que seguro que todo irá genial!! 
, si te sirve de consuelo yo pasé de hinchada a no hinchada, de mucha sensibilidad en los pechos a normalidad total, y tengo unos dolores horribles como de que me va a bajar la regla, así que estamos contentos pero mantenemos las precauciones porque sabemos que ahora es que hay que tener cuidados y tener ilusiones realistas. Así que ánimos que seguro que todo irá genial!! 
Avellaneda muchísimas felicidades!!!!! Cuanto me alegro!!! Ole ese positivazo!! Disfrútalo guapa!! Y no dejes de contarnos!!! 

- avellaneda66

Muchas gracias Undomel 

Oleeee!!
Avellaneda66 m'alegro tant de aquest positiu!!!
Vinga que les pròximes Laiatous i Hashi!!!!

A mi a vegades hem donen punxadetes per el pubis i panxa. Segurament sigui la progesterona.
Mariela digues que t'he han dit a la visita.
Avellaneda66 m'alegro tant de aquest positiu!!!
Vinga que les pròximes Laiatous i Hashi!!!!

A mi a vegades hem donen punxadetes per el pubis i panxa. Segurament sigui la progesterona.
Mariela digues que t'he han dit a la visita.
- avellaneda66

Gracias Sacamo!!
y ánimos Laiatous i Hashi!!!!

Lo de los pinchazos yo te digo, yo igual así que eso viene positivo!!! Ya puedo sentirlo
Vamos chicas!!! Haremos un cumple grupal!!
Abrazos a todas!!
y ánimos Laiatous i Hashi!!!!

Lo de los pinchazos yo te digo, yo igual así que eso viene positivo!!! Ya puedo sentirlo
Vamos chicas!!! Haremos un cumple grupal!!
Abrazos a todas!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |