FIV 2022
Re: FIV 2022
Hola a totes!
Piruleta15, jo sóc molt nova en això. No sé si et pot servir la meva opinió, t’explico. Jo em vaig fer una eco quan vaig començar amb tot lo de la RA i tenia 1 fol.licle i 4 en un altre ovari. Ara desprésde 5 dies estimulació em va fer una eco la ginecologa i tenia 4 fol.licles bé i 2 de petits que esperem amb la medicació siguin bons tambe. Essent la 1a vegada la meva ginecologa em va dir que amb 3 ja ovuls ja tiraria endavant. En el meu cas no hi ha hagut cap altre intent ni d’inseminació ni de FIV, ni hi ha antecedents.
Quina és la teva finalitat? Vols vitrificar? Que et diuen a la teva clínica?
Una abraçada,
Piruleta15, jo sóc molt nova en això. No sé si et pot servir la meva opinió, t’explico. Jo em vaig fer una eco quan vaig començar amb tot lo de la RA i tenia 1 fol.licle i 4 en un altre ovari. Ara desprésde 5 dies estimulació em va fer una eco la ginecologa i tenia 4 fol.licles bé i 2 de petits que esperem amb la medicació siguin bons tambe. Essent la 1a vegada la meva ginecologa em va dir que amb 3 ja ovuls ja tiraria endavant. En el meu cas no hi ha hagut cap altre intent ni d’inseminació ni de FIV, ni hi ha antecedents.
Quina és la teva finalitat? Vols vitrificar? Que et diuen a la teva clínica?
Una abraçada,
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Que faci el que jo vegi clar. Que està bé i que mai se sap si següent cicle serà pitjor O millor. En tot m'han dit que em mediqui fins 1r control i que segons com vegi decideixi. Jo estic una mica així així perquè en la 1a (aquesta és la 2a), en tenia 12 i només van créixer suficient per extreure 5 (punció 4 viables). Això no ha de perquè ser així ara, perquè igual ara els 8 creixen a tope i treuen els 8, però amb la 1a estic una mica rallada.
A mi em sembla poc amb antimulleriana de 2 però ja no se qué pensar. De fet vull pensar que en el 1r control vegi algun més!! En el teu cas veig que un mes si que t'han vist...
En el teu cas quina edat tens? Pel que veig tirés endavant amb els que tens oi?
Ah! Si congelaré perquè he de fer-me la biòpsia endometrial per curar una endometritis!
Ànims!
A mi em sembla poc amb antimulleriana de 2 però ja no se qué pensar. De fet vull pensar que en el 1r control vegi algun més!! En el teu cas veig que un mes si que t'han vist...
Ah! Si congelaré perquè he de fer-me la biòpsia endometrial per curar una endometritis!
Ànims!
Piruleta15 ha escrit:Neu21 molts ànims bonica! Encara que sé que per tu deu ser una muntanya.
Avui la que està una mica així així sóc jo.
Començo nou cicle però suposu que l'experiència passada em juga males passades.
Necessito consell...1r dia amb regla després d'anticonceptius...8 fonicles a l'octubre tenia 12. Tinc 32 anys. Tirarieu endavant? Alguna que el primer día veiessin 8 i després de punxar-se uns dies sortissin més que no es veien? Pff estic molt liada...
Una abraçada noies!
Piruleta15: jo seguiria fent el control, a veure que, a mi en els dos clicles m'han aparegut algún fol·licle de més a mida que anava avançant. I recorda que hi ha una cosa molt important: quantitat no sempre és qualitat... acostuma a passar que quants més en tens, de menys qualitat poden ser... Jo de la primera fiv en tenia 14 i vam tenir 4 embrions, només un va implantar...
El metge que et porti que t'assessori però si tu creus que no doncs no segueixis, però si que et recomano que vagis al següent control perque les coses poden haver canviat.
molta sort!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 -
3 emb
09 Març 19 Beta
182
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta
257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3
Beta
562
3 emb 09 Març 19 Beta
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta Mar 22 betaespera
Beta - Cris_bcn_21
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm
Piruleta15, jo amb una antimulleriana de 1,73 i 34 anys, en la primera eco van veure 9 fol•licles però dos de super peques. En tenia 7 al dret i 2(un mini -la lenteja pardina li deia la doctora jejeje) al esquerre.
Això vaig estar tota l'estimulació i al final en van treure 10 dels quals 8 eren madurs i 6 van fecundar. Així que, tot i que és difícil, no et deixis portar per les pors i per l'experiència anterior perquè no són tan mals números si segueixen així.
Una forta abraçada i ja anireu decidint, juntament amb la doctora, el que sigui més convenient pas a pas.
Això vaig estar tota l'estimulació i al final en van treure 10 dels quals 8 eren madurs i 6 van fecundar. Així que, tot i que és difícil, no et deixis portar per les pors i per l'experiència anterior perquè no són tan mals números si segueixen així.
Una forta abraçada i ja anireu decidint, juntament amb la doctora, el que sigui més convenient pas a pas.
Piruleta15 ha escrit:Que faci el que jo vegi clar. Que està bé i que mai se sap si següent cicle serà pitjor O millor. En tot m'han dit que em mediqui fins 1r control i que segons com vegi decideixi. Jo estic una mica així així perquè en la 1a (aquesta és la 2a), en tenia 12 i només van créixer suficient per extreure 5 (punció 4 viables). Això no ha de perquè ser així ara, perquè igual ara els 8 creixen a tope i treuen els 8, però amb la 1a estic una mica rallada.
Ànims!
Piruleta15 no t'agobiïs. És normal que es vegin menys després d'haver estat amb anticonceptives. Fins i tot l'antimulleriana surt més baixa en aquests casos però no vol dir que no creixin els fol·licles
- Primavera1985
- :: conillet

- Entrades: 394
- Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am
CP23 ha escrit:Piruleta15 ha escrit:Que faci el que jo vegi clar. Que està bé i que mai se sap si següent cicle serà pitjor O millor. En tot m'han dit que em mediqui fins 1r control i que segons com vegi decideixi. Jo estic una mica així així perquè en la 1a (aquesta és la 2a), en tenia 12 i només van créixer suficient per extreure 5 (punció 4 viables). Això no ha de perquè ser així ara, perquè igual ara els 8 creixen a tope i treuen els 8, però amb la 1a estic una mica rallada.
Ànims!
Piruleta15 no t'agobiïs. És normal que es vegin menys després d'haver estat amb anticonceptives. Fins i tot l'antimulleriana surt més baixa en aquests casos però no vol dir que no creixin els fol·licles
Excate,tampoc crec que sigui mal número! I el que ja t'han dit,qualitat més que quantitat!
Hola boniques,
Fa temps que no entrava que he anat de bòlit... No hem tingut sort. Tota l'estimulació que ha sigut molt llarga (18 dies) perque anaven molt lents només tenia 3 fol. licles viables. Total dijous per fi va tocar punció i no van poder treure ni un òvul. Veient els pocs folis que tinc i que com la piruleta15 encara tinc la endometritis per tractar no se si valia la pena tornar a intentar la veritat... Però la doctora em va dir que els ovaris tenen com memòria i val la pena fer les estimulacions seguides. Farem una mini fiv i provarem amb menys medicació un altre cop quan em baixi la regla d'aqui 10 dies. Molta sort a totes boniques!
Fa temps que no entrava que he anat de bòlit... No hem tingut sort. Tota l'estimulació que ha sigut molt llarga (18 dies) perque anaven molt lents només tenia 3 fol. licles viables. Total dijous per fi va tocar punció i no van poder treure ni un òvul. Veient els pocs folis que tinc i que com la piruleta15 encara tinc la endometritis per tractar no se si valia la pena tornar a intentar la veritat... Però la doctora em va dir que els ovaris tenen com memòria i val la pena fer les estimulacions seguides. Farem una mini fiv i provarem amb menys medicació un altre cop quan em baixi la regla d'aqui 10 dies. Molta sort a totes boniques!
- Piruleta15

Ostres Annah! Mira que tenim 3 amb 0,5 ANH estava súper! Jo No et diré el que diuen de l'edat perquè estic farta de sentir-ho...i no m'ha ajudat, però només que aconsegueixis treure alguna cosa la qualitat hauria de ser millor entenc.
La endometritis si que no hauria d'afectar diria en obtenció d'òvuls. El que tinc clar jo és que fins que no hagi fet prova i estigui neta no hi ha transferència.
Ahir vaig començar punxades! 300 menopur (res a veure amb gonal) em vaig sentir una bruixa fent pocions jaja i cagada que ho hagi fet bé. Avui de moment no noto res. Recordo que en l'altre em començava a sentir carregada en el 1r control de punxades...
Estic + menjant nous i fruits vermells que diuen que millora quantitat i qualitat. A veure...
Una abraçada noies!
La endometritis si que no hauria d'afectar diria en obtenció d'òvuls. El que tinc clar jo és que fins que no hagi fet prova i estigui neta no hi ha transferència.
Ahir vaig començar punxades! 300 menopur (res a veure amb gonal) em vaig sentir una bruixa fent pocions jaja i cagada que ho hagi fet bé. Avui de moment no noto res. Recordo que en l'altre em començava a sentir carregada en el 1r control de punxades...
Estic + menjant nous i fruits vermells que diuen que millora quantitat i qualitat. A veure...
Una abraçada noies!
Piruleta15 ha escrit:Que faci el que jo vegi clar. Que està bé i que mai se sap si següent cicle serà pitjor O millor. En tot m'han dit que em mediqui fins 1r control i que segons com vegi decideixi. Jo estic una mica així així perquè en la 1a (aquesta és la 2a), en tenia 12 i només van créixer suficient per extreure 5 (punció 4 viables). Això no ha de perquè ser així ara, perquè igual ara els 8 creixen a tope i treuen els 8, però amb la 1a estic una mica rallada.
Ànims!
Hola noies!!
Piruleta15 Jo tinc 37 anys i antimulleriana 0,52.
No tinc experiència i em deixo guiar molt pel que diu la ginecologa. Avui m’he fet una altra eco i m’ha vist 4 ovuls molt bé i 2 més petits però que diu també extreurà. Si tirarem endavant, avui fa 7 dies que vaig començar estimulació, i segons els previst la ginecologa voldrà fer punció dimecres. A veure com anirà, ja us explicaré.
Va espero que us vagi bé i puguis fer net i curar bé l’endometritis.
Molts ànims a totes!
- Piruleta15

Alguna ha tingut efectes secundaris de la medicació? Amb el menopur (només porto 3 punxades de 300) em sento marejada avui tota la tarda. A part que ja noto ovari dret dolorós (no recordo que amb Gonal em passes tant aviat). No em vull imaginar com estaré al final...
Una abraçada :)
Una abraçada :)
- Piruleta15

Vinga que estic a tope jaja i vinc a posar marxa al fòrum! Avui primer control! De 8 que tenia just al deixar anticonceptives avui sortien 15! Això sí en tinc 9 que estan a 8 de grans (o sigui...els veig petitons oi???) La resta estan entre 10 i 14. A veure que passa amb els de 8! Demà començo també orgalutran. Com ho porteu??
Una abraçada :) per cert sempre que vaig al CIRH penso si alguna de la sala d'espera sereu vosaltres jaja
Una abraçada :) per cert sempre que vaig al CIRH penso si alguna de la sala d'espera sereu vosaltres jaja
Piruleta15 no són mals resultats! a veure que passa amb aquests 8 si es posen ben macos i maduren!! Quants dies et queden d'estimulació?
A mi avui m'ha vingut la regla i divendres 11 suposo que començarem controls eco i suposo que si tot va bé cap al 20-21 transfer!
Depén dels dies que et quedin d'estimulació Piruleta15 encara pot ser que coincidim al CIRH, a mi em visita la Dra Lattes i ella visita a Corachan però a vegades si no hi és em visiten al CIRH.
Vinga, actualitzem una mica com estem totes i ens possem al dia!
una abraçada i molts ànims a totes!
A mi avui m'ha vingut la regla i divendres 11 suposo que començarem controls eco i suposo que si tot va bé cap al 20-21 transfer!
Depén dels dies que et quedin d'estimulació Piruleta15 encara pot ser que coincidim al CIRH, a mi em visita la Dra Lattes i ella visita a Corachan però a vegades si no hi és em visiten al CIRH.
3 emb
09 Març 19 Beta
182
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta
Mar 22 betaespera
Beta
562
3 emb 09 Març 19 Beta
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
Beta Re: FIV 2022
Hola Noies!
Molts ànims Aicha i Piruleta15 me n’alegro molt que estiguis ben animada amb tot el procés.
A mi ahir em van fer la punció, em van treure 7 ovuls. D’aquests 7; un ja em va dir que era petit i n’hi havia 4 que estaven molt bé. Al final avui ja m’han confirmat que 4 òvuls madurs ja s’han fecundat!!!
Ara estic amb progesterona en pastilla de 200mg matí i vespre 2 pastilles cada cop.
Diumenge tinc analítica, si tot va segons el previst dilluns 07 em fan la transferècia embrionària.
Una abraçada a totes.
Molts ànims Aicha i Piruleta15 me n’alegro molt que estiguis ben animada amb tot el procés.
A mi ahir em van fer la punció, em van treure 7 ovuls. D’aquests 7; un ja em va dir que era petit i n’hi havia 4 que estaven molt bé. Al final avui ja m’han confirmat que 4 òvuls madurs ja s’han fecundat!!!
Ara estic amb progesterona en pastilla de 200mg matí i vespre 2 pastilles cada cop.
Diumenge tinc analítica, si tot va segons el previst dilluns 07 em fan la transferècia embrionària.
Una abraçada a totes.
MeiB ha escrit:Hola Noies!
Una abraçada a totes.
Molts ànims MeiB!!! esperem que aquests 4 siguin uns campions!!! Ja ens vas informant!
3 emb
09 Març 19 Beta
182
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta
Mar 22 betaespera
Beta
562
3 emb 09 Març 19 Beta
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
Beta - Primavera1985
- :: conillet

- Entrades: 394
- Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am
Piruleta15 ha escrit:Vinga que estic a tope jaja i vinc a posar marxa al fòrum! Avui primer control! De 8 que tenia just al deixar anticonceptives avui sortien 15! Això sí en tinc 9 que estan a 8 de grans (o sigui...els veig petitons oi???) La resta estan entre 10 i 14. A veure que passa amb els de 8! Demà començo també orgalutran. Com ho porteu??
Bons resultats !que bé!!
I MeiB que bona estimulació!!4 campeones,ara a preparar endometri i a per totes!!!
Jo estic preparant endometri, després de 4 dies de progesterona 400-0-400 , demà control i si tot bé,el dia 11/3/22 fem trans! A vera si la proximitat de la primavera ens aporta cosetes bones!!
Salut i endavant!
- Piruleta15

Aicha ha escrit:Piruleta15 no són mals resultats! a veure que passa amb aquests 8 si es posen ben macos i maduren!! Quants dies et queden d'estimulació?
Doncs mira, ahir 1r control portava punxades de dissabte diumenge dilluns i dimarts només de menopur 300, avui començo també orgalutran. Els números són una mica millor que la 1a FIV que tenia algun fonicle de menys de 8 (ara no hi ha cap tant petit) però els grans estan si fa o no fa algun mm més), el cert que l'altre vegada (1a FIV) vaig anar a control un dia més tard (una punxada més portava). Tinc tres fonicles + que l'altra i els més petits de 8 a veure...no tinc idea quan més m'estimularan... I si demà la cosa estarà molt millor, espero que si!!. Per cert avui tinc un mal de ronyons... A mi em porta la Prada al Cirh!
Ànims!
Piruleta15 ha escrit:Aicha ha escrit:Piruleta15 no són mals resultats! a veure que passa amb aquests 8 si es posen ben macos i maduren!! Quants dies et queden d'estimulació?
Doncs mira, ahir 1r control portava punxades de dissabte diumenge dilluns i dimarts només de menopur 300, avui començo també orgalutran. Els números són una mica millor que la 1a FIV que tenia algun fonicle de menys de 8 (ara no hi ha cap tant petit) però els grans estan si fa o no fa algun mm més), el cert que l'altre vegada (1a FIV) vaig anar a control un dia més tard (una punxada més portava). Tinc tres fonicles + que l'altra i els més petits de 8 a veure...no tinc idea quan més m'estimularan... I si demà la cosa estarà molt millor, espero que si!!. Per cert avui tinc un mal de ronyons... A mi em porta la Prada al Cirh!
Ànims!
A veure que tal!! ja ens vas informant! a mi la darrera estimulació me la va portar la Prada i desprès de l'avortament vaig canviar a la Lattes.
3 emb
09 Març 19 Beta
182
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
1 emb beta
Mar 22 betaespera
Beta
562
3 emb 09 Març 19 Beta
02 Mar 21 betaespera
02 Abr betaespera
26 Maig inici betaespera
Nov 21Trans 1 emb +3 -
Beta - Piruleta15

Avui tinc un mal dia. He tornat a control i en fi...com l'altra vegada...els de 8 parats. El gran haurà petar pq de 14 està ja a 20. Així que es preveuen 5 i gràcies. Em proposen cancelar... Resulta que no reaccionó a medicació com altra vegada i això que tinc 15 fonicles. Porto un fart de plorar...no tinc idea que fer... Diumenge he de decidir...
Hola Piruleta15, ostres em sap greu. Va no ploris, t’envio molts ànims i molta força.
Però si te’n queden 5, no els veuen viables aquests? Quins motius et diuen per cancel.lar? Creuen que no tiraran endavant?
Ja ens dius guapa molts ànims.
Jo estic a l’espera de veure com evolucionen els 4 madurs que van fecundar, avui ja m’han dit que 2 d’ells van més lents i que no saben si tiraran endavant. Avui també ha sigut un dia xof, però intento mantenir l’esperança i penso que no ens podem enfonsar per això.
Anims i una abraçada molt forta.
Però si te’n queden 5, no els veuen viables aquests? Quins motius et diuen per cancel.lar? Creuen que no tiraran endavant?
Ja ens dius guapa molts ànims.
Jo estic a l’espera de veure com evolucionen els 4 madurs que van fecundar, avui ja m’han dit que 2 d’ells van més lents i que no saben si tiraran endavant. Avui també ha sigut un dia xof, però intento mantenir l’esperança i penso que no ens podem enfonsar per això.
Anims i una abraçada molt forta.
- Piruleta15

Imagino que m'ho han dit perquè a la primera vaig acabar de 5, 4 màdurs, 3 fecundats i un basto. I com només començar ja li vaig dir que 8 em semblava poc...m'ha dit que m'ho penso evidentment dependrà de la fecundació...tant podria ser que fecundin els 5 com 3 i que arribin 2 com 1...uffff preveure futur seria el millor.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |