FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. set. 15, 2020 9:30 pm

XOCOLATINA si no et sap greu, tenvio un privat (a veure si ho se fer) i et dic nom i t'explico :ok:
lua_86
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 28, 2020 10:03 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: lua_86 » dc. set. 16, 2020 10:25 am

Bon dia noies,
Escric post perqué fa uns mesos que amb la meva parella estem buscant embaràs. Tot i que no fa gaires cicles hi havia algo dins meu que em deia que la cosa no seria fàcil. Per això vaig decidir canviar de ginecòleg i anar a un que havia vist molt recomanat en aquest forum. El ginecoleg es el Dr. Julián Alberto López Pérez de Girona.

En la única visita que he realitzat amb ell ja va veure algun problema amb els folicles i va demanar fer-me unes analitiques. Tot i que encara no m'he tornat a visitar amb ell (tinc visita el dia 30 setembre), he vist els resultats i tinc l'anti mulleriana pel terra, a 0,42.

La veritat que m'he desanimat molt! El cas es que ja de per si porto una vida en que hehe passat sotracs molt durs i el fet de que amb la maternitat tampoc serà fàcil m'ha desanimat molt.

Llegint els vostres posts he vist que moltes dones que es troben en aquesta situació acaben fent FIV, i us volia preguntar per les que sou de Girona quina clinica de RA em recomaneu, ja que si m'he de fer més probes m'agradaria que fossin directament a una clinica de RA. He vist bastant recomanada la girofiv i algunes de vosaltres també heu parlat de la nova IVI de girona.

Un peto a totes i gràcies per tot el calor humà que hi ha en el forum!
Jo 34 ell 32

05/20 inici de le cerca
09/20 AMH: 0,42 (baixa reserva ovarica)
10/20 ..::·· Molt alterat .
Recompte fol.licles 2+2
01/21 1a ADE 2 embrions 3 dies. Beta negativa
05/21 2a ADE 1 blasto 5 dies. Beta +411
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dj. set. 17, 2020 7:28 am

Bones!

Benvinguda Lua 86. Aquí hi ha companyes amb baixa reserva ovàrica i potser algú et pot orientar. No soc de Girona i no et puc ajudar amb clíniques.

Xocolatina i Xantipa2: el meu diagnòstic és d'avortaments per repetició després de FIV (l'última amb DGP). Mai abans hem aconseguit embaràs natural. En un primer moment, em deien que era perquè tenia una trompa obstruida, però amb les proves després del 3r avortament vam veure que la meva parella tenia tant la fragmentació de la cadena simple com la doble malaments. La primera fa que no es pugui aconseguir embaràs natural i la segona produeix avortaments. En resum, de moment, el canvi de clínica i el fet d'haver aplicat el Fertile Xip han produït una millora abismal en l'obtenció d'embrions (aquest era el primer escull). En les dues FIV anteriors l'any passat, vaig obtenir 3 embrions a dia 5 i de qualitats no massa bones, a més en les estimulacions treia 10 o 9 òvuls madurs. Aquesta vegada, a Gravida, he aconseguit fer-ne 15, de madurs, i a dia 5 n'hem pogut congelar 10 de bones qualitats. Imagineu el canvi! Espectacular! Per tant, estem molt contents de com ha anat fins ara, tot i que hem de fer DGP amb els antecedents que tenim i no sabem quants en quedaran al final. Una vegada superada aquesta fase, ens toca el tractament immunològic quan em facin la transferència, que desitjo que també funcioni, tot i que em fa molta por, perquè veig que és un món amb molta controvèrsia i cada professional aplica els seus tractaments. Fins ara només havia anat amb progesterona i ara aniré amb heparina, adiro, corticoides, intralípids, a més de la progesterona (que imagino que serà punxada).

Xocolatina, has dit que vas amb la Juana Crespo i he llegit que és molt bona, però que no creu massa en temes immunològics, i jo no descartaria res en aquesta vida. Us ho heu mirat? Parlen molt bé de la dra Alecsandru de l'IVI de Madrid (crec que fa visites online). Jo vaig anar amb la Dieli a l'IVI de Barcelona, però no em va agradar massa. A Gravida, on soc, també tenen en compte els temes immunològics. T'ho dic perquè vaig llegir el cas d'una noia que es visitava amb la Juana Crespo i que, sense dir-li, també es va visitar amb l'Alecsandru per descartar temes immunològics. Normalment, els avortaments per repetició es produeixen per una suma de problemes i s'ha de mirar tot. Heu fet Fertile Xip també? He vist a la descripció que el teu home també té malament la fragmentació de la cadena doble...
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » dj. set. 17, 2020 10:43 am

Gala, UAU, quin canvi! Esperem que d’aquests 10 una bona pila passin el DGP!

Respecte a la fragmentació de l’esperma, va fer la dieta i ho vam poder baixar bastant, i igualment vam demanar que utilitzessin el fertil chip. De totes maneres, tant al CIMAB com a Juana Crespo, coincideixen que un òvul “jove” és capaç de reparar un esperma danyat, per tant suposem que el nostre problema no és aquest.

Aquest Fiv l’hem fet amb fertil chip i dgp. Només un dels embrions va arribar a blasto i el resultat ja el sabeu, un altre bioquimic.
Al laboratori em van comentar que semblava problema dels ovòcits ja que els embrions es van fragmentar molt els primers tres dies... i es a partir del tercer on influeix l’esperma.

La majoria de noies que van amb la Juana Crespo es miren el tema immunològic i apliquen el tractament, segurament ens ho mirarem.
Pero a l’anterior clínica, vam fer un transfer amb heparina i corticoides obtenint el mateix resultat...

Seguim investigant...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dj. set. 17, 2020 11:38 am

Bon dia noies!

Espero que estigueu be :love:

LUA_86 Benvinguda!
Jo també tinc baixa reserva, i es una auténtica merda, perquè enganyar -nos, però també et dic que hi ha moltes noies que amb fiv aconsegueixen embarassos inclús alguna vegada embarassos naturals, ara... Facil no es, el diagnostic que tenim es complicat.
Jo estic molt cansada ja de tot el mon de RA i crec que ja estic al 100% decicida i tiro pel dret i vaig a ovo.
En el meu cas fa uns 7-8 anys que m'ho van diagnosticar, en el seu dia vaig intentar-ho amb els meus ovuls pero cada vegada era pitjor i m'enfonsava cada cop mes.
Tampoc sabem la teva edat, pero si ets jove o relativament jove, vols intentar-ho amb els teus ovuls, no et quedis amb el dubte i fes-ho, pero des de la meva experiència primer mira't be, Analitiques, proves (que hi ha un munt), vitamines, acupuntura, alimentació, i intenta estar al 100% óptima per aconseguir una implantació i un futur embaràs, i intenta millor la qualitat dels ovuls tot el que puguis.
I la teva parella el mateix, que intenti tenir els bitxitos el millor que pugui, i aixi els dos junts obtindreu un embrionet el millor possible.

Pero primer fes TOTES les proves que puguis, perque si no despres son mal de caps buscant el perque no a funcionat aixo o allo...

Vaja, suposo que totes pensem mes o memys igual...

Respcte cliniques de Girona ni idea..., soc de Bcn i no conec, ho sento.
El que es important es l'equip que treballa al laboratori, que son els que realment manipulen tot, i com mes en sapiguen i millor ho facin, mes resultars tindrem.


GALA84 Doncs nena, no se... Pinta prou be, no? N'has aconseguit molts!!
A mi la visita a Gravida em va agradar molt, pero un pel car, aixi que com encara estem de proves no tinc pressa en acabar d'escollir clinica.

Ja ens aniras explicant l'evolució, a veure si tens sort! Pero estas en bones mans, i amb la medicacio adequada segur que tot anirà be!

El que no entenc una cosa, dgp l'heu de fer si o si pel fet que l'esperma no es gaire bo? Això pot provocar problemes a l'embrio?
Aixo com no ho he hagut de viure (gràcies a deu) no se ben be com funciona...

XOCOLATINA cert, diuen que els ovuls bons, tenen la particularitat de reparar els danys de l'esperma, pero quan es molt heavy tampoc té la capacitat suficient, i aixo es veu reflexat en la divisio cel·lular i la qualitat.

Ja era hora per això, que comencin a tenir interès per la qualitat de l'esperma, perque fins no fa gaire era com... bah, la culpa de la dona, que si lovul, que si l'endometri o l'úter, i els homes també tenen un paper MOLT important, i de fet encara no a totes les clíniques li donen tota la importancia que realment te, pero tambe es veritat que hi ha gent que te "molta sort" i es queda al primer tractament que fa.
En fi...

Res noies, a seguir lluitant i estalviant. Cada dia que pasa estem mes a prop de conseguir la nostre panxulina.

Abraçades per totes!! :-()-)
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dj. set. 17, 2020 4:23 pm

Hola!

Xocolatina, doncs a mi també em van dir el mateix, que quan tens més de 35 anys (ara en tinc 36, però vaig fer els dos tractaments anteriors amb 34 i 35) els òvuls ja no reparen la fragmentació de l'esperma, i això explicaria que tinguéssim tant pocs embrions a dia 5. Però, aquesta vegada, el Fertile Xip ha sigut aigua beneïda per a nosaltres (si no és que han agafat els òvuls d'una altra, que ja ho penso de vegades); a més de l'estimulació que m'han fet, molt més personalitzada i amb bons resultats. Jo també tinc bona reserva ovàrica, però crec que no li havien tret prou rendiment.

A veure si podeu seguir investigant què passa amb aquests avortaments. És molt dur no entendre perquè els embrions no evolucionen o s'aturen.

Xantipa, el DGP l'han de fer per descartar problemes genètics de l'embrió i, per tant, més avortaments. A l'última FIV que em van fer, de 3 embrions, només un era apte. Vull dir que pot ser que dels 10, aparentment macos, només en tingui 2 o 3 que estiguin bé per dins, genèticament. De risc, diria que n'hi ha poc en fer DGP, perquè agafen unes cèl·lules de la part externa de l'embrió a dia 5 i llavors ja el congelen. Ara bé, com algú m'ha preguntat, el cost de tot es dispara, perquè a Gravida el preu del DGP és per embrió analitzat... I Gravida és car, sí. De fet, és el que no ens agrada de la clínica, però la doctora ens va donar confiança i no teníem ganes de voltar més. Ja veníem de l'IVI, on havíem de començar tractament, després d'haver fet un primer diagnòstic i una operació de l'úter, i a l'últim moment ho vam descartar pel tracte que vam rebre...

Ànims i força a totes en aquest llarg camí...
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Honey » dv. set. 18, 2020 4:53 pm

lua_86 Benvinguda! sóc de Barcelona no et puc ajudar amb el tema clíniques... però sempre llegeixo que l'important és que tinguin un bon laboratori... Molta sort!!! :--/)

Ego: vam anar a l'andròleg i esperava que en donaria el OK per començar aquest mes però ha vist el resultat del segon semino i no li agrada per fer la fiv-icsi, i li ha donat cortis durant un mes i repetir semino... coneixeu algun cas que prengui corticoides?? Jo li dic al meu home que el faran client VIP a la sala "d'omplir potets" (ens ho hem de prendre amb humor mentre puguem...)
Em vaig desilusionar molt, jo esperava començar ja... però en realitat és culpa meva, aquestes coses s'han de fer bé sense pressa que són diners i sobretot salut mental i física... :-o00m

Ànims a totes!!! :-()-)
Elmer
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 6:27 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Elmer » dv. set. 18, 2020 7:19 pm

Bona tarda a totes!!
Feia dies que no entrava, Perdoneu si em deixo alguna compi :-o00m

Núvol20 Moltes gràcies per l'explicació de la emdometriosis. M'he queixat molt de mal de panxa amb la regla, molt forts, i mai m'han fet una eco 3D.

Xantipa2 com porteu la cerca de clínica?

Forta-però-cansada com estas maca? Gracies també per l'explicació de l'endometriosis. Crec que missatges abans has preguntat per algun lloc per fer el seguiment de l'embaraç?? jo vaig començar el seguiment al mateix lloc, a l'institut dra Gomez. La Redondo no en fa però hi ha un munt de ginecòlegs. Jo vaig començar a fer les revisions anuals allà i altres visites no relacionades amb la fertilitat.

Gala 84 Mare meva! quina quantitat!!! molt bé. Ja teniu la resposta del DGP?

Ocaterina molts ànims

Honey T'entenc perfectament...jo em faig il·lusions ràpidament i l'osti després és ben gran. No conec cap cas que prengui corticoides

Ulupika carai! ho teniu molt ben encaminat!! per cert, a mi també em fa respecte la histeroscopia

Lua83 benvinguda!! No et puc ajudar...sóc de rodalies de barelona

Us explico, vaig tenir la visita amb la gine. M'ha enviat analitiques d'inmunologia i trombofilies. Diu que espera trobar alguna cosa i que a la següent transfer anirem amb medicació si surt alguna cosa a les analítiques o "por si acaso" si surten bé, També em va dir de fer histeoscópia però depenent del resultat de les analitiques.
També em vaig fer la revisió anual ja que feia dos anys que no la feia però vaig anar a un altre centre de la meva ciutat i no desplaçar-me a barcelona i resulta que torno a tenir dos quistes a l'ovari. Un dels que marxen amb anticonceptives (que jo no tolero) i un atre que creu que és d'endometriosis i m'he hagut de fer una resonancia pélvica per veure els ovaris.
En aquesta resonáncia poden veure alguna cosa més??? és que a mi no m'han fet cap eco 3D.

Que tingeu molt bon cap de setmana :p-)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dg. set. 20, 2020 5:27 pm

Hola guapes,

Moltes gràcies pels vostres comentaris sobre la histeroscòpia, cada cop estic més convençuda que millor fer-la abans d'un nou intent.

Gala84: nena 10 congelats està molt bé!! Bravo!! :miko: com porteu l'espera?

Xocolatina: al final m'he apuntat al programa del ets el que menges, ja us aniré dient que tal. Està bé que desconnecteu una temporada per agafar forces, és un procés dur i hem d'estar al 100%. Molt interessant això que expliques sobre els embrions i a partir de quin dia el problema pot ser de l'ovòcit o de l'esperma, no tenia ni idea.

Xantipa2: que bé hagis trobat una persona que t'hagi tornat la il·lusió, tenir algú al costat que et doni suport és molt i molt important.

Lua_86: benvinguda! Molts d'ànims amb aquest procés, penso que haver passat per moments difícils a la vida t'ajudarà a afrontar-ho millor, a mi és el que m'ha ajudat a tirar endavant i no enfonsar-me.
Tema clíniques a Girona, jo vaig fer les 3 IA a IVI amb la Dra Castañeda que era la meva ginecòloga de fa temps, nosaltres vam quedar molt contents pel tracte rebut, molt professionals i empàtics, et feien sentir com a casa. La Dra. Castañeda per mi un 10, pq ens va demanar moltes proves des del començament i ens va derivar amb d'immunòloga d'IVI la Dra. Dieli. A més cadascú allà té clar quina és la seva feina i et donen un tracte molt personalitzat. Com a contres: el preu, és més car que altres clíniques, si decideixes fer FIV, la intervenció quirúrgica l'has de fer a IVI BCN, la Dra. Castañeda ja no hi treballa, ara hi ha la Dra Falgàs (no la coneixem) i la Dra. Gibert, aquesta no ens va agradar gens, molt poc empàtica, ens va fer la transferència a una IA pq la Dra. Castañeda no podia i molt malament, gairebé ni ens va parlar, quan li vam preguntar un dubte ens va dir que ella només era "la col·locadora"... La immunòloga tampoc ens va acabar de fer el pes, no ens donava gaires explicacions sobre el tractament i això va fer que per la FIV canviéssim de clínica, no estàvem gaire convençuts amb el tractament que ens recomanava i vam decidir provar una FIV més natural (que equivocats que estàvem, pq ara hem vist que sí que el necessitem).
Vam decidir fer la FIV a GIrexx pq ens ho van recomanar molt, no sé si perquè estàvem acostumats al tracte tan personalitzat d'IVI que no ens ha acabat d'agradar el seu funcionament. El preu és més baix però l'atenció justeta (comparant amb IVI) ens hem trobat alguna vegada que no ens han donat informació referent a papers que havíem de portar i malentesos d'aquest tipus. No es miren el tema immunològic, després de la 2na transfer vaig haver de demanar hora amb un hematòleg per lliure, però ens van respectar el tractament proposat per la 3ra transfer. No classifiquen els embrions, només et diuen si són bons o molts bons, hem trobat que el traspàs d'aquesta informació no és gaire clar. El seguiment tampoc és personalitzat, si demanes un metge en concret, no hi ha garantia que t'atengui sempre, nos en principi ens portava el Dr Brichs però la punció i algunes eco ens la va fer una altra Dra i no ens van avisar prèviament. I una altra cosa que a mi em té la mosca sota el nas és que totes les nostres transferències (3) han sigut el mateix i dia, no sé trobo molta coincidència, potser per això no van implantar... a alguna més li ha passat?
Aquesta setmana anat a GIROFIV per visita informativa, el funcionament també és molt diferent que IVI, a la clínica Girona només tenen el laboratori, les visites i controls les fas a la consulta del ginecòleg que triïs, això tampoc ens acaba de convèncer. De metges hi ha el Dr Inglada i la Dra Adrados (he sentit a parlar bé de tots dos) també hi ha la Dra Cuartiella (no la conec). El preu és força semblant a IVI. Com a positiu el seguiment és molt personalitzat, és a dir si tries un metge el tindràs en ell sempre.
Espero que t'hagi servit d'ajuda, també t'haig de dir que són opinions molt personals. A mi m'havien recomanat molt Girexx i crec que no és per tant.
Per cert, demà tinc visita amb el Dr. Lopez per la histeroscòpia, jo no havia sentit a parlar, em quedo més tranquil·la sabent que és molt recomanat.

Honey: ànims amb aquesta espera, el que dius, millor a poc a poc i ben fet. És normal que t'hagi desil·lusionat, és un procés tan llarg...

Elmer: ufff, desconec el tema endometriosis, està bé que et facin analítiques d'immunologia i trombofílies, millor anar a per totes amb la següent trasnfer.

Ego: doncs jo estic indecisa amb les clíniques, dubto si continuar a Girexx (per preu) o tornar a IVI, crec que demanaré visita amb la Dra Sara Falgàs per veure que tal. També tinc dubtes sobre quan començar amb l'estimulació, en principi en aquest cicle em faig la histeroscòpia (si pot ser), el següent cicle estimulació, el següent prova progesterona i test endomeTRIO: alice, Emma i Era, el següent la transfer comptant que tot surti bé, seguint aquesta planificació ens n'anem cap al desembre i en principi així ho hem decidit, però ara no sé si esperar un cicle més per l'estimulació, pq el 28 d'aquest mes començo el programa Natural FIV i vull donar una mica de temps perquè faci efecte, però clar, llavors anem a fer la transfer al gener, no sé com portaré la feina, ara estic de baixa per risc de coronavirus, no sé fins quan durarà, em fa por que em facin tornar aviat i llavors haver de demanar permisos, dia si i dia també per proves.
He tingut dies d'alts i baixos, a vegades no sé si tantes proves i medicació serviran d'algo, a sobre hem de sentir comentaris del tipus paciència que us quedareu de natural... La veritat que no ajuden gaire, pensen que ajuden però així no ho fan, no necessitem consells, sinó que confiïn en les nostres decisions i ens donin suport. :-o00m A alguna més li passa?

Una abraçada a totes :--/)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dg. set. 20, 2020 8:13 pm

hola a totes!

últimament escric poc però intento anar-vos seguint..

Forta-però-cansada : com estàs?? segueixes tacant? espero que estiguis més tranquila i que tot vagi avançant!!
Gala 84 : felicitats per tants embrionets!!
Nuvol20: hola com estàs? teniu alguna novetat?
Xantipa2: et felicito per haver pres la decisió de tirar pel dret i anar a ovo, tinc dues amigues que ho han fet i ha anat estupendament i estan molt felices amb els seus fillets.
Honey : no conec cap cas amb corticoides ho sento..
Ulupika : jo tb m'he estat plantejant apuntar-me al programa de etselquemenges.. però encara estic indecisa pels diners que suposa i perquè ara estic fent acupuntura i la persona que m'ho fa tb m'aconsella aliments i complements..
Lua86: jo no sóc de Girona ho sento.. nosaltres vivim a Vic i vam escolir Institut Marqués a Barcelona, i a vegades es fa pesat haver de baixar a bcn..
Elmer: a mi després d'una transfer fallida em van fer anàlisis de tot "per si de cas" i una biopsia endometrial on em van trobar endometritis (inflamació de l'endometri), que teòricament ja ho he solucionat prenent antibiòtic i ibuprofeno.

Ego: doncs jo ja havia d'haver fet la transferència de l'embrió que ens queda però vaig anar al control i resulta que ja havia ovulat, vam decidir fer-ho per cicle natural i com que el metge no va poder saber quan havia estat l'ovulació, em va dir de millor no arriscar i fer-ho el següent cicle. Primer em vaig enfadar perque va ser error seu d'apurar tant el primer control, però després m'ha anat bé perque, gràcies a un consell de la Primavera1985, he començat a fer acupuntura. Estic flipant bastant amb el tema medicina xina i aliments yin i yang.. és un món que no coneixia. A més la meva acupuntora també és coach nutricional i m'està recomanant moltes coses que no sabia.. a veure com va- Ara he de decidir si ja faig la transfer aquest cicle o m'espero un mes més per donar més temps al tractament d'acupuntura. M'ha trobat la melsa debilitada i una mica tb els ronyons, cosa que està lligat directament amb la fertilitat i creu que equilibrant això podré aconseguir l'embaràs (diu que fins i tot podria ser natural, ja que aparentment no tenim cap problema).. ja us dic que tot això és molt nou per mi i m'he quedat bastant flipada..
A algú li ha passat que amb els tractaments se li han escurçat els cicles? jo tenia el cicle super regular de 28 dies, i ara des de fa dos anys tinc cicles de 25, 26 o fins i tot 24 dies.. (tinc gairebé 38).
bé boniques, una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dt. set. 22, 2020 4:14 pm

Hola boniques,

Entro en modo ego per dir-vos que finalment no ha tirat endavant...
Avui hem fet la eco de les 9 setmanes i ja no hem sentit el cor... La Dra. ens ha dit que pel tamany de l'embrió es deuria parar ahir o avui.

Estem destrossats ... Ja no ens en queda cap i després de tot el que em passat ja no vull fer cap més fiv.

Ara no sabem com continuarem però sí que sabem que tirarem cap a ovodonació quan agafem més forces pq ara mateix no les tinc...

Que dur noies... No és just.

Una abraçada a totes.
Xantipa2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. set. 22, 2020 4:25 pm

Hola noies!

Estava escrivint per comentar-vos una mica les novetats però quan ho anava a enviar he vist que a escrit
FORTA PERO CANSADA, quin greu.... Se'm posen els pels de punta, que injust i quin patiment deu meu.
No se ben bé quin problema teniu, però nosaltres tambe anirem a ovo, ja ho tenim decidit. Cada negatiu es una punyalada al cor i arriba un moment que una s'ha de plantejar les coses.
Reposeu-vos, mentalment sobretot, físicament i econòmicament, i després ja mirareu que fer o com.
Descansa i molts ànims.
Una abraçada ben forta.

Ja torno a entrar en un altre moment.

Petonts per totes, espero que estigueu be! :-()-)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Ulupika » dt. set. 22, 2020 6:25 pm

Hola noies,

Forta-pero-cansada quina m... em sap molt de greu, quan he llegit el teu nom pensava que serien bones notícies, em trenca el cor saber que no ha anat bé... Molts i molts d'ànims i molta força!
Cuideu-vos molt que ha de ser molt dur pair-ho, com diu la Xantipa necessiteu reposar una mica després d'aquest gran esforç.

Una abraçada!

PD: les que dubteu sobre el programa Natural FIV avui hi ha webinar informatiu, vaig justa però us deixo l'enllaç per si us interessa:
https://etselquemenges.cat/in-vitro-el-que-no-saps-registre?utm_source=eqm&utm_medium=mail&utm_campaign=natural-fiv-live-recordatori&utm_content=2020-09-22&vgo_ee=jbkroi9Hp4fhZxp%2Fba5tNwA3SuMkJhmkGexv49sZvNU%3D
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Gala84
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 12, 2020 6:41 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Gala84 » dt. set. 22, 2020 6:57 pm

Hola noies!

Forta-però-cansada, em sap molt greu. I sé perfectament com et sents, perquè em va passar el mateix, justament a la setmana 9 i amb l'únic embrió que tenia. És una bona merda! I molt injust com tu dius...

Sé que és un tòpic, però tot i que ara et sents enfonsada en la misèria, el temps et donarà perspectiva i forces per seguir trobant solucions als problemes. No sé què té la lluita contra la infertilitat que les acabes traient de no saps on... Segurament perquè el desig d'aconseguir-ho és més gran que qualsevol fracàs.

Una abraçada ben gran!
Buscant des d'agost 17
1 trompa obstruïda
1/19: 1a FIV: 3 embrions
3/19: 1a TE: pèrdua 6 s
6/19: 2a TE: bioquímic
9/19: 2a FIV + DGP: 1 embrió
1/20: pèrdua 9 s
Ell: cadena fragmentació simple i doble :ufs: i HLAC C1C1. Jo: natural killers altes, HLAC C2C2 i kir AB
9/20: 3a FIV+Fertile Xip+DGP= 5 euploides
12/20: 1a eco, sentim batec
lua_86
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 28, 2020 10:03 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: lua_86 » dc. set. 23, 2020 1:23 pm

hola de nou noies!
Xantipa2 i Ulipika moltes gràcies per les respostes que heu anat escrivint en relació a les cliniques de fertilitat de Girona i les orientacions sobre els possibles tractaments! Crec que finalment escolliré GIROFIV i aniré escrivint la meva experiència perquè aixi qualsevol persona pugui veur'en la opinió.

Referent a la resta de posts, us volia enviar molts d'ànims, sobretot a Forta-però-cansada, potser les poques paraules que et pugui dir per animar-te siguin poca cosa, pero volia dir-te que transmets una valentia i fortalesa q són molt d'admirar.

Gracies per tot a totes <3
lua_86 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2020 3:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Jo 34 ell 32

05/20 inici de le cerca
09/20 AMH: 0,42 (baixa reserva ovarica)
10/20 ..::·· Molt alterat .
Recompte fol.licles 2+2
01/21 1a ADE 2 embrions 3 dies. Beta negativa
05/21 2a ADE 1 blasto 5 dies. Beta +411
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dc. set. 23, 2020 2:02 pm

hola,

Forta-pero-cansada em vaig quedar de pedra al llegir el teu missatge... em sap molt greu. No se què dir, trobo que és molt injust :(
No se si us heu plantejat fer acupuntura en serio.. Estic descobrint aquest món i em sembla increïble.

ah, per si no ho vau veure, us deixo el link al webinar de "ets el que menges" sobre els tractaments fiv: (crec que només estarà disponible avui i val molt la pena)

https://etselquemenges.cat/tot-el-que-n ... 9Uu3XAY%3D

una abraçada a totes!!!!!!!!!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Elmer
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 6:27 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Elmer » dj. set. 24, 2020 9:48 pm

Bona nit,
Forta-però-cansada ho sento molt maca. No és just, NO!
Entenc perfectament pèl que esteu passant I només et puc donar una forta abraçada virtual. No hi han paraules de consol ara mateix. Molts ànims I força.

A la resta us llegeixo bé en altre moment.

Una abraçada
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xocolatina » ds. set. 26, 2020 8:05 am

Forta pero cansada, em sap molt greu que no hagi tirat endavant... molta força per continuar endavant.

Rakele, Ulupika, he vist el webinar de ets el que menges, i mooolt interessant! Fa molt bona pinta pero crec que nosaltres ho descartem... tal i com diu la rakele si ja tenim algú que ens aconsella una dieta, ni que no sigui tant especifica, no te massa sentit gastar-se els diners. Ulupika, ja ens explicareu que tal!

Gala, tens notícies dels embrionets???

La resta com aneu?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2020

EntradaAutor: rakele » dl. set. 28, 2020 8:13 am

hola noies,

tinc un dubte tècnic, a veure si alguna de vosaltres em pot ajudar.
és sobre el tema de la fragmentació de l'adn dels espermatozoides: una vegada s'ha aconseguit un embrió sa i de qualitat, aquest embrió pot tenir problemes d'implantació degut a la qualitat de l'espermatozoide? o en principi si l'embrió s'ha format vol dir que l'espermatozoide ja no tindrà problemes de fragmentació de cadena doble?

per altra banda, jo fa tres mesos que estic prenent fertybiotic, ara el metge m'ha dit que faci un descans fins a que no em torni a venir la regla i ja estiguem en el cicle que farem la transfer. El fertybiotic també porta àcid fòlic i vitmina d, m'ha dit que si descanso d'àcid fòlic no passa res (perquè fa molts mesos que en prenc) però no m'ha contestat sobre la vitamina d, què en penseu?

moltes gràcies, espero que estigueu bé
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Forta-però-Cansada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. set. 27, 2019 2:49 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Forta-però-Cansada » dl. set. 28, 2020 4:34 pm

Hola boniques,

Moltes gràcies a totes pels vostres missatges i ànims.
Estic païnt el que m'ha passat i la veritat és que estic molt trista i perduda.
La setmana vinent tinc hora amb la meva ginecòlega per fer un control i parlar.
Em van treure una mostra de les vellositats corials per analitzar. A alguna de vosaltres li han fet?
A veure que ens diu la Dra. i cap a on tirem, que suposo que serà ovodonació.

Una abraçada a totes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::