Dubtes amb les clíniques
Dubtes amb les clíniques
Hola,
Escric aquest tema perque la meva parella i jo vam anar a la clinica institut marqués i en fer les proves va sortir el seminograma amb terazoospermia, bona movilitat i concentració(97 m) però només amb 1% de morfologia normal
i una ecografía on sembla que està tot correcte amb una la antimuleriana a 1.19 ens van dir que s'hauría de fer un IMSI(FIV+IMSI) i vam decidir andar a una altre en aquest cas a IVI Barcelona.
Ens va sorprendre que ens van aconsellar una IA (inseminació artificial) perque el doctor Ballesteros creia que la morfologia del esperma no era determinant per decidir pel que ens va cridar l'atenció la diferència entre les dos opinions de les clíniques, algú ens pot aconsellar que fer?.
Gràcies.
Escric aquest tema perque la meva parella i jo vam anar a la clinica institut marqués i en fer les proves va sortir el seminograma amb terazoospermia, bona movilitat i concentració(97 m) però només amb 1% de morfologia normal
i una ecografía on sembla que està tot correcte amb una la antimuleriana a 1.19 ens van dir que s'hauría de fer un IMSI(FIV+IMSI) i vam decidir andar a una altre en aquest cas a IVI Barcelona.Ens va sorprendre que ens van aconsellar una IA (inseminació artificial) perque el doctor Ballesteros creia que la morfologia del esperma no era determinant per decidir pel que ens va cridar l'atenció la diferència entre les dos opinions de les clíniques, algú ens pot aconsellar que fer?.
Gràcies.
Re: Dubtes amb les clíniques
Hola,
Jo t'aconsellaria millorar el tema terazoospermia abans de començar qualsevol tractament. Heu pensat anar al CIMAB? Estan especialitzats en el factor masculí i fan la prova COMET que és més completa que un seminograma.
Revisaria també els hàbits alimentaris, fora cafè, xocolata, begudes en general, una dieta i vida sana també ajuden a millorar.
Iniciar un tractament sigui quin sigui sense haver millorat aquesta part només us portarà decepcions i pèrdua de diners, és la meva opinió.
Molts d'ànims!
Jo t'aconsellaria millorar el tema terazoospermia abans de començar qualsevol tractament. Heu pensat anar al CIMAB? Estan especialitzats en el factor masculí i fan la prova COMET que és més completa que un seminograma.
Revisaria també els hàbits alimentaris, fora cafè, xocolata, begudes en general, una dieta i vida sana també ajuden a millorar.
Iniciar un tractament sigui quin sigui sense haver millorat aquesta part només us portarà decepcions i pèrdua de diners, és la meva opinió.
Molts d'ànims!
2018 Comencem cerca
2019 3 IA betes
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos
3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra
Ell: sembla tot normal
Jo: problemes immunològics
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos
Beta 30/11

DPP: 07/08/21
2019 3 IA betes
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos
3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra Ell: sembla tot normal
Jo: problemes immunològics
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos
Beta 30/11

DPP: 07/08/21Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |