Opinions IVF

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tendresa
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 1:29 pm

Opinions IVF

EntradaAutor: Tendresa » dv. ago. 21, 2020 4:11 pm

Hola, sóc nova al fòrum i estic a punt d'iniciar tractament FIV a la Clínica IVF. Algú de vosaltres en sap res? M'han dit que està molt bé, però voldria saber altres opinions.
Gràcies
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: Opinions IVF

EntradaAutor: Eri84 » ds. ago. 22, 2020 4:29 pm

Hola Tendresa, la clinica ivf estar molt be, son molt amables i atents. Nosaltres va ser la primera clinica que varem anar a mirar, es un lloc molt agradable, i t'ajuden en tot, llastima que el tractament se'ns passava de pressupost pero si haguessim pogut ja no haguessim mirat enlloc mes a part al ser de Vic, ens era segons com mes "engorros" en el sentit de anar/tornar.. transit etc.. Tot i aixi ens va agradar moltissim. Espero haber-te pogut ajudat una micona i molta sort amb la busqueda. una abraçada :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: Opinions IVF

EntradaAutor: Mercè19 » dv. oct. 16, 2020 8:04 am

Bon dia

Potser ja vaig tard amb la resposta però t'explico...
A veure, jo m'he fet dos tractaments allà i no he estat gaire contenta. En el primer vaig tenir un bioquímic i em van fer unes proves analítiques. Ara resulta que per el segon intent em van posar una medicació estàndard quan el correcte hagués estat investigar una mica més què havia sortit a les analítiques.
Tampoc he trobat massa empatia, només et parlen del següent intent quan tot just acabes de tenir un negatiu...No et recomanen altres proves sinó que tornis a pagar i au, a veure si hi ha sort.
Sé que tenen uns laboratoris bons, i els metges també ho són però no sé, falta segons el meu criteri, atenció personalitzada i petits detalls. Per exemple, no et fan la beta, et diuen que et facis test d'embaràs a casa i no et fan cap analítica el dia de la transfer quan m'han dit que és molt important...
No sé, ja et dic, el primer intent va ser un positiu que va durar poc però trobo que no indaguen a fons si tens algun problema.
Tendresa
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 21, 2020 1:29 pm

Re: Opinions IVF

EntradaAutor: Tendresa » dj. gen. 14, 2021 3:56 pm

Gràcies per les respostes!
Nosaltres vam fer un intent FIV amb beta negativa tot i que el tracte súper bé, sobretot per part del doctor que ens ha portat. De totes maneres és molt car, perquè el preu base és un però llavors hi has d'afegir bastantes coses extres que fan pujar molt el preu. Ara estem buscant algun lloc una mica més barat perquè no podem tornar a pagar tot això. A més només tenen conveni amb mútua general de catalunya.
Espero que tingueu sort! :()()::::

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::