FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dv. jul. 02, 2021 12:51 pm

eucalipto ha escrit:hola chicas!

bicheta23, Aicha: Muchas gracias! he estado desconectada estos días. Hasta ahora lo mas acertado con la vacuna han sido 3 ginecologas que me han dicho que a partir de la semana 20 de embarazo . Así que me cuidaré mucho hasta la fecha.
Animo y mucha fuerza para ustedes! :p-)

Nova81 eres una valiente en pincharte tu sola. Yo nunca pude. Yo odie la aguja del menopur y te aconsejo que cuando te pinches el orgalutran espera a que salga bien el liquido dentro, porque arde mucho. Y ten a mano hielo para ponerte rapido.Me ha pasado una vez de las 3 veces que me lo he puesto. Por el resto tranquila. Animo con la edad, yo tengo 42 años y con una AMH baja y me he quedado. Aunque aún son pocas semanas y son de riesgo por ahora voy bien.

Muchos exitos a todas!


Hola eucalipto moltes gràcies! Ui no et pensis que valenta, ahir vaig tornar-hi i em costa eeh?! Segur que n'hi ha de ben valentes que ho fan en un pim pam!
Això que dius del líquid em va passar ahir que vaig treure massa ràpid i va sortir una mica de Gonal en treure l'agulla, espero fer-ho millor avui...
Moltes gràcies per avisar-me de l'orgalutran, és bo saber aquestes coses i així no t'agafen per sorpresa!
Espero que estiguis bé, molts ànims!!! :-()-)
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dv. jul. 02, 2021 7:27 pm

Nova81

Jo em vaig començar a estimular el 29.4 amb dosis molt baixes perquè tinc la AHM molt alta i la punció va ser el 10.5, però tot depén de com reacciona el teu cos. En el meu cas com estava inflamadeta de la medicació vaig vitrificar els embrions a dia 5, és a dir no em van fer la transfe en fresc. Millor perqué m’he pogut preparar per la transfe, ja feia vida mega saludable i acupuntura, però vaig afegir més yoga, meditació, dieta antiinflamatoria etc i aquest cicle em van fer transfe medicalitzada, pots fer-la natural o amb medicació. Jo com tinc endometriosi vaig preferir medicalitzada i res aquí estic esperant al test d’embaràs el dia 8, la transfe va ser el 29. Si tens més dubtes aquí estic. Ànims!!!! Viu l’experiència com això, una experiència. És màgica la ciència. Anirà tot bé!
Rachel_endo
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 10, 2021 10:03 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rachel_endo » ds. jul. 03, 2021 1:40 pm

Hola ana! Yo tuve la transfer un día siguiente a la tuya y aquí estoy, tampoco noto nada, y cometi el error de hacer un test a las 72h y un negativo mas grande que mi cabeza jajajaja asi que nada, hoy estoy sufriendo mucho, yo tengo Endometriosis también y me da miedo el negativo ;(

¿Donde te lo haces tu?

Animos!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » ds. jul. 03, 2021 7:46 pm

Hola Rachel_endo!!!

Yo estoy en Dexeus y tengo claro que no me hago un test hasta el dia de la beta. En ppio ese dia, almenos en Dexeus, vas te haces analítica y te llaman al cabo de 2 horas. Así que prefiero levantarme y con mi pareja hacer el test para celebrarlo o llorarlo con él. Piensa que los test no puedes hacerlos tan temprano dan positivo cuando hay carga y en 72h es temprano aún. En ppio si es embrion de 5 días tarda unos 2-3 en implantarse por eso no das positivo así que relax, si, es normal estamos todo el dia, cada dos segundos pensando en eso pero cuando te pase, ponte las manos en la panza y habla con él o ella, dile que todo irá bien, que se agarre y ya esta. Disfruta de este momento. Sea positivo o negativo es un aprendizaje, pero esperate porque aún es muy temprano, es sufrir para nada. Ánimos!!!! Mucha gente no siente nada hasta más adelante. Todo saldrá bien.

Muchos besos!
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dg. jul. 04, 2021 11:08 am

Anna_86 ha escrit:Nova81

Jo em vaig començar a estimular el 29.4 amb dosis molt baixes perquè tinc la AHM molt alta i la punció va ser el 10.5, però tot depén de com reacciona el teu cos. En el meu cas com estava inflamadeta de la medicació vaig vitrificar els embrions a dia 5, és a dir no em van fer la transfe en fresc. Millor perqué m’he pogut preparar per la transfe, ja feia vida mega saludable i acupuntura, però vaig afegir més yoga, meditació, dieta antiinflamatoria etc i aquest cicle em van fer transfe medicalitzada, pots fer-la natural o amb medicació. Jo com tinc endometriosi vaig preferir medicalitzada i res aquí estic esperant al test d’embaràs el dia 8, la transfe va ser el 29. Si tens més dubtes aquí estic. Ànims!!!! Viu l’experiència com això, una experiència. És màgica la ciència. Anirà tot bé!


Gràcies Anna_86, per ara estic amb Gonal 225 i Menopur 75, demà tinc eco per saber com estic responent. M'aniria bé que la pució pugui ser divendres 9, però ves a saber com va anant... faran test PGT als embrions, no sé si algú l'ha fet, però em van dir que era preferible fer-la millor que la transfer en fresc, per tant també els vitrificaran (si tot va bé!!!) x*x*x
Em podries passar algun enllaç per mirar-me la dieta antiinflamatòria? Jo també estic força infladeta, i ploranera... quan m'entren els nervis penso en això que dius, viu l'experiència, tranquil·la, però alguna llagrimeta se m'escapa... El dia 8 tindré la segona eco i ja serà tot més definitiu, amb la eco del dia 8 també em faran analítica, així que ens toca esperar a tenir notícies totes dues el dia 8!!
Tu com ho portes? T'han donat alguna pauta com fer repòs?
Si et ve de gust, em podries explicar com va anar la punció? La preparació, la intervenció i com et vas trobar després?
Una abraçada Anna_86 :-()-)
Si algú em vol aportar la seva experiència, encantada de llegir-vos, moltes gràcies! :--/)
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dg. jul. 04, 2021 3:58 pm

Nova81 ha escrit:
Anna_86 ha escrit:Nova81

Jo em vaig començar a estimular el 29.4 amb dosis molt baixes perquè tinc la AHM molt alta i la punció va ser el 10.5, però tot depén de com reacciona el teu cos. En el meu cas com estava inflamadeta de la medicació vaig vitrificar els embrions a dia 5, és a dir no em van fer la transfe en fresc. Millor perqué m’he pogut preparar per la transfe, ja feia vida mega saludable i acupuntura, però vaig afegir més yoga, meditació, dieta antiinflamatoria etc i aquest cicle em van fer transfe medicalitzada, pots fer-la natural o amb medicació. Jo com tinc endometriosi vaig preferir medicalitzada i res aquí estic esperant al test d’embaràs el dia 8, la transfe va ser el 29. Si tens més dubtes aquí estic. Ànims!!!! Viu l’experiència com això, una experiència. És màgica la ciència. Anirà tot bé!


Gràcies Anna_86, per ara estic amb Gonal 225 i Menopur 75, demà tinc eco per saber com estic responent. M'aniria bé que la pució pugui ser divendres 9, però ves a saber com va anant... faran test PGT als embrions, no sé si algú l'ha fet, però em van dir que era preferible fer-la millor que la transfer en fresc, per tant també els vitrificaran (si tot va bé!!!) x*x*x
Em podries passar algun enllaç per mirar-me la dieta antiinflamatòria? Jo també estic força infladeta, i ploranera... quan m'entren els nervis penso en això que dius, viu l'experiència, tranquil·la, però alguna llagrimeta se m'escapa... El dia 8 tindré la segona eco i ja serà tot més definitiu, amb la eco del dia 8 també em faran analítica, així que ens toca esperar a tenir notícies totes dues el dia 8!!
Tu com ho portes? T'han donat alguna pauta com fer repòs?
Si et ve de gust, em podries explicar com va anar la punció? La preparació, la intervenció i com et vas trobar després?
Una abraçada Anna_86 :-()-)
Si algú em vol aportar la seva experiència, encantada de llegir-vos, moltes gràcies! :--/)

Hola Nova! Yo he congelat el meu unic embrio, si tot va be la tranfer sera a finals de mes.
Yo tambe vaig fer el gonal i menopur com tu.
Per la puncio simplement anar en deju i 2 dies abans em van fer pendre el zitromax que es antibiotic.
Va durar 15 minuts i no t enteres de res.
La recuperacio super be el mateix dia ja estava be, pero a mi nomes em van treure 4 ovuls, potser si et treuen mes ovuls com que et punxen mes pot ser que molesti una mica mes pero res que no arregli el paracetamol.
Quan et facin la puncio ja et diran de possar-te progesterona pero si ja congeles no te l hauras de pendre encara.
El tema de la dieta antiinflamatoria jo tambe ho estic intentant, sobretot evitar lactics i gluten.
Per substituir tema llet pots pendre sense lactosa o begudes de soja, atmetlla...
I el tema gluten, menjar pa integral, arros integral..
Va aviam si a finals de mes ja ho tenim fet!!! Molta sort!!!
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dg. jul. 04, 2021 4:00 pm

Nova81 ha escrit:
Anna_86 ha escrit:Nova81

Jo em vaig començar a estimular el 29.4 amb dosis molt baixes perquè tinc la AHM molt alta i la punció va ser el 10.5, però tot depén de com reacciona el teu cos. En el meu cas com estava inflamadeta de la medicació vaig vitrificar els embrions a dia 5, és a dir no em van fer la transfe en fresc. Millor perqué m’he pogut preparar per la transfe, ja feia vida mega saludable i acupuntura, però vaig afegir més yoga, meditació, dieta antiinflamatoria etc i aquest cicle em van fer transfe medicalitzada, pots fer-la natural o amb medicació. Jo com tinc endometriosi vaig preferir medicalitzada i res aquí estic esperant al test d’embaràs el dia 8, la transfe va ser el 29. Si tens més dubtes aquí estic. Ànims!!!! Viu l’experiència com això, una experiència. És màgica la ciència. Anirà tot bé!


Gràcies Anna_86, per ara estic amb Gonal 225 i Menopur 75, demà tinc eco per saber com estic responent. M'aniria bé que la pució pugui ser divendres 9, però ves a saber com va anant... faran test PGT als embrions, no sé si algú l'ha fet, però em van dir que era preferible fer-la millor que la transfer en fresc, per tant també els vitrificaran (si tot va bé!!!) x*x*x
Em podries passar algun enllaç per mirar-me la dieta antiinflamatòria? Jo també estic força infladeta, i ploranera... quan m'entren els nervis penso en això que dius, viu l'experiència, tranquil·la, però alguna llagrimeta se m'escapa... El dia 8 tindré la segona eco i ja serà tot més definitiu, amb la eco del dia 8 també em faran analítica, així que ens toca esperar a tenir notícies totes dues el dia 8!!
Tu com ho portes? T'han donat alguna pauta com fer repòs?
Si et ve de gust, em podries explicar com va anar la punció? La preparació, la intervenció i com et vas trobar després?
Una abraçada Anna_86 :-()-)
Si algú em vol aportar la seva experiència, encantada de llegir-vos, moltes gràcies! :--/)

Hola Nova! Yo he congelat el meu unic embrio, si tot va be la tranfer sera a finals de mes.
Yo tambe vaig fer el gonal i menopur com tu.
Per la puncio simplement anar en deju i 2 dies abans em van fer pendre el zitromax que es antibiotic.
Va durar 15 minuts i no t enteres de res.
La recuperacio super be el mateix dia ja estava be, pero a mi nomes em van treure 4 ovuls, potser si et treuen mes ovuls com que et punxen mes pot ser que molesti una mica mes pero res que no arregli el paracetamol.
Quan et facin la puncio ja et diran de possar-te progesterona pero si ja congeles no te l hauras de pendre encara.
El tema de la dieta antiinflamatoria jo tambe ho estic intentant, sobretot evitar lactics i gluten.
Per substituir tema llet pots pendre sense lactosa o begudes de soja, atmetlla...
I el tema gluten, menjar pa integral, arros integral..
Va aviam si a finals de mes ja ho tenim fet!!! Molta sort!!!
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dg. jul. 04, 2021 6:28 pm

Hola Nova! Yo he congelat el meu unic embrio, si tot va be la tranfer sera a finals de mes.
Yo tambe vaig fer el gonal i menopur com tu.
Per la puncio simplement anar en deju i 2 dies abans em van fer pendre el zitromax que es antibiotic.
Va durar 15 minuts i no t enteres de res.
La recuperacio super be el mateix dia ja estava be, pero a mi nomes em van treure 4 ovuls, potser si et treuen mes ovuls com que et punxen mes pot ser que molesti una mica mes pero res que no arregli el paracetamol.
Quan et facin la puncio ja et diran de possar-te progesterona pero si ja congeles no te l hauras de pendre encara.
El tema de la dieta antiinflamatoria jo tambe ho estic intentant, sobretot evitar lactics i gluten.
Per substituir tema llet pots pendre sense lactosa o begudes de soja, atmetlla...
I el tema gluten, menjar pa integral, arros integral..
Va aviam si a finals de mes ja ho tenim fet!!! Molta sort!!![/quote]

Moltes gràcies bicheta23
I et van fer injectar Orgalutran? A mi pel que m'han dit demà que em fan la primera eco potser me'l fan començar, juntament amb el Gonal i el Menopur, a veure què em diuen, però espero que no duri massa tres "txutes"...
M'han donat d'antibiòtic Azitromicina, són tres i sembla que la nit abans m'he n'he de prendre una ja.
Espero trobar-me tan bé com tu després de la punció. Tu des de que vas començar amb els injectables quants dies van passar fins la punció?
Per cert, un cop feta la punció, què has de fer? Et ve la regla i esperes a prendre progesterona uns dies abans?
Tinc la sensació que em donen la informació a "fascicles" i penso que seria més tranquil·litzador saber una mica "el full de ruta", encara bo de socpetit XD
Molta sort per tu també!! Una abraçada! :-()-)
Nova81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2021 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dg. jul. 04, 2021 8:20 pm

Hola Nova! Jo em punxava menopur, gonal i procrin cada dia, res mes.
Desde principi tractament fins puncio van ser 12 dies, pero les punxades van ser 9 dies.
La regla molt be, de moment no s ha tornat boja!
La progesterona me m ha possare tres dies abans de la transferencia.
Molts Anims! A por ello! Ens vas explicant! :ok:
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dl. jul. 05, 2021 9:22 pm

Moltes gràcies bicheta23, avui primera eco i he començat Orgalutran... ara toca esperar a dimecres a veure com vaig anant... i si la punció pot ser divendres tocarà corre a fer PCR...
No em deien res avui, he hagut d'insistir, tinc la sensació que com que per a qui fa les ecos tot plegat és rutinari no s'adonen que n'hi ha que som encara molt analfabetes en aquestes qüestions... avui he tingut la sensació que la higienista que em fa la neteja anual em va explicant molt més el que em va fent, i com em va veient, que algú que t'està veient els ovaris després de dies punxant-te a casa... ja sé que és aviat per dir res concret, però saber mínimament si està dins el normal o l'esperat, ai no sé, una micatona d'empatia potser? No cal dir massa, però coi entre poc i gens! En fi, anar fluint :-o00m
Just m'ha tocat la segona dosi de la vacuna dijous dia 8... així que si dimecres em diuen que va per llarg em podré vacunar i si ja toca punció aplaçaré uns dies, a veure què toca :pqetvola:
Molta força i gràcies per la informació!! :-()-) :p-)
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. jul. 06, 2021 11:09 am

Nova81 ha escrit:Moltes gràcies bicheta23, avui primera eco i he començat Orgalutran... ara toca esperar a dimecres a veure com vaig anant... i si la punció pot ser divendres tocarà corre a fer PCR...
No em deien res avui, he hagut d'insistir, tinc la sensació que com que per a qui fa les ecos tot plegat és rutinari no s'adonen que n'hi ha que som encara molt analfabetes en aquestes qüestions... avui he tingut la sensació que la higienista que em fa la neteja anual em va explicant molt més el que em va fent, i com em va veient, que algú que t'està veient els ovaris després de dies punxant-te a casa... ja sé que és aviat per dir res concret, però saber mínimament si està dins el normal o l'esperat, ai no sé, una micatona d'empatia potser? No cal dir massa, però coi entre poc i gens! En fi, anar fluint :-o00m
Just m'ha tocat la segona dosi de la vacuna dijous dia 8... així que si dimecres em diuen que va per llarg em podré vacunar i si ja toca punció aplaçaré uns dies, a veure què toca :pqetvola:
Molta força i gràcies per la informació!! :-()-) :p-)


Nova els folicles van prou be! I l endometri tambe va be.
Jo ho he fet al clinic per seguretat social i la veritat t ho van explicant bastant be, pero en aquest mon de la reproduccio hi trobes de tot.
Jo en breu quan em baixi la regla tambe em possare parxes d estradiol per preparar l endometri per la transferencia. I ara amb el covid i el rotllo de la vacuna encara mes dubtes!
Jo al final he decidit no possarme.la de moment ningu em deia res clar i es retrassava tot fins setembre o octubre, i a sobre nomes tinc un embrio.
Molts anims!!!! Que aviat tinguem panxeta!!
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Nova81 » dt. jul. 06, 2021 3:28 pm

Gràcies bicheta23! A veure demà què surt a la eco!
Escolta he estat llegint sobre algun estudi de vacunació i tractament de fertilitat, i sembla que recomanen seguir el calendari de vacunació, pel que diuen cap de les investigacions conclou que afecti, però suposo que els estudis tampoc s'han realitzat en xifres determinants ni amb massa marge de temps, però per si vols llegir:
https://www.agenciasinc.es/Opinion/Vacu ... asta-ahora
Alguna de vosaltres s'ha vacunat mentre es medicava per la punció?
Us han donat alguna indicació des de les clínicas de com us heu de vacunar o si heu d'aplaçar-la?
En dir que em queia just el dia 8 i que fins el 7 no tenia la segona eco, em van dir que únicament havia de tenir present que si tenia febre no podria entrar a punció (sembla que la 2a dosi afecta més), però si la punció cau passades 48h i no hi ha febre que no hi havia inconvenient... d'altra banda dubto si posposar-la uns dies i fer-la passada la punció, que penso que seria el millor o si més no, seria menys estrés...
Moltes gràcies :-()-) :-()-)
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. jul. 06, 2021 6:51 pm

[quote="Nova81"]Gràcies [b]bicheta23[/b]! A veure demà què surt a la eco!
Escolta he estat llegint sobre algun estudi de vacunació i tractament de fertilitat, i sembla que recomanen seguir el calendari de vacunació, pel que diuen cap de les investigacions conclou que afecti, però suposo que els estudis tampoc s'han realitzat en xifres determinants ni amb massa marge de temps, però per si vols llegir:
https://www.agenciasinc.es/Opinion/Vacu ... asta-ahora
Alguna de vosaltres s'ha vacunat mentre es medicava per la punció?
Us han donat alguna indicació des de les clínicas de com us heu de vacunar o si heu d'aplaçar-la?
En dir que em queia just el dia 8 i que fins el 7 no tenia la segona eco, em van dir que únicament havia de tenir present que si tenia febre no podria entrar a punció (sembla que la 2a dosi afecta més), però si la punció cau passades 48h i no hi ha febre que no hi havia inconvenient... d'altra banda dubto si posposar-la uns dies i fer-la passada la punció, que penso que seria el millor o si més no, seria menys estrés...
Moltes gràcies :-()-) :-()-)[/quote]

Moltes gracies per l article Nova, esta molt interessant.
Jo potse posposaria la segona dosi si et coincideix amb la puncio, mes que res per si es junten simptomes de vacuna i possibles molesties de la puncio, pero es tot una mica lio!!!
Ens anem explicant, molta sort dema a la eco!
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dc. jul. 07, 2021 3:30 pm

Hola noies,

Avui he fet la beta amb resultat de 41 (9 dies post-transfer de blasto). Creieu q pot ser un embaràs evolutiu?

En teoria és positiu però m'han dit que era un valor una mica baixet i m'he quedat preocupada... Repetim beta en una setmana :-o00m

Ànims a totes!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Violeta_38y » dl. jul. 12, 2021 4:43 pm

Hola,
Nosaltres comencem 2a fiv,perquè la 1a fiv vam obtenir 0 embrions, òvuls madurs extrets van ser 4 .
Canvi de clínica, i ara anem amb el doctor Gris.
Jo recient 39, analítiques correctes i totes les proves més, antimulleriana 1,3, cap cosa més però l,edat dels meus òvuls ja és un factor important (això han dit), la parella amb doble cadena fragmentada 80% i cadena simple 59%.
A la 1a fiv no vam fer ús del fèrtil xip perquè no li van mirar la fragmentació i ara sí utilitzarem el xip. A mi em fan 1 estímulació llarga per treure més òvuls madurs.
No he tingut mai cap fill/a i de moment cap avortament.
Veig que totes estem amb les ganes posades de ser mares, sort per a totes i tant de bo ho aconseguim.
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dl. jul. 12, 2021 7:21 pm

Hola Violeta,

Benvinguda! Doncs sembla que estem unes quantes cercant ara mateix. Tan de bo tinguem un estiu ple de positius.

La meva AMH aquest any ha baixat a 0.13 i hem aconseguit 3 blastos. La transfer de l'embrió en fresc va donar beta positiva però ha estat al final bioquímic, així que ara hem d'anar pels frigoembrions x*x*x

La resta com aneu?
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Elantris » dj. jul. 22, 2021 9:41 am

Hola gent!!

Com va tot??

Fa mil anys que no escric per aquí...han pasat tantes coses que ja no sé on vaig jajaja!

El dia 14 em van fer la transferència, però ahir em vaig fer beta i ha sortit negatiu, demà l'haig de repetir per confirmar-ho i llavors em diran què hig de fer amb la medicació i tot el rollo.

Lna, sento molt el teu bioquimic, és una merdeta tot plegat, però almenys saps que et pots quedar embarassada, tot iq ue això no consola gaire. Quan us fan la seguent transfer? Amunt els congelats! yuhuuuu jajajaj!!

Violeta, nosaltres també hem fet fertilXip io la veritat és que mira, potser és tonteria, però anem més tranquils, una cosa més que descartem com a possibilitats d'error. Ànims!!

Respecte a la vacuna jo no me la posaré, crec que heu estat aprlant d'això oi? és que em fa molt mal rotllo tot plegat....en fin, que vaya època hem triat per tot aquest procés eh? jajaa és de bojos :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dj. jul. 22, 2021 9:57 am

buenos dias,
me hize miprimera fiv en la privada,la antimulleriana la tengo a 8.65 /A ng/mL y la estimulación fue con menopur 1200,orgalutran y decapeptyl.
No conseguí ningun embrion viable .
Ahora me han llamado del Clínic para empezar la estimulación .
Ahora en agosto empiezo un ciclo corto de estimulacion , pero han cambiado los medicamentos de estimulación, me han recetado menopur 75 , gonal , cetrotide , ovitrelle ...
Alguien sabe el motivo de estos cambios?o que haya sido parecido su proceso y le haya hido bien?o si estos medicamentos mejoran la calidad embrionaria?
Esque en la consulta hiban con un poco de prisa y no me explicaron mucho
Uma31
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 15, 2021 11:45 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Uma31 » dj. jul. 22, 2021 12:00 pm

Hola boniques!

Fa molt que no escric, però com sempre us vaig llegint.

Entro per dir, que de moment tot va molt bé, ara estic de 9 setmanes i encara queda molt per endavant però sembla que tot va com ha d'anar, la setmana que ve tinc eco de les 10 setmanes i a veure si tot segueix en ordre.
Em trobo força bé, tot i que cansada i dies d'estar una mira " rara ", però res molt greu.

Respecte la vacuna, vaig preguntar i em van dir que fins la setmana 20 no ho recomanen.. jo la veritat no se que farè encara..

Molts ànims a totes les que ara aneu per punció i les que us toquen transferencies de embrions aquest estiu.


Molta sort!!!! :--/)
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Violeta_38y » dj. jul. 22, 2021 5:11 pm

Hola,
Dir-vos que aquest foro em va bé per sentir-me acompanyada.
Jo he començat la pauta llarga, decapeptyl 9 dies abans de la regla i ara segueixo amb aquest medicament i m,han donat menopur 300 fa 2 dies que he començat, també com fa alguna companya més, m,ho punxo jo mateixa els 2 medicaments i cada cop sóc més ràpida, però no m,agrada la veritat. Respecte al caràcter estic molt baixa d,ànims i em van fer una analítica i per sort tot bé. La meva parella segueix amb l,acupuntura que no li fa molta gràcia, a mí no em fan.
Jo segurament tindré la punció a finals d,aquest mes o principis d,agost.
Encara no us puc dir quants folicles estan creixen, no he fet el 1er control, no sé com anirà perquè la 1a fiv no vam aconseguir cap embrió i això fa que estigui pesimista (crec que deu ser per les hormones).
Vull agraïr les paraules d,Elantris, felicitar a Uma31 per aconseguir un embaràs i així m,anima a continuar.
Molta sort Lna i a totes que estem aqui, penso que sou unes valentes i esteu plenes d,amor.
Vagi com vagi, us informaré.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::