FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » dc. març 16, 2022 3:08 pm

Rider ha escrit:Bona tarda ,
El meu marit ha começat a pendre uns antioxidants perquè li ha sortit fragmentació de doble cadena d'un 75% , de la senzilla estava a 27% només o sigui que d'aquesta ultima bè.
Jo volia preguntar-vos si alguna li ha passat això de tenir fragmentació de cadena doble i si després de prendre antioxidants li ha millorat.
A ell li han fet al clínic formar part d'un estudi amb uns antioxidants nous que diuen tenen resultats prometedors...
Esperem que sigui així....
a algun de vosaltres li ha millorat la fragmentació de doble cadena amb antioxidants?
Gràcies


Hola Rider!
Doncs, la veritat és que no et puc ajudar pq a nosaltres no ens han fet proves per veure fragmentació del ADN espermàtic... He llegit q millora si no prens café, xocolata i amb antioxidants. Esta súper bé q l'hagen inclós a aquest estudi!! Espero que obtingueu bons resultas, ja ens explicaràs!
Per cert, una pregunta, a vosaltres us van fer la prova per veure la fragmentació al clinic per la seguretat social? Quins son els criteris pq la facin? Vull dir, si ja heu passat per algún tractament previ que pugui indicar q hi hagi el problema o si algun resultat d'alguna prova fa indicar que tenieu aquest problema...
En el nostre cas, en ppi, no hi ha cap problema, no han vist cap alteració a les proves q ens han fet, però no van sortir bé les inseminacions... i la veritat esq em sento una mica com si estigues anant a cegues...

Gràcies,

Molts ànims!!
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dt. març 22, 2022 8:34 am

Meliada2 ha escrit:Hola noies,
He trucat avui a l'hospital, jo soc del 11/1/2021, i a dia 10/3/22 tinc el número 307.
M'han dit que el tema dels quiròfans ja està 100% operatiu i que malgrat que han tingut aquesta parada, ells han de complir els 500 tractaments anuals.
M'ha comentat que em trucaran aviat per fer la revisió de la historia clínica amb ginecoleg/a i començar, però no sap dir-me quan serà exactament.

Espero que us sigui d'utilitat la informació.

Ànims guapes!!



Bon dia Meliada!
Acaban de trucar-me del Clinic per donar-me primera visita amb la Dra. i ja programar el tractament etc…. el 12/04 tinc la visita presencial.
Suposu que et trucaràn aviat ja! :)

Molta sort!!!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » dt. març 22, 2022 9:26 am

Meliada2 ha escrit:
Rider ha escrit:Bona tarda ,
El meu marit ha começat a pendre uns antioxidants perquè li ha sortit fragmentació de doble cadena d'un 75% , de la senzilla estava a 27% només o sigui que d'aquesta ultima bè.
Jo volia preguntar-vos si alguna li ha passat això de tenir fragmentació de cadena doble i si després de prendre antioxidants li ha millorat.
A ell li han fet al clínic formar part d'un estudi amb uns antioxidants nous que diuen tenen resultats prometedors...
Esperem que sigui així....
a algun de vosaltres li ha millorat la fragmentació de doble cadena amb antioxidants?
Gràcies


Hola Rider!
Doncs, la veritat és que no et puc ajudar pq a nosaltres no ens han fet proves per veure fragmentació del ADN espermàtic... He llegit q millora si no prens café, xocolata i amb antioxidants. Esta súper bé q l'hagen inclós a aquest estudi!! Espero que obtingueu bons resultas, ja ens explicaràs!
Per cert, una pregunta, a vosaltres us van fer la prova per veure la fragmentació al clinic per la seguretat social? Quins son els criteris pq la facin? Vull dir, si ja heu passat per algún tractament previ que pugui indicar q hi hagi el problema o si algun resultat d'alguna prova fa indicar que tenieu aquest problema...
En el nostre cas, en ppi, no hi ha cap problema, no han vist cap alteració a les proves q ens han fet, però no van sortir bé les inseminacions... i la veritat esq em sento una mica com si estigues anant a cegues...

Gràcies,

Molts ànims!!

No el test comet de fragmentacio no entra a la ss . Ho hem pagat a la dexeus i li hem portat el resultat a la ss.
Vam fer icsi i no fecundaven molts , de 14 van fecundar 4 i de baixa qualitat per aixo ho
hem fet.
Leo03
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. març 08, 2022 8:39 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Leo03 » dt. març 22, 2022 3:15 pm

Molta Sort a les que comenceu ara!
Jo sóc del mes de Marc...aixi que pel que veíg no queda gaire pq truquin...

Una consulta, quan truquen quienes visites manen? Suposu que gine, eco...i ja despres el tractament? En podrieu dir quant de temps passa entre una cosa i una altra? Vaig una mica perduda... Gràcies!!
Vanedgr06
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 22, 2022 6:45 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Vanedgr06 » dt. març 22, 2022 6:58 pm

Buenas tardes chicas!!

Es mi primera vez que escribo en estos sitios ya que me parecía raro, por eso porque no lo había hecho nunca antes ,pero siento que si lo hago me puede ayudar o viceversa. En mi caso tengo endometriosis con hidrosalpinx unilateral lo cual afecta a mi fertilidad, la ginecóloga que me lleva ha valorado mi caso me ha dicho que lo más aconsejable antes de someterme a FIV ( el cual ya estoy en lista de espera desde Julio 2021 y empecé en el número 937 y el 25 de Enero estaba en 573) la mejor opción es someterme a una operación para quitar las trompas y así poder ser más viable mi FIV. Antes de operación, el primer paso es a la congelación de óvulos, el cual empiezo con el ciclo de este mes y sinceramente estoy muerta de miedo por tanta incertidumbre. Alguna con un caso parecido al mío?

Un saludo!!!
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » dc. març 23, 2022 8:51 pm

andrea-perera ha escrit:
Meliada2 ha escrit:Hola noies,
He trucat avui a l'hospital, jo soc del 11/1/2021, i a dia 10/3/22 tinc el número 307.
M'han dit que el tema dels quiròfans ja està 100% operatiu i que malgrat que han tingut aquesta parada, ells han de complir els 500 tractaments anuals.
M'ha comentat que em trucaran aviat per fer la revisió de la historia clínica amb ginecoleg/a i començar, però no sap dir-me quan serà exactament.

Espero que us sigui d'utilitat la informació.

Ànims guapes!!



Bon dia Meliada!
Acaban de trucar-me del Clinic per donar-me primera visita amb la Dra. i ja programar el tractament etc…. el 12/04 tinc la visita presencial.
Suposu que et trucaràn aviat ja! :)

Molta sort!!!


Moltes gràcies per avisar-me! :)
Jo tinc visita telefònica aquest divendres, ja escriure per aquí que em diuen!
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » dc. març 23, 2022 8:53 pm

Rider ha escrit:
Meliada2 ha escrit:
Rider ha escrit:Bona tarda ,
El meu marit ha começat a pendre uns antioxidants perquè li ha sortit fragmentació de doble cadena d'un 75% , de la senzilla estava a 27% només o sigui que d'aquesta ultima bè.
Jo volia preguntar-vos si alguna li ha passat això de tenir fragmentació de cadena doble i si després de prendre antioxidants li ha millorat.
A ell li han fet al clínic formar part d'un estudi amb uns antioxidants nous que diuen tenen resultats prometedors...
Esperem que sigui així....
a algun de vosaltres li ha millorat la fragmentació de doble cadena amb antioxidants?
Gràcies


Hola Rider!
Doncs, la veritat és que no et puc ajudar pq a nosaltres no ens han fet proves per veure fragmentació del ADN espermàtic... He llegit q millora si no prens café, xocolata i amb antioxidants. Esta súper bé q l'hagen inclós a aquest estudi!! Espero que obtingueu bons resultas, ja ens explicaràs!
Per cert, una pregunta, a vosaltres us van fer la prova per veure la fragmentació al clinic per la seguretat social? Quins son els criteris pq la facin? Vull dir, si ja heu passat per algún tractament previ que pugui indicar q hi hagi el problema o si algun resultat d'alguna prova fa indicar que tenieu aquest problema...
En el nostre cas, en ppi, no hi ha cap problema, no han vist cap alteració a les proves q ens han fet, però no van sortir bé les inseminacions... i la veritat esq em sento una mica com si estigues anant a cegues...

Gràcies,

Molts ànims!!

No el test comet de fragmentacio no entra a la ss . Ho hem pagat a la dexeus i li hem portat el resultat a la ss.
Vam fer icsi i no fecundaven molts , de 14 van fecundar 4 i de baixa qualitat per aixo ho
hem fet.


Gràcies per la teva respuesta Rider!
Aprofito per preguntarte, si et fas l'estudi i portes els resultats al clinic, els tenen en compte i fan allò de seleccionar els espermatozoides q tenen menys fragmentació? O ells no tenen aquesta tècnica?

Gràcies!!
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » dc. març 23, 2022 8:55 pm

Vanedgr06 ha escrit:Buenas tardes chicas!!

Es mi primera vez que escribo en estos sitios ya que me parecía raro, por eso porque no lo había hecho nunca antes ,pero siento que si lo hago me puede ayudar o viceversa. En mi caso tengo endometriosis con hidrosalpinx unilateral lo cual afecta a mi fertilidad, la ginecóloga que me lleva ha valorado mi caso me ha dicho que lo más aconsejable antes de someterme a FIV ( el cual ya estoy en lista de espera desde Julio 2021 y empecé en el número 937 y el 25 de Enero estaba en 573) la mejor opción es someterme a una operación para quitar las trompas y así poder ser más viable mi FIV. Antes de operación, el primer paso es a la congelación de óvulos, el cual empiezo con el ciclo de este mes y sinceramente estoy muerta de miedo por tanta incertidumbre. Alguna con un caso parecido al mío?

Un saludo!!!


Mucho ánimo con el inicio del tratamiento y la operación!!
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dc. març 23, 2022 9:28 pm

Meliada2 ha escrit:
andrea-perera ha escrit:
Meliada2 ha escrit:Hola noies,
He trucat avui a l'hospital, jo soc del 11/1/2021, i a dia 10/3/22 tinc el número 307.
M'han dit que el tema dels quiròfans ja està 100% operatiu i que malgrat que han tingut aquesta parada, ells han de complir els 500 tractaments anuals.
M'ha comentat que em trucaran aviat per fer la revisió de la historia clínica amb ginecoleg/a i començar, però no sap dir-me quan serà exactament.

Espero que us sigui d'utilitat la informació.

Ànims guapes!!



Bon dia Meliada!
Acaban de trucar-me del Clinic per donar-me primera visita amb la Dra. i ja programar el tractament etc…. el 12/04 tinc la visita presencial.
Suposu que et trucaràn aviat ja! :)

Molta sort!!!


Moltes gràcies per avisar-me! :)
Jo tinc visita telefònica aquest divendres, ja escriure per aquí que em diuen!



Hola Meliada,
Ja tenies la visita programada o te l’han programat quan t’han trucat? Que t’han dit?
A mi m’han dit que era presencial. La teva visita entenc que es per programar la FIV no?
Jo si puc també voldria que si no es per fer una proba com a tal …fos telefònica per evitar tenir que demanar permís a la feina…
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » ds. març 26, 2022 2:08 pm

Meliada2 ha escrit:
Rider ha escrit:
Meliada2 ha escrit:
Hola Rider!
Doncs, la veritat és que no et puc ajudar pq a nosaltres no ens han fet proves per veure fragmentació del ADN espermàtic... He llegit q millora si no prens café, xocolata i amb antioxidants. Esta súper bé q l'hagen inclós a aquest estudi!! Espero que obtingueu bons resultas, ja ens explicaràs!
Per cert, una pregunta, a vosaltres us van fer la prova per veure la fragmentació al clinic per la seguretat social? Quins son els criteris pq la facin? Vull dir, si ja heu passat per algún tractament previ que pugui indicar q hi hagi el problema o si algun resultat d'alguna prova fa indicar que tenieu aquest problema...
En el nostre cas, en ppi, no hi ha cap problema, no han vist cap alteració a les proves q ens han fet, però no van sortir bé les inseminacions... i la veritat esq em sento una mica com si estigues anant a cegues...

Gràcies,

Molts ànims!!

No el test comet de fragmentacio no entra a la ss . Ho hem pagat a la dexeus i li hem portat el resultat a la ss.
Vam fer icsi i no fecundaven molts , de 14 van fecundar 4 i de baixa qualitat per aixo ho
hem fet.


Gràcies per la teva respuesta Rider!
Aprofito per preguntarte, si et fas l'estudi i portes els resultats al clinic, els tenen en compte i fan allò de seleccionar els espermatozoides q tenen menys fragmentació? O ells no tenen aquesta tècnica?

Gràcies!!

No ho fan , es diu fertile chip .
Jo ho intentat i no hi ha manera.
Si ho fan si et pagues el tractament per la part privada.
Jo els hi he dit de posar Jo la diferencia que son 200 euros i no volen.
Increíble em sembla...
Diuen que aixo es un copago i la ss no ho permet.
Meliada2
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. ago. 19, 2021 3:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Meliada2 » ds. març 26, 2022 6:30 pm

Rider ha escrit:
Meliada2 ha escrit:
Rider ha escrit:No el test comet de fragmentacio no entra a la ss . Ho hem pagat a la dexeus i li hem portat el resultat a la ss.
Vam fer icsi i no fecundaven molts , de 14 van fecundar 4 i de baixa qualitat per aixo ho
hem fet.


Gràcies per la teva respuesta Rider!
Aprofito per preguntarte, si et fas l'estudi i portes els resultats al clinic, els tenen en compte i fan allò de seleccionar els espermatozoides q tenen menys fragmentació? O ells no tenen aquesta tècnica?

Gràcies!!

No ho fan , es diu fertile chip .
Jo ho intentat i no hi ha manera.
Si ho fan si et pagues el tractament per la part privada.
Jo els hi he dit de posar Jo la diferencia que son 200 euros i no volen.
Increíble em sembla...
Diuen que aixo es un copago i la ss no ho permet.


Gràcies per la teva resposta, Rider.
Quin greu! Saps q tens aquest problema i que es pot millorar aquesta técnica, i q no es pugui aplicar fa rabia. Divendres vaig parlar amb la dra sobre aquest tema i em va comentar que no estava financiat pq no hi ha prou evidencia, em va dir que els embriòlegs ja seleccionen els espermatozous que es mouen i que per tant, no tenen lesions al DNA. No se si és així o si és per una qüestió ec
económica per la que no està inclòs com a prestación a la SS.
Vosaltres en quin moment esteu? Ja esteu iniciativa tractament?

Info trucada divendres, va ser la meva primera visita per la FIV, em van donar info general del proces, em van dir que ens citarien per fer analitiques. Un cop q ja les tinguem, tindré una visita amb gine per fer eco i valorar medicació per l'estimulació, i el mateix día enfermeria ens explicarà la pauta de la medicació i parlarem de amb qui a regla començar.

Molts ànims.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » ds. març 26, 2022 6:46 pm

Si, ara quan em baixi la regla , sobre el día 1 o 2 de abril comenzaré amb antivonceptives 21 dies i despres a la seguent regla comencem amb les punxades.
Si ja tens analitiques t ho faran aviat tambe.
La veritat que ja veurás que son molt profesionals, no te la ss res a envejar a la privada.T ho dic jo que ho he fet una vegada a dexeus i altre al clinic per la seguretat social.et diría que mho van fer millor al clinic i el trate tambe.
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dg. març 27, 2022 11:34 am

Rider ha escrit:Si, ara quan em baixi la regla , sobre el día 1 o 2 de abril comenzaré amb antivonceptives 21 dies i despres a la seguent regla comencem amb les punxades.
Si ja tens analitiques t ho faran aviat tambe.
La veritat que ja veurás que son molt profesionals, no te la ss res a envejar a la privada.T ho dic jo que ho he fet una vegada a dexeus i altre al clinic per la seguretat social.et diría que mho van fer millor al clinic i el trate tambe.



Hola Rider!!
Que vagi tot molt bé! Molts ànims!
Amb quina Dra. et visites?
En un post preguntava si algú sabia quan es començava amb la medicació després de deixar els anticonceptius? Es a dir quan deixes els anticonceptius et baixa la regla al dia següent, i en aquella mateixa regla has de començar amb les punxades? O has desperar una cicle més?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. març 27, 2022 1:46 pm

Andrea deixes anticonceptives i estàs sense prendre re 4 dies (normalment o és com a mi m'ha passat els dos cops) et ve la regla el 4t sense prendre re. Aleshores vas a control eco aquell dia (el 4t) i si tot ok, el dia següent comences punxades. A vegades fan anar el 3r dia sense anticonceptives a la eco però igualment punxades les comences igual després de 4 dies sense anticonceptives.

Espero haver-te ajudat!
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dg. març 27, 2022 3:02 pm

Piruleta15 ha escrit:Andrea deixes anticonceptives i estàs sense prendre re 4 dies (normalment o és com a mi m'ha passat els dos cops) et ve la regla el 4t sense prendre re. Aleshores vas a control eco aquell dia (el 4t) i si tot ok, el dia següent comences punxades. A vegades fan anar el 3r dia sense anticonceptives a la eco però igualment punxades les comences igual després de 4 dies sense anticonceptives.

Espero haver-te ajudat!



Hola Piruleta15!!
Gràcies per la info! Exactament es el que volia saber :)!
Jo prenc anticonceptives desde fa anys, com a tractament per la endometriosis… y em van dir que deixaria les pastilles quan començes amb el tractament de FIV…i volia saber els temps mes o menys…i si tenia que esperarme un cicle més però veig que segurament no calgui pel que tu dius, i ja sigui directe deixar-les i començar.

Segons deia Meliada et pauten la medicació el mateix dia que et fan el control de ginecologia, jo el control que em fan cada 6 mesos (per endometriosis) el tinc 5 dies avanç de la primera visita , potser aquesta prova ja em serveix per les proves que em pautarán per la FIV i n me la tenen que repetir…el que clar …en aquest cas no se en quina visita em pautarien la medicació….. Les visites de les pautes de medicació sempre son presencials? I sempre les fan el dia de la proba de ginecologia?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. març 27, 2022 6:59 pm

Sempre fan una primera eco abans de començar cicle per saber dels fonicles que parteixes i per veure com està tot (en el teu cas amb les revisions d'endometriosis segur que bé). La pauta de medicació la pots arribar a tenir abans, jo a Dexeus el 1r dia que vaig dir vull fer FIV ja em van pautar totes les receptes orvitrelle inclòs. Però igualment una 1a visita de FIV per veure com està tot segur que l'has de fer, però la medicació la podries tenir abans, ells ja saben en funció d'edat, antimulleriana i el cas en si el que et donaran. Jo estic per privat per això, imagino que funcionarà igual.
Leo03
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. març 08, 2022 8:39 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Leo03 » dc. abr. 06, 2022 10:12 am

Bon dia,
Algú sap per on va la llista?
Gràcies!
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dc. abr. 06, 2022 10:57 am

Leo03 ha escrit:Bon dia,
Algú sap per on va la llista?
Gràcies!



Hola Leo03,
Fa 2 setmanes ens van trucar a les de primers de Gener.
La programació posterior va una mica lenta… donen les cites de 2 setmanes en 2 setmanes… primer primera visita, després 2 setmanes posteriors analitiques etc…tot lent
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dc. abr. 06, 2022 10:58 am

andrea-perera ha escrit:
Leo03 ha escrit:Bon dia,
Algú sap per on va la llista?
Gràcies!



Hola Leo03,
Fa 2 setmanes ens van trucar a les de primers de Gener.
La programació posterior va una mica lenta… donen les cites de 2 setmanes en 2 setmanes… primer primera visita, després 2 setmanes posteriors analitiques etc…tot lent



Gener 2021
Leo03
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. març 08, 2022 8:39 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Leo03 » dc. abr. 06, 2022 12:35 pm

andrea-perera ha escrit:
andrea-perera ha escrit:
Leo03 ha escrit:Bon dia,
Algú sap per on va la llista?
Gràcies!



Hola Leo03,
Fa 2 setmanes ens van trucar a les de primers de Gener.
La programació posterior va una mica lenta… donen les cites de 2 setmanes en 2 setmanes… primer primera visita, després 2 setmanes posteriors analitiques etc…tot lent



Gener 2021


Hola!
Vale ...si tot es lent, pero tot arriba! Molta Sort, ja ens aniras explicant :).
Jo sóc del Marc 2021

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::