Hospital Quiron Barcelona Comentaris

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ambmoltesganes
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 04, 2020 4:20 pm

Hospital Quiron Barcelona Comentaris

EntradaAutor: Ambmoltesganes » dt. ago. 04, 2020 4:27 pm

Bona tarda!

Estem fent les primeres visites abans de la primera FIV-ICSI.... Quins nervis i incerteses.

Alguna té experiència amb aquest centre?

Gràcies pels vostres comentaris!!! Segur que ens ajuden molt.

#Ambmoltesganes
Mamá de nei
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. maig 28, 2021 12:11 am

Re: Hospital Quiron Barcelona Comentaris

EntradaAutor: Mamá de nei » dv. maig 28, 2021 12:36 am

;-) quetzal en quiron ya que veo que es antigua la pregunta??
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona Comentaris

EntradaAutor: Lna » dv. juny 18, 2021 2:54 pm

Hola!

Jo tinc una nena de 4 anys del primer cicle FIV-ICSI a Quirón i ara anem pel germanet amb un nou cicle que hem començat allà mateix, doncs no ens queden congelats x*x*x

Per la meva part molt contenta. Creuem els dits i que surti tot bé :-o00m
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Concep
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 11, 2022 11:06 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona Comentaris

EntradaAutor: Concep » dl. jul. 11, 2022 11:31 pm

Hola a totes!

Fa temps vaig seguir aquest fòrum i em va ajudar molt encara que no em vaig animar mai a escriure. Ha estat un procés dur (segur que això ho tenim en comú...) i després de tres anys de tractaments alguns cops hem arribat a pensar que no ho aconseguiríem. Tampoc no estàvem disposats, ni podíem psicològica i econòmicament, a fer tractaments durant molt més.

Ara us escric embarassada de 14 setmanes i molt contenta d'haver superat la eco de les 12, però encara amb por, no us enganyaré. Escric perquè després d'haver fet tot un cicle de FIV a la Quirón vam canviar a IVI i al fer el canvi ens vam adonar de com d'equivocada havia estat la decisió de la Quirón. En el moment de fer el canvi ja vaig decidir que escriuria al fòrum per compartir la meva experiència per si podia ser útil a alguna altra noia.

Vam anar a Quirón bàsicament pel bon nom de la clínica i perquè ens feien un descompte (petit, però descompte) amb Sanitas. Al principi el tracte molt estupendo, ja sabeu, a les clíniques privades en general t'obren la porta amb amabilitat. Només teníem factor masculí i la meva edat, 39 llavors. Ens van recomanar directament FIV i si obtenia un bon nombre fer DGP. L'estimulació va anar bé i vam treure 20 òvuls madurs, ens vam quedar amb 10 blastos i d'aquests 4 van passar el test DGP. Em van dir que eren unes dades normals, fins i tot molt bones per la meva edat, i que teníem molt bon pronòstic. Recordo la Doctora Grau, que és qui ens va portar, dient que ja podíem anar pensant en el germanet.

El cas és que després d'un negatiu en va venir l'altre, sense explicacions més que la meva edat i la mala sort. El tracte cada cop era més fred, malgrat que cada cop ens coneixíem més (o això esperava jo!). Al principi t'obren la porta i et fan reverències però quan portes un temps anant a la clínica t'adones que no saben qui ets quan entres per la porta, res està personalitzat i fins i tot s'equivoquen quan et comenten el teu historial. Un dels cops vam provar cicle natural però tampoc va funcionar, i això que sempre obteníem endometri trilaminar i gruixut. Vam anar perdent els embrions un rere l'altre i mai no hi va haver una explicació, ni una visita amb tacte per repensar-ho, ni tan sols em trucava la meva doctora per donar-me el negatiu: l'administratiu o qualsevol altre metge ho feia.

Escric tot això perquè després d'haver estat a IVI puc comparar. El tracte i la personalització no tenen res a veure. Estic tan penedida de no haver marxat de la Quirón quan encara em quedaven alguns embrions! I d'haver-la triat per un petit descompte que al final hem acabat pagant molt car! A IVI he aconseguit embaràs a la primera però tampoc no vull ser injusta i atribuir-ho tot a la clínica, ja que també hi pot haver un factor d'atzar. Ara bé, allà des del primer moment he tingut la sensació que se'm tenia en compte, que anaven amb cura perquè eren conscients que jugaven amb els nostres diners, salut i esperança. Mai no em vaig sentir així a la Quirón.

No sé si altres persones heu tingut experiències similars, o potser tot al contrari, però ho volia escriure per compartir i també per si puc ajudar a algú que estigui en procés de triar el lloc on fer-se el tractament.
Valeria0805
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona Comentaris

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. jul. 13, 2022 10:32 pm

Hola Concep.

Muchas felicidades por tu embarazo y gracias por contar tu experiencia.
Yo estoy embarazada por ovodonación en reproclinic pero el seguimiento lo hago en Quirón.

Después de tu experiencia, dónde estás llevando tu embarazo?

Me da miedo que no vaya bien el parto y mira que tuve a mi hija hace 8 años y todo estupendo pero no sé, las cosas cambian y últimamente no estoy escuchando buenas referencias.

Un abrazo fuerte!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::