OPINIONS CLINICA FERTTY

Tractaments, clíniques, medicaments..
Niuet18
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 16, 2018 7:37 am

OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Niuet18 » dc. maig 16, 2018 9:05 am

Bon dia,
Estic en la cerca de clinica.
He sentit parlar de FERTTY.
Alguna que em pugui aconsellar?
Miracle2018
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 10, 2018 9:26 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Miracle2018 » dg. juny 10, 2018 9:29 pm

Hola
Jo estic fent un tractament de FIV en Fertty i estic molt contenta del tracte
Estic ja fent la estimulacio i aviam si arribo a la punció perque estic responent molt poc perque tinc baixa reserva ovarica...
Dulcebebe
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 01, 2019 7:00 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Dulcebebe » dl. jul. 01, 2019 7:10 pm

Mucha suerte nenas estoy a la espera a ver que tal os va en fertty
Pareja 35-36 , factor tubarico : salpinguectomia izguerda y impermeable derexa , después de tantos retos que nos puso la vida allá va uno más ...28 06 por fin en la lista de espera de la ss no sirve de gran cosa pero....apartir de ahora toca : fiv elección clinica ...el reloj no se para así que no hay más remedio ...
Kakebo
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 05, 2020 1:30 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Kakebo » dc. feb. 05, 2020 2:34 pm

Bones! Jo estic fent una segona fiv. La primera vaig treure dos foliculs q nomes va fecundar 1 y vaig arribar a la transferencia amb beta positiva però molt Baixa i no va anar bè. Ara tinc dos embrions però un dia abans de la transferencia vaig sagnar.. a vosaltres com os va?
Bruixi
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 16, 2022 2:16 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Bruixi » dt. ago. 16, 2022 2:21 pm

Bona tarda noies,
Alguna informacio mes d'aquesta clinica?
Al final vai acabar anant a Fertty?
L'acinselleu?
He fet dos cicles de Fiv a la Ss i ara toca buscar privada, si hem podeu ajudar....

Gracies :p-)
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. ago. 16, 2022 3:09 pm

Hola!

Jo et recomano el CIRH i et desaconsello Dexeus. Això sí...tema proves et recomano que t'informis pel teu compte llegint i empapant. Jo si necessites alguna cosa et puc ajudar, ara ja només entro al fòrum per si puc ajudar :) i poc més.

Et resumeixo tot i que al fòrum ho pots trobar: 1a FIV Dexeus beta negativa (1 blasto).

2a FIV CIRH 5 blastos, a la primera beta + estic de 8 setmanes pràcticament :) i el tracte i tot un 10, a Dexeus fatal...

Una abraçada :)
AmandaPascual
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 04, 2022 11:50 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: AmandaPascual » ds. ago. 27, 2022 7:50 am

Hola!!
Yo estoy empezando ahora con ellos y no puedo estar más contenta sobre el trato que nos están dando tan "familiar".
He ido ya a preguntar a otras clínicas y la verdad es que mi pareja y yo no nos hemos sentido tan bien acogidos como en esta... Te explican todo de una manera que lo entiendas y no te sientes como " Uno más", que eso es lo que nos ha pasado en otras.

Te recomiendo que te mires el perfil de Instagram de unas chicas que hicieron la IA con ellos y explican toda su experiencia.

https://instagram.com/lasmums?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kris_Barker
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 12, 2023 5:12 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Kris_Barker » dg. feb. 19, 2023 6:52 am

Hola! Estem buscant clíniques i ens hem topat amb Fertty. Algú que ens pugui contar la seva experiència?
Nuf
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 16, 2024 12:06 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Nuf » ds. març 16, 2024 12:37 pm

Desaconsello aquesta clínica totalment. La meva experiència ha sigut molt dolenta. Falta d'informació constant, metge sense empatia. La meva impressió ha sigut que el pacient no importa gens. No m'he pogut sentir més sola durant tot el procés. He tingut la sensació que només a mi m'importava el tractament i al final no era una sensació, era tot real. Quan em van fer la segona punció el metge ni tan sols va aparèixer per informar-me de com havia anat. Vaig tenir un problema amb una biòloga, que no va aparèixer per explicar-se i a mi com a pacient que no tenia res a perdre no em van creure i tot va començar a anar pitjor encara. He acabat amb els ànims per terra i amb molta ansietat. Ningú es mereix passar-ho tan malament. Un procés de reproducció assistida és dur i si a sobre veus que l'equip que tens, en el que diposites tota la teva confiança, no té gens d'interés en el teu cas i no s'implica encara ho fa molt més dur. No us deixeu portar per les noies que et fan la benvinguda, la seva feina és fer una bona acollida per captar clients, com en la resta de clíniques.
Bibianapastorgranero
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 18, 2024 9:13 am

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Bibianapastorgranero » dl. març 18, 2024 9:46 am

Bon dia,
En el nostra cas som una parella tneim molt clar que el que optem és per una ovodinació i estem fent estudi de mercat,amb una primera impresió.
Hem anat :
1.- Dexeus: Massa un negoci i poca cura de la pacient. DESCARTAT!

