Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Tànit » dv. maig 19, 2023 8:54 am

Hola, nosaltres vam fer un cicle de FIV a Dexeus i no vam quedar massa contents.. el pressupost es va anar incrementatn a l llarg del procediment i la tranferencia embrionaria va ser horrible, la dra se la va veure nerviosa tota l'estona i es notava que no "trobava el lloc" al final, creiem que va deixar l'embrio on li va semblar per acabar el proces i anar pel següent... obviament mai podrem demostrar si va haver error médic o no en la transferencia,.. el tema es que nosaltres ens vam sentir una mica enganyats, despres de la primera transfe ens quedaven 2 embrions mosaics i no ens vam atrevir a tirarlos endevant. i ells de fet de seguida ens van enfocar a la ovodonació ... Ens vam sentir com una maquina expenedora de bitllets...no se fina a quin punt ho van fer malament per vendre... així que vam començar a mirar altres clíniques...en aquest impas ens van trucar de seg social i vam fer el proces a la Fundació Puigvert , no se si atenen de forma privada (em sembla que si) la veritat que el tracte, va ser exquisit i super profesional.
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: martins » dt. maig 23, 2023 6:30 pm

Hola Katalina,
Nosaltres veníem de Dexeus i no ens va agradar gens el tracte. Llavors vam anar a Gravida perquè el meu ginecòleg ens va recomanar el Dr Armando Hernández. Ens va dir que era un gran professional i persona. I també ens va dir que és morirà pobre perquè és molt honest! I tenia raó! Diu les coses tal i com són, no intenta enganyar ni treure't els diners. Però ho diu amb molt de tacte i amabilitat, eh, que té un caràcter molt dolç. A mi em va semblar que en tot moment dominava la situació, i que ens va anar guiant bé. I la primera transfer va anar tan bé que ara mateix el tinc enganxat a la teta!
És l'únic que puc aportar
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. maig 26, 2023 1:07 am

Hola Katalina!
no entro mai però avui per casualitat he entrat!
Jo tinc l'uter en retroversió i vaig aconseguir embaràs amb 45 anys al segon intent (el primer amb 42, després ho vaig deixar un temps). Retroflexió no sé el què és. Vaig anar a IVI amb la doctora Ana Belén Casas. Em van fer un temps abans una petita intervenció per retocar úter (ara no recordo com es deia). També vaig fer un tractament a Body Help amb una osteòpata-fisio especialitzada en sòl pèlvic. El meu nen té 4 anys! :)

Molta sort!!!! :ok:


Dalilala et recordo !!!!!!! molta sort!!!!!!!!!!! <:-<
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: katalina » dc. juny 28, 2023 3:59 pm

Apolonia, ostres això m'anima, de fet vam fer primera visita amb la dra. Ana Belen Casas de Ivi, i ens proposa fer un "assaig" abans de la transfer, peròoo ara al demanar segona visita per ja anar concretant i tirar-nos a la piscina un altre cop, ens diuen que estarà una temporada llarga sense visitar, o que ja no visita, vaia, que ens segueix la mala sort... no sé, ara tenim hora per un altre doctor.

Martins: també vam fer una primera visita a Dexeus, i vam sortir decebuts, no pel tracte, que en el nostre cas va ser molt bo, sino perquè nosaltres ja anavem mentalitzats per ovodonació, i el doctor em proposa tornar-hi al següent cicle per fer un recompte folicular, jo insisteixo que ja hem pres la decisió de no tornar-me a estimular, i anar directes, però suposo que deu ser el protocol, i clar, si tampoc escolten el que tu dius i van pel seu protocol, no sé, vam sortir una mica xof... a part tenim 2 hores de viatge, i vam anar a Bcn pensant que ja em mirarien, i què va, vam anar per anar... no sé.

Tanit: quin greu el que expliques, em recorda una mica el que vam passar al Cirh, i és xungo...

Total, que encara estem amb resultats, i decidint si tirem endavant a IVI o Gravida segurament...

Ara estic una mica ratllada perquè m'han mirat (només a mi) el Kir - Hlac i el Kir entenc que és AA (que he buscat per internet, i seria una mica desfavorable), ... però el Hlac, doncs em posa literal:

Genotipo HLA C: C*06 + C*12

Serología asignada: Cw6 Null

Los alotipos HLA-C pueden ser clasificados según 2 epítopos KIR: grupo C1 (Alelos HLA-C*01/*03/*07/*08/*12/*14/*16) y grupo C2 (Alelos HLA-C *02/*04/*05/*06/*15/*17/*18). Existen excepciones poco frecuentes en la predicción del ligando KIR de estos alelos que no pueden ser descartadas mediante la tecnología SSO de Luminex.

I m'estic tornant boja perquè no tinc visita fins d'aquí una setmana i no sé si és que no m'ho han mirat (que ja els valdria perquè m'he gastat una pasta), o sóc C1 o sóc C2 o sóc algo raro :p-)

¿Sabeu què vol dir?

Una locura tot...
FentMaster_RA
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: FentMaster_RA » dt. jul. 04, 2023 5:25 pm

Hola!
Katalina, ets Kir AA i hlac C2C1
Per saber-ho cal mirar on estan ubicats el 06 i el 12, que són els números que t'han sortit a cada al.lel: 12 és del grup C1 i 06 és del grup C2.
Ull perquè ser AA és la pitjor combinació possible, tinc entès que si l'embri que et posen és C2C2 el teu sistema immune l'expulsa :(
Salut!!
katalina
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. set. 30, 2022 4:09 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: katalina » dt. jul. 04, 2023 7:02 pm

FentMaster_RA: Moltíssimes gràcies! Ostres, no sé si es pot aconseguir embaràs si ets AA, buf, només ens faltava això, prova que fem, prova que la pifiem més, en fi... suposo que ara li hauràn de mirar al meu home...

Merciiii
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dt. nov. 28, 2023 12:13 am

Hola Katalina, ara et llegeixo, sorry no entro mai..

Vaja, en tot cas si la doctora Casas no visita segur que hi haurà atres doctors del seu equip!
Jo tinc una amiga que li va passar el mateix a Dexeus, insistien primer amb Fiv quan la cosa ja pintava que no aniria bé..

Què heu decidit al final??
Molta sort!

katalina ha escrit:Apolonia, ostres això m'anima, de fet vam fer primera visita amb la dra. Ana Belen Casas de Ivi, i ens proposa fer un "assaig" abans de la transfer, peròoo ara al demanar segona visita per ja anar concretant i tirar-nos a la piscina un altre cop, ens diuen que estarà una temporada llarga sense visitar, o que ja no visita, vaia, que ens segueix la mala sort... no sé, ara tenim hora per un altre doctor.

Martins: també vam fer una primera visita a Dexeus, i vam sortir decebuts, no pel tracte, que en el nostre cas va ser molt bo, sino perquè nosaltres ja anavem mentalitzats per ovodonació, i el doctor em proposa tornar-hi al següent cicle per fer un recompte folicular, jo insisteixo que ja hem pres la decisió de no tornar-me a estimular, i anar directes, però suposo que deu ser el protocol, i clar, si tampoc escolten el que tu dius i van pel seu protocol, no sé, vam sortir una mica xof... a part tenim 2 hores de viatge, i vam anar a Bcn pensant que ja em mirarien, i què va, vam anar per anar... no sé.

Tanit: quin greu el que expliques, em recorda una mica el que vam passar al Cirh, i és xungo...

Total, que encara estem amb resultats, i decidint si tirem endavant a IVI o Gravida segurament...

Ara estic una mica ratllada perquè m'han mirat (només a mi) el Kir - Hlac i el Kir entenc que és AA (que he buscat per internet, i seria una mica desfavorable), ... però el Hlac, doncs em posa literal:

Genotipo HLA C: C*06 + C*12

Serología asignada: Cw6 Null

Los alotipos HLA-C pueden ser clasificados según 2 epítopos KIR: grupo C1 (Alelos HLA-C*01/*03/*07/*08/*12/*14/*16) y grupo C2 (Alelos HLA-C *02/*04/*05/*06/*15/*17/*18). Existen excepciones poco frecuentes en la predicción del ligando KIR de estos alelos que no pueden ser descartadas mediante la tecnología SSO de Luminex.

I m'estic tornant boja perquè no tinc visita fins d'aquí una setmana i no sé si és que no m'ho han mirat (que ja els valdria perquè m'he gastat una pasta), o sóc C1 o sóc C2 o sóc algo raro :p-)

¿Sabeu què vol dir?

Una locura tot...
Bibianapastorgranero
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 18, 2024 9:13 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Bibianapastorgranero » dl. març 18, 2024 10:34 am

Hola Medea, hola a totes,
M'he llegit tot el que heu escrit, doncs la meva parella i jo hem anant a varies clíniques de RA de BCN i no tenim clar encara on anar: Eugin, Institu Marqués, CRA Barcelona (algú el coneix, en té referències?) Fertty, Gràvida, Dona i Nenn i la veritat tenim un poti poti, entre proves que et demanne a un lloc i en un altre et diuen que no són necessàreis, altres que et dieun el que vols sentir, altres que semblen més despressos i et fan esperar una 1:30 minuts....

He volgut entrar en el forum que ha posat "crisis" sobre ovodonació i em diu que no es pot accedir. Itàca em podries passar el correu directa de la noia que el va crear?

Bé, el que està clar és que ESTEM VENUDES amb tot aquest envolcall de RA.

Bibiana

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::