FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola noies!!!! He estat molts dies sense entrar, i veig q hi han moltes lluitadores noves!!!! I q a algunes ja els a arribat la ansiada trucada.
.
Intentare personalitza una mica tot i q he tingut de llegir 4 pagines. Jijiji
Undomiel--- q be nena per fi la ansiada trucada q tingueu molta molta sort.
Merce-- primer de tot benviguda. El tema q preguntabes de les analitiques jo tb et recomano q si els pots portar ho facis pq es temps q despres t' estalvies.Jo creec q el cariotip o demanen sempre i tb serologies.
El tema de si et cobren o no per congelacio. Doncs no no et cobren res dee moment. Jo tinc congelats i no pago res.
I lo dels intents son dos puncions el q entra si no tens cap fill( nosaltres tenim ja un nen de fiv q te 3 anys i nomes vem gastar una puncio i ara ja si els frigos no funcionesin no tindriem mes intents per ss) q ho entenc pq nosaltres el desig o necesitat com vulgueu dirli ja el tenim cobert.
Laia tous- com et trobes???
Reflunola--- Q be tot va rodant. Anims amb les punxades q tot es per una bona causa. I si no et veus amb cor q ho faci ell q per nosaltres sempre el pitjor paper.jikij. q tingueu molta sort. Nosaltres avui estavem a puijvert casi coincidim.
Hashi-- El dia 22 jo tb vaig fer control segur q ens vem creuar quina rabia.
Modo Ego-- Avui hem fet transferencia d' embrio ja estic en la betadesespera
. Hem arribat a les 10 i fins les 12:15+- no m' ho han fet . Et diuen q t' as de veure 2 gots d' aigua una hora abanç pero clar com es retrasaba he hagut de anar fent mitjos pipis i beben estaba q rebentava. Aixo a fet q no pugui gaudirde la transferencia com l' altre vegada. Tenia molt mal de panxa i al introducir l' especulum ho he pasat fatal prnsaba q hem feia el pipi i tenia dolor. Pero pasats aquets ratets m' han sondat, fora pipi. i 2 horetes de repos. Ara ja tinc el meu embrionet a dintre aveure q decideix. Hi habia 2 noies q avui feien puncio q parlaven d' un grup on compartien experiencies pero no les veig per aqui. Nose si hi ha un altre grup.
Bueno guapes. Continuem en aquesta lluita. Petonets.
Sacamo- love you desitjant poguer compartir juntes.
.Intentare personalitza una mica tot i q he tingut de llegir 4 pagines. Jijiji
Undomiel--- q be nena per fi la ansiada trucada q tingueu molta molta sort.
Merce-- primer de tot benviguda. El tema q preguntabes de les analitiques jo tb et recomano q si els pots portar ho facis pq es temps q despres t' estalvies.Jo creec q el cariotip o demanen sempre i tb serologies.
El tema de si et cobren o no per congelacio. Doncs no no et cobren res dee moment. Jo tinc congelats i no pago res.
I lo dels intents son dos puncions el q entra si no tens cap fill( nosaltres tenim ja un nen de fiv q te 3 anys i nomes vem gastar una puncio i ara ja si els frigos no funcionesin no tindriem mes intents per ss) q ho entenc pq nosaltres el desig o necesitat com vulgueu dirli ja el tenim cobert.
Laia tous- com et trobes???
Reflunola--- Q be tot va rodant. Anims amb les punxades q tot es per una bona causa. I si no et veus amb cor q ho faci ell q per nosaltres sempre el pitjor paper.jikij. q tingueu molta sort. Nosaltres avui estavem a puijvert casi coincidim.
Hashi-- El dia 22 jo tb vaig fer control segur q ens vem creuar quina rabia.
Modo Ego-- Avui hem fet transferencia d' embrio ja estic en la betadesespera
. Hem arribat a les 10 i fins les 12:15+- no m' ho han fet . Et diuen q t' as de veure 2 gots d' aigua una hora abanç pero clar com es retrasaba he hagut de anar fent mitjos pipis i beben estaba q rebentava. Aixo a fet q no pugui gaudirde la transferencia com l' altre vegada. Tenia molt mal de panxa i al introducir l' especulum ho he pasat fatal prnsaba q hem feia el pipi i tenia dolor. Pero pasats aquets ratets m' han sondat, fora pipi. i 2 horetes de repos. Ara ja tinc el meu embrionet a dintre aveure q decideix. Hi habia 2 noies q avui feien puncio q parlaven d' un grup on compartien experiencies pero no les veig per aqui. Nose si hi ha un altre grup.Bueno guapes. Continuem en aquesta lluita. Petonets.
Sacamo- love you desitjant poguer compartir juntes.
Mariela!!! Que beeeee!! Ara a esperar i ja veuràs que tindras el teu positiu! Molts petons bonica!
Silvia com es q has de prendre les antibabys tan tard? A l'agost? Com es q no t'han dit de prendre-les amb la regla de juliol? Es q aturen a l'agost tractaments??
Silvia com es q has de prendre les antibabys tan tard? A l'agost? Com es q no t'han dit de prendre-les amb la regla de juliol? Es q aturen a l'agost tractaments??
Holaaaa
Undomiel--- normalment al Agost no fan fiv. A mi l' altre cop tb em van fer començar al agost antibabysbi el 11 de setembre començaba punxades.
Undomiel--- normalment al Agost no fan fiv. A mi l' altre cop tb em van fer començar al agost antibabysbi el 11 de setembre començaba punxades.

Mariela, gràcies per la info, s'agraeixen moltíssim les respostes.
La medicació/punxades les cobreix tb la seg social? Parcialment potser?
La medicació/punxades les cobreix tb la seg social? Parcialment potser?
Mariela vale d'acord! Bueno, a mi igualment tampoc em repercuteix perquè si tinc visita el 27 de juliol m'enviaran les antibabys amb la regla d'agost suposo i que me les prengui tot el mes! Ja comptava amb això!
Pues no res, ara juliol t'el prens de relax! i a gaudir!!!

Pues no res, ara juliol t'el prens de relax! i a gaudir!!!

Holaaa
Merce! La medicacio entra tota per la seguretat social. Pagues el tan percent del q normalment paguem per un altre medicament. No sabria dirte exacte pq fa 3 anys pero lo q si recordo es q les antibabys em van costar mes q les injeccions i progesterona.
Jo ara per els parxes i ka progesterona e pagat un 2€ i poc.
Petonets.
Merce! La medicacio entra tota per la seguretat social. Pagues el tan percent del q normalment paguem per un altre medicament. No sabria dirte exacte pq fa 3 anys pero lo q si recordo es q les antibabys em van costar mes q les injeccions i progesterona.
Jo ara per els parxes i ka progesterona e pagat un 2€ i poc.
Petonets.
Mariela, gracies novament!! Estava reservant la extra per si de cas ;)
Hola noies¡¡
Començo amb les antibabys a l'Agost perque no fan Fiv aquell mes..
El tractament le comprat aquesta setmana i m'ha costat uns 37€ amb la recepta de la Ss
Començo amb les antibabys a l'Agost perque no fan Fiv aquell mes..
El tractament le comprat aquesta setmana i m'ha costat uns 37€ amb la recepta de la Ss
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta -
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat
Hola Silvia!! Si jo récordo tb algo asi. Sabeu quan val sense recepta..... Uns 1000€ +-.
. Despres de la espera som unes priviligiades.
Modo Ego. Tinc a ratos sensacio de q aquest cop no funcionara i despres em ve la vena positiva q em diu i pq no????
.
Petonets guapes.
. Despres de la espera som unes priviligiades. Modo Ego. Tinc a ratos sensacio de q aquest cop no funcionara i despres em ve la vena positiva q em diu i pq no????
.Petonets guapes.
Ostres que t'ha costat 37 euros? A nosaltres les yasmine y els injectables ens ho van donar a sant pau, i el citrotide o com es digui crec que no en vas costar tant.
Nenes un dubte avui si m'ha passat lo de la injecció i me la he posat 4 hores més tard... Ens va dir que sempre ee tenia que posar a la mateixa hora, passa alguna cosa? Demà la posa a la mateixa hora d'avui o a la mateixa de ahir? Ja m'he posat la alarme perquè e no torni a passar però no sé si ara i haurà cap problema
Nenes un dubte avui si m'ha passat lo de la injecció i me la he posat 4 hores més tard... Ens va dir que sempre ee tenia que posar a la mateixa hora, passa alguna cosa? Demà la posa a la mateixa hora d'avui o a la mateixa de ahir? Ja m'he posat la alarme perquè e no torni a passar però no sé si ara i haurà cap problema
Bon dia boniques!
Ànims silvia077! Ara a gaudir de l’estiu i relaxar-se per començar al setembre a tope!
Jeje doncs si Reflunola estàvem ben a prop dimarts! Si que fa cosa punxar-se, però tot sigui per aconseguir el tan anhelat positiu. A mi si m’haguessin preguntat fa uns anys si seria capaç de punxar-me hagués contestat que no i mira ara!
Vas parlar amb els doctors per lo de la injecció que se t’havia oblidat? Com ho has fet? Espero que no afecti bonica.
Ostres Mariela! Doncs segur que si que el 22 ens vem creuar.
Que bé ja ets beta(des)esperant!!
Si, tema horaris saps quan entres però mai quan surts, i haver d’aguantar tantes hores amb la bufeta plena és horrorós!! A mi la segona transfer també em van haver de sondar per treure’n perquè anava ben carregada. Ara relax i a distreure’s perquè els dies passin més ràpid i aquí esperem que ens cantis el positiu
La resta com aneu?
Mode ego: Avui he tingut control, la sala d’espera a les 8h ja era ben plena! Aquest cop m’ha atés el Dr.Bordàs, l’he trobat seriot i anàven bastant a prou fet, suposo que per el volum de visites que s’han juntat avui. L’ovari dret segueix sent un escapista... però l’esquerre va fent feina, però encara li falta, així que haig de seguir amb les punxades i dilluns torno a tenir control. M’han hagut de fer recepta del Gonal perquè no m’arribava per la dosi completa del diumenge, sort que ho he vist abans de marxar!
Bon cap de setmana!!
Ànims silvia077! Ara a gaudir de l’estiu i relaxar-se per començar al setembre a tope!
Jeje doncs si Reflunola estàvem ben a prop dimarts! Si que fa cosa punxar-se, però tot sigui per aconseguir el tan anhelat positiu. A mi si m’haguessin preguntat fa uns anys si seria capaç de punxar-me hagués contestat que no i mira ara!
Vas parlar amb els doctors per lo de la injecció que se t’havia oblidat? Com ho has fet? Espero que no afecti bonica.
Ostres Mariela! Doncs segur que si que el 22 ens vem creuar.
Que bé ja ets beta(des)esperant!!
Si, tema horaris saps quan entres però mai quan surts, i haver d’aguantar tantes hores amb la bufeta plena és horrorós!! A mi la segona transfer també em van haver de sondar per treure’n perquè anava ben carregada. Ara relax i a distreure’s perquè els dies passin més ràpid i aquí esperem que ens cantis el positiu La resta com aneu?
Mode ego: Avui he tingut control, la sala d’espera a les 8h ja era ben plena! Aquest cop m’ha atés el Dr.Bordàs, l’he trobat seriot i anàven bastant a prou fet, suposo que per el volum de visites que s’han juntat avui. L’ovari dret segueix sent un escapista... però l’esquerre va fent feina, però encara li falta, així que haig de seguir amb les punxades i dilluns torno a tenir control. M’han hagut de fer recepta del Gonal perquè no m’arribava per la dosi completa del diumenge, sort que ho he vist abans de marxar!
Bon cap de setmana!!

Hashi com en tenia que haber punxat a les 20 horas i em vaig recordar a les 23:45 em vaig posar la injecció a aquesta hora i al dia següent de cop a les 20 hores, dilluns com tinc control li preguntaré
Hashi que et van haber de sondar??? Upsss aixo si que em fa cosaOctubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta -
Nenus un dubte... Ara estic amb les punxades fe meriofert... I dillund tinc el control, però demà a banda del meriofert també m'he de punxar el citrotide, però no es contradictori una cosa amb l'altra? Ho haig de punxar al mateix costat les dues coses o cada una a una banda del abdomen? Estic dels nervis per que treien que estic marejada no noto res raro amb les injeccions....
Si Silvia077 em van haver de sondar el pipi després de fer la transferència perquè anava molt plena, però tranquila no fa mal, i s'agraeix ja que després has d'estar a una sala en repós dues hores
Ostres Reflunola suposo que ja t'hauràs punxat però per si de cas t'explico, jo em punxo a un costat el cetrotide i a l'altre l'altra medicació (en el meu cas Gonal+Luveris), i vaig alternant cada dia el costat. Tranquila, no has de perquè sentir res estrany amb les punxades bonica, cada cos és un món, però això no vol dir que no estiguin fent efecte
Demà dilluns tinc analítica i control, a veure si ja em programen punció!
