Biopsia testicular

Tractaments, clíniques, medicaments..
Napa
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Biopsia testicular

EntradaAutor: Napa » dt. set. 27, 2011 7:18 am

Bon día, m agradaría compartir opinions amb gent que hagi hagut de fer una biopsia, al meu marit li han fet 3 seminogrames: primer resultat 0, segon 3 espermatozoos deformes, tercer 1 espermatozo mobil, el día 10 l operen per veure si en troben mitjançant la biopsia, la veritat es que estem acollonidos,ens ho juguem tot a una carta,algu mes amb aquest problema?una abraçada
Sandie74
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

Re: Biopsia testicular

EntradaAutor: Sandie74 » dt. set. 27, 2011 9:10 am

Hola Napa,

jo no he tingut aquest problema, però conec una parella ( em sap greu però no en sé molts detalls pq és el fill d´una companya de feina de la meva mare i el que sé és a través d´ella) que van haver de passar per tres fiv´s-ICSI i ell sempre havia d´entrar a quiròfan per extreure-li els pocs espermatozoos que es veu que té. ARa son dos feliços pares d´un parell de bessonets de tres anyets.
Molta sort i ànims!!!! Amb constància tooooot s´aconsegueix. I en alguns casos pot tocar la loteria de manera natural.
BARRUFETA29
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 10:43 am

EntradaAutor: BARRUFETA29 » dj. feb. 09, 2012 2:54 pm

Napa ha escrit:Bon día, m agradaría compartir opinions amb gent que hagi hagut de fer una biopsia, al meu marit li han fet 3 seminogrames: primer resultat 0, segon 3 espermatozoos deformes, tercer 1 espermatozo mobil, el día 10 l operen per veure si en troben mitjançant la biopsia, la veritat es que estem acollonidos,ens ho juguem tot a una carta,algu mes amb aquest problema?una abraçada

Hola Napa ,

el meu marit te oligoastenozoospermia i he comentat al dr. de reprodució asistida de fer biopsia pero diu que avui pot sortir un resulat i demà un altre .... en fi ... en el vostré cas el vareu fer al final? ..::··
Napa
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

EntradaAutor: Napa » dj. feb. 09, 2012 4:04 pm

Si porque era l única manera d intentar trobar espermatozoos ja que els seminogrames estén de 0 la varem fer i a un testicle 0 i a un altre en varem trobar no gaires pero van congelar 2 palletes
BARRUFETA29
Entrades: 63
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 10:43 am

EntradaAutor: BARRUFETA29 » dj. feb. 09, 2012 5:13 pm

ah vale era para buscarlos, pense que era para analizarlos y que por eso los sacaban con biopsia
gracias por la aclaración :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::