FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » ds. ago. 28, 2021 8:35 pm

Piruleta15 ha escrit:Ostres Rider no sabia tema estradiol.

Quan punxen i fan control en que es basa? Analítiques que et diuen resultats al moment?

Lna com va? No ens deixis amb la intriga eh! Sigui el que sigui això és un grup de recolzament súper!

Per cert algu amb hipotiroidisme? Que heu fet i com us ha anat? Algu que hagi fet in vitro li ha anat bé amb hipotiroidisme controlat? Jo no en tinc de moment, però si tsh alteta i baixant-la...

Gràcies!


Jo la tenia la tsh a 6,8 i m’estic prenent eutirox de per vida ja. Per fer-te la transfer l’hauries de tenir per sota de 2,5 perquè sino pots tenir problemes d’implantació. A mi em va baixar relativament ràpid.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dg. ago. 29, 2021 8:54 pm

Buenas noches,
Al final me ha llamado el biólogo esta mañana han y me comenta que han congelado 3.
El primero de clase A, segundo de clase B y tercero de C.
No ha hido tan mal creo.
Los han congelado a día 3.
Lo único que me da miedo es que como lo he hecho por la seguridad social no les han hecho diagnóstico genético y eso me tiene preocupada.
Porque en la anterior fivque fui por la dexeus les hicimos diagnosticó genético y todos tenían alteraciones, pero también he de decir que eran de clase c o d todos.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. ago. 30, 2021 9:21 am

Hola!

46xx i després que baixes la fsh vas fer fiv? Va anar bé?

Rider moltíssima sort!!!!!! Ja ens dius com va tot. Aviat serà la transfer no?

Ànims a totes!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dl. ago. 30, 2021 10:25 am

Piruleta15 ha escrit:Hola!

46xx i després que baixes la fsh vas fer fiv? Va anar bé?

Rider moltíssima sort!!!!!! Ja ens dius com va tot. Aviat serà la transfer no?

Ànims a totes!


Som dues noies i jo vaig ser la donant d’òvuls i la meva dona la gestant, així que la transfer van fer-li a ella.
Però em van dir que si la gestant fos jo, si no tenia la fsh per sota de 2,5 no me la feien perquè per sobre de 2,5 dona problemes d’implantació.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. ago. 31, 2021 11:24 am

Hola a todas,
Pues he hablado con la ginecóloga y me ha dicho que pondremos 2 embriones.
Tengo una duda no se si os a pasado...
Llevo 4 años buscando el embarazo y ahora que ya parece estar más cerca, me han surgido miedos y dudas... He pasado de desearlo y llorar por impotencia a estar ansiosa y no saber si es lo quiero...
Parece mentira que a estas alturas me este pasando esto.
Os pasa a alguna?
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: bicheta23 » dt. ago. 31, 2021 3:29 pm

Rider ha escrit:Hola a todas,
Pues he hablado con la ginecóloga y me ha dicho que pondremos 2 embriones.
Tengo una duda no se si os a pasado...
Llevo 4 años buscando el embarazo y ahora que ya parece estar más cerca, me han surgido miedos y dudas... He pasado de desearlo y llorar por impotencia a estar ansiosa y no saber si es lo quiero...
Parece mentira que a estas alturas me este pasando esto.
Os pasa a alguna?



Hola guapisima! Yo llevo 5 años buscando y me hicieron una transferencia en el clinic en julio pero no hubo suerte, y me paso justo lo mismo tenia muchisima ilusion pero tambien miedo y dude, llegue a pensar que tavez me habia obsesionado y que no lo deseaba tanto, pero cuando me lo pusieron rapidamente volvio toda la ilusion y las ganas.
Yo creo que es un mecanismo de defensa para prepararnos por si no funcionara.
La mente es muy compleja y mas todavia las que llevamos años luchando.
Muchisima suerte campeona!
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dt. ago. 31, 2021 3:41 pm

bicheta23 ha escrit:
Rider ha escrit:Hola a todas,
Pues he hablado con la ginecóloga y me ha dicho que pondremos 2 embriones.
Tengo una duda no se si os a pasado...
Llevo 4 años buscando el embarazo y ahora que ya parece estar más cerca, me han surgido miedos y dudas... He pasado de desearlo y llorar por impotencia a estar ansiosa y no saber si es lo quiero...
Parece mentira que a estas alturas me este pasando esto.
Os pasa a alguna?



Hola guapisima! Yo llevo 5 años buscando y me hicieron una transferencia en el clinic en julio pero no hubo suerte, y me paso justo lo mismo tenia muchisima ilusion pero tambien miedo y dude, llegue a pensar que tavez me habia obsesionado y que no lo deseaba tanto, pero cuando me lo pusieron rapidamente volvio toda la ilusion y las ganas.
Yo creo que es un mecanismo de defensa para prepararnos por si no funcionara.
La mente es muy compleja y mas todavia las que llevamos años luchando.
Muchisima suerte campeona!

Muchas gracias bicheta pensaba que era solo a mi queme pasaba y me sentía un caso raro..
Este grupo está siendo una gran ayuda, muchas gracias.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dc. set. 01, 2021 7:07 am

Rider ha escrit:
bicheta23 ha escrit:
Rider ha escrit:Hola a todas,
Pues he hablado con la ginecóloga y me ha dicho que pondremos 2 embriones.
Tengo una duda no se si os a pasado...
Llevo 4 años buscando el embarazo y ahora que ya parece estar más cerca, me han surgido miedos y dudas... He pasado de desearlo y llorar por impotencia a estar ansiosa y no saber si es lo quiero...
Parece mentira que a estas alturas me este pasando esto.
Os pasa a alguna?



Hola guapisima! Yo llevo 5 años buscando y me hicieron una transferencia en el clinic en julio pero no hubo suerte, y me paso justo lo mismo tenia muchisima ilusion pero tambien miedo y dude, llegue a pensar que tavez me habia obsesionado y que no lo deseaba tanto, pero cuando me lo pusieron rapidamente volvio toda la ilusion y las ganas.
Yo creo que es un mecanismo de defensa para prepararnos por si no funcionara.
La mente es muy compleja y mas todavia las que llevamos años luchando.
Muchisima suerte campeona!

Muchas gracias bicheta pensaba que era solo a mi queme pasaba y me sentía un caso raro..
Este grupo está siendo una gran ayuda, muchas gracias.


Nosotras cuando tuvimos el aborto dije que no me compensaba volver a pasar por todo lo que había pasado, ya que al conseguir solo un embrión nos tocaba volver a la casilla de salida. Eso fue en junio, nos hemos dado el verano para descansar y “desconectar”, yo personalmente no he cogido fuerzas porque anímicamente el desgaste mental fue muy grande, pero es cierto que intentas pensar que ya has tenido mala suerte una vez y que ahora toca racha “buena” y ya no vas a ciegas, sabes que puedes estimularte y que el resultado sean cero embriones y sabes que una beta positiva no significa que el bebé llegue a nacer. Y sigo diciendo lo mismo que dije cuando tuvimos el legrado, no nos hace falta un bebé para ser felices porque ya lo somos. Lo hemos intentado una vez y vamos a intentarlo de nuevo, somos dos chicas, con lo cual las combinaciones que podemos hacer son varias en caso de que falle una. Y mira, dijimos que desp de vacaciones volveríamos a intentarlo y hoy 1 de septiembre tenemos visita con la gine, a ver qué nos cuenta.

Ánimo a todas las que estáis en el camino este lleno de baches, me vuelvo a unir a vosotras ;)
27primavera
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 01, 2021 11:08 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 27primavera » dc. set. 01, 2021 12:44 pm

Hola soy nueva en esto, tengo 27 años y llevó 4 años y medio intentando tener un bebé de forma "natural" No me preocupaba mucho al principio ya que sabía que hay personas que les cuesta quedarse y hace cosa de 3 meses fui ha hacerme una revisión citología ect..con toda la tranquilidad pq siempre ha ido todo bien. Con mi sorpresa que al hacerme una eco vaginal vieron que tenía las dos trompas obstruidas de muy malas maneras en un hospital privado sin muchas explicaciones me dijeron que no podría tener hijos que solo podría tenerlos con una fiv no me explicaron nada. Con todo esto me fui a un ginecólogo privado y me dijo lo mismo que se veía que tenía las trompas obstruidas me explicó bien lo que me ofrecía él que era quitarme las dos trompas por laparoscopia y realizarnos una fiv.
A día de hoy he ido a mi ginecóloga de la ssss explicando el diagnóstico de la privada y me ha mandado hacer otra eco para ver el Estado de esas trompas y si es así derivarme al Departamento de reproducción asistida que imagino q será vall Hebrón por la zona. Alguien que esté en la misma situación o haya pasado por lo mismo. Estoy perdidisima y no se nda del tema con muchas ganas de ser madre. Pero ha día de hoy no nos podemos permitir una fiv através de la privada. Alguien me puede ayudar? Los pasos que has de seguir una vez tienes la primera visita con reproducción asistida? Tardan mucho en darte cita una vez tienes un diagnóstico? Lo agradecería mucho
Un saludo a todas
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. set. 01, 2021 4:53 pm

Yo si todo va bién empezaré a final de mes. Por lo que he ido leiendo, por pública tardas unos 2 años (hay lista de espera).

Yo aunque tendria tiempo de ir a pública.... He decidido la privada por no esperar taaanto.

Respecto las trompas y tal, no tengo idea...q raro q lo hayan visto con una eco ya. A mi me hicieron histeroescopia o algo así se llamaba.

A ver que te dicen, pero la edad juega a tu favor!
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dv. set. 03, 2021 10:06 am

Hola 28Primavera,

Estiguis tranquil.la. Si el teu problema és només de trompes obstruides, tindrà molt fàcil solució amb una FIV. Com diu la companya, la teva edat és molt bona i tens molts anys per endavant per ser mare.

Jo estic apuntada a les llistes de Vall d'Hebron i em van dir que triguen uns 2 anys. Per fer una primera visita et truquen relativament ràpid (en qüestió d'uns mesos).

Si no us podeu permetre una FIV a la privada, el que faria és anar al ginecoleg i que et faci un bon recompte de folícles per veure si la reserva ovàrica és correcta. Si això està bé, no crec que tingueu problemes per esperar 2 anys tenint en compte la teva edat. Pel que diuen, la qualitat ovàrica comença a baixar a partir dels 35 anys i més acusadament a partir dels 38. Pensa que la majoria de noies que estem aquí passem dels 35, jo mateixa estic a punt de fer-ne 37.

Molts ànims. Amb això de les trompes ja teniu l'explicació del no-embaràs i és de fàcil solució.!!!!
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dv. set. 10, 2021 6:12 pm

Piruleta15 ha escrit:Ostres Rider no sabia tema estradiol.

Quan punxen i fan control en que es basa? Analítiques que et diuen resultats al moment?

Lna com va? No ens deixis amb la intriga eh! Sigui el que sigui això és un grup de recolzament súper!

Per cert algu amb hipotiroidisme? Que heu fet i com us ha anat? Algu que hagi fet in vitro li ha anat bé amb hipotiroidisme controlat? Jo no en tinc de moment, però si tsh alteta i baixant-la...

Gràcies!


Hola noies!!!

Beta + :p-) :p-) estic que no m'ho crec!

El dilluns la beta era de 89 i com que al juny vaig tenir bioquímic em van repetir la beta a les 48 hores, i va sortir 240. O sigui que en principi és evolutiu. Ara estic d'ecoespera.

Us comento cosetes per si us poden ajudar. A mi em van fer la transfer del frigoembrió el dv 27, doncs el dijous següent vaig fer pipitest i sortia fluixet, però tant fluixet que jo pensava que era imaginació meva. El dos primers dies sentia com alguna punxada com de regla, després vaig tenir dos dies mal de caps, però també podia ser la medicació. A la setmana de la transfer vaig tenir un fluxe de moc de color rosa pàlid, em vaig emparanoiar però ara sé que debia ser implantació, que pel que he llegit pot ser un procés de diversos dies. I sobre tot, a partir de la implantació vaig tenir molta son.

El que comenteu de l'hipotiroidisme, jo en tinc des de fa molts anys. Abans de la primera FIV prenia eurtirox 50, però amb l'embaràs em va dir l'endocrina que de seguida tingués el positiu havia de prende 100. Durant l'embaràs s'ha d'anar revisant i ajustant, i després també!! Però no hi ha cap problema amb hipotiroidisme controlat en quedar-se embarasada i tenir una evolució normal.

