FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola noies
He estat uns dies desconectada pero us he anat seguint
Felicitats a les que ja teniu el vostre positiu,aviat tindreu els vostres bebitos amb vosaltres,que el temps passa rapid¡¡
Jo esperant al dia 7 que començar punxades i amb nervis,no se si anira be o no per s'em esta fen llarguisim..
Anims a totes que ens arrivara
He estat uns dies desconectada pero us he anat seguint
Felicitats a les que ja teniu el vostre positiu,aviat tindreu els vostres bebitos amb vosaltres,que el temps passa rapid¡¡
Jo esperant al dia 7 que començar punxades i amb nervis,no se si anira be o no per s'em esta fen llarguisim..
Anims a totes que ens arrivara
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta -
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat
Bon dia noietes!! Felicitats per aquests positius tant esperats... espero que esteu gaudint de vacances i relax a les que comenceu proces en breu.
Jo ahir vaig estar a st pau i ja tinc programada la eco i la medicacio per començat el dia 20 de setembre.
Vaig preguntar l'estadistica que tenim en el nostre cas d'una infertilitat d'origen desconegut... ens va explicar que el factor determinant és l'edat.. amb els nostres 41 tacos estem al voltant d'un 20%... M'esperava molt mes la veritat... pero ara la nostra estadistica de forma natural es de 0 aixi que un 20 es una possibilitat oberta...
Vaig preguntar si podia menjar o fer alguna cosa per "millorar-nos" en aquest ultim mes... em va dir que no, nomes el relax..... (tot i que si alguna em vol aportar la seva experiencia soy toda oidos..)
Aixi que noietes... tot passa volant... intenteu estar en modo zen... per gaudir l'experiencia i que tinguem bones noticies en breu.
Jo ahir vaig estar a st pau i ja tinc programada la eco i la medicacio per començat el dia 20 de setembre.
Vaig preguntar l'estadistica que tenim en el nostre cas d'una infertilitat d'origen desconegut... ens va explicar que el factor determinant és l'edat.. amb els nostres 41 tacos estem al voltant d'un 20%... M'esperava molt mes la veritat... pero ara la nostra estadistica de forma natural es de 0 aixi que un 20 es una possibilitat oberta...
Vaig preguntar si podia menjar o fer alguna cosa per "millorar-nos" en aquest ultim mes... em va dir que no, nomes el relax..... (tot i que si alguna em vol aportar la seva experiencia soy toda oidos..)
Aixi que noietes... tot passa volant... intenteu estar en modo zen... per gaudir l'experiencia i que tinguem bones noticies en breu.
Hola MerceS. No facis cas de les estadistiques ni probabilitats perquè despres el teu cos no saps com reaccionarà. Aixi que molta sort i tranquilitat.
Gracies undomiel, si estic tranquila la veritat que ho veig tot lluny encara.. el dia que estigui en el ajo, otro gallo cantará..
Holaa
Merces tranquila que per tema edat estem si fa o no fa i jo confio en aquest 20% es el nostre..
Jo ya estic amb les yasmin i el dia 7 comenco punxades suposo..
Ja va faltan menys i cada dia mes nerviosa jajaj
Merces tranquila que per tema edat estem si fa o no fa i jo confio en aquest 20% es el nostre..
Jo ya estic amb les yasmin i el dia 7 comenco punxades suposo..
Ja va faltan menys i cada dia mes nerviosa jajaj
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta -
Siiiii un 20 em sembla un regal amb el meu encert actual del 0% jijijiji
Anims... si vols/pots/creus... busca audios al youtube de meditacio... Per entrar en modo zen... jo estic en ello... oooommm..
Anims... si vols/pots/creus... busca audios al youtube de meditacio... Per entrar en modo zen... jo estic en ello... oooommm..
Bondia/bonhora!
Primer de tot felicitats a tots els positius que veig que hi han un munt
Hashi al final has aconsseguit el 3er intent? explican's com vas, please.
Silvia077 i MerceS bravo per aquest començament per fi!!!!!!! i sí un 20% es millor que un 0%. Jo també estic en aquesta situació (infertil sense trompes) i encara en llista de espera d'agost del 2016 (espero que em truquin pel febrer o aixi) i faig els 40 ara a l'octubre.
Modo ego Doncs aixo, esperant mentres perdo pes (ja porto 12kg) i al novembre intentaré deixar de fumar.
Creieu que hauria de trucar a Sant Pau per sapiguer com vaig a la llista i una previsió de trucada?
Merci i salut a totes!!!!!!!!! I a gaudir de aquesta calor i l'estiu!!!!

Primer de tot felicitats a tots els positius que veig que hi han un munt
Hashi al final has aconsseguit el 3er intent? explican's com vas, please.
Silvia077 i MerceS bravo per aquest començament per fi!!!!!!! i sí un 20% es millor que un 0%. Jo també estic en aquesta situació (infertil sense trompes) i encara en llista de espera d'agost del 2016 (espero que em truquin pel febrer o aixi) i faig els 40 ara a l'octubre.
Modo ego Doncs aixo, esperant mentres perdo pes (ja porto 12kg) i al novembre intentaré deixar de fumar.
Creieu que hauria de trucar a Sant Pau per sapiguer com vaig a la llista i una previsió de trucada?
Merci i salut a totes!!!!!!!!! I a gaudir de aquesta calor i l'estiu!!!!

If you can dream IT, you can do IT! 
31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

Hola noies!!
ja fa un temps ja vaig escriure a aquest post que estava a l'espera que em truquin de Sant Pau per la primera visita per la FIV (i continuo a l'espera, com a mínim fins Octubre que fara any i mig que em van derivar).
Estava pensant una cosa i no trobo la resposta, aviam si vosaltres les que ja heu passat ho sabeu: a Sant Pau, que es per Seguretat Social, quans intents téns de FIV?.
Gràcies!
ja fa un temps ja vaig escriure a aquest post que estava a l'espera que em truquin de Sant Pau per la primera visita per la FIV (i continuo a l'espera, com a mínim fins Octubre que fara any i mig que em van derivar).
Estava pensant una cosa i no trobo la resposta, aviam si vosaltres les que ja heu passat ho sabeu: a Sant Pau, que es per Seguretat Social, quans intents téns de FIV?.
Gràcies!

Bon dia vanebcn79,
Pel que pogut llegir per aqui en algun post diria que són 2 intents de FIV, es a dir, 2 estimulacions. Encarà que es veu que per llei ens corresponen 3.
Des de quan estàs en llista d'espera? Jo soc d'abril de 2016 i crec que no trigaran gaire en trucar.
Salutacions!
Pel que pogut llegir per aqui en algun post diria que són 2 intents de FIV, es a dir, 2 estimulacions. Encarà que es veu que per llei ens corresponen 3.
Des de quan estàs en llista d'espera? Jo soc d'abril de 2016 i crec que no trigaran gaire en trucar.
Salutacions!
Hola Brooklyn!
merci per la teva resposta...
Doncs ara l' Octubre fara any i mig ja que estic a l'espera (concretament desde el dia 5-04-2016) que em van derivar). Així que som de la mateixa fornada com es sol dir..jejeje encara ens trobarem allà compi..jiji q wai!
merci per la teva resposta...
Doncs ara l' Octubre fara any i mig ja que estic a l'espera (concretament desde el dia 5-04-2016) que em van derivar). Així que som de la mateixa fornada com es sol dir..jejeje encara ens trobarem allà compi..jiji q wai!
Brooklyn ha escrit:Bon dia vanebcn79,
Salutacions!

Vanebcn79 y Brooklyn ja esteu al "punto de mira" de la trucada
Jo sóc d'agost del 2016, aixi que encara em quedan un messos :)
Ja anireu informan't de les vostres trucades per fer-me jo els meus "números" jejeje
He truca't a Fundació Puigvert i m'han dit que van pel febrer del 2016 i a mi m'han passa't al 03/11/16
Petons
Ja anireu informan't de les vostres trucades per fer-me jo els meus "números" jejeje
He truca't a Fundació Puigvert i m'han dit que van pel febrer del 2016 i a mi m'han passa't al 03/11/16
Petons

Hola Suellen!
sii! ja ens queda poquet...ja anirem comentant per aqui com va (bueno, suposo que puc dir-ho en nom de totes dues..jejeje).
A tu et queda també no gaire, eh? q wai!! poc a poc anem avançant.
Una cosa, la Fundació Puigvert, de que tracta? he llegit que es per ells no? l'andróleg, pot ser?
Petonets!!
sii! ja ens queda poquet...ja anirem comentant per aqui com va (bueno, suposo que puc dir-ho en nom de totes dues..jejeje).
Una cosa, la Fundació Puigvert, de que tracta? he llegit que es per ells no? l'andróleg, pot ser?
Petonets!!
Suellen ha escrit:Vanebcn79 y Brooklyn ja esteu al "punto de mira" de la trucada![]()
![]()
He truca't a Fundació Puigvert i m'han dit que van pel febrer del 2016 i a mi m'han passa't al 03/11/16![]()
![]()
Petons

Hola vanebcn79 i Suellen!
Sí, ja avisaré en quant em truquin! Espero que no triguin gaire, encara que tinc una barreja de ganes i por al mateix temps...
Bueno estem en contacte!
Una abraçada!
Sí, ja avisaré en quant em truquin! Espero que no triguin gaire, encara que tinc una barreja de ganes i por al mateix temps...
Bueno estem en contacte!
Una abraçada!
vanebcn79 ha escrit:Hola Suellen!
Petonets!!
Sí, Puigvert és on porten els homes encara que jo no necessito visites aquí perque no tinc parella, mare soltera.
Potser havia de trucar a Sant Pau per preguntar per la llista, perque a mi la visita a Sant Pau em va possar en llista a l'agost de 2016 i de Puigvert m'han dit que és novembre de 2016 (que son 3mesos!!!!!).
On truqueu vosaltres per sapiguer la llista com va?
Jo he truca't a Puigvert que és on en van derivar de la SSocial de Sant Boi.
Petons i descomptant els dies

Doncs si et sóc sincera no he trucat a cap lloc..no sabia que es podia trucar i preguntar.
Que vas trucar a la mateixa Puigvert?. Potser truco o escric un correu i pregunto aviam que em diuen. Jo si que potser hauré de passar per l'andróleg...bueno el meu home..jejejej
A mi em deriven del Hospital Sant Joan de Déu de Manresa (Althaia).
Gràcies per la orientació
Petonets!!
Que vas trucar a la mateixa Puigvert?. Potser truco o escric un correu i pregunto aviam que em diuen. Jo si que potser hauré de passar per l'andróleg...bueno el meu home..jejejej
A mi em deriven del Hospital Sant Joan de Déu de Manresa (Althaia).
Gràcies per la orientació
Petonets!! Suellen ha escrit:vanebcn79 ha escrit:Hola Suellen!
Petonets!!
Sí, Puigvert és on porten els homes encara que jo no necessito visites aquí perque no tinc parella, mare soltera.
Potser havia de trucar a Sant Pau per preguntar per la llista, perque a mi la visita a Sant Pau em va possar en llista a l'agost de 2016 i de Puigvert m'han dit que és novembre de 2016 (que son 3mesos!!!!!).
On truqueu vosaltres per sapiguer la llista com va?
Jo he truca't a Puigvert que és on en van derivar de la SSocial de Sant Boi.
Petons i descomptant els dies

Jo vaig trucar primer a Sant Pau l'any passat al veure que no em trucaven per la primera visita (es el que em van dir a Sant Joan de Déu quan em van deribar) i allà em van dir que havia de trucar a Puigvert. Llavors vaig trucar i em van dir que no havia de fer cap visita, que estava ja en llista d'espera per FIV des de l'abril del 2016 i que esperés uns 18 mesos.
Ja s'acosta el moment!
Salut!
Ja s'acosta el moment!
Salut!
Jo si veig que triguen mes del compte també mirare de trucar aviam que..pero diguem que estem dintre del termini, anem en camí..jejeje
Tu de quin Sant Joan de Déu vas derivada? jo desde Manresa.
Abraçades!
Tu de quin Sant Joan de Déu vas derivada? jo desde Manresa.
Abraçades!

Des de Manresa també! però visc al Berguedà. D'aquí em van derivar a Manresa i de Manresa a Sant Pau.
Ah, molt bé..potser ens trobem per Sant Pau i tot..jijij q wai! 

Hola noies!!!! A les que esteu en llista esperant aneu trucant a la puigvert per veure per on van Jo es el que feia quan esperarem i molta Dory a totes...
A les del 20% quan nosaltres vam Anar per primer cop a la puigvert ens van dir que amb els resultat del menú Marit segurament hauria de Fer fiv amb semen de donant... Finalment em vaig quedar a la primera amb bichos del menú Marit i embrions de qualitat A.. i ara estem de 10 setmanes aixi que no fue molt cas als números... Petonasos per totes i anims!!!
A les del 20% quan nosaltres vam Anar per primer cop a la puigvert ens van dir que amb els resultat del menú Marit segurament hauria de Fer fiv amb semen de donant... Finalment em vaig quedar a la primera amb bichos del menú Marit i embrions de qualitat A.. i ara estem de 10 setmanes aixi que no fue molt cas als números... Petonasos per totes i anims!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |