Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. oct. 06, 2021 4:45 pm

Cris_bcn_21 ha escrit:Hola,
Com esteu tot@s?
Jo estic a punt de començar el meu primer cicle al CIRH. Porto dos anys buscant embaràs i tres inseminacions per la seguretat social. Ara, des de setembre sóc funcionària i l'assegurança em cobreix el tractament al CIRH.
Tinc 1,73 d'antimulleriana amb 34 anys. Tota la resta i la meva parella bé. Em fa patir una mica l'antimulleriana per si tinc baixa resposta. M'han donat meriofert, bemfola i orgalutran per l'estimulació.
I poc més, a veure si alguna companya està també en procés i podem compartir l'experiència!


Compartim gine! Jajajaja tot i que quan jo em vaig estimular vaig passar per 5 gines diferents… cada eco me la va fer un, ara amb la meva dona li està fent totes ella. Portem amb ella desde març i ens agrada molt, tot i que és una dona aparentment super seriosa, si t’agafa confi al final t’acaba fent bromes i tot.

Jo vaig fer protocol curt en cicle natural, bemfola, menopur, orgalutran i ovitrelle. La meva dona protocol llarg en cicle sustituit, anticonceptives, decapeptyl, gonal y menopur.
Gironina2021
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 22, 2021 5:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Gironina2021 » dl. nov. 22, 2021 9:40 pm

Hola noies, sóc nova per aquí i he començat en el camí de ser mare soltera.
Acabo de fer 38 anys. A principis d'aquest any em vaig quedar embarassada de forma natural i sense buscar-ho. A les 11 setmanes em van veure un avortament diferit.
Ara estic buscant una clínica per fer una IAD. He vist bones ressenyes del Cirh, però son de FIV. Voldria preguntar si alguna de vosaltres hi heu fet IAD i la vostra opinió.
Realment buscar una clínica és un procés difícil.
Agaraïré molt la vostra ajuda.
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dt. nov. 23, 2021 9:33 am

Hola gironina, benvinguda! Jo estic al CIRH però en un procés de FIV. Em vaig fer 3 IAC (amb la meva parella) però a la seguretat social. Jo estic contenta amb la clínica però si t'he de ser sincera, no crec que fes una IA per privat, donat el baix percentatge d'èxit que té. No podríes apuntar-te per la seguretat social? Jo al clínic no vaig tenir llista d'espera per a les IAs. Sé que potser la situació és diferent (com vols ser mare sense parella suposo que no tens problemes de fertilitat) però tot i tenir les millors condicions, les IAs tenen un èxit limitat i pagant, doncs, tot i ser més barates que una FIV, piquen.
Suposo que deus tenir els teus motius. De totes maneres, la clínica està bé, a mi m'han atès d'allò més bé fins el punt on soc ara: just abans de la punció.

Espero que puguis aclarir-te aviat! Molta sort!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. nov. 23, 2021 10:09 am

Gironina2021 ha escrit:Hola noies, sóc nova per aquí i he començat en el camí de ser mare soltera.
Acabo de fer 38 anys. A principis d'aquest any em vaig quedar embarassada de forma natural i sense buscar-ho. A les 11 setmanes em van veure un avortament diferit.
Ara estic buscant una clínica per fer una IAD. He vist bones ressenyes del Cirh, però son de FIV. Voldria preguntar si alguna de vosaltres hi heu fet IAD i la vostra opinió.
Realment buscar una clínica és un procés difícil.
Agaraïré molt la vostra ajuda.


Benvinguda!

Nosaltres tenim experiència en ROPA i en FIV, així que de de IA en quant a experiència pròpia no puc dir-te. Però tinc una amiga que primer va tenir al nen al CiRh per IA i va ser a la primera, després la nena, 5 anys després la va tenir per ovodonació, tb al cirh.

Concerta una primera visita i ells et diràn si ho veuen viable o no. La meva amiga es va fer la IA als 35 anys i la ovo als 40. Jo crec que als 38 t’aconsellaràn FIV, però tot depen de quan et vegin a veure les possibilitats que creuen que hi ha.
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: annah » dv. des. 03, 2021 6:33 pm

Hola noies!

Fa un temps que llegeixo i ara que sembla que ens animem m'animo a escriure.

Si tot va be espero poder començar una FIV al gener-febrer a CIRH. De moment ens han visitat les doctores Borras y Castro i ens han acabat de demanar analitiques que ens faltaven i histeroscopia per mi. Jo tinc 30 anys i he tingut un fill que va venir molt ràpid al 2019. Ara portavem any i mig buscant fins que em van mirar la antimuelleriana i va sortir a 1.01 que em va fer veure que haviem de correr o el germanet potser no arribaria mai. Ara després de 5mesos estic en pànic ja que he repetit analítica i està a 0.5 i espero que no sigui massa tard.

La histeroscopia va mostrar que tenia una inflamació (endometritis crònica) i m'estic tractant amb antibiotic perque fins que no estigui curada no podem començar fiv.

I res, preocupats i esperançats a parts iguals. Espero que tinguem totes molta sort noies!
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lluna12 » dl. març 28, 2022 8:51 pm

Hola! Algú te experiència amb Dgp al Cirh?? Es un bon lloc per fer el dgp i per temes d'aborts de repetición ? La doctora Maqueda es bona profesional ?Gràcies
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dc. març 30, 2022 6:56 am

Lluna12 ha escrit:Hola! Algú te experiència amb Dgp al Cirh?? Es un bon lloc per fer el dgp i per temes d'aborts de repetición ? La doctora Maqueda es bona profesional ?Gràcies

Hola Lluna12, jo porto al Cirh des del 2019, els laboratoris que tenen són dels millors que hi ha a catalunya per no dir els millors, són completament nous i els fan servir clíniques que no en ténen de propis. En el nostre cas de moment no hem fet dgp així que no et puc dir. Pel que fa a la dra Maqueda només m’ha visitat un cop en un control ecogràfic i molt bé, porta molts anys al Cirh i pel que m’han dir és molt bona professional. A mi ara em porta la dra Lattes que és la cap d’investigació del cirh.
Per la resta de serveis de la clínica sempre molt contenta.

Que vagi tot molt bé!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. març 30, 2022 7:04 am

Bon dia Lluna12!

Jo he estat en tot el meu procés amb la dra. Maqueda i és molt bona i amb molt tacte. Vaig haver de fer dos estimulacions i va canviar el tractament sobre la marxa pels resultats en els controls amb molt bona resultats. No he fet dgp, amb això no et puc ajudar.

Espero que et vagi molt bé!

A totes les demés espero que aneu avançant, jo de 39+1 setmanes, en breu rebrem al Nil amb els braços oberts.
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lluna12 » dv. abr. 01, 2022 1:48 pm

Lalicat ha escrit:Bon dia Lluna12!

Jo he estat en tot el meu procés amb la dra. Maqueda i és molt bona i amb molt tacte. Vaig haver de fer dos estimulacions i va canviar el tractament sobre la marxa pels resultats en els controls amb molt bona resultats. No he fet dgp, amb això no et puc ajudar.

Espero que et vagi molt bé!

A totes les demés espero que aneu avançant, jo de 39+1 setmanes, en breu rebrem al Nil amb els braços oberts.



Moltes gràcies! M'alegra saver que es bona profesional ja que portará el meu tractament que serà fiv+dpg, tinc la reserva baixa por ser també faré més d'una estimulació,tú vas las vas fer seguidas? O es fa un mes de descans?Moltes felicitats pel el teu nen!
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lluna12 » dv. abr. 01, 2022 1:50 pm

Aicha ha escrit:
Lluna12 ha escrit:Hola! Algú te experiència amb Dgp al Cirh?? Es un bon lloc per fer el dgp i per temes d'aborts de repetición ? La doctora Maqueda es bona profesional ?Gràcies

Hola Lluna12, jo porto al Cirh des del 2019, els laboratoris que tenen són dels millors que hi ha a catalunya per no dir els millors, són completament nous i els fan servir clíniques que no en ténen de propis. En el nostre cas de moment no hem fet dgp així que no et puc dir. Pel que fa a la dra Maqueda només m’ha visitat un cop en un control ecogràfic i molt bé, porta molts anys al Cirh i pel que m’han dir és molt bona professional. A mi ara em porta la dra Lattes que és la cap d’investigació del cirh.
Per la resta de serveis de la clínica sempre molt contenta.

Que vagi tot molt bé!

Moltes gràcies!!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dv. abr. 01, 2022 1:55 pm

Huoles!
Ens va recomanar esperar una regla per fer la segona estimulació però va passar volant la veritat!
I vem tenir millors resultats a la segona que a la primera (primera amb medicació més forta i segona més baixa i va respondre millor el meu cos).

Moltes gràcies, el Nil a veure quan vol venir!


Lluna12 ha escrit:
Lalicat ha escrit:Bon dia Lluna12!

Jo he estat en tot el meu procés amb la dra. Maqueda i és molt bona i amb molt tacte. Vaig haver de fer dos estimulacions i va canviar el tractament sobre la marxa pels resultats en els controls amb molt bona resultats. No he fet dgp, amb això no et puc ajudar.

Espero que et vagi molt bé!

A totes les demés espero que aneu avançant, jo de 39+1 setmanes, en breu rebrem al Nil amb els braços oberts.



Moltes gràcies! M'alegra saver que es bona profesional ja que portará el meu tractament que serà fiv+dpg, tinc la reserva baixa por ser també faré més d'una estimulació,tú vas las vas fer seguidas? O es fa un mes de descans?Moltes felicitats pel el teu nen!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Nika_88 » dj. jul. 07, 2022 2:15 pm

Bona tarda!

Estem mirant de començar un primer cicle de FIV al CIRH, ja que ens han parlat be de la Clínica, i després de visitar diverses clíniques privades, ens va agradar el tracte rebut.
La questió es, ens han parlat de congelar semen de la meva parella per si el día de la punció no pogués estar (que sí que estarà), vosaltres ho vau fer? Ho trobeu necesari?
La doctora ens ha dit que es recomanable pero no obligatori.
Gràcies!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dj. jul. 07, 2022 2:27 pm

Hola Nika!

És un procés normal, i per assegurar-se que hi ha esperma el dia de l'extracció. Pensa que poden passar mil coses, que ell estigui malalt, nerviós o surti un imprevist...en el nostre cas ho vem fer però finalment no va fer falta utilitzar l'esperma congelat.

Nosaltres estem molt contents amb el cirh, ens portava la dra. Maqueda i fa tres mesos que tenim al nostre petit amb nosaltres.

Molta sort!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. jul. 07, 2022 4:05 pm

Hola!

Nosaltres també vam congelar semen. No va fer falta, però la idea em va semblar bona i ho vam fer. A mi em porta la Dra Prada i aquesta propera setmana ja faig transfer!!! A veure com va :) 2a FIV, 1a al CiRh i molt contenta de moment!! Ara espero un resultat + amb il.lusió!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Nika_88 » dl. jul. 18, 2022 8:28 pm

Bona tarda noies,

Us escric pero dir-vos que finalment si farem congelació de semen, per si de cas, lo vaig comentar a la meva parella i va pensar tots els "por si" posibles...

Piruleta, nosaltres també farem la FIV amb la Dra. Prada, tenim familiars que van fer-ho amb ella i ara ja tenen a la seva nena, a més ens va donar molta complicitat i tracte super proper, a veure com va quan començem!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. jul. 18, 2022 8:44 pm

Bona decisió Nika!!!

Doncs jo aqui estic amb betaespera! És molt maca la Prada!! Jo he tingut la sort que només m'ha atès una altra en un control de test endometrio. Toooooota la resta ecos, punció, transfer ella!

Ara estic esperant el positiu per acabar-la d'adorar més :)

Quan comences o en quin punt estàs?

Per cert, gràcies a ella tinc diagnòstic de endometriosis, per fi explicació al que em passa!!
Lluna12
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 28, 2022 11:28 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lluna12 » dt. jul. 19, 2022 10:46 am

Algú que s'hagi fer el Test EDOMeTRIO al Circh em por dir el preu? Si surt malament les posteriors biopsies quien preu tenen? Com és la preparació per la proba s'ha de coincidir amb la regla? Gràcies noies
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. jul. 19, 2022 1:09 pm

Costa gairebé 1000 euros (950 o així era), al Cirh és sense anestèsia. En cas que surti malament, la biòpsia la repeteixen gratuïtament fins que surt bé (només s'ha de pagar un cop). Si fas test endometrio sencer, no ha de coincidir amb la regla ( al contrari no l'has de tenir) i t'has de posar una pomada uns dies al braç i diria que progesterona també. Et fan ecos dos dies quan et diuen fins que endometrio estigui gruixut com si fessis transfer i et fan la prova en el moment de l'ovulació (tot això és si fas test endometrio sencer, és per l'Era només tota la medicació i tal). Per veure en quin moment s'hauria de fer transfer per implantació.

Espero haver-te ajudat!
Nika_88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 89
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Nika_88 » dt. jul. 19, 2022 1:26 pm

Piruleta,
Molta sort en la betaespera, t'envio tota la energía positiva! Jo estic esperant resultats de l'analitica dels cariotips, i la meva parella igual...en quant els tinguem, que no ens donarà temps per la següent regla, faré visita amb la Dra. Prada per que ens expliqui tema medicació i si amb sort podem començar a la següent regla (l'agost) . Així qué estic al principi de tot, serà la primera estimulació que faré.

Ja tenim ganes de començar i veure com ens va tot !

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::