ALGÚ A IVI BARCELONA?

Tractaments, clíniques, medicaments..
gigita
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

Re: ALGÚ A IVI BARCELONA?

EntradaAutor: gigita » dc. juny 20, 2012 7:05 pm

Hola

Jo tambè estic al IVI, alguna es visita amb el Doctor Xavier Santamaria?
M'estic fent IA aveure si tenim sort.. , he fet be en escollir aquesta clinica??

Gràcies
Marawi
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 8:17 pm

EntradaAutor: Marawi » dj. juny 21, 2012 9:58 am

Bon dia noies :love:
Hola Gigita, doncs jo per experiència personal no et puc ajudar, perquè just estic començant allà el meu tractament, pero si dones una ullada als missatges anteriors d'aquest post i d'altres, veuràs que practicament ningú parla malament de l'Ivi, per alguna cosa sera!!...... :ok: veuràs també l'opinió de les companyes que han fet tractament allà i están encantades i amb resultats obvis..., així que espero que no ens haguem equivocat, jo intento posar totes les meves confiances en aquest centre, ja que comencem, hem d'anar a per totes i pensar en positiu (mentre no ens demostrin el contrari...) :globus: ..... no conec el teu dr, pero segur que serà un bon professional....

Lleida, de moment encara no he començat emb les punxades, estic fent un protocol una mica raro, li vaig demanar al dr que si ho podiem fer sense la clásica medicació per "parar els ovaris" i estic nomes amb meriestra fins que em vingui la regla, (que hauria de ser avui), despres ja començo amb l'estimulació si tot està bé.... a part com et vaig comentar per a mi no hi haurà transferència de moment, ja que em faran histeroscopia en el moment de la puncio i despres he d'estar de repost uns mesos, per tant congelaran els ovuls/embrions per acumular...

Bisbi, que tal segueixes?

Be noies, seguim parlant, petons!! :***:
Bisbi1972
Entrades: 110
Membre des de: ds. maig 12, 2012 4:31 pm

EntradaAutor: Bisbi1972 » dj. juny 21, 2012 5:49 pm

Hola chicas...ayer fui a la consulta y todo esta OK....pero durante este proximo ciclo me quiere vigilar un trompa...ya q tenia liquido y dp desaparecio y quiere ver q no vuelva pasar antes de poner la medicacion

Marawi..asi q un tratamiento diferente..pues ya me diras q tal va...a mi me ha hecho ya la histeroscopia..y no te enteras de nada...te la haran en el momento de la puncion?..bueno mucha suerte

Lleida, y tu cuando vuelves a IVI...te falta poquito verdad?..

Gigita...mucha suerte con la IA..
gigita

EntradaAutor: gigita » dj. juny 21, 2012 8:30 pm

muchas gracias chicas, yo mañana tengo visita con el ginecologo, de todas maneras si alguien tiene visita con el doctor xavier santamaria agradeceria opiniones

gracias
lleida13
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

EntradaAutor: lleida13 » dg. juny 24, 2012 10:16 am

Hola! jo aquesta setmana ja tindre els resultats. Ara tinc un petit inconvenient pel tema de l' accident potser al juliol tindran que fer-me una artoscopia així que .... potser no podren fer tractament fins el setembre. Ara ja tenia moltes ganes de començar. :ok:
Ens anem comunicant. :***: :***: :***: :***: :love: :love: :love:
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dj. juny 28, 2012 10:09 pm

Hola noietes?... com esteu?.... veig que hi ha poc moviment per aquí... bé, jo us comento que ja he començat l'estimulació i que ja porto 3 dosis de injeccions, que son un rotllo pero que us he d'explicar!!!..... la veritat es que em costa, es la segona vegada pero he perdut la practica :-o00m

en fi, el dissabte tinc el primer control i ja us explicaré a veure que tal, de moment no em trobo massa bé la veritat, lamedicació m'està sentant fatal.... ojala vagi bé pero de vegades em desanimo una mica, penso que es tan complicat arribada una edat aconseguir-ho amb ovuls propis!! es com una loteria....

ostres LLeida, em sap greu si no pots començar fins a setembre.... pero, lo important es que estiguis perfectament recuperada.... si ho haguessis d'aplaçar, suposo que coincidirem en la meva segona tanda de punció ......

per cert Gigita, si entres, explican's que tal amb el doctor.......

Bisbi, alguna novetat?..... es molt important que a les trompes no hi hagi liquid, vaig llegir que impedeix la implantació, així que si ara ja ho tens sol.lucionat perfecte, pero està bé que t'ho controlin per si de cas... ara quin es el seguent pas per a tu??

petons, fins aviat, expliqueu-me cosetes :love:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dv. juny 29, 2012 9:26 pm

Marawi..ya veras como merecera la pena..el,sabado tendras muchos foliculos..ya veras...animo..

Lleida, yo tb comenzare en septiembre si todo esta bien..asi q coincidiros,,

Yo estoy esperando la regla, para una vez q quiero q venga se esta retrasando...este mes tengo q ir a control para ver la trompa..espero q no sea nada y podamos empezar en septiembre...
Asi q por ahora me ire de rebajas....
gigita

EntradaAutor: gigita » ds. juny 30, 2012 1:13 pm

hola chicasss

que tal? el doctor molt bé , molt amable, i super bé, pero la setmana que bé em faran la inseminació, pero ell està de viatge, nose si puc esculloir el doctor, em recomeneu algun?

gràcies
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dl. jul. 02, 2012 4:11 pm

Helloo! que tal?.... he tingut ja algun que altre control, aquesta vegada nomes tinc 6 folicles, em sembla poc comparar amb l'altre intent que vaig fer l'any passat, on vaig obtenir 13 ovuls..... pero bé, suposo que el mes important es que tinguin la qualitat adequada i passin com me millor la dgp... quina por!!.... imagina't que no en passa cap..... espero que al menys un parell... :-o00m
Gigita, crec que si que hauries de poder el.legir el doctor.... jo tinc bones referències del dr. lucco i dra. castillon...i crec que dra. Gonzalez... jo tinc el dr. ballesteros pero no se si fa ias, ademes crec que també estarà de viatge.... et desitjo moltíssima sort!! :love:
Bisbi espero que les rebaixes anessin molt bé :ok: ..... potser coincidirem les 3 al setembre, a veure.... ja ens diras a veure que tal aquesta trompa..
molts petons
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dl. jul. 02, 2012 7:44 pm

Gigita, yo tengo a la Dra Castillon y es muy buena..tb hablan muy bien del Dr Lucco..mucha suerte con la inseminacion.

Marawi, 6 no esta nada mal, como tu dices lo importante es q sean de buena calidad..ya veras como pasaran la DGp..
Las rebajas bastantes malillas y ademas en andorra nos cayo un buen chaparron....ya me vino laregla y tengo cita el jueves para la eco..asi cada semana durante este ciclo...esperemos q latrompa este bien y pueda comenzar en Septiembre..

Lleida, q tal vas?....hay esa rehabilitacion...mucho animo..
gigita

EntradaAutor: gigita » dl. jul. 02, 2012 7:47 pm

muchas gracias chicas, al final me la hace el doctor Lucco, porque mi doctor esta en un congreso.. asi que me quedo tranquila con vuestras opiniones sobre este doctor.

ojala sea la definitiva
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. jul. 04, 2012 12:16 pm

Hola!.... Gigita, que dia tienes la inse con el dr. lucco, a mi probablemente este fin de semana me toque la punción, como mucho a principios de la que viene.... bisbi, yo también ire este jueves para la eco,.... a lo menjor coincidimos :content: !!.... us desitjo molta sort a totes!!

per cert no tinc tant clar que els embrions estiguin bé despres de la degp, a partir dels 40 de fet la majoria solen tenir problemes, creuem els dits :-o00m a veure si demà em donen una sorpresa i apareix algún altre folicle desperdigat, jeje

bisbi, ja ens diras que tal la trompa.... i Lleida, que tal els resultats?...... :***:
Bisbi1972

EntradaAutor: Bisbi1972 » dc. jul. 04, 2012 3:48 pm

Marawi..yo tengo cita a las20:00...tal vez coincidamos..mucha suerte, esperemos q te vean mas folis..yo tb tengo miedo q los embriones no aguantenla DGP...pero esperemos tener suerte..
gigita

EntradaAutor: gigita » dc. jul. 04, 2012 6:24 pm

hola ayer me hice la inseminación con el doctor Lucco y todo genial, ahora a esperar al dia 18, espero tener suerte

:d
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dc. jul. 04, 2012 11:40 pm

Bonesss... jo tinc demà a la tarda a les 5, crec que serà dificil coincidir...un altre dia a veure si hi ha sort...

Gigita, que bé!!!! >.-<: molta sort i molta paciència, que la necessitaras.... qualsevol cosa estem per aquí

petonets :ok:
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dv. jul. 13, 2012 12:51 pm

Hola! feia dies que no entrava al post. Els resultats de la analitica molt bé!!!
La rehabilitació molt millor. Les cervicals molt millor i el braç vaig fent.
Veig que ja esteu posades. Jo en tinc moltes ganes.
El dia 3 de setembre també tinc visita a IVI. Potser coincidim!!!
ptns :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
lleida13

EntradaAutor: lleida13 » dv. jul. 13, 2012 1:40 pm

Hola! Hi ha una asociació que es diu Asproin, que val 40 euros anual fer-se soci i et fan un descopte del 5% en el tractament a IVI. Crec que tot es una ajuda.
:content: :content: :content: :content: :content:
minnie
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 02, 2011 6:27 pm

EntradaAutor: minnie » dl. jul. 16, 2012 4:38 pm

Hola noies!!!
Una més del club!!! Al setembre, just a punt de fer-ne 41 em faig la meva segona FIV. La primera va ser el mes de febrer al CIRH i no en vaig quedar gens contenta. Vag aconseguir 4 embrions, me'n van transferir 2 que no van implantar i els altres 2 no van evolucionar i no van poder congelar-los.
Espero que ara les coses canvïin. Veig que a totes us han fet la histeroscòpia diagnòstica.... A mi m'agradaria que me la fessin per assegurar-me que està tot bé però m'han dit que no és possible perquè tanquen tot 1 mes. Alguna de vosaltres l'ha fet en un altre lloc? Alguna recomenació?
Molta sort a totes!!!
Marawi

EntradaAutor: Marawi » dt. jul. 17, 2012 9:23 pm

Eiii noies!!! :content:

Estava escrivint un supermissatge i se m'ha esborrat.... això fa una rabia ?-)

En fi, intentaré fer un resum... abans de res, Minnie, benvinguda i espero que tinguis molta sort en aquest nou tractament!!... la companya "Lleida" també va sortir per potes del Cirh, jejejje...... el tema de l'histeroscopia, no sabia que tancaven.... serà el mes d'agost?.... si tens mutua normalment t'entra, a mi em van entrar totes les proves, fins i tot fa un parell de mesos la s.s em feia una histeroscopia, a partir dels 40 no t'accepta per fer tractaments pero si proves, pero es una mica lent i nomes era diagnostica, per això al final la vaig fer al ivi, entre altres coses com que estic acumulant enbrions van aprofitar el moment de la punció per fer-la....

Lleida, tens raó, he sentit a parlar d'Asproin, pero jo a la meva mutua aconsegueixo també el mateix descompte, soc de hna o avantsalud.... Me'n alegro que els análisis hagin sortit be i que anem progressant amb la rehabilitació..... queda una mica pel 3 de setembre, pero amb l'estiu pel mig no t'en enteraras :globus: així que llavors si serem companyes de fiv... això espero .... i amb la Bisbi també!

Gigita, que tal aquesta betaespera?... com ho portes?... ostres, si demá tens la beta!!.... molta sort i entra per explicant-se!! :p-)

petons a totesss!!
gigita

EntradaAutor: gigita » dc. jul. 18, 2012 9:50 am

hola

Doncs malament la beta.. perque m'esta baixant la regla... i el meu doctor s'en va de vacances i no torna fins a finals d'agost... , llavors ho deixarem per al septembre.. sabeus si el Lucco fa vacances a l'Agost, perque una altre opció es començar amb ell, pero com que pasare a FIV.. voldria que m'atengues el meu doctor..

estic molt :ufs: , quina mala sort tinc

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: GRS i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::