FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Holaaa!!!Suellen i Undomiel vinga que en res s'activarà lo vostre. Ja arriba Juny.
Hashi, Mariela, Cmatamorosb estem amb vosaltres!!!! Les següents. Vinga
Laiatous que bé que estigui tot bé!!!! M'alegro moltíssim. A quants dies de la transferència t'han fet la eco??Jo dimarts trucaré per programar eco perquè com m'he adelantat per el test. No vull trucar fins el dia que hem van dir.
Petons per totes.
Hashi, Mariela, Cmatamorosb estem amb vosaltres!!!! Les següents. Vinga
Laiatous que bé que estigui tot bé!!!! M'alegro moltíssim. A quants dies de la transferència t'han fet la eco??Jo dimarts trucaré per programar eco perquè com m'he adelantat per el test. No vull trucar fins el dia que hem van dir.
Petons per totes.
- cmatamorosb
- :: granota

- Entrades: 210
- Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm
Hola boniques!!!entro per a explicar-vos en quin punt estic,dimecres passat vaig tenir control i encara eren petits i em van programar nou control x dilluns.El dissabte van ingressar al meu marit per un neumònia molt greu amb perforació de pulmó,jo vaig seguir puntxant-me pq el meu home em va demanar q no canceles el cicle.El dilluns vaig anar a control i el ginecoleg em va aconsensellar no cancelar,així q em van fer la inseminacio ahir! no tinc cap esperança pq amb lo del meu home estic molt espantada i no tinc el cap en res més,però ho vaig fer pq m'ho a demanat el meu marit!perdoneu el rotllo i el meu escrit modo ego.
Una abraçada a totes
Una abraçada a totes
Ostres cmatamorosb....ho sento! Desitjo que el teu home es recuperi. T'envio una abraçada forta.
Entra i ens escrius com et trobes i com va tot sempre que ho necessitis guapa.
Molts ànims, tot sortirà be. Muacks.
Entra i ens escrius com et trobes i com va tot sempre que ho necessitis guapa.
Molts ànims, tot sortirà be. Muacks.
Hola nenis com esteu?
Cmatamorosb- desitjo q el. Teu home es recuperi molt aviat. I q pugueu disfrutar de un gran positiu.
Laiatous - quina emocio veure el saquet. Doncs ja veuras quan sentis el cor.
Sacamo-
. Ja saps el q sento ho he demanat mil cops i s' ha complert.Teailoviu i viure aquets noment amb tu estigui jo preñi o no. Pq totes dues som lluitadores.
Hashi- m' alegro molt q estiguis aviat en marxa. Molta forca.
Bueno molts animsa totes.
Cmatamorosb- desitjo q el. Teu home es recuperi molt aviat. I q pugueu disfrutar de un gran positiu.
Laiatous - quina emocio veure el saquet. Doncs ja veuras quan sentis el cor.
Sacamo-
. Ja saps el q sento ho he demanat mil cops i s' ha complert.Teailoviu i viure aquets noment amb tu estigui jo preñi o no. Pq totes dues som lluitadores.Hashi- m' alegro molt q estiguis aviat en marxa. Molta forca.
Bueno molts animsa totes.
Cmatamorosb, ostres quin greu!!! espero que el teu marit es recuperi ben aviat!!!! i no pateixis, potser tot i el patiment per ell la cosa rutlla i tindra una feliç recuperació!! no se sap mai!!! moltes forçes!!! I anims en la beta espera.
Mariela, sii , es lo que tinc mes ganes de sentir el cor, ara em vaig quedar amb les ganes de veure alguna coseta mes!!! jajaj, mai en tenim prou!!!
Sacamo!! igual que a l'avellaneda, el dia que et donen es un mes despres de la transferencia, a mi es van equivocar i em van donar una setmana abans!!! tot i aixi es veia el que s'havia de veure pels dies que estava, pero suposo que si ja veus directament algo mes marxes mes tranquileta.
Vinga noies que aixo ja esta tot en marxa!!
Mariela, sii , es lo que tinc mes ganes de sentir el cor, ara em vaig quedar amb les ganes de veure alguna coseta mes!!! jajaj, mai en tenim prou!!!
Sacamo!! igual que a l'avellaneda, el dia que et donen es un mes despres de la transferencia, a mi es van equivocar i em van donar una setmana abans!!! tot i aixi es veia el que s'havia de veure pels dies que estava, pero suposo que si ja veus directament algo mes marxes mes tranquileta.
Vinga noies que aixo ja esta tot en marxa!!
Holaaa!!! Bon dia!!! Ostres Cmatamorosb que es recuperi aviat el teu home i no pateixis que nosaltres estem aqui per escoltar-nos. Molts ànims i a per aquest positiu. Vinga bonica que t'ho mereixes campiona.
Laiatous gràcies per la informació. Pues bueno, en 15 dies tornes a eco.k bé.
Mariela mil gràcies per tot. Ara et toca a tú.
Laiatous gràcies per la informació. Pues bueno, en 15 dies tornes a eco.k bé.
Mariela mil gràcies per tot. Ara et toca a tú.

Cmatamorosb segur que el teu home es recupera rápid! aquest temps es una bojeria i una amiga meva va estar ingresada també per neumonia a l'hospital la setmana passada, pero una setmaneta de "cuidados y todo incluido" i ja es a casa. Intenta no estar molt estresada i molts ànims. Petonarros
If you can dream IT, you can do IT! 
31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
- danigarcia
- Entrades: 4
- Membre des de: dc. maig 31, 2017 10:46 pm
Mucho ánimo Hashi el esfuerzo siempre da recompensa
Hola noies!!!! Avui he tingut la primera visita amb el dr parés ya m'ha donat les antibabys i el dia 27/06 hem d'anar a que hem faci analítica, eco i visita i al meu home li faran analitica i seminiograma, a partir d'aqui començarem 5 dis d'estimulació amb els controls i si tot va bé transferència cap al 16/07 aproximadament em sembka ara tot molt ràpid pensava que no seria fins l'agost però molt contents i el dr mokt agradable la veritat
Molt be reflunola!!! Que rapid!!!!

Que bé Refunola ja començes!! 

Gràcies reines per els ànims i la reacollida
I tant Suellen l’espera de la llista jo també la recordo amb angoixa al no saber com van avançant les trucades. No tenir una data fixada fa que donis encara més voltes, molts ànims bonica!
Enhorabona Sacamo!!
Sembla que d’aquesta última tongada de moment només ha sortit un negatiu. No em copieu, eh? Totes a per el +, a veure si a la recuperació aprovo amb nota jo també
Que bé Laiatous m’alegro molt que tot fossin bones noticies a l’eco, ara a cuidar-se molt i guadir d’aquesta etapa tan esperada
Cmatamorsb com esteu guapa? Fa uns dies vaig veure que havies escrit al fil de IA’s i no vaig poder estar d’enviar-te un privat però crec que no es va enviar... avui he vist que el tenia a la safata de sortida i l’he tornat a enviar però allà segueix, en fin coses de les tecnologies... Em sap molt greu lo del teu marit, quin ensurt! Espero que estigui recuperant-se favorablement i que ho celebreu cantant un positiu. Us ho mereixeu!
Muchas gracias danigarcia! A ver si està es la buena, dicen que a la tercera va la vencida.
Que bé Reflunola anirem molt a la par! Si, el Dr. Parés és un encant.
Mariela com van els pegats?
Undomiel recorda tenir el telèfon ben a prop que en res et truquen!
Mode ego: mentres espero, com els cotxes, estic fent la posada a punt amb sessió de fisio per el dolor d’esquena. Semblo massoca però tinc ganes de Sant Joan per començar a puntxar-me
Ara... quan arribi el moment arribaran els moments tensos davant les injeccions 
I tant Suellen l’espera de la llista jo també la recordo amb angoixa al no saber com van avançant les trucades. No tenir una data fixada fa que donis encara més voltes, molts ànims bonica!
Enhorabona Sacamo!!
Sembla que d’aquesta última tongada de moment només ha sortit un negatiu. No em copieu, eh? Totes a per el +, a veure si a la recuperació aprovo amb nota jo també
Que bé Laiatous m’alegro molt que tot fossin bones noticies a l’eco, ara a cuidar-se molt i guadir d’aquesta etapa tan esperada
Cmatamorsb com esteu guapa? Fa uns dies vaig veure que havies escrit al fil de IA’s i no vaig poder estar d’enviar-te un privat però crec que no es va enviar... avui he vist que el tenia a la safata de sortida i l’he tornat a enviar però allà segueix, en fin coses de les tecnologies... Em sap molt greu lo del teu marit, quin ensurt! Espero que estigui recuperant-se favorablement i que ho celebreu cantant un positiu. Us ho mereixeu!
Muchas gracias danigarcia! A ver si està es la buena, dicen que a la tercera va la vencida.
Que bé Reflunola anirem molt a la par! Si, el Dr. Parés és un encant.
Mariela com van els pegats?
Undomiel recorda tenir el telèfon ben a prop que en res et truquen!
Mode ego: mentres espero, com els cotxes, estic fent la posada a punt amb sessió de fisio per el dolor d’esquena. Semblo massoca però tinc ganes de Sant Joan per començar a puntxar-me
Ara... quan arribi el moment arribaran els moments tensos davant les injeccions 

Ostras un dubte ara he caigut que si el 27 /06tinc la visuta després de la yasmine ja em punchare per la estimulació però la regla em vindrà el 02/07 hi haurà problemes amb això? Es retrasará les punchades i el control no?
Reflunola en principi quan vagis a la visita ja començaràs. Ells ja ho calculen al dir-te fins a quin dia t'has de prendre les pastilles i que encaixi amb el moment del cicle que interessa per començar
Ja queda res bonica! Potser ens veiem en algun control hi tot!
Per cert noies recordeu que si a us han receptat la progesterona Utrogestan i se us han acabat jo tinc 4 caixes senceres i una en que només hi falten 4 càpsules que us les regalo, ja que jo no les faré servir al haver-me receptat per aquesta segona FIV una altra marca
Ja queda res bonica! Potser ens veiem en algun control hi tot!
Per cert noies recordeu que si a us han receptat la progesterona Utrogestan i se us han acabat jo tinc 4 caixes senceres i una en que només hi falten 4 càpsules que us les regalo, ja que jo no les faré servir al haver-me receptat per aquesta segona FIV una altra marca

Refunola no et preocupis!!! Ells com diu Hashi ja ho calculen per que puguis començar. Ja no queda res!!
Hashi, jo si que hem posso el utrogestan i hem faltarà pastilles perquè no tinc suficient fins a la visita de la eco de confirmación. Però, com fem per veure'ns??? Jo sóc de Sabadell per on vius?? No estaria malament veure'ns i donar-te una abraçada i desitjar-te tota la sort del món en aquest nou intent. Aquesta vegada segur que ho aconsegueixes.
Hashi, jo si que hem posso el utrogestan i hem faltarà pastilles perquè no tinc suficient fins a la visita de la eco de confirmación. Però, com fem per veure'ns??? Jo sóc de Sabadell per on vius?? No estaria malament veure'ns i donar-te una abraçada i desitjar-te tota la sort del món en aquest nou intent. Aquesta vegada segur que ho aconsegueixes.
Gràcies noies!!! Yo no sabré quin medicament tindré que punxar-me perque vaug acceptar estar dintre del estudi per comparar dos medicaments però em va dir que això no afectava per res espero qye sigui així
Sacamo jo sóc de Barcelona ciutat, has de baixar algun dia d'aquests per aquí? Fins quin dia tens amb les càpsules que et queden? Aiix no estaria gens malament, tan de bo aquest cop sigui el bo.
Reflunola però no t'han fet cap recepta per anar a buscar la medicació a la farmàcia? Te l'han donat ells i no especifica marques?
A mi me l'han canviat però no vaig acabar d'entendre perquè, ja que l'anterior va funcionar bé... vam obtenir força òvuls i embrions... espero que aquesta vagi igual o millor
Reflunola però no t'han fet cap recepta per anar a buscar la medicació a la farmàcia? Te l'han donat ells i no especifica marques?
A mi me l'han canviat però no vaig acabar d'entendre perquè, ja que l'anterior va funcionar bé... vam obtenir força òvuls i embrions... espero que aquesta vagi igual o millor

Bon dia noies,
comencem nova setmana, tot continua, tot avança!
Cmatamorosb, com va? Com et troves? Quan tens la beta?
Reflunola, ja estàs amb les anticonceptives no? Qué bé! Ja ho tens tot en marxa! La pròxima tu!
Sacamo, demà truques per demanar eco no?
Laiatous que bé!! Almenys vas veure algo! Per poc que sigui ja és una alegria! D'aquí no res tens l'altra eco
Com esteu les demés?
Per cert, una pregunta. M'han dit que la dra. Saiz s'ha trencat el braç.
Alguna sap si han ficat a algú en el seu lloc? Alguna la tenia com a metgessa? espero q no es ralentitzin les visites ni les trucades per això ara que em toca a mí i estic esperant....
comencem nova setmana, tot continua, tot avança!
Cmatamorosb, com va? Com et troves? Quan tens la beta?
Reflunola, ja estàs amb les anticonceptives no? Qué bé! Ja ho tens tot en marxa! La pròxima tu!
Sacamo, demà truques per demanar eco no?
Laiatous que bé!! Almenys vas veure algo! Per poc que sigui ja és una alegria! D'aquí no res tens l'altra eco
Com esteu les demés?
Per cert, una pregunta. M'han dit que la dra. Saiz s'ha trencat el braç.
Em van donar la yasmine y la recepta del citrotide però de moment no m'ho haig de prende y res més, dimarts quan em vingi la regla començaré amb les yasmine... Fins el dia 22/06 segons en va dir el dr. Parés i el dia 27/06 la visita amb eco y analitica, suposo que aquí ya començaré amb les punxades i espero que la setmana del 03/07 em puguin fer la extracció y la trans a veure si amb una mica de sort m'agafa en les vacances perque començo a treballar el 10/07 i no les he pogut canviar, però no crec que tingui tanta sort per que imagino que les punxades necessiten més dies jejejjee
Reflunola ha escrit:Em van donar la yasmine y la recepta del citrotide però de moment no m'ho haig de prende y res més, dimarts quan em vingi la regla començaré amb les yasmine... Fins el dia 22/06 segons en va dir el dr. Parés i el dia 27/06 la visita amb eco y analitica, suposo que aquí ya començaré amb les punxades i espero que la setmana del 03/07 em puguin fer la extracció y la trans a veure si amb una mica de sort m'agafa en les vacances perque començo a treballar el 10/07 i no les he pogut canviar, però no crec que tingui tanta sort per que imagino que les punxades necessiten més dies jejejjee
Per cert de les que ha sortit positiu alguna porta bessonada? Tinc al meu marit buscant carros de dos com un boix jejejeej
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |