FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 14, 2021 9:30 pm

Maduixeta el millor és anar per privat, de fet amb 37 igual ja et diuen que vas justeta. Jo tinc 31 però no vull esperar... A veure que et diuen i valores! Privada és car però si t'ho pots permetre...

A veure com et va!
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dc. set. 15, 2021 9:42 am

Campeonas buenos días, punción el viernes :p-)
Espero que salga bien y muchísima suerte a todas.
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: bicheta23 » dc. set. 15, 2021 7:48 pm

Hiba ha escrit:Campeonas buenos días, punción el viernes :p-)
Espero que salga bien y muchísima suerte a todas.


Muchisima suerte valiente!!! Ira super bien!! :ok:
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » ds. set. 18, 2021 8:22 am

Hiba ha escrit:Campeonas buenos días, punción el viernes :p-)
Espero que salga bien y muchísima suerte a todas.

muchissima suerte!!!!
Anna32D
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 11, 2016 3:30 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per privat fiv clinic

EntradaAutor: Anna32D » dc. set. 29, 2021 2:58 pm

Bona tarde boniques!!
Jo he sigut mare per fivclinc, vaig fer dgp, si us puc ajudar estaria encantada!! Se que hi ha molts de dubtes i moltes pors... Però de ben segur que tot us anirà bé! Així k si necessiteu alguna cosa aqui estic! Si us bé de gust podem fer un grup de what's... De fet estic pendent d'iniciar segon tractament... Doncs això us deixo el meu mail per si voleu escriurem : annadeo@hotmail.com
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per privat fiv clinic

EntradaAutor: bicheta23 » ds. oct. 02, 2021 10:52 pm

Anna32D ha escrit:Bona tarde boniques!!
Jo he sigut mare per fivclinc, vaig fer dgp, si us puc ajudar estaria encantada!! Se que hi ha molts de dubtes i moltes pors... Però de ben segur que tot us anirà bé! Així k si necessiteu alguna cosa aqui estic! Si us bé de gust podem fer un grup de what's... De fet estic pendent d'iniciar segon tractament... Doncs això us deixo el meu mail per si voleu escriurem : annadeo@hotmail.com


Moltes gracies Anna, aquest cami es molt llarg i molt dur, jo vaig fer primera fiv al juliol sense exit, de moment estic en pausa, ja porto 5anys buscant i necessito parar.
Moltisdima sort amb el segon tractament!! :ok:
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dj. oct. 07, 2021 5:36 pm

Buenas tardes,
esta vez vengo con buena noticia: :b-))) beta ++++++++ :-()) que no lo creo aún, en espera de la eco, espero que salga todo bien, os deseo muchísima suerte, y gracias a vosotras he aprendido muchísimas cosas.

Besos besos .
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: bicheta23 » dv. oct. 08, 2021 12:57 pm

Hiba ha escrit:Buenas tardes,
esta vez vengo con buena noticia: :b-))) beta ++++++++ :-()) que no lo creo aún, en espera de la eco, espero que salga todo bien, os deseo muchísima suerte, y gracias a vosotras he aprendido muchísimas cosas.

Besos besos .


Bravisimo Hiba!!!! Que doctor te llevo? Yo tuve Sara Peralta y en transfer Dr.Fabregas
De momento no tuve suerte ahora en pausa y a desconectar, muchisima suerte nos vas contando!! :ok:
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » ds. oct. 09, 2021 8:17 am

Hola bicheta23
Tratamiento con la dra Casals y transferencia no me acuerdo su nombre, era la primera vez que la veo, te deseo mucha suerte en la próxima, :content: Besos.
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: bicheta23 » ds. oct. 09, 2021 8:29 am

Hiba ha escrit:Hola bicheta23
Tratamiento con la dra Casals y transferencia no me acuerdo su nombre, era la primera vez que la veo, te deseo mucha suerte en la próxima, :content: Besos.

La dra. Casals es muy maja, ya nos diras como va la eco!!! Un superabrazo a los dos!! :ok:
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Rider » dt. oct. 12, 2021 2:35 pm

Hiba ha escrit:Buenas tardes,
esta vez vengo con buena noticia: :b-))) beta ++++++++ :-()) que no lo creo aún, en espera de la eco, espero que salga todo bien, os deseo muchísima suerte, y gracias a vosotras he aprendido muchísimas cosas.

Besos besos .

Moltes felicitats Hiba!!!!m'alegro moltissim !!!
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dj. oct. 14, 2021 1:22 pm

Hola RIder
Gracias guapa te deseo mucha suerte :--/)
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dj. oct. 28, 2021 1:37 pm

Hola noies!

Alguna te informació sobre la llista d'espera de la FIV+DGP per quin número van? I si amb l'ampliació de les subvencions d'aquest any heu calculat si s'ha reduït la llista d'espera inicial de 3/4 anys?

He llegit les ultimes entrades que hi han sobre DGP i no he vist cap noia que parlés del nº de la llista d'espera que tenen actualment i amb quin nº van entrar.

La Dra. Peralta em va confirmar que la llista d'espera de la FIV+ DGP anava a reduir-se però no sabia en quin moment ni tampoc quant temps.

Salutacions!
Fruites
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 10:46 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Fruites » dj. oct. 28, 2021 5:06 pm

Hola!

Jo no tinc informació sobre la llista d'espera de FIV+DGP. Però també m'agradaria preguntar per la llista de FIV.

Vaig trucar fa uns dies i em van dir que feien unes FIV 500 a l'any, i que estava havent moltes cancel.lacions. Però no sé de quin mes i any estan trucant.

Quantes FIV+DGP fan no ho vaig preguntar, a veure si algú ho sap.

Salutacions,
andrea-perera
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 28, 2021 1:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: andrea-perera » dv. oct. 29, 2021 10:36 am

andrea-perera ha escrit:Hola noies!

Alguna te informació sobre la llista d'espera de la FIV+DGP per quin número van? I si amb l'ampliació de les subvencions d'aquest any heu calculat si s'ha reduït la llista d'espera inicial de 3/4 anys?

He llegit les ultimes entrades que hi han sobre DGP i no he vist cap noia que parlés del nº de la llista d'espera que tenen actualment i amb quin nº van entrar.

La Dra. Peralta em va confirmar que la llista d'espera de la FIV+ DGP anava a reduir-se però no sabia en quin moment ni tampoc quant temps.

Salutacions!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bon dia,

M'han trucat del Clínic.
M'han dit que abans la llista de la DGP era de 3/4 anys (això ja sabíem) i que es feien 17 tractaments amb DGP a l'any.
Aquest any han ampliat el doble i faran 34 tractaments… realment són molt pocs.
La noia m'ha dit que no esperés que es reduís a la meitat q comptés q es quedaria en aprox. 3 anys…

Actualment sóc el número 105, això se suposa que si dividit 105/34 són 3 anys des d'ara + 9 mesos q ja portem la llista. No té cap sentit. Si no haguessin donat més subvencions, ara mateix seria 105/17 són 6 anys des d'ara + 9 mesos que portem a la llista, això no són 3/4 anys... que és el que et comenten quan t'apuntes.
Realment si han donat el doble de tractaments s'hauria de reduir a la meitat i ser 1.5 a 2 anys….
Crec que els números no surten perquè hi ha moltes cancel·lacions i gent que treuen de la llista perquè modifiquen els requisits... De fet aquest anys m'han confirmat que els han modificat ( especificacions mèdiques, i tema edat)

El que faré és anar trucant aprox cada més per veure com va baixant i aprofitaré per comentar-los que igualment no em surten els números…. O hi ha més gent i realment ara el temps d'espera de la llista estaria en 6-7 anys si hi haguessin subvencions…. O és que ho diuen perquè no t'esperis q serà abans i després passi alguna cosa i no sigui així..
Roxy29
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. març 06, 2021 7:21 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Roxy29 » dt. nov. 02, 2021 8:12 pm

Hola chicas. Hice mi segundo intento y justo un día antes de la punción me llaman que di positivo en covid. No era el positivo que buscaba así q para mi fue como una pérdida más tenía 4 óvulos dicen q se tienen que desechar ahora supongo que vendrá la regla. Alguien ha tenido una situación parecida me gustaría conocer más experiencias.
Albaqg
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 9:31 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Albaqg » dv. nov. 12, 2021 3:00 pm

Hiba ha escrit:Buenas tardes,
esta vez vengo con buena noticia: :b-))) beta ++++++++ :-()) que no lo creo aún, en espera de la eco, espero que salga todo bien, os deseo muchísima suerte, y gracias a vosotras he aprendido muchísimas cosas.

Besos besos .

Bones noies! Primer que res, felicitats, Hiba! Mhe fet molt contenta, com et trobes?
Feia molt temps que no entraba, us envio una abraçada!
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dj. nov. 18, 2021 8:49 am

:--/) buenos días, que tal hace tiempo que no escribo por aquí,
@albaqg gracias por preguntar aquí estoy con mis náuseas hasta por media noche, vómitos y asco asco asco todo el rato, y no te digo nada sobre el cansancio y los mareos, al principio no podía ni lavarme la cara por la mañana, pero hace 2 días me encuentro mejor del mareo la verdad,
Y tú que tal estas de cuanto estas ahora????

@Niñas el resto como estáis os deseo muchísima suerte de mi corazón, espero que lo consigáis muy pronto y nos daes buenas noticias. Besos a todas.
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: bicheta23 » dv. nov. 19, 2021 2:51 pm

Hiba ha escrit::--/) buenos días, que tal hace tiempo que no escribo por aquí,
@albaqg gracias por preguntar aquí estoy con mis náuseas hasta por media noche, vómitos y asco asco asco todo el rato, y no te digo nada sobre el cansancio y los mareos, al principio no podía ni lavarme la cara por la mañana, pero hace 2 días me encuentro mejor del mareo la verdad,
Y tú que tal estas de cuanto estas ahora????

@Niñas el resto como estáis os deseo muchísima suerte de mi corazón, espero que lo consigáis muy pronto y nos daes buenas noticias. Besos a todas.

Qué gusto ver que tú bebí va viento en popa!!
En mi primer embarazo olía un paño bañado en limón exprimido y me aliviaba las náuseas por desgracia a la décima semana lo perdí.
Cuidaos mucho los dos!!! :ok:
Albaqg
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 9:31 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Albaqg » dv. nov. 19, 2021 3:43 pm

Hiba ha escrit::--/) buenos días, que tal hace tiempo que no escribo por aquí,
@albaqg gracias por preguntar aquí estoy con mis náuseas hasta por media noche, vómitos y asco asco asco todo el rato, y no te digo nada sobre el cansancio y los mareos, al principio no podía ni lavarme la cara por la mañana, pero hace 2 días me encuentro mejor del mareo la verdad,
Y tú que tal estas de cuanto estas ahora????

@Niñas el resto como estáis os deseo muchísima suerte de mi corazón, espero que lo consigáis muy pronto y nos daes buenas noticias. Besos a todas.

Yo bien, ya estoy de 26 semanas! Que lento Passat el tiempo... Un abrazo grande para todas

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::