AMH molt elevada
AMH molt elevada
Hola,
Sóc una noia de 32 anys i m'ha sortit l'AMH 7,78.
Algú que la tingui molt elevada i no tingui SOP / OP?
TSH 2,59
FSH 6,17
LH 3,92
testosterona 0,38
prolactina 22
Estradiol 34
T4 6,5
Hem podeu ajudar? Tindré problemas per fer tractament de RA?
Gràcies
Sóc una noia de 32 anys i m'ha sortit l'AMH 7,78.
Algú que la tingui molt elevada i no tingui SOP / OP?
TSH 2,59
FSH 6,17
LH 3,92
testosterona 0,38
prolactina 22
Estradiol 34
T4 6,5
Hem podeu ajudar? Tindré problemas per fer tractament de RA?
Gràcies
- Laieta1986bcn
- :: formigueta

- Entrades: 50
- Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm
Re: AMH molt elevada
Hola bonica, jo tinc 34 anys i 7,9 de AMH. No significa tenir SOP, el SOP es mira amb altres parametres.
Jo he fet una fiv i cap problema, amb poca medicació vaig fer 19 òvuls, així que super bé. Simplement tingues cuidado que no et pautin molt medicació per no hiperestimular.
Ànims!!!
Jo he fet una fiv i cap problema, amb poca medicació vaig fer 19 òvuls, així que super bé. Simplement tingues cuidado que no et pautin molt medicació per no hiperestimular.
Ànims!!!
Laieta moltes gràcies! ja m'havia espantat ... signifca llavors que hi ha bona reserva, no?
Vas probar IA abans? De tots ells, havien molts de bona qualitat? van arribar a dia 5?
perdona la bateria de preguntes, és tot nou per a mi.
gràcies!
Vas probar IA abans? De tots ells, havien molts de bona qualitat? van arribar a dia 5?
perdona la bateria de preguntes, és tot nou per a mi.
gràcies!

- Laieta1986bcn
- :: formigueta

- Entrades: 50
- Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm
Sí, exacte! Significa que tens molt bona reserva :)
Jo no vaig voler fer IA xq les probabilitats d’exit son baixetes, en canvi amb la fiv són molt més altes. A més m’agradaria tenir més d’un fill, i vaig pensar que amb la fiv potser em quedaven embrions congelats per fer intents quan busqui el 2on.
Dels 19 ovuls, 17 eren madurs, 15 van fecundar, i tinc 9 blastos (dia 5) congelats, bueno, ara ja 8, xq la 1a transfe no m’ha funcionat, però estic tranquila xq gràcies a Deu tinc més intents.
Cap problema, pregunta el que vulguis! ;)
Jo no vaig voler fer IA xq les probabilitats d’exit son baixetes, en canvi amb la fiv són molt més altes. A més m’agradaria tenir més d’un fill, i vaig pensar que amb la fiv potser em quedaven embrions congelats per fer intents quan busqui el 2on.
Dels 19 ovuls, 17 eren madurs, 15 van fecundar, i tinc 9 blastos (dia 5) congelats, bueno, ara ja 8, xq la 1a transfe no m’ha funcionat, però estic tranquila xq gràcies a Deu tinc més intents.
Cap problema, pregunta el que vulguis! ;)
Jo tinc 19,6 d'AMH i no m'han dit que sigui cap problema per fer tractaments, sinò tot lo contrari,així q endavant!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |