FIV SS - temps d'espera segons el centre

Tractaments, clíniques, medicaments..
mire91
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 05, 2021 4:27 pm

FIV SS - temps d'espera segons el centre

EntradaAutor: mire91 » dt. gen. 05, 2021 4:40 pm

Hola!

Obro el fil per unificar una mica els temps d'espera de FIV per la SS, a aquelles que encara no hem decidit on anar (a mi, al menys, em deixen escollir). Porto varios dies llegint-me els fils i... bé, estic feta un embolic.

A principis de febrer tenim hora amb la ginecòloga de la SS per revisar resultats de proves divereses (2n seminograma, analítiques i hiserosalpingografia) i ens va comentar que per aquella visita ja haviem de portar decidit a quin centre voliem que ens tramités la derivació (i, per tant, a on ens apuntarien a llista d'espera). Ens va dir que podriem triar entre Clínic, Sant Pau o Vall d'Hebron, i que els temps eren similars (tot i que llegint els fils d'aquí, no m'ho sembla pas).

El nostre tractament haurà de ser FIV+DGP (per una malaltia hereditaria del meu marit, independentment de que després tinguem més o menys problemes de fertilitat... que haberlos, haylos).
Pel que estic veient, a moltes us deriven directament i després ja us fan les proves adequades a l'hospital corresponent... No sé si pel fet de nosaltres portar les proves ens "estalviarem" algo de temps? (I dic estalviarem, però en realitat portem mesos amb el tema sense que ens derivin encara...).

Pel que he llegit per aquí, al Clínic la al anar amb DGP se'ns pot allargar moltíssim (he llegit 4 anys? Quina burrada...), però no he vist res similar als fils de la Vall d'Hebron o Sant Pau. Alguna noia sap res i em podria guiar una miqueta?

Mil gràcies a totes, i molts ànims a les que esteu en ple tractament. :-)love(-:
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV SS - temps d'espera segons el centre

EntradaAutor: Gustineta » dj. gen. 07, 2021 12:39 pm

Hola mire91!

Gràcies per la confiança d'explicar el teu cas.
És una mica diferent dels que he llegit fins ara i també del meu, perquè vosaltres ja sabeu d'entrada que necessiteu DGP per descartar una malaltia genètica.

Jo no vaig poder triar l'hospital de la SS, va ser el clínic que és el que em tocava per zona. I allà vaig estar en llista d'espera. Al final vaig fer tractament en una clínica privada, però em van trucar al cap d'any i 8 mesos (inicialment m'havien dit 2 anys-2 anys i mig). Suposo que amb el DGP que heu de fer s'allarga l'espera perquè el cas ha de passar per un comitè de bioètica.

Em sona d'un cas d'una noia que va fer DGP a Sant Pau, crec que és aquesta noia: https://www.elpetitbernat.com/.
No recordo el seu nom aquí al Sóc Petit.

Molta sort!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”