Mètode ROPA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dc. abr. 07, 2021 12:25 pm

No! Hem fet 2 IA naturals que no van funcionar. Aquests tractaments me’ls vaig fer jo però vam averiguar el tena de la AMH de la meva dona i vam fer canvi de plans!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dc. abr. 07, 2021 1:02 pm

Ahhhhh, ostres, però tu la antimulleriana la tens bé i per IA no et vas quedar, jops!

A veure divendres si teniu un bon recompte de folis i només passa per una estimulació, que dues seguides es fan pessades.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dc. abr. 07, 2021 2:55 pm

Si! Ojalá que si! Si em de fer la doble estimulació es farà però a veure si tenim sort i sobretot aconseguim l’arribada d’un bebe :anec:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dc. abr. 07, 2021 3:17 pm

Ja saps què diuen per aqui, que nomès necessiteu un, però clar, entrar a quiròfan nomès per un... no se si compensa. A vuere si us troben molts fol.licles aquest divendres!!
Jo a veure demà si els dos petits que tinc han crescut o què i prendrem una decisió ja.

De totes formes si la que és més fèrtil de les dues ets tu, sempre podeu provar amb els teus.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dc. abr. 07, 2021 3:58 pm

Ja t’entenc clar! Jugar-te tot a una és complicat!

I si nosaltres tenim tambéla opció de fer amb els meus òvuls però la meva dona té moltes ganes de probar amb els seus.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dv. abr. 09, 2021 8:54 am

Com va anar la visita??
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 09, 2021 9:12 am

Hola!
Ho vaig eplicar al fòrum de Fiv 2021, faig un copy-paste!! Vosaltres com ho porteu???

Ego: avui hem tingut l’ultima eco, tinc 6 fol.licles en total (sense comptar un que està amagat darrera d’un altre i no hi ha manera de saber si es gran o petit, així que no el conten). Us fico les mides: 20-15-13-11-6-6.
M’allarguen la medicació un dia, és a dir, avui. Si el de 20 no fos tan gran, me l’allargarien una mica perquè els petits creixesin una mica més, però com que el de 20 està molt gran, no volen perdre’l, llavors aposten per conservar aquest i el de 15, i potser el de 13 dona un empujon, però anem a punció amb dos en ment nomès.
M’han fet anal.litica d’estradiol, 1028 és el valor, al tenir pocs fol.licles i petits, m’han dit que és un bon valor. Endometri trilaminar i gruixut, tot i que la transfer no me la fan a mi, es veu que és bona senyal en quant a que els fol.licls estiguien plens, ens han dit.

Tirem endavant amb la punció, ja que m’han dit que amb la meva antimulleriana, tot i repetint l’estimulació, potser comptem amb un fol.licle més, potser dos més, però poca possibilitat més, ja que m’han donat les dosis més altes que hi ha i el resultat és el que és. M’han insitit molt en que tinc reserva de dona de 45 anys però que qualitat de noia de 36 anys, que pensi en això. Teniem clar que només amb un, no aniria a quiròfan, però amb dos “grans” i sabent que poca cosa més poguem aconseguir estimulant-me de nou, tirem endavant. Així que demà em punxo l’ovitrell, i diumenge al matí, punció.

En cas de no treure res vàlid o que no arribin a fecundar, fariem el procès a la inversa, s’estimularia la meva dona, que d’antimulleriana va millor i té el doble de fol.licles que jo ja de manera natural, tot i que té endometriosis... i si els resultats fossin millors, jo passaria a ser la gestant, ja que d’endometri sembla ser que estic perfecta (algo es algo, jajajaja)
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dv. abr. 09, 2021 10:05 am

Buenooo sembla que va agafant color això! A per totes clar que si! Ultimament estic lleguint moltes noies amb pocs folicles però que molts arriben a embrió, així Que molts ànims!!!

Nosaltres avui primer control inquins nerviss
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 09, 2021 1:04 pm

Molta sort la eco i ja diràs què us han dit!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dv. abr. 09, 2021 9:51 pm

Esperavem millors noticies la veritat...
4 folicles (un de 15 mm, un de 12, un de 10 y un de 8mm) ella aposta més pels de 10-8 perque diu que creixen més compaginats....
A veure si poden extreure els 4.

Dilluns ens veu de nou i creu que dimecres-dijous serà la punció
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dv. abr. 09, 2021 10:46 pm

Aaaaixxx! Em sap greu... benvingudes al club dels
4! No us adelanteu, jo al final crec que tinc 6 o 7 (perquè en tinc un amagat, sembla), i que tirin endavant, només aposten per dos també, pensa que prefereixen tirar a la baixa, per si les mosques.
A mi m’ha passat igual, no m’han crescut a la par, per això en tinc dos que despunten, però un em feia 20 ahir, el dominant, i fa una mica de por per si es passa de madur l’acabem perdent.

A les 20:30 m’he punxat l’ovitrelle, no he notat l’agulla, ni res de res, així que per ser l’ultima, guai, després de 18 punxades, s’agraeix!

I ja em començo a trobar malament, tinc ganes de que em treguin això que tinc dins (si en tinc algo) i que el meu cos torni a ser el que era. Em fa mal el cap, estic hipermagacansada, estic tot el dia dels nervis, i tinc la panxa super adolorida (per fora) de tanta punxada, em molesten els pantalons, i ara em fan mal els pits... quan mai em fan, tinc punxades als ovaris, i em surt mooooolt de moc, vamos, estic feta un cuadro, jajajaja. Dono gràcies a que enocionalment he estat més estable i lineal que mai.
Demà m’haig de prendre un antibiotic que m’han dit que és super fort i que si em trobo malament que és normal, oleeeee! És tot una fantasia...

Per cert, sempre m’han dit, i ahir m’ho va tornar a dir la gine, que tinc reserva de dona 45 anys però que els meus òvula són de noia de 36, que encara que tingui pocs, o molt pocs, que pensi que no haurien de ser dolents, no se quina edat teniu vosaltres, però diga-li a la teva dona que pensi en això!

I toca animar-se, us ha passat com a nosaltres, llegeixes que en molts casos les noies tenen 15 folis a la primera eco i penses... bueno, potser no 15, però si 10! I et fan la
eco i zasca! Nosaltres vam sortir de la primera eco molt tocades tb, però de les altres dues vam sortir més optimistes. Abans em feia pal el tema quiròfan i ara és el que menys em preocupa, la veritat, només vull acabar amb això i que sigui el que hagi de ser.

Sento el tostón! M’he explaiat massa... animeu-vos va! Demà veureu les coses d’una altra manera i ficareu la confiança en aquests dos que us han dit, perquè al final, només necessiteu un, us ho hauràn dit moltes vegades, i és la veritat, un de bo i ja està!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dg. abr. 11, 2021 7:16 am

Avui és la punció?? Bueno si ja t’han vist 6-7 és genial!!! Anirà tot perfecte, veuràs! I més si ets una noia jove! La meva dona també, té 32 anys. Explica quan estiguis tranquil.leta com ha anat tot!

Nosaltres avui hem començat amb orgalutran i és l’ultim dia de menopur i gonal. Demà orgalutran de nou i visita.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dg. abr. 11, 2021 11:21 am

Done!

Ostres eh, no habia entrat mai a quiròfan, només per operarme de miopia, i és una altra història, vaja! Supercolocon de sedació, desde que he entrat per la porta fins que he sortit, 1h clavada. És molt ràpid.

Al final m’han tret 3, jajaja, comptavem amb dos només, així que ni tan malament... ara els han de “pelar” m’han dit i si són aptes, els fecuden avui ja. Demà em truquen del laboratori per dir-me què...

Com ho porta la teva dona??? D’orgalutran em vaig punxar 6, és la que més molesta de totes, i l’antibiòtic d’ahir em va sentar super malament... però ja està! Al final es fa pessat, imagino que tindrà ganes d’acabar ja, pobreta.

Molta sort amb la visita de demà i estigueu tranquil.les, nosotres ens vam prender bastant malament el resultat de la primera eco i desp ja et vas mental.litzant de que nomès necessites un de madur, i tot el que sigui més d’un, ja és un plus. Penseu en això i animeu-vos! I sou dues noies, alguna ventatge teniem que tenir, no?? Tenim varies vies per aconseguir el mateix objectiu.

Qualsevol dubte, pregunteu-me!!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dg. abr. 11, 2021 12:39 pm

Al final els altres han desaparegut? Perque a l’ultima eco ni havia més oi??? Però que aquests 3 siguin madurs és genial!!!

Que bé!! Ara ja teniu un passet més fet!

Ella es punxa dos dies orgalutran nomès, avui i ja demà que segurament ens diran punxar l’ovitrelle.

Feu la transfe en fresc?? Aneu explicant!! De beb degur que entre aquests 3 està el vostre petit/a!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dg. abr. 11, 2021 12:56 pm

Tenia 6 però desde la primera eco em van dir que contavem amb 2, els altres imagino que segeuixen al seu lloc, però al no haver crescut, els hauràn deixat aquí dins perquè dic jo que no tindràn òvul dins.

Quina sort nomès dos dies d’orgalutran, jo és que anava passadisima de medicació, i de dosis, exagerat, bemfola 5 dies (300 cada dia), manopur (300) i orgalutran a la vegada un a cada costat del melic 6 dies, i desprès l’ovitrelle, i l’antibiòtic, casi na! Tinc 18 injeccions buides aqui a casa per portar a la farmàcia.

No la podem fer en fresc perquè ho estem fent en cicle natural totes dues, i no anem gens compaginades, jajajaja, mai hem anat, de fet, i ara no anava a ser menys... llavors toca congelar.

Això ho teniu ja aquiiiii! En quant es punxi l’ovitrelle, 36h i fora!!! Quins nervis ehhhhh
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dl. abr. 12, 2021 9:44 am

Dels 4 folicles, un no ha seguit. Tenim 3 folicles per puncionar dimecres.

Vosaltres com aneu? Us han parlat ja de com van els vostres??
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dl. abr. 12, 2021 12:43 pm

Bueno bueno, no està malament, no??? Teniu 3 per aconseguir un de bo, no és mala xifra!! Fins que no li facin la punció, us toca confiar en aquests 3!

D’una altra banda, us han dit què pot haver passat per no haver fet més fol.licles?? O ja s’esperaven que tingues pocs? Em vas dir que li volien fer doble estimulació, si no recordo malament.

A nosaltres ens han trucar aquest matí del lablratori i ens han dit que de 3 que em van treure ahir, dos eren madurs i que d’aquests dos només ha fecundat un. Ara toca esperar a veure si evoluciona i es vol quedar amb nosaltres. En cas de sobreviure avui i demà, dimecres el congelarien.

No he sigut mai gaire optimista, però vient com m’anava anant la medicació, em va sorprende haver tingut 3 ahir, i de 3, tb m’ha sorpres que hagi fecundat un. Així que mira, posarem eperança en aquest embrionet a veure si vol lluitar per arribar a dimecres! I sino, abans de tornar a passar per l’estimulació, buscarem segona opinió, a veure si hi ha altres vies més viables o què!

Mai ens van dir que fos fàcil això de la Reproducció asisitida, així que molta força per tirar andavant, ho aconseguirem!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dl. abr. 12, 2021 2:27 pm

Doncs no és fàcil no... doncs no sabem perque no hi ha més. En altres cicles hi havia uns 6-7-8 folicles però clar pot passar com aquest que hem ‘perdut’ que no es faci gran i s’acabi reabsorbint o no sé ben bé. Ara a pensar en aquests 3 però en el nostre cas si no sorgeix no crec que fem més intents per privat amb els seus òvuls. O intentarem anar a tope amb la SS o ja probarem tractaments amb els meus.

Però beuno toca confiar. Avui ovitrelle i dimecres a per totes!!! El vostre embrionet està ara a dia 2?? El que et van treure que no era madur en quin tamany estava?
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: 46XX » dl. abr. 12, 2021 4:10 pm

Doncs no m’han dit les mides de quant feien ahir abans de treure-me’ls. A l’última eco tenia 6, i les mides dels més grans eren 20, 15 i 13, així que imagino que és el de 13 el que no estava madur. Però ja et dic que no tinc ni idea del que van créixer en els 3 dies de la eco a la punció.

Els de la teva dona quines mides tenen??

Nosaltres descartem la SS perquè amb la reserva baixa no t’agafen ens van dir, i totes dues la tenim moooolt baixeta. Potser vosaltres teniu més sort. A quant té l’antimulleriana ella?

Doncs no crec que estigui a dia 2 avui, m’han dit que si tira endavant el congelen dimecres, i que el congelen a dia 3... així que ara només té un dia. El van fecundar ahir però potser comencen a comptar quan té X hores desde que el fecunden? La veritat és que no se com ho conten.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Mètode ROPA

EntradaAutor: Tribuchang » dt. abr. 13, 2021 8:21 am

Els de la meva dona medien ahir 21 - 18 - 15.

La meva dona té la AMH a 0,33 pero moltes noies m’han dit que t’agafen fins a 0,1. De fet conec alguna amb reserva suuper baixeta que està fent tractament a Sant Pau.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::