Ovulació tardía

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Ovulació tardía

EntradaAutor: Tribuchang » dl. des. 07, 2020 10:07 am

Estem probant a fer inseminació seguint el cicle natural. Al primer intent el folicle estava al tamany adient per fer inseminació al dia 19 del cicle i aquest mes sembla que va per un camí similar. Els meus cicles normalmente son d’uns 30-32 dies. Creieu que pot ser un handicap el fet de tenir fase folicular tant llarga? Em paro a pensar si el fet que trigui tant afecta a que l’òvul no sigui de bona qualurat o que la fase lútea sigui massa curta... què en penseu?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Ovulació tardía

EntradaAutor: ambjdejan » dj. des. 10, 2020 8:09 am

Hola, en principi la fase fol·licular llarga diria que no afecta sempre i quan la fase lútea sigui correcta. Si no ho vaig entendre malament una de les raons és que els fol·licles competeixen entre ells i si en tens menys, la FF s'escurça? i si en tens molts, és més llarga? alguna cosa així.... però segur que hi ha altres factors.

Has fet seguiment de fase lútea? hauries de mirar l'ovulació (amb tests d'orina) i temperatures i veure si la teva FL és de 12 dies com a mínim... A vegades es tarda una mica a agafar-li el truc, fins que no tens clar si el test és positiu (segona ratlla igual de forta que la primera com a mínim), si la pujada de temperatures és regular i es manté alta prou dies... Jo em pensava que la tenia de 12 dies i quan l'acupuntora se la va mirar em va dir que sí, però que hi havia oscil·lacions que no acabaven de ser adequades (baixades abans dels 12 dies). Em va donar unes pastilles xines d'herbes que van allargar la FL un dia, només, però amb temperatures molt més estables i "boniques", i sobretot sense sagnats abans de la regla

No sé si la inseminació es fa el dia de la ovulació o el dia abans, si ovules el dia 20 del cicle, per exemple, després la regla et ve el dia 33 (o sigiu 32 dies de cicle), encara, però si et ve abans potser és justet... no t'ho han mirat?

jo faria això de mirar bé la FL...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::