2.- Eugin: (ens hem sentit molt còmodes, ben informats i els preus són raonables)

3.- Institut Marqués: ( la rebuda ha estat bona, demanne proves que poder no claen i preus poder elevats)

4.- Gravida. Hospital de Barcelona: No ens va convença la persona que ens va atendre, tot i que era amble, no va escoltar el que li deiem i va insistir en enviar-nos un presupost que no ens interesava quan li van dir clarament que no. DESCARTAT!

5.- Fertty: El tracte del DR. i l'administrativa ens va semblar correcte i van ser molt ambles ja que vam arribar 30 minuts tard i ens van atendre. Si que és cert que moltes de les proves que nes havien demanat en altres centres, ell les considerava inecessaries i no saps mai sí és així o són maneres de veure diferents les coses.

6.- CRA Barcelona: La veritat és que d'entrada molt malament, sembla que vagis agafar el número per la tanda al supermercat, vam haver d'esperar 1:30 minuts, pitjor que seguretat social i ningú ens va dir res, no haviem dinat per arribar a l'hora i a mi aquell dia m'havien punxat el pit per descartar càncer de mama, i doncs anava dolorida i vam dir que marxaven. Les noies de recepció ens van dopnar opció de venir un altre dia o canviar de Dr. que l'altre no feia esperar tant...al final vam donar un marge més de 10 minunts més i vam entrar. El Dr. es va disculpar i ens va dir tot el que voliem sentir però mai saps si ho fan per vendre o perquè essón bons i realment els hi surten les coses bé i al a primera. Estem realment venuts. Però no volem perdre la prespectiva doncs, el fet d'haver d'esperar tant sense tenir en compte el pacient que està a l 'altra cantó de la porta, pot ser un signe per descartar perquè no deixa de mostrar deixadessa o suerioritat i en un moment o altre pot sogir en algun altre aspecte i em preocupa això no em faci sentir còmoda, per molt que sigui Dr. De la Vall Hebron i tingui un extens currículum. També demana proves que en els altres centres ens diuen que no son indicades en el nostre cas i això també fa crear dubtes.

7.- Dona i nen Ferttility. Clínica Sagrat Cor: El primer conntacte telefònic molt bó però encara no hem pogut anar.

Ens hem deixat la setmana Santa per valorar impressions i presupostors dels tractaments.

No se´si alguna de vosaltres pot afegir o tenir una altra mirada dels centres que hem esmentat. la veritat és que és un gran ngoci i estem venuts completament. És difícil escollir. Uns et demanen unes proves provablement per la seva experiència, altres unes altres que poder no calen i...això ens fa devallar el cap.

Bé al final si no tinc càncer de mama, ho sabré aquest dimecres, ho tirarem endavant , ara mb quin centre? doncs encara no ho sabem.
Nuf
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 16, 2024 12:06 pm

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: Nuf » dl. març 18, 2024 9:24 pm

Hola! Recomano que contacteu amb "Reproducción asistida org" si expliqueu el vostre cas, us aconsellaran 3 o 4 clíniques i us orientaran sobre que heu de buscar en una clínica segons el vostre cas. També t'aconsellen amb quin doctor tractar.
aguellpe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dc. març 30, 2011 11:04 am

Re: OPINIONS CLINICA FERTTY

EntradaAutor: aguellpe » dt. març 26, 2024 3:15 pm

Hola! Jo afegiria la clinica CIRH Bibianapastorgranero: Alla ens van tractar molt bé, però la dra que ens va tractar a una primera visita ja no hi és, i ara em demanat amb la dra Sara Lopez perque ens expliqui bé la opció que tenim. Però ens va donar bona impressió, tot i que hi ha moltes opinions negatives perque diuen que pugen el preu a mig tractament. Aixi que anirem a una segona visita a veure si ens dona millor impressio tot plegat.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::