Segueixo amb estradiol, progesterona i Femibión a tope!
Hipotiroidisme: Ara mateix eutirox dll-dv 112 i ds-dg 100 (que és el que prenia abans d'aconseguir el positiu). Tinc visita el 28/09 amb endocrina i mirem si cal ajustar.

Vosaltres com aneu? Alguna transfer en breu? Molts ànims!!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dv. set. 10, 2021 9:14 pm

Moltes felicitats Lna!!! >.-<: :b-))) que bé!!
Que bé que hagi sortit bé
Per cert, una pregunta... El teus embrions de quina qualitat eren?
M alegro moltissim per tu, això necesitem noticies d aquesta mena.
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » ds. set. 11, 2021 9:53 am

Bon dia Rider!!

Doncs el bioquímic era qualitat B. I el que porto era qualitat C. Em van dir que era bonic però que dividia una mica lent i per això el van baixar a C. Us he de dir que la primera FIV em va pasar igual. Els 2 embrionets que no van implantar eren C i la meva filla era un embrió D!!!

O sigui q jo no hi crec en el tema de les qualitats. Sí que penso que, al menys en el meu cas, en fresc mai he tingut èxit, ho relaciono amb tanta estimulació i, vulguis que no, després de la punció l'organisme crec q està més estressat. A mi em funciona millor en diferit.

Us vaig llegint.

Que tingueu bon cap de setmana!!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dc. set. 15, 2021 1:15 pm

Hola Lna,
Me'n alegro moltíssim! Felicitats pel positiu! M'alegra sentir que la teva filla fós un embrió D, ja que jo mai he pogut tenir un embrio de qualitat AA.
Volia preguntar-te si l'heu transferit en estadi de blasto o en estadi d'embrió de 3 dies.
Era un blasto de 5 dies? De 6 dies?

Gràcies i endavant!
Lna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. maig 14, 2015 7:53 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lna » dv. set. 17, 2021 6:51 pm

Sara36 ha escrit:Hola Lna,
Me'n alegro moltíssim! Felicitats pel positiu! M'alegra sentir que la teva filla fós un embrió D, ja que jo mai he pogut tenir un embrio de qualitat AA.
Volia preguntar-te si l'heu transferit en estadi de blasto o en estadi d'embrió de 3 dies.
Era un blasto de 5 dies? De 6 dies?

Gràcies i endavant!


Gràcies Sara!

En els dos casos, ha estat un blasto de 5 dies congelat.

Us desitjo molta sort!!!
1a FIV-ICSI
16/6/16 Punció 9 folis, 6 madurs, 3 fecunden
20/6/16 Transf 2 embrions, Beta -
26/8/16 Transf frigoembrió, Beta +
08/5/17 Neix la nostra reina
2a FIV-ICSI
23/06/21 Punció 7 folis madurs, 3 blastos
28/06/21 Transf 1 embrió. Beta +, bioquímic
27/08/21 Transfer 1 frigoembrió, Beta +
17/05/22 Neix la germaneta
clip
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 12:16 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: clip » dt. set. 21, 2021 11:26 am

Hola noies!

He estat forces dies sense dir res perquè he estat de vacances i a més a més, no tinc gaires bones noticies per la meva part. Teniem 9 Blastos congeltas de força bona qualitat i vam decidir fer DPG als 4 de més bona qualitat. Doncs res, tots amb alteracions... no ens serveix cap d'aquest 4 i ara només ens queda biopsiar la resta (els que ja són de menys qualitat). Per tant, la cosa pinta un mica regulín i ha sigut un pal ben fort amb els números inicials que teniem...

Rider: Me alegro de tus 3 embriones conseguidos. Además creo que esta genial que decidáis transferir 2. Un duda, por SS solo congelan a día 3? Entiendo que te transferirán el A y el B, verdad? Ostras que cerquita que estas :ok: Tenéis ya fecha aproximada para la transfe?

46xx: Us vaig seguir quan vau fer el procés i em va saber molt greu com va anar tot plegat. M'alegro molt saber que heu agafat forces i que torneu a la batalla. Us desitjo tota la sort del món! Que us van dir a la visita que vareu fer?

27primavera: Bienvenida! Aquí encontraras mucha información y apoyo. Tengo que decirte que con 27 añitos y trompas obstruidas, la cosa pinta muy muy bien.

Piruleta15: Has començat ja? Tens alguna cosa en ferm?

Lna: Bueno, bueno!... SUPER FELICITATS!!!! >.-<: Que rebé! quina alegria!!!! No em puc ni imaginar com deus estar d'emocionada i satisfeta! A més, el teu cas de transfe de qualitat D de la teva nena que ens comentes, és un xute de positivisme i esperança per totes nosaltres. Ja ens aniras dient com va tot, d'acord? Quan tens la eco?

La resta, alguna novetat?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 21, 2021 5:16 pm

Hola Clip i a tots i totes,

Jo començo procés ara! Quins nervis! Espero no decaure :) de moment estic forta!!!

Una abraçada a tots i totes
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: 46XX » dt. set. 21, 2021 10:57 pm

Hola a totes, ens tornem a trobar pel camí…

Clip: resumint, vam tonar-hi al lio el dia 1 ja, ara fem fiv amb la meva dona, sembla que té la reserva una mica millor que la meva i hem decidit fer fiv.
A la eco li van trobar un foli de sang, residual de la regla anterior i per fer-lo marxar li van donar anticonceptives (que encara està prenent), li van fer una segona eco i li van veure que s’havia reduït molt, així que li van fer començar amb el decapeptyl, porto 4 dies punxant-li, li fan protocol llarg.
Anem una mica pas per pas i bastant a cegues, perquè jo vaig fer protocol curt i en cicle natural i ella al contrari, protocol llarg i en cicle sustituit. Li fan prendre el decapeptyl perquè al tenir endometriosis el foli dominant el té super gran en comparació amb la resta, i volen deixar-li els ovaris en repòs per partir tots de la mateixa mida. Això ens han dit, ja et dic que per nosaltres tot això és nou i cada cop que tenim eco ens donen noves pautes, totalment desconegudes. El meu va ser un pim pam, 12 dies de punxades i òvuls fora!

Molts ànims a totes i molta calma, nosaltres aquest cop estem amb el xip totalment canviat i s’agraeix, ho vam passar molt malament anímicament en tots el sentits el primer cop.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » dj. set. 23, 2021 10:41 am

clip ha escrit:Hola noies!

He estat forces dies sense dir res perquè he estat de vacances i a més a més, no tinc gaires bones noticies per la meva part. Teniem 9 Blastos congeltas de força bona qualitat i vam decidir fer DPG als 4 de més bona qualitat. Doncs res, tots amb alteracions... no ens serveix cap d'aquest 4 i ara només ens queda biopsiar la resta (els que ja són de menys qualitat). Per tant, la cosa pinta un mica regulín i ha sigut un pal ben fort amb els números inicials que teniem...

Rider: Me alegro de tus 3 embriones conseguidos. Además creo que esta genial que decidáis transferir 2. Un duda, por SS solo congelan a día 3? Entiendo que te transferirán el A y el B, verdad? Ostras que cerquita que estas :ok: Tenéis ya fecha aproximada para la transfe?

46xx: Us vaig seguir quan vau fer el procés i em va saber molt greu com va anar tot plegat. M'alegro molt saber que heu agafat forces i que torneu a la batalla. Us desitjo tota la sort del món! Que us van dir a la visita que vareu fer?

27primavera: Bienvenida! Aquí encontraras mucha información y apoyo. Tengo que decirte que con 27 añitos y trompas obstruidas, la cosa pinta muy muy bien.

Piruleta15: Has començat ja? Tens alguna cosa en ferm?

Lna: Bueno, bueno!... SUPER FELICITATS!!!! >.-<: Que rebé! quina alegria!!!! No em puc ni imaginar com deus estar d'emocionada i satisfeta! A més, el teu cas de transfe de qualitat D de la teva nena que ens comentes, és un xute de positivisme i esperança per totes nosaltres. Ja ens aniras dient com va tot, d'acord? Quan tens la eco?

La resta, alguna novetat?

Hola ,
pues no se si si en la ss congelan a dia 3 a todo el mundo , pero a mi si .
Sí, me transfieren los dos de mejor calidad , y el tercero lo dejaran en cultivo hasta dia 5 y si sobrevive lo volveran a congelar.
Lo de la transfe el primer dia d regla me he de tomar progesterona y llamarles , y no cuantos dias despues sera la transfe....

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::