Ostres Reflunola suposo que ja t'hauràs punxat però per si de cas t'explico, jo em punxo a un costat el cetrotide i a l'altre l'altra medicació (en el meu cas Gonal+Luveris), i vaig alternant cada dia el costat. Tranquila, no has de perquè sentir res estrany amb les punxades bonica, cada cos és un món, però això no vol dir que no estiguin fent efecte
Demà dilluns tinc analítica i control, a veure si ja em programen punció!
Hashi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 02, 2017 11:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Hola Noies!!!
Hashi- si a mi tb em van sondar i quin alivi.....
Reflunola--- jo tampoc notava res amb les injeccions i tot va anar be. Jo ahir vaig estar tot el dia sense parxes no em vaig enrecordar fins les 22h.
Modo ego-- bueno desitjan q pasin els dies per sortir de dubtes. Agobiada amb els parxesbi el utrogestan.... Pero per lo demes be. Sense cap sintoma ni bo ni dolent.
Petonets
Hashi- si a mi tb em van sondar i quin alivi.....
Reflunola--- jo tampoc notava res amb les injeccions i tot va anar be. Jo ahir vaig estar tot el dia sense parxes no em vaig enrecordar fins les 22h.
Modo ego-- bueno desitjan q pasin els dies per sortir de dubtes. Agobiada amb els parxesbi el utrogestan.... Pero per lo demes be. Sense cap sintoma ni bo ni dolent.
Petonets
Bon dia guapes!! Per fi ha arribat juliol!
Reflunola i Hashi ja ens explicareu que tal aquests folis! A veure que us diuen avui!!
Mariela va bonica que ja queda menys per sapiguer el que!
Les demes com esteu?
Jo esperant q arribi el 27!!
Reflunola i Hashi ja ens explicareu que tal aquests folis! A veure que us diuen avui!!
Mariela va bonica que ja queda menys per sapiguer el que!
Les demes com esteu?
Jo esperant q arribi el 27!!
[hola nenes doncs ja em sortit de sant pau m'ha atès una dra però no sé el nom me ha dit que va tot bé però que son petits i que un al ovari dret ha tirat pel dret i que a aquest no li farem cas però no sé quans n'hi ha ni res i ara a les 9 tinx visita amb l'anestesista a la puigvert,.
Hashi com t' ha anat?
Hashi com t' ha anat?
Per cert l'he preguntat per els resultats del seminiograma donat que en el nostre cas ell té oligozoospermia, i ens han dit que si hi ha qualsevol problema ens truquen però a passar una semana des de que s'ho van fet i no ens han dit res... Dabeu quan triguen si hi ha cap problema en trucar?
Reflunola ha escrit:[hola nenes doncs ja em sortit de sant pau m'ha atès una dra però no sé el nom me ha dit que va tot bé però que son petits i que un al ovari dret ha tirat pel dret i que a aquest no li farem cas però no sé quans n'hi ha ni res i ara a les 9 tinx visita amb l'anestesista a la puigvert,.
Hashi com t' ha anat?
Bon dia i bon dilluns a totes!! Encarem la setmana cap a la visita de dimecres.
Modo ego: estic xoooofff!!! Vaig trucar a puigvert el divendres per dir que no havíem rebut la carta per la analitica i la cita de puigvert, van mirar el nostre num.expedient i van dir-me que no ens enviarien la carta, que hi ha alguns casos que no l'envien :((
Que anés a la eco amb les ultimes analítiques que tingui (ja li vaig dir que eren de fa dos anys) i la noia va fer un ufff i que les analítiques me les havien de fer al meu ambulatori, li vaig dir pero entenc que tindria que portar-li al metge algun paper amb les "coses" que s'han de analitzar i que ho deu posar a la carta... Al final no hi havia ja mes explicacions, que anés a la cita amb lo que tingui i que ja m'informarien a la visita..
Modo ego: estic xoooofff!!! Vaig trucar a puigvert el divendres per dir que no havíem rebut la carta per la analitica i la cita de puigvert, van mirar el nostre num.expedient i van dir-me que no ens enviarien la carta, que hi ha alguns casos que no l'envien :((
Que anés a la eco amb les ultimes analítiques que tingui (ja li vaig dir que eren de fa dos anys) i la noia va fer un ufff i que les analítiques me les havien de fer al meu ambulatori, li vaig dir pero entenc que tindria que portar-li al metge algun paper amb les "coses" que s'han de analitzar i que ho deu posar a la carta... Al final no hi havia ja mes explicacions, que anés a la cita amb lo que tingui i que ja m'informarien a la visita..
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |