Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dl. juny 28, 2021 5:14 pm

Ana87 ha escrit:he pecado de ansias, me hice la transfe el martes pasado.. pero cuando el rio suena...


Yo sigo pensando que es muy pronto, mínimo 9-10 días para hacer test…y aún así hasta que no hagas la beta no descartes nada. Ánimo!!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. juny 28, 2021 5:23 pm

ya.. voy a esperar a lunes que viene a ver!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. juny 30, 2021 9:05 am

Bon dia a totes!

Espero que estigueu molt bé totes.

Nosaltres ahir vem anar a veure a la Dra. Maqueda, i ja comencem amb la nova estimulació!

Porto 10 dies puntxant-me decapeptyl, i seguiré amb ell fins casi el final segurament. M'han canviat la medicació comparat amb l'anterior cicle.

Vaig estar amb bemfola i ara amb gonal, després orgalutran i ara menopur. A veure si aquest canvi hi ha millors resultats!

Així que tot el procés dura uns 10 dies més xl decapeptyl però se m'ha passat volant pq l'agulla ni la notes.

Més o menys x calculs x mitjans de juliol espero tenir la transfer!

Per cert, li he preguntat xl tema de la vacuna, i no hi ha res segur, són recomanacions però sense base científica ja que no hi ha estudis en casos de RA, així que segueixo amb dubtes.

Patripuntok i Ana87, ja queda menys per la beta, aguanteu! deu ser difícil però cada dia que passa és un passet endavant!

Molts ànims a totes!
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: mirich » dl. jul. 05, 2021 11:56 am

Hola boniques!

Com esteu? Ara feia unes quantes setmanes que no passava per aquí... però he volgut intentar pensar-hi el menys possible.

El dia 16 em van fer la transfe i el dia 25 de juny vam fer la beta i vam confirmar que era positiu.
Durant la setmana passada vam tenir un parell d'ensurts que van fer que passés per urgències i visita amb la gine però tant les analítiques com les eco van confirmar que seguia endavant. Si no hi ha res, tenim la següent eco la setmana que ve, però estem cagats amb aquests primers dies perquè en tots els altres embarassos ha sigut quan l'hem perdut, per això estem siguent molt i molt prudents, em porto bé, vida tranquila però evito pensar-hi per no menjar-me més el cap del que ja ho faig. Tot i la bona notícia, no són dies fàcils de portar i les ganes que passin els dies són moltes!

Lalicat: Molta sort en aqueta nova punció, segur que el canvi de medicació és positiu :) Com estàs portant l'estimulació?

Patripuntok i Ana87 molta sort a les betes!!!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dl. jul. 05, 2021 1:40 pm

Lalicat molta sort amb la transfe, ja deus estar a punt!! >.-<:

Mirich moltes felicitats!!! Es normal que estiguis en alerta constant! Li enviarem molta força al petit!!


Ana87 como ha ido la beta, la tenías hoy verdad??


Jo tinc la beta dilluns 12, i fins ara ho portava be…pero avui ja baixón total, els sintomes que tenia han marxat tots així que aquesta setmana serà llarga…ja tinc el clearblue preparat :-o00m
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. jul. 05, 2021 9:58 pm

Chicas!

Perdonad que ha sido dia de locos!!!!! ha dado la beta un super positivo! Me he hecho test y tb positivo! estoy en shock que no me lo creo!!! me sale en el clear blue 2-3 semanas! Pero claro ahora paciencia y a ver la eco cuando me toca.. y q todo salga bien que me da un miedo!!!

Patri paciencia hasta la beta xfi mira yo q me hice test y salio negativo antes de tiempo..

Suerta a la demás con las transfessss!! y puncioness
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dl. jul. 05, 2021 10:18 pm

Ana87 ha escrit:Chicas!

Perdonad que ha sido dia de locos!!!!! ha dado la beta un super positivo! Me he hecho test y tb positivo! estoy en shock que no me lo creo!!! me sale en el clear blue 2-3 semanas! Pero claro ahora paciencia y a ver la eco cuando me toca.. y q todo salga bien que me da un miedo!!!

Patri paciencia hasta la beta xfi mira yo q me hice test y salio negativo antes de tiempo..

Suerta a la demás con las transfessss!! y puncioness



Ayy Ana qué alegría!!! Y como te encuentras?? Has tenido síntomas?
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. jul. 05, 2021 10:40 pm

Muchas gracias bonita!

Pues dolor de regla mogollon... o sea todos los sintomas de regla por eso pensaba q me bajaba ya! Pero nada más, dolor de cabeza, ovarios, riñones.... tu tienes alguno?
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dl. jul. 05, 2021 10:58 pm

Tienes el kit completo, madre mía!!
Yo tuve la semana pasada jueves y viernes creo, pinchazos en los ovarios y muy cansada, eso si, dolor de pecho desde el día 1(maldita progesterona) y esta semana de momento nada de nada, el pecho me ha dejado de doler pero a cambio tengo los pezones súper sensibles…ya veremos a ver! no las tengo todas conmigo…
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dl. jul. 05, 2021 11:19 pm

Pues oye todo muy sintomas de embarazo eh!!!! Tu esperate que en 7 días lo sabes!!! Lo malo es la progesterona que confunde mogollon!!!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dc. jul. 07, 2021 11:34 am

Bon dia a totes!

Nosaltres no estem gaire fins, estic fent el protocol llarg, porto dsd el 19/06 amb punxades, dilluns primera eco i teniem de base 6...i hem anat avui, i només han crescut 2...és un bajón total...no ens esperavem aquests resultats tan dolents, són pitjors que amb el protocol curt...Així que encara estem en shock...
Tenim 3 opcions:

-Cancelar divendres i esperar a setembre i fer una altra estimulació
-Fer punció i confiar que estiguin b aquells dos (tenen molt bona pinta i endometri perfecte) i fer transferència en fresc si surt algún i fecunda.
- Cancelar aquesta estimulació transferir el blasto congelat

La Dra. tenia dubtes, pq és la segona estimulació, així que vol esprar a divendres i veure el panorama de tot i allà "decidir".

Nosaltres segurament a cas de que ho veiem fatal divendres, tirarem xl dret i ens tirem a la piscina...sabem que molts millors resultats no tindrem en futures estimulacions...llavors, ja que estem...aprofitem aquests dos, i si no surten, igualment transferir el blasto congelat i ja veurem els següents passos...

No sé si alguna s'ha trobat amb la mateixa situació, però és una mica desesperant...que amb protocol llarg tinguem pitjors resultats que amb el curt...

Per lo demés, felicitats a Mirich i Ana87 pels positius!! a gaudir-los i viure el dia a dia!

Patripuntok, ja queda menys! segur q hi ha bones notícies!!

a veure si quan avancem una mica, tenim millors noticies...

molts petonets a totes
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dc. jul. 07, 2021 9:37 pm

Ostres Lalicat, quin greu! Jo realment no tinc ni idea de la diferencia de protocol llarg i curt...pero pel que expliques jo faria el mateix que tu, ja que has fet la estimulació tireu pel dret i que sigui el que tingui q ser.
Molts ànims i ojalà un d'aquets dos sigui el bo!! Ànims!!!
Jo avui m'he fet un TE i obviament ha donat negatiu...ja sé que es d'hora (fa 9 dies) i que per embrions de dia 3 fins el dia 11 no pot ser fiable, pero deunido quina setmaneta de nervis, un dia penso que anirà tot genial i l'endemà tot el contrari...en fi, ho superarem!!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. jul. 07, 2021 9:40 pm

Patri es muy pronto!!!!! mira yo... espera al
lunes! No te hagas mas

un besote
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » dc. jul. 07, 2021 9:57 pm

Ana87 ha escrit:Patri es muy pronto!!!!! mira yo... espera al
lunes! No te hagas mas

un besote


Lo peor de todo es que me hago el test sabiendo que es pronto, pero aún así caigo...en fin, tu como vas? te lo crees ya? :-())
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dc. jul. 07, 2021 10:36 pm

ya ya te entiendo! jaj a mi me pasó lo mismo!

Yo no me lo creo no jajaja además martes q viene eco, hasta q no lo vea no me lo creo!!

Ya queda menos para la beta!!

Un besote
mirich
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. maig 17, 2021 10:20 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: mirich » dj. jul. 08, 2021 10:07 am

Bones!!

Lalicat penso igual que tu, val més llançar-se a la piscina i no perdre l'oportunitat, per petita que sigui. Molts ànims bonica, ja ens explicaràs com ha anat demà.

Ana87 moltes felicitats pel super positiu!!! :b-)))

Patripuntok. molts ànims per aquests dies, es fa molt llarga l'espera i hem de treure la paciència d'on sigui jejeje dilluns tens la beta?

ego. jo segueixo amb pèrdues... quina agonia, ahir vaig anar a la gine i tot segueix super bé! Segurament deu ser un vas sanguini i com que em punxo heparina doncs fa que no s'acabi de tancar. Ja em va dir que pot ser que vagi tacant tot el primer trimestre.
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dv. jul. 09, 2021 5:50 pm

hola noies!

Avui hem anat al control avui, ja amb l'idea dels dos òvuls grandets que hi havia, i amb ganes de tirar endavant i marcar punció XL dilluns...

Però no, m'ha fet eco i sembla ara que els altres dos petitons estan creixent ( l'altre dia em va dir q no comptava amb ells). I tampoc està segura de que hi hagi dos superposats. Em va baixar la medicació dx i sembla ser que el meu cos ha respost millor...així que no hi ha qui entengui tot això jejej. Ampliem fins dilluns i estaré amb dosis baixes de menopur i seguiré amb decapeptyl. Allà decidirem, però entre dx i dj punció en teoria... Així que som una mica més positius.

Espero que vosaltres estigueu molt bé! Està genial que expliquem les coses bones i dolentes i tot el que passa ...

En el nostre cas sembla que amb més medicació respon pitjor el meu cos...i amb menys, millor.

Així que a seguir, molta paciència amb les betaesperes i eco esperes!
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » dv. jul. 09, 2021 6:36 pm

Bien Lalicat! q buenas noticias!! Me alegro mucho!!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: patripuntok » ds. jul. 10, 2021 3:21 pm

Com aneu noies??

Mirich veus! tranquila segur que segueix tot bé!!

Lalicat súper!!! a veure si acaben de crèixer :ok:

Ana espero que sigas bien!

Yo súper negativa…ayer me tenía q venir la regla, llevo un par de dias prementrual total, y hoy al ir al baño y limpiarme ha salido un pelin rosadito y un par de gotita d sangre marronosa en la braguita(perdon x ser tan explícita) pero desde esta mañana ya nada más… estoy convencida de q es la regla, pero supongo q siempre queda algo se esperanza…
Ana87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dg. abr. 25, 2021 11:31 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ana87 » ds. jul. 10, 2021 3:25 pm

Patri! eso será sangrado por implantación seguro!!! Yo sigo menstrual y estoy embarazada! mismo
sintomas asi que no te rayes! ya te queda nada!!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::