Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Noala
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 3:47 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Noala » dc. març 23, 2022 10:17 am

Hola noies!!!
Fa un temps que segueixo aquest fil pero no havia escrit encara.
Estem pensant, després d’un llarg camí, de fer ovodonació. Just en aquest punt hem fet més proves a l’esperma (FISH + meiosis) on han sortit alteracions. I ara ens ha sorgit els dubtes i les possibles combinacions. Després de 5 FIV’s estic molt esgotada per seguir provant amb els meus óvuls, tot i que sabent lo anterior ara m’han sorgit dubtes. Per altra banda, els metges donen més probabilitat d’èxit a l’ovodonació pel pes que té l’òvul i la capacitat reparadora d’aquest (tot i que si es cromosómic no hi ha reparació). Algú s’ha trobat en un cas similar?

També, us volia preguntar com funciona, he llegit que pots assegurar número d’ovocits de la donant o bé número d’embrions? Vaig perduda en aquest punt de les condicions, agraïria si algú em pogués ajudar.

Bon dimecres a totes!!!
Inici: 2018
2020-2021 5 FIV’s - avortament 9 sdg
2022 - Ovodonació
1er transfer - avortament 6 sdg
Embaràs espontani - 7/23 benvinguda Bruna
Llenties_i_pesols
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: ds. abr. 17, 2021 1:12 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Llenties_i_pesols » dc. març 23, 2022 11:02 am

Hola Noala!

Estic igual que tú. M'han presentat 3 opcions diferents i sincerament no sé q és millor: si garantia de número d'oocits o blastos.
Opció 1: garantia d'1 blasto
Opció 2: garantia de 2 blastos 7.300eur

Tant 1 com 2 són 4-5 oocits (penso q són poquíssims , pot ser que en la mateixa punció altres 4-5 vagin a una altra noia).

Opció 3: garantia de 3 blastos (7-12oocits). Quasi 12.000eur.

Una coneguda va fer opció 2 fa 3 anys i aleshores s'asseguraven 7 oocits. (Té 2 filles i al menys va perdre dos blastos).

Realment no sé què fer. Ja he fet 2cicles fallits de FIV.

L'altre dia pensava q garantia de blasto era millor que d'oocits fecundats, però ara penso que no.

Voldria tenir 2 criatures màxim i em van suggerir fer l'opció 3.
Noala
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 3:47 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Noala » dc. març 23, 2022 3:43 pm

Bones Llenties_i_pèssols, gràcies per compartir les opcions que has rebut. Coincideixo que 4 o 5 ovocits en les opcions 1 i 2 em sembla poc. L’opció 3, cert, dona més garanties.
Tema ovocits versus blastos, no em queda clar. A priori, diria també que millor blastos, de fet, una de les clíniques de les que hem consultat ens garantitzen 2 blastos - preu: 9.250Eur (car en comparació d’altres), no obstant, quan he preguntat que vol dir exactament garantir, m’han dit que en cas excepcional de que no s’aconseguissin, doncs un comité de direcció valoraria el cas, per saber si ens reemborsen els diners, ja que podria ser pel factor masculí... Després del que portem, sabem del cert que és complicat saber a que és degut. Per tant, aquest tema ‘garantir’…..
Suposo que per tot el passat, em porta a analitzar tots els peros…..
Inici: 2018
2020-2021 5 FIV’s - avortament 9 sdg
2022 - Ovodonació
1er transfer - avortament 6 sdg
Embaràs espontani - 7/23 benvinguda Bruna
Llenties_i_pesols
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: ds. abr. 17, 2021 1:12 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Llenties_i_pesols » dj. març 24, 2022 6:31 am

Ei Noala!

Ahir vaig contactar amb una embriòloga i li vaig preguntar què és millor?
A) garantia mínim 7 oòcits
B) garantia 2 blastos

Em va dir que si hi ha factor masculí és preferible la garantía de 2 blastos, i té la seva lògica al ser més complicat d'assolir.

Nosaltres hem fet el test Comet de fragmentació i per FIV va sortir bé (per embaràs espontani no tant). L'últim semino q li van fer durant la meva última punció fou mobilitat del 90%.

Si no hi ha factor masculí és millor la garantia de número d'oocits. Li vaig esmentar els preus de l'opció 2 i 3 i em va dir que eren força alts, però ella diria q es mou per Alacant/València.

Molts llocs que busco, no tots hi tenen posat el preu, però molts fan això de la garantía de 2. Altres he vist que ofereixen "pla" 4 oòcits o de més. Clar, suposo que depèn de si es volen germans o no.

A mi em fa molt rau rau el q em va explicar la biòloga a la clínica. D'una mateixa donant, si hi ha altres candidates que són del mateix perfil, comparteixen els òvuls. Dimarts, la doctora que em va portar el tractament, em va dir que es guardaven en reserva la resta d'òvuls per si es volgués un germà de la mateixa donant -_-'

En fi, seguiré la búsqueda.

Si volguessis fer-me privat per compartir més info de preus q trobem, endavant!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: myca » dj. abr. 21, 2022 9:57 pm

Hola noies, està una mica parat aquest fil..
respecte el que comenteu de si és millor ovòcits o blastos, jo us faré un ego total amb la meva experiència:
després de molts intents amb IA's, mini fiv's , i Fiv's , vam tirar la tovallola una llarga temporada... després vam valorar el fet de no ser pares o de renunciar als gens, i vam decidir que provariem ovodonació.

Vam anar a Dexeus, on et garanteixen 2 blastos, fecunden sempre 4 òvuls.
La primera transferència nomès va quedar 1 blasto de 6 dies... segons ells perfectament viable, no va implantar.
Segona transferència, d'una altra donant, ja que de la primera no n'havien quedat... de 4 òvuls fecundats també nomès 1 blasto. Tampoc implanta.
En els dos casos vam fer fertile chip per si acàs hi havia problemes d'esperma, que en principi n'ho n'hi havia perquè les proves al cimab havien acabat sortint bé.
Veient els baixos resultats en cada fecundació, si us he d'aconsellar, us recomano que us garanteixin blastos, i a ser possible de 5 dies, no 6.

Ara si que tenim clar que no estem destinats a ser pares, tot i que encara ho estic païnt. No ens donen cap altra opció que anar provant... hem fet totes les proves possibles i per haver, i desconeixen la causa dels fallos d'implantació.
Vam començar a buscar fa 10 anys... i no ho hem aconseguit.
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cirereta15 » dc. maig 11, 2022 2:19 pm

Hola a totes!
Només passava per aquí per pujar una mica aquest post i per dir-vos que finalment em van fer transfer la setmana passada i tinc la beta el dimarts dia 17. :-o00m

Tant us diria que els dies passen lents com ràpids jejjejeeje i estic de medicació fins a dalt de tot! Espero que hagi funcionat!!! :b-)))

Expliqueu com aneu la resta! Vinga!
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. maig 11, 2022 6:24 pm

Hola Cirereta15. Muchísima suerte el lunes!!! Como te encuentras?
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cirereta15 » dc. maig 11, 2022 8:09 pm

Hola Valeria,

Es el martes la Beta, pero muchas gracias!!! A ver...

Me encuentro como si nada la verdad, y no sé qué pensar.... Los primeros días dolor de regla leve que iba y venia, pero nada más...
No sé si es normal...

Gracias bonita
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. maig 11, 2022 10:38 pm

Sí es normal. Yo no sentí nada más que alguna molestia como la que comentas y fue positivo. Ya nos cuentas el martes que viene. Ánimo!!
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cirereta15 » dj. maig 12, 2022 1:42 am

En serio?? Madre mía!!! Me has devuelto la esperanza a que no está perdido todo... >.-<:

Con la semana de lloreras que he tenido....

Besazo! zz:-)
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » ds. maig 28, 2022 12:06 am

Myca, quin greu :,(
Molts molts ànims!!!!!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dg. juny 26, 2022 10:25 pm

myca ha escrit:Hola noies, està una mica parat aquest fil..
respecte el que comenteu de si és millor ovòcits o blastos, jo us faré un ego total amb la meva experiència:
després de molts intents amb IA's, mini fiv's , i Fiv's , vam tirar la tovallola una llarga temporada... després vam valorar el fet de no ser pares o de renunciar als gens, i vam decidir que provariem ovodonació.

Vam anar a Dexeus, on et garanteixen 2 blastos, fecunden sempre 4 òvuls.
La primera transferència nomès va quedar 1 blasto de 6 dies... segons ells perfectament viable, no va implantar.
Segona transferència, d'una altra donant, ja que de la primera no n'havien quedat... de 4 òvuls fecundats també nomès 1 blasto. Tampoc implanta.
En els dos casos vam fer fertile chip per si acàs hi havia problemes d'esperma, que en principi n'ho n'hi havia perquè les proves al cimab havien acabat sortint bé.
Veient els baixos resultats en cada fecundació, si us he d'aconsellar, us recomano que us garanteixin blastos, i a ser possible de 5 dies, no 6.

Ara si que tenim clar que no estem destinats a ser pares, tot i que encara ho estic païnt. No ens donen cap altra opció que anar provant... hem fet totes les proves possibles i per haver, i desconeixen la causa dels fallos d'implantació.
Vam començar a buscar fa 10 anys... i no ho hem aconseguit.



Una abraçada enorme, en aquest temps he pensat en tu. En sap molt greu. Fes i feu lo que creieu q sigui millor per tu i per vosaltres.
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: clip » dj. des. 22, 2022 11:58 am

Hola a tothom!

Després de 4 anys buscant, amb diverses FIV's i un avort pel camí, estem realment esgotats i ja vull tirar per una Ovodonació (després de passar pel dol genètic i acceptar que no ens queda ja gaire més opció).

Tinc 42 anys i començo de 0 amb el tema d'Ovodonació. Vull demanar-vos, si us plau, informació sobre que ofereix cada clínica amb Ovo, ja que he llegit que per exemple Deixeus fa un pack de Blastos o fecundats... en fi! casi em dona algo d'aquest mercadeig.

Sóc de Girona, però em val tant de Barcelona com Girona. De Figueres amb Obradors, també sé que busquen una donant i et quedes amb tots els òvuls que obtenen (amb molta espera, això si), però i la resta?

Us estaré molt agraïda.

Moltes gràcies
lua_86
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 28, 2020 10:03 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: lua_86 » dv. gen. 13, 2023 9:35 am

clip ha escrit:Hola a tothom!

Després de 4 anys buscant, amb diverses FIV's i un avort pel camí, estem realment esgotats i ja vull tirar per una Ovodonació (després de passar pel dol genètic i acceptar que no ens queda ja gaire més opció).

Tinc 42 anys i començo de 0 amb el tema d'Ovodonació. Vull demanar-vos, si us plau, informació sobre que ofereix cada clínica amb Ovo, ja que he llegit que per exemple Deixeus fa un pack de Blastos o fecundats... en fi! casi em dona algo d'aquest mercadeig.

Sóc de Girona, però em val tant de Barcelona com Girona. De Figueres amb Obradors, també sé que busquen una donant i et quedes amb tots els òvuls que obtenen (amb molta espera, això si), però i la resta?

Us estaré molt agraïda.

Moltes gràcies



Bon dia clip,
He entrar al foro perquè sempre em va anar molt bè llegir els posts que anaveu penjant totes les noies. Al llegir el teu m'he sentit molt identificada. Nosaltres som una parella que amb 34 anys jo i 32 anys ell, ens van diagnosticar baixa reserva ovariga i oligospermia. Vam decidir anar directes a la adopció d'embrions.

Vam fer un primer intenta a Girexx (Girona) amb dos embrions de 3 dies. La experiència a aquesta clínica la desaconsello molt fermament per varis motius.
El seguent pas el vam fer a IVI Barcelona, va anar molt i molt be, tant, que a dia d'avui tenim la petita Queralt de 11 mesos.

Qualsevol cosa parlem! Jo et recomano molt dirigir-te a Bcn, ja sigui a IVI, Institut Marques o Dexeus, pero son les pioneres en adopcio d'embrions i Ovodonacions.
Jo 34 ell 32

05/20 inici de le cerca
09/20 AMH: 0,42 (baixa reserva ovarica)
10/20 ..::·· Molt alterat .
Recompte fol.licles 2+2
01/21 1a ADE 2 embrions 3 dies. Beta negativa
05/21 2a ADE 1 blasto 5 dies. Beta +411
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: martins » ds. gen. 14, 2023 11:20 am

Bon dia Clip,
No descartis Gravida! Nosaltres hi vam fer ovodonació i en vam sortir ENCANTATS!...i a més a més embarassats a la 1ra transfer! Veníem de Dexeus, la qual desaconsello pel tracte poc humà.
El tracte del doctor Hernández va ser immillorable! És un amor de persona, i molt honest. Sí que és cert que és un pèl més cara que les altres, però s'ha de valorar tot. Que al final, moltes vegades, el barat surt car.
Ànims!
Alma33
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 19, 2020 4:26 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Alma33 » ds. gen. 14, 2023 2:44 pm

Hola! Jo també vaig anar a Gravida encara que el meu cas és ADE perquè anava sola i sortia més econòmic que ovodonació i estic encantada amb el tracte de la Dra. Gomila i evidentment amb els resultats perquè tinc al meu peque amb mi. Molta sort!!
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: clip » dl. gen. 23, 2023 2:06 pm

Ai que bé! Moltíssimes gràcies per les vostres respostes. Apartir de l'1 de febrer poso fil a l'agulla i ja us explicaré.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Dalilala » dv. març 31, 2023 7:45 pm

Hola noies,

Com aneu per aquí? Us explico que tinc uns embrions congelats de ovodonació i me'n vull posar un. Ja fa tres anys vaig aconseguir un embaràs amb ovo i tinc una nena preciosa a qui vull donar un germanet/a. Sóc gran, ja 46 però ho intentaré.

Us animo a totes que no pareu d'intentar. En el meu cas vaig aconseguir el primer embaràs amb el segon intent d'ovo i després de no se quants embrions meus. Ho vaig aconseguir quan em van baixar les defenses ja que tinc els natural killer alts. Sempre ho ge fet a Gravida perquè han estat oberts a buscar els perques.

No desespereu... Esperança, ànims i endavant. Tot és temps i el no el teniu segur.

Ja us aniré explicant. I expliqueu com ha anat les que heu intentat darrerament.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. abr. 03, 2023 1:51 pm

Hola de nou Dalilala!

He contestat al altre fil i ara m'he adonat que també havies escrit aquí perquè estàs cercant el segon!!
Moltíssima sort! Ja aniràs compartint si et ve de gust com va!
Jo també estic a Gravida ara però com et comentava, estem en un punt i seguit per veure bé perquè no va funcionar el 1r intent d'ovo.
Veig que et vas operar fa uns anys d'endometrosis i et volia preguntar com va anar ja que a mi m'ho han plantejat ara, per veure si aquesta també pot estar afectant a la implantació. Però em fa molta por... i també perquè em deien que fins ara que no afectava perquè tinc un quiste petit i els miomes també i no interfereixen... lo dels polips que em comentaves no sé si es veuen amb una eco transvaginal, però me'n van fer una abans de la transfe i no en van veure..
De totes maneres ho comentaré amb la meva gine.
D'altra banda crec que tot el tema de que hagi fet un any de probiotics i seguexi tenint un nivel suuuper baix de lactobacilus és perquè ara m'han trobat, després de mes d'un any queixant-me de mal de panxa i inflamació, lo de les bacteries al intestí. Crec que això fa que no remonti així que espero que amb la nova tanda d'antibiotic me les hagi carregat.
Aniré seguint el fil per llegir com vas, que espero que molt bé!
Una abraçada!!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: katalina » dj. maig 18, 2023 5:44 pm

Hola noies, fa temps que llegeixo aquest fil, però no havia escrit mai aquí, estava al fil Fiv2023... vam fer un cicle a CIRH, vam obtenir un embrió euploide que no va implantar...

Ara estem valorant reemprendre el tema, anant directament a ovodonació, per la meva edat, i estem dubtosos entre Dexeus, Gravida, Ivi i Institut Marquès.

Tinc l'úter en retroversió i retroflexió, i això no ajuda a l'hora de fer la transfer, de manera que a Cirh no m'ho van tenir en compte, i era impossible gairebé que sortís bé.

Us escric per si alguna de vosaltres s'hi ha trobat, o em recomaneu algún professional en concret de les 4 clíniques que dic, perquè tinc pànic a que em torni a passar el mateix, sabeu d'algun ginec expert en sòl pèlvic o bon metge, d'aquestes 4 clíniques que em poguessiu recomanar?

És que volem fer primeres visites però no sabem on anar... Gràciessss

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::