FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hashi ho sento molt de veritat!! Ànim reina!!! Agafa força i de nou al ataque que segur que al final ho aconseguiràs. Molts petons.
Ostres Hashi!!!! Em sap molt greu, ara ho he llegit tot!! Se que es dur tornar a comencar!! Pero ara agafa forçes!!!! i si, millor desconectes una mica, jo ho vaig fer i em va anar molt be amb l'estiu de per mig!!!! Una abraçada molt gran!!!!!! i molta molta força!!!!!
- avellaneda66
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dt. maig 02, 2017 10:59 am
Hashi,
No estás sola, ya lo sabes. Desconectar seguro te hace bien y por supuesto vendrás con fuerzas renovadas y aquí estaremos nosotras para apoyarte.
Un abrazo fuerte para ti y los tuyos
No estás sola, ya lo sabes. Desconectar seguro te hace bien y por supuesto vendrás con fuerzas renovadas y aquí estaremos nosotras para apoyarte.
Un abrazo fuerte para ti y los tuyos
hashi em sap molt greu i et comprenc amb el pal del congelat blasto de bona qualitat, a mi també em va passar lo mateix i és més dur... ara descansa, desconecta i agafa totes les energies del món. Molts petonsssssssss!!!!!!!
If you can dream IT, you can do IT! 
31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

laiatous moltes felicitats maca... a disfrutar d'aquesta nova etapa. petonarros

Hola Noies!!
Hashi em sap molt greu molts petons i anims per tornar a començar.
Hashi em sap molt greu molts petons i anims per tornar a començar.
- avellaneda66

SACAMO, Maruela cómo va todo chicas? Espero que bien.
Hashi, un abrazo.
Hashi, un abrazo.
Holaaa!!!! Avellaneda deseando saber!!! Los días pasan muy despacio. Y síntomas prácticamente nada. Muchos gases y a veces pinchazitos k duran unos segundos y se van. En fin, a esperar.
Y tú cómo llevas la celebración y la emoción por el positivo. Que bien, yo también quiero sentir eso.
Y tú cómo llevas la celebración y la emoción por el positivo. Que bien, yo también quiero sentir eso.
Hola nenes!!! Com van els anims per aqui?
Avellaneda avui començo pegats. A veure com va tot .
Molts petonets a totes.
Ja parlem q vaig amb preses.
Avellaneda avui començo pegats. A veure com va tot .
Molts petonets a totes.
Ja parlem q vaig amb preses.
Sacamo quan tens el test??
Com esteu les demes???
Jo esperant la trucada!!! Quins nervis!!
Petons guapes!!!
Com esteu les demes???
Jo esperant la trucada!!! Quins nervis!!
Petons guapes!!!
Hola a totes!!!!
Mariela que be!!!! dema començes!!!
Sacamo!! com van els nervis?? pero ja falta molt poquet oi???
Jo estic emocionada i nerviosa!!! Dema ja tinc la eco, tota l'hora penso que es molt aviat pero en tinc moltes ganes!!!
No tinc simptomes de res!!! aix,jaja, si els tens perque els tens i si no els tens... igual!!!
Mariela que be!!!! dema començes!!!
Sacamo!! com van els nervis?? pero ja falta molt poquet oi???
Jo estic emocionada i nerviosa!!! Dema ja tinc la eco, tota l'hora penso que es molt aviat pero en tinc moltes ganes!!!
No tinc simptomes de res!!! aix,jaja, si els tens perque els tens i si no els tens... igual!!!
Holaaa noies!!
Laiatous com ha anat la eco???? Quina emoció no???
Jo desesperada per sapiguer. Fins el 6 de Juny hem van dir. A veure si aguanto o m'ho faig abans. Je,je.
Laiatous com ha anat la eco???? Quina emoció no???
Jo desesperada per sapiguer. Fins el 6 de Juny hem van dir. A veure si aguanto o m'ho faig abans. Je,je.
Hola noies!!!
Q tal?
Laiatous entra i explicans q tal va tot.
Hashi- penso molt en tu anims guapa estem amb tu.
Modo Ego- primer pegat posat. Porto 2 dies i de moment be.
Sacamo- deseosa de saber resultat.
Petonets guapes
Q tal?
Laiatous entra i explicans q tal va tot.
Hashi- penso molt en tu anims guapa estem amb tu.
Modo Ego- primer pegat posat. Porto 2 dies i de moment be.
Sacamo- deseosa de saber resultat.
Petonets guapes
- avellaneda66

Uy Mariela que bien...que siga todo así de genial
Sacamo ya queda menos para el test, sé por lo qué estás pasando jiji que me tocaba domingo y el viernes ya lo estaba haciendo
en general cómo te sientes (físicamente)?
Un beso a todas! A seguir adelante luchadoras
Sacamo ya queda menos para el test, sé por lo qué estás pasando jiji que me tocaba domingo y el viernes ya lo estaba haciendo
en general cómo te sientes (físicamente)? Un beso a todas! A seguir adelante luchadoras

Bon dia boniques,
Aquesta setmana de desconnexió m’ha anat bé i ja estic preparant-me per tornar a la carga, per tossuda no serà!
Moltes gràcies per els ànims, abraçades i petons guapes, m’han arribat tots i reconforten
Sacamo molts ànims per els dies que et queden d’espera, intenta no està pendent de possibles símptomes
Laiatous ja has tingut la primera eco? Espero que tot estigui perfecte
Avellaneda en menys d’una setmana la tens tu, no?
Si, Suellen, quan tot sembla que va rodat encara fa més mal quan no dóna el resultat esperat, perquè et ratlles més intentant buscar el motiu de que pot haver fallat... però sempre hi ha el factor sort que no podem controlar i intentem pensar que simplement ha estat aquest el motiu del negatiu
Que bé Mariela, si ja has començat amb els pegats ja està ben a prop la transfer
Ànims Undomiel, en res entres a la roda
Mode ego: El dia de la trista noticia, el Dr. Parés ja em va donar indicacions i data de la següent visita per començar de nou. En principi tenia la data de visita que et donen el dia de la transfer per si no va bé, per el 28 de juliol, però em va dir que la cancel·les i que tornes el 22 de juny. Així que diumenge quan em va venir la regla vaig començar amb les pastilles anticonceptives i ja tinc a casa tot el carregament d’injeccions. Aquest cop em va canviar la medicació, tot i haver anat bé l’anterior. També canvia la marca de les càpsules de progesterona, així que si alguna de vosaltres utilitza les Utrogestan i se li acaben jo tinc 4 caixes senceres i una altre caixa en que només falten 4 càpsules. Si algú les vol ja em direu i mirem de trobar la manera que us les pugui donar, ok?
La regla anterior després de la transfer de frescos la recordo molt dolorosa, però aquesta vegada dolor no n’he tingut, tot i ser molt abundant el diumenge i tenir algun coàgul força heavy, per el que he anat llegint degut a l’engrossament extra de l’endometri per l’acció dels pegats.
La veritat és que agraeixo que m’ho hagin avançat i no em facin esperar tot l’estiu, sé que hi ha gent que potser li va bé fer un paron però sé que a mi em generaria més angoixa esperar tot l’estiu per tornar a l’ataque.
Molts petons per totes!
Aquesta setmana de desconnexió m’ha anat bé i ja estic preparant-me per tornar a la carga, per tossuda no serà!
Moltes gràcies per els ànims, abraçades i petons guapes, m’han arribat tots i reconforten
Sacamo molts ànims per els dies que et queden d’espera, intenta no està pendent de possibles símptomes
Laiatous ja has tingut la primera eco? Espero que tot estigui perfecte
Avellaneda en menys d’una setmana la tens tu, no?
Si, Suellen, quan tot sembla que va rodat encara fa més mal quan no dóna el resultat esperat, perquè et ratlles més intentant buscar el motiu de que pot haver fallat... però sempre hi ha el factor sort que no podem controlar i intentem pensar que simplement ha estat aquest el motiu del negatiu
Que bé Mariela, si ja has començat amb els pegats ja està ben a prop la transfer
Ànims Undomiel, en res entres a la roda
Mode ego: El dia de la trista noticia, el Dr. Parés ja em va donar indicacions i data de la següent visita per començar de nou. En principi tenia la data de visita que et donen el dia de la transfer per si no va bé, per el 28 de juliol, però em va dir que la cancel·les i que tornes el 22 de juny. Així que diumenge quan em va venir la regla vaig començar amb les pastilles anticonceptives i ja tinc a casa tot el carregament d’injeccions. Aquest cop em va canviar la medicació, tot i haver anat bé l’anterior. També canvia la marca de les càpsules de progesterona, així que si alguna de vosaltres utilitza les Utrogestan i se li acaben jo tinc 4 caixes senceres i una altre caixa en que només falten 4 càpsules. Si algú les vol ja em direu i mirem de trobar la manera que us les pugui donar, ok?
La regla anterior després de la transfer de frescos la recordo molt dolorosa, però aquesta vegada dolor no n’he tingut, tot i ser molt abundant el diumenge i tenir algun coàgul força heavy, per el que he anat llegint degut a l’engrossament extra de l’endometri per l’acció dels pegats.
La veritat és que agraeixo que m’ho hagin avançat i no em facin esperar tot l’estiu, sé que hi ha gent que potser li va bé fer un paron però sé que a mi em generaria més angoixa esperar tot l’estiu per tornar a l’ataque.
Molts petons per totes!

Hashi m'alegro que estiguis recuperada. Vinga que en res começas de nou. Ànim reina.
Jo no he aguantat més!!! Me fet pipitest y ++++
No m'ho crec encara. Quina alegria.
Jo no he aguantat més!!! Me fet pipitest y ++++
No m'ho crec encara. Quina alegria.- avellaneda66

Hashi, bienvenida otra vez y que bueno sentirte con las pilas puestas y renovadas...claro que sí guapa aquí estamos para lo que necesites, este es tu año, estoy segura!!!!SACAMO MUCHAS FELICIDADES!!!!
uf! Conozco esa alegría de incredulidad, yo de hecho me repetido la prueba en sangre. Recuerda llamar y pedir hora y procura que minímo que sea dentro de dos semanas para que puedan ver algo en el "saquito". Muchas felicidades otra vez

Hashi jo estic amb tú de perquè esperar si ho pots tornar a fer ja... jo com estic en espera sí o sí per la llista li dono més voltes. Vinga va! que aquesta sí que és la definitiva. Al ataquer amb molts folis i de super bona qualitat.
Sacamo moltisimes felicitats maca!!!!
laiatous com ha anat la eco?
undomiel tic tac! que ja queda poc xq et truquin!!!
Noies, segur que m'oblido d'alguna però he estat uns dies molt desconectada de tot i amb molta feina.
Petonarros i a per totes!!!!
Sacamo moltisimes felicitats maca!!!!
laiatous com ha anat la eco?
undomiel tic tac! que ja queda poc xq et truquin!!!
Noies, segur que m'oblido d'alguna però he estat uns dies molt desconectada de tot i amb molta feina.
Petonarros i a per totes!!!!

Sacamo moltes felicitats!!! Quina alegria mes gran!!! Gaudeix que ja t'ho mereixies! Ara a cuidar-te molt molt.
Hashi millor aviat clar que si! Jo penso igual. i aquesta sera la bona!
Suellen el temps passa. Ja estem al juny. Petons guapa.
Com esteu les demes??
Hashi millor aviat clar que si! Jo penso igual. i aquesta sera la bona!
Suellen el temps passa. Ja estem al juny. Petons guapa.
Com esteu les demes??
Holaaa!!! Hashii me n'alegro que hi tornis amb forces i ben rapid!!!!
genial!!! Des d'aqui et donem molts anims!!!
Sacamo!!!!! Uauuu que bee!!!! Felicitats!!!!
Jo vaig anar ahir a la eco!!!! Em van veure el sac gestacional i la vesicula vitelina!!! Estaa molt be!!! L'embrio encara no el van veure perque era molt aviat!!! Pero la doctora em va dir que evolucionava com toca!!!! Buenooo!!! Em van dir que ho tornes al cap de 15 dies!!!! Em trobo be i no tinc simptomes!!! Bueno!!! Mes cansada!!!
genial!!! Des d'aqui et donem molts anims!!!Sacamo!!!!! Uauuu que bee!!!! Felicitats!!!!
Jo vaig anar ahir a la eco!!!! Em van veure el sac gestacional i la vesicula vitelina!!! Estaa molt be!!! L'embrio encara no el van veure perque era molt aviat!!! Pero la doctora em va dir que evolucionava com toca!!!! Buenooo!!! Em van dir que ho tornes al cap de 15 dies!!!! Em trobo be i no tinc simptomes!!! Bueno!!! Mes cansada!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |