Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

Tractaments, clíniques, medicaments..
fivicim
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 6:22 pm

Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: fivicim » dv. gen. 25, 2019 6:33 pm

Bones,

Sóc nova per aquí i necessito de la vostra experiència. Diguem que no sóc gaire jove, però tot i així estic a punt de provar una fiv. He anat ja a una clínica i em van comentar el que necessitaria portar. Encara em quedava esperar el resultat de un parell de proves però tot i així vaig anar a la segona visita de resultats a una clínica amb tot el que tenia i em van dir tantíssimes coses que tinc ara mateix un lio monumental.

Però bé, el que m'agradaria saber, si es que alguna de vosaltres ha pres aquestes tres coses: seidivid, hidroferol i eutirox. Com prendre-ho, des de quan i durant quan de temps?

Vaig trucar a la clínica perquè m'ho recordèssin però em contesten les administratives i em diuen que no passa res si començo ja a pendre-m'ho tot. Encara que després ho hagi d'allargar una mica per fer-ho quadrar amb el començament de la fiv. Ho veieu normal això?

Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: ner » dv. gen. 25, 2019 6:47 pm

Hola,

Jo he pres els dos últims. Sinó recordo malament l'hidroferol és vitamina D, la del sol, i per tant com que és una vitamina crec que te'l pots pendre ja amb la recomanació que t'indiqui el prospecte.

Però ben diferent és l'Eutirox, és pel control del tiroides i aquest si que ha de portar control mèdic. N'hi ha diferents dosis i no el pots pendre i deixar de pendre quan vulguis com la vitamina. Així que jo et recomanaria tornar el metge i que et pauti el que has de pendre.
Imatge
fivicim
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 6:22 pm

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: fivicim » dv. gen. 25, 2019 7:26 pm

M'he explicat regular. La posologia la tinc apuntada però el que m'extranya és això que em diuen de que m'ho puc començar a prendre ja, encara que la fiv no la pugui començar inmediatament (per lo que deia de les proves que encara no tinc). Es que pensava que això m'ho havia de pendre en unes dates determinades i durant un temps concret també però suposo que si ho allargo una mica no deu passar res ja que em diuen que puc comencar a pendre-m'ho ara mateix si vull.
He llegit per internet i sembla que l'eutirox s'ha de continuar durant l'embarass fins i tot (si és el cas) i la vitamina D, doncs suposo que mal no en pot fer si la prenc més temps del que toca. No sé.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: Erika79 » dv. gen. 25, 2019 9:35 pm

Holes, jo prenc Eutirox i he pres Seidivid plus.
L’eutirox és per les tiroides i si te l’han receptat és pq tens la TSH alta i l’hauràs de prendre des de ja i després tot l’embaràs. L’has de prendre una mitja hora abans d’esmorzar.
El Seidivid a mi me’l van receptar com un mes abans de la punció. I un cop feta la punció ja res. Si és el plus que porta melatonina, sobretot, pren-lo per la nit.

Molta sort!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: Xocolatina » ds. gen. 26, 2019 7:59 am

Hola! Jo m’he estat prenent seidivid plus durant tres mesos al vespre. Són vitamines, no hi problema.

El “plus” ja porta vitamina D, per tant jo ja no em vaig prendre hidroferol.

M’ho vaig comprar a una web que es diu farmacia barata i em vaig estalviar uns quants euros per capsa!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
fivicim
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 6:22 pm

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: fivicim » dg. gen. 27, 2019 2:38 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes i consells.

Sí és curiós lo de la vitamina D, doncs si el Seidivid ja en porta... Ara bé, l'hidroferol és per pendre'l un cop per setmana. Suposo que hi haurà algún motiu però li preguntaré a la doctora quan la vegi. En el moment no hi vaig caure.
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: Xocolatina » dl. gen. 28, 2019 10:20 am

El seidivid no en porta de vitamina D, només en porta el seidivid plus. Pregunta, potser amb el seidivid plus mataries dos pardals d’un tret i t’estalviaries algo de money?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
fivicim
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 6:22 pm

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: fivicim » dl. gen. 28, 2019 12:10 pm

És el plus el que prenc.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. gen. 15, 2022 2:32 pm

Explico la meva experiència! Aquest últim missatge de diabetis... No acabo d'entendre de que va. Vaig per parts:

Eutirox hi ha diferent dosis, per aconseguir embaràs cal tenir tsh a menys de 2,5 abans de la transferència sinó no la fan perquè no s'implanta embrió. Segons com tinguis tiroides la dosi serà menys O més alta. Jo tenia 4 i algú vaig començar 0,25 i res... Després 0,25 entre setmana 0,50 cap de setmana i no baixava prou, ara 0,50 cada dia i bé menys de 2. Baixa molt ràpid un cop la dosi és adequada, en 10 dies. De seguida que et quedis embarassada córrer al endocrino, cal regular dosi de forma urgent, pujar dosi.

Seibidon jo el vaig prendre a la nit diàriament, són vitamines no fa mal, tot així faig ara amb folidoce que és àcid fòlic i realment és el que cal sobretot tenir correctament. Tot i així vitamines no està de més.

Hidroferol si tens vitamina d bé, és la del sol, no és necessari. Jo prenc un cop al més perquè la tinc 5 punts per sota i amb un cop al mes en principi és suficient.

Tot això ajuda a tenir el cos bé per la fecundació per tant començar abans està bé i Eutirox important el control un cop sàpigues que estàs embarassada.

Espero haver ajudat.

Una abraçada
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: Administració de Seidivid, Hidroferol i Eutirox

EntradaAutor: Hellen78 » dg. gen. 16, 2022 1:54 pm

Jo he pres Eutirox (em va sortir la tsh alta), hidroferol (tenia vit d baixa) i seidibion que imagino deu ser similar al seidivid.

En el cas del Eutirox, no només no és dolent començar abans sinó que és necessari perque la tiroides triga mínim 6 setmanes en regular-se amb la medicació i a nosaltres ens van dir que no es podia Fer la transfer amb una tsh per sobre de 2,5, ja que pot haver risc que no implanti.

Així que crec que ja esteu fent bé.....

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::