FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dc. març 17, 2021 10:03 pm

Hola!

M'he animat a obrir un fil nou per les que fem FIV aquest any, a veure si la primavera ens ajuda a començar amb bon peu.

Resum ràpid:
2017 - miomes
2018 - embaràs natural: ectòpic
2019 - fiv: ectòpic 2 / fiv 2: no implanta
2020 - fiv 3: ILE a setmana 18
2021 - fiv 4: sense èxit

Encara no m'he cansat així que aposto per una 5a fiv, i serà l'última per bé o per mal.

Sort a totes les que lluitem aquest any!
Melbourne l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 31, 2021 5:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dj. març 18, 2021 7:03 am

Hola!!

Tinc gairebé 36 i tinc SOP. Després de 5 intents sense èxit amb Omifin i uns quants quistes residuals de regal, em van dir que la millor opció era anar FIV directament perquè estaria més controlada en quan a possible sobreestimulació i també perquè per edat ja millor anar a algo amb més % de probabilitats d'èxit.

Així que... ja estic a mig procés! He estat un parell de setmanes amb les punxades i els controls, i demà em fan la punció. Estic super super nerviosa. A veure quants me'n poden extreure i quants sobreviuen...

Llavors em van dir que hauria d'esperar un parell de setmanes més a que em vingui la regla, que segurament hauria de fer al menys un mes extra de repòs i llavors si després de la segona regla està tot en ordre, podriem començar la transferència. Amb tot, ho he comptat i seria esperar mínim un parell de mesos més. Porto fatal totes aquestes esperes i incerteses... l'edat per mi és un tema que m'agobia moltissim, i òbviament també el factor social, on vas veient que totes les teves amigues ja tenen canalla o estan embarassades.

En fi.. A veure com anirà demà! Encara sóc molt nova en tots aquests procesos i vaig bastant perduda.


Molts molts ànims i molta sort a totes les que també esteu en aquesta lluita!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lalicat » dj. març 18, 2021 9:59 am

Huoles!
Aquí una altra que començarà d'aquí dos mesos tot el procès, estic fent acupuntura i m'han recomanat esperar aquest temps x posar-ho tot al seu lloc.

Jo endometriosi que em provoca baixa reserva ovàrica i amb trombofilia ( m'he de punxar dsd l'estimulació fins 6 setmanes després del part) i la meva parella amb poca mobilitat.

Ens manen directament a FIV i estem al CIRH, en ppi amb la regla de maig ja comencem!

Akasha que vagi mb demà, ja veuràs que tot sortirà bé, ja ens expliques!

Melbourne, a la cinquena va la vençuda, aquest any ha de començar bé! Has anat canviant de centres i t'has quedat sempre en el mateix?

Esperem que tinguem sort totes!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dj. març 18, 2021 8:35 pm

Holaaa!

@Alasha, molta sort demà a la punció, espero que en tinguis uns quants de macos! Jo a punt de fer-ne 36 també, i com tu el tema social es fa difícil de vegades, tot són berenars amb criatures i aniversaris de més criatures. Dues regles et fan esperar? En els meus casos sempre n'ha estat una i després transferència el dia que toqui de cicle. Paciència, ja ens informaràs!

@Lalicat, jo també vaig fer acupuntura per tema miomes mentre esperava poder fer la segona fiv i em va anar bé per mantenir-los a ratlla! Per la fiv no tant haha però va molt bé en general. De Cirh he sentit sempre positives, espero que t'hi sentis a gust i et funcioni!

Jo he fet cada cicle en llocs diferents. En el meu cas, només puc parlar bé d'IVI. El meu cos no respon bé a la medicació i encara que tot va bé en l'estimulació i els folicles creixen correctament, a la punció troben la majoria buits. IVI són els únics amb qui vaig tenir la sensació que tenien molt clar què feien i amb els únics que vaig tenir bons resultats. La quarta FIV ha estat al Clínic per SS, demà em truquen per parlar del desastre. Us mantindré informades :)
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Hellen78 » dv. març 19, 2021 10:36 am

Bones!!

Aquí una en betaespera des de dimecres! Divendres que ve em faran el test :-o00m

Jo he fet ovodonació, tinc 42 anys i és el meu primer intent de tot, soc "verge" en això de la RA. Tampoc tinc més fills, seria el primer/a. La veritat és que no tinc gaires expectatives, ja que crec que de la meva edat