Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. juny 07, 2021 7:36 pm

Aicha lo siento un montón, pero sigue luchando
ya verás como a la próxima sale mejor, es un camino duro pero no hay que perder la esperanza, ánimo! Estamos aquí para lo que necesites
Maretamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. juny 01, 2021 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Maretamareta » dl. juny 07, 2021 9:56 pm

Bona nit,

Merci Mirich!! L'estimulació bé, crec, comenta la Dra que estem anant pel bon camí i que el cos està reaccionant com deuria. Les punxades no tan bé, amb molts dubtes de saber si ho estic fent bé o no, si és normal això o lo altre, però imagino que ens passa a moltes. Ara amb el Menopur i Orgalutran a tope!
A veure que et diuen, ja ens diràs!

Patri, Ana87, que bé!!!! Ja us queda molt poquet pel següent pas, que vagi molt molt bé demà.

Aicha: molts ànims! Són moments difícils segur, però encara hi ha esperança i moltes opcions.

Lalicat: Ja ens aniràs explicant a veure que et diuen.

Molta energía positiva per totes!!!
Él 37 yo 36
2 años buscando natural
5 meses Omifin
Primera FIV = 9 folículos, solo 3 maduros y 1 que no llegó al 3r día
En plena 2a FIV
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: mirich » dt. juny 08, 2021 11:27 am

Bon dia!!

Aicha: molts i molts ànims bonica! Segur que a la pròxima anirà millor! i aquí estem :)

Maretamareta: Així aneu super bé! sí, el procés de les punxades és complicat. Cada una d'elles era: ho he fet bé? No haurà anat per on no toca? Haurà entrat tot?etc. així era el meu drama diari. Però si tota l'estimulació està anant bé, és que ho fas genial!!

ego: ja he tornat de la visita i divendres hi tornem. Avui l'endometri em feia uns 5,7, li faltava encara una mica. Divendres si ja tot està bé, començaré amb la progesterona i la setmana que ve transfe.
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dt. juny 08, 2021 9:37 pm

Hola guapas,

Yo he tenido gine esta tarde, todo en orden, eco la semana que viene y posible transfe el 22. Empiezo mañana con los estrogenos.
Al tener 9 embris le he comentado la
posibilidad de meterme 2 porque nos hace ilusion mellizos, pero nos ya comentado que anque la decision es nuestra no nos lo recomienda porque conlleva mucho riesgo y que nazcan prematuramente.. y la verdad no me la quiero jugar...

Mirimich vamos casi casi iguales que fuerte!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. juny 08, 2021 10:12 pm

Entro rápido para deciros que hemos tenido eco con la gine que hemos escogido para embarazo y no ha ido bien. El embrión no ha crecido y el corazón le late muy lento. La semana que viene repetimos eco, pero que nos vayamos haciendo a la idea… nos ha durado poco la felicidad.

En breves volveremos a la casilla de salida otra vez. Vamos a tener que hacer el pensamiento de cómo hacerlo de nuevo, ya que a mi me da que mi óvulo, a paete de tener la reserva ovárica muy baja, los pocos que tengo son de mala calidad, y es lo que creo que ha pasado, ya que el esperma es de donante y doy por hecho que es óptimo. En cuanto a mi mujer, creo que está todo ok, ya que ha implantado a la primera y no ha manchado nada…imagino que la semana que viene nos dirán qué ha podido ser y qué nos recomiendan.

Ánimos a todas, carreras de fondo con muchos obstaculos, pero no hay nada imposible, va!!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dt. juny 08, 2021 11:10 pm

46XX no me lo puedo creer, hay alguna posibilidad de salga adelante?
Cuantos intentos llevais ya?
No os desanimeis, hay que continuar sacando fuerzas de donde sea y como sea.
Esperad a ver que os recomiendan la semana que viene.

Ánimo y no perdaís la esperanza nunca
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. juny 09, 2021 8:29 am

46XX ha escrit:Entro rápido para deciros que hemos tenido eco con la gine que hemos escogido para embarazo y no ha ido bien. El embrión no ha crecido y el corazón le late muy lento. La semana que viene repetimos eco, pero que nos vayamos haciendo a la idea… nos ha durado poco la felicidad.

En breves volveremos a la casilla de salida otra vez. Vamos a tener que hacer el pensamiento de cómo hacerlo de nuevo, ya que a mi me da que mi óvulo, a paete de tener la reserva ovárica muy baja, los pocos que tengo son de mala calidad, y es lo que creo que ha pasado, ya que el esperma es de donante y doy por hecho que es óptimo. En cuanto a mi mujer, creo que está todo ok, ya que ha implantado a la primera y no ha manchado nada…imagino que la semana que viene nos dirán qué ha podido ser y qué nos recomiendan.

Ánimos a todas, carreras de fondo con muchos obstaculos, pero no hay nada imposible, va!!



46XX, ho sento molt!

Quina llàstima...potser amb un nou cicle amb nova medicació aconseguiu més óvuls i més oportunitats. A veure que us recomana la gine. Segur que aviat ho aconseguiu, ja sabem que aquest camí és molt dur i a vegades decepciona amb tantes il.lusions i esforços, però tard o d'hora s'aconseguirà l'arribada d'un <:-<

Espero que us donin un motiu de la no evolució, i així sabeu que s'ha de canviar en el pròxim tractament.

Molts molts ànims i qualsevol cosa estem totes aquí per recolzar-te!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dc. juny 09, 2021 8:59 am

Ostras 46xx, qué rabia!! muchos ánimos para vosotras, seguro que, como dice Lalicat, en un nuevo ciclo seguro que conseguís más embriones.
Un abrazo!
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: mirich » dc. juny 09, 2021 10:23 am

46XX, quina ràbia!!! Ho sento molt!!

A veure si us poden explicar què ha pogut passar i possibles solucions per al futur.

Una abraçada a les dues, i aquí ens teniu
Maretamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. juny 01, 2021 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Maretamareta » dg. juny 13, 2021 7:25 pm

Buenas a todas!!

Lo siento muchísimo 46XX!! :'(
No me puedo imaginar por lo q habéis y estáis pasando.
Ánimo y fuerza, mucha mucha fuerza.

Yo tampoco traigo buenas noticias, tuve la punción ayer, estaba contenta pq obtuvieron 9 ovocitos, pero hoy me llamaron de laboratorio xa confirmar q solo 3 eran maduros y solo 1 fecundó, así que estamos esperando a las noticias de mañana. Me da q no van a ser muy buenas noticias tampoco.

Pero bueno, aquí seguimos, de bajona hoy (hoy me permito estar mas tontorrona), pero esperando a mañana para volver con la máxima energía positiva.

Cómo hacéis vosotras para no desanimaros!? Pq mi manera de desconectar es haciendo deporte, y en estos tratamientos olvídate casi de ellos. :(

Cómo lleváis vosotras los diferentes procesos!?

Mucho ánimo a todas y mucha energía positiva!!
Él 37 yo 36
2 años buscando natural
5 meses Omifin
Primera FIV = 9 folículos, solo 3 maduros y 1 que no llegó al 3r día
En plena 2a FIV
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dl. juny 14, 2021 9:06 am

Maretamareta ha escrit:Buenas a todas!!

Lo siento muchísimo 46XX!! :'(
No me puedo imaginar por lo q habéis y estáis pasando.
Ánimo y fuerza, mucha mucha fuerza.

Yo tampoco traigo buenas noticias, tuve la punción ayer, estaba contenta pq obtuvieron 9 ovocitos, pero hoy me llamaron de laboratorio xa confirmar q solo 3 eran maduros y solo 1 fecundó, así que estamos esperando a las noticias de mañana. Me da q no van a ser muy buenas noticias tampoco.

Pero bueno, aquí seguimos, de bajona hoy (hoy me permito estar mas tontorrona), pero esperando a mañana para volver con la máxima energía positiva.

Cómo hacéis vosotras para no desanimaros!? Pq mi manera de desconectar es haciendo deporte, y en estos tratamientos olvídate casi de ellos. :(

Cómo lleváis vosotras los diferentes procesos!?

Mucho ánimo a todas y mucha energía positiva!!


Buenos días!

Maretamareta siento esos resultados, sé lo que es. También me dí unos días de bajona. Tb me quedé con uno y vivía al día esperando la llamada del laboratorio. Seguro que el que te queda es bueno! a mi me sacaron dos, solo fecundó uno, y es un blastocisto precioso!! Así que confía en que este será bueno.

Date el tiempo y poco a poco lo irás asimilando. A mi tmb me va bien el deporte, es un fastidio no poder hacerlo, pero siempre puedes ir a caminar y así te desfogas. Yo hasta al cabo de una semana post punción no fui al gym pq no me sentía al 100%.

Os han comentado si quieren llevarlo a día 3 o día 5? y harán la transferencia esta semana?

Respecto al proceso, nosotros el viernes empezamos con la nueva estimulación (protocolo largo) así que ahí estamos!

Por cierto, a alguna os han recetado procrin? ya no lo fabrican!! estamos pendientes de que nos digan una solución, a alguna más le ha pasado en estas últimas semanas?

Muchos ánimos a todas, a ver si pronto vamos teniendo más noticias positivas!
Maretamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. juny 01, 2021 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Maretamareta » dl. juny 14, 2021 9:57 am

Lalicat ha escrit:
Maretamareta ha escrit:Buenas a todas!!

Lo siento muchísimo 46XX!! :'(
No me puedo imaginar por lo q habéis y estáis pasando.
Ánimo y fuerza, mucha mucha fuerza.

Yo tampoco traigo buenas noticias, tuve la punción ayer, estaba contenta pq obtuvieron 9 ovocitos, pero hoy me llamaron de laboratorio xa confirmar q solo 3 eran maduros y solo 1 fecundó, así que estamos esperando a las noticias de mañana. Me da q no van a ser muy buenas noticias tampoco.

Pero bueno, aquí seguimos, de bajona hoy (hoy me permito estar mas tontorrona), pero esperando a mañana para volver con la máxima energía positiva.

Cómo hacéis vosotras para no desanimaros!? Pq mi manera de desconectar es haciendo deporte, y en estos tratamientos olvídate casi de ellos. :(

Cómo lleváis vosotras los diferentes procesos!?

Mucho ánimo a todas y mucha energía positiva!!


Buenos días!

Maretamareta siento esos resultados, sé lo que es. También me dí unos días de bajona. Tb me quedé con uno y vivía al día esperando la llamada del laboratorio. Seguro que el que te queda es bueno! a mi me sacaron dos, solo fecundó uno, y es un blastocisto precioso!! Así que confía en que este será bueno.

Date el tiempo y poco a poco lo irás asimilando. A mi tmb me va bien el deporte, es un fastidio no poder hacerlo, pero siempre puedes ir a caminar y así te desfogas. Yo hasta al cabo de una semana post punción no fui al gym pq no me sentía al 100%.

Os han comentado si quieren llevarlo a día 3 o día 5? y harán la transferencia esta semana?

Respecto al proceso, nosotros el viernes empezamos con la nueva estimulación (protocolo largo) así que ahí estamos!

Por cierto, a alguna os han recetado procrin? ya no lo fabrican!! estamos pendientes de que nos digan una solución, a alguna más le ha pasado en estas últimas semanas?

Muchos ánimos a todas, a ver si pronto vamos teniendo más noticias positivas!



Gracias por los ánimos Lalicat!!

Ahí estamos intentando asimilar y esperando a que nos digan.

A ver q pasa en estos días y a ver q nos dice la doctora.

En principio lo dejarán a día 3, y transferencia es en diferido y será en el próximo ciclo, pero dependemos de lo que vaya diciendo la doctora, no sé si en estos casos se hace otro ciclo seguido para poder obtener más ovocitos y tener mas opciones.

Ánimo en tu nuevo ciclo a ver si dan con la tecla, me gusta pensar que están probando nuestros cócteles perfectos para ayudar a cumplir el sueño q tanto deseamos.

Un super abrazo de energía positiva para todas!!!
Él 37 yo 36
2 años buscando natural
5 meses Omifin
Primera FIV = 9 folículos, solo 3 maduros y 1 que no llegó al 3r día
En plena 2a FIV
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: BuffIta » dt. juny 15, 2021 5:53 pm

Hola a totes,
Jo porto dos ADE fallides. La primera a IM no va ni implantar.. las segona a GRAVIDA va implantar pero beta molt baixa i no evoluciona.
M'estic plantejant fer un tercer intent a CIRH.
Sabeu si fan ade?
Alguna heu fet? experiencies? tracte?
M'ajudeu?
Gràcies
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. juny 15, 2021 7:18 pm

Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que la gine ens ha dit que ella ha va pssar per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràciea a totes i ànims!!!
46XX l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 15, 2021 11:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Maretamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. juny 01, 2021 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Maretamareta » dt. juny 15, 2021 8:13 pm

46XX ha escrit:Doncs fins aqui hem arribat noies, s’ha parat del tot. Hem triat fer legrat, ja que ella ens ha dit que ha passat per un avort amb pastilles i que fisicament et trobes molt malament i mentalment veure-ho quan ho treus és dur, que el legrat té més risc però bueno…

Demà intentarem parlar emb la nostra gine del cirh a veure quines opcions ens dona per tornar a començar.

Ara toca descansar perquè mentalment estem esgotades. Gràciea a totes i ànims!!!



Quin greu q em sap 46XX!!! :'(

Quina mala pata, quina ràbia i impotència heu de sentir.

Molts ànims i força per les properes setmanes.

Ja sabeu q això és una super carrera de fons i vosaltres esteu al camí. No llenceu la tovallola, segur q hi han més opcions.

Una abraçada gran gran gran.
Él 37 yo 36
2 años buscando natural
5 meses Omifin
Primera FIV = 9 folículos, solo 3 maduros y 1 que no llegó al 3r día
En plena 2a FIV
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dt. juny 15, 2021 9:03 pm

Joder 46XX que mal me sabe de verdad, tomaros el tiempo que necesiteis y cuando esteis preparadas volved a intentarlo no tireis la toalla. De verdad quien la sigue la consigue

Mucho ánimo y aquí estamos para
lo que necesites

Un abrazo enorme
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dj. juny 17, 2021 12:01 pm

Hola a totes!

Just ara han obert el meu tram d'edat X la vacuna. He estat preguntant al CAP i no m'han dit res confluent. M'han dit q embarassada ok, però durant estimulació, ni idea...

Vosaltres teniu més info? Demà preguntaré al cirh q he d'anar a veure q em diuen...

Molts petons a totes!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dj. juny 17, 2021 3:14 pm

Hola!
Divendres la doctora Prada em va dir que ok, pel que he llegit millor les Arn (pfizer i moderna) jo ja tinc hora per la setmana vinent i segurament farem estimulació a agost, però ens va dir q cap problema si fos durant >.-<:
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dv. juny 18, 2021 9:48 pm

Lalicat ha escrit:Hola a totes!

Just ara han obert el meu tram d'edat X la vacuna. He estat preguntant al CAP i no m'han dit res confluent. M'han dit q embarassada ok, però durant estimulació, ni idea...

Vosaltres teniu més info? Demà preguntaré al cirh q he d'anar a veure q em diuen...

Molts petons a totes!!



A nosaltres avui la gine del cirh ens ha dit que han aixecat totes les restriccions a nivell de govern en quant a vacuna covid i RA. Ens aconsella vacunar-nos en quant poguem, així que el 28 anem ja.
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » ds. juny 19, 2021 7:59 am

Bon dia! a mi la meva doctora m’ha dit que recomanen vacunarse almenys dos setmanes abans de la transfe i que un cop embarassada al 2º o 3º trimestre. A mi em tocarà esperar!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::