Tractament FIV privat , entra alguna medicació per la SS?
Tractament FIV privat , entra alguna medicació per la SS?
Hola a tot@s,
en breu començaré un tractament de FIV per privat. Vaig anar a la farmàcia a preguntar preu de la medicació i la farmacèutica em va dir, que a vegades els metges de capçalera de la SS si son empàtics, et poden passar alguna medicació o alguna bonificació. Alguna de vosaltres ho ha fet això? a mi em va sobtar molt que et passin medicació privada per la SS... Però si algú ho ha fet ho preguntaré.
Moltes gràcies i molt bon any a tots, que ja ens toca!!
en breu començaré un tractament de FIV per privat. Vaig anar a la farmàcia a preguntar preu de la medicació i la farmacèutica em va dir, que a vegades els metges de capçalera de la SS si son empàtics, et poden passar alguna medicació o alguna bonificació. Alguna de vosaltres ho ha fet això? a mi em va sobtar molt que et passin medicació privada per la SS... Però si algú ho ha fet ho preguntaré.
Moltes gràcies i molt bon any a tots, que ja ens toca!!
Re: Tractament FIV privat , entra alguna medicació per la SS?
Tina,
Primer de tot MOLTA SORT amb el tractament que comenceu.
En un principi fa uns anys si que podia ser que algún metge de la SS ho fés però en aquests moments és impossible. Jo crec que els hi cauria una bona penalització.
De fet fins el 2009 els medicaments per a tractaments de Reproducció tant de privada com pública els cobria la SS, després es va parar però encara he llegit alguna història del 2010 o 2012 en el que alguna noia dèia que algun metge ho havia receptat.
Actualment està prohibit.
És una pena perquè els medicaments de Reproducció Assistida són caríssims.
Primer de tot MOLTA SORT amb el tractament que comenceu.
En un principi fa uns anys si que podia ser que algún metge de la SS ho fés però en aquests moments és impossible. Jo crec que els hi cauria una bona penalització.
De fet fins el 2009 els medicaments per a tractaments de Reproducció tant de privada com pública els cobria la SS, després es va parar però encara he llegit alguna història del 2010 o 2012 en el que alguna noia dèia que algun metge ho havia receptat.
Actualment està prohibit.
És una pena perquè els medicaments de Reproducció Assistida són caríssims.
- isonapages
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dg. març 02, 2014 11:07 am
A mi la unica medicació que hem va entrar per la seguretat social va ser el clexane i la progesterona.
De progesterona era de 100 aixi que tenia que posarme mes pastilles pero m’ estalvia de comprarles
De progesterona era de 100 aixi que tenia que posarme mes pastilles pero m’ estalvia de comprarles
De progesterona a part de la progeffik de 100 també entra Cyclogest de 400, depenent de la pauta que et marquin aquest va millor per no haver de posar-te tants òvuls en cada presa, per exemple si et pauten 400-0-400.
Clexane, adiro també entren. I a mi algunes altres que m'ha preescrit l'immunòleg també.
En aquesta web del ministeri de sanitat pots comprovar indicant el nom del medicament en l'apartat Nombre o CN del medicamento si actualment està financiat
https://www.mscbs.gob.es/profesionales/medicamentos.do
Clexane, adiro també entren. I a mi algunes altres que m'ha preescrit l'immunòleg també.
En aquesta web del ministeri de sanitat pots comprovar indicant el nom del medicament en l'apartat Nombre o CN del medicamento si actualment està financiat
https://www.mscbs.gob.es/profesionales/medicamentos.do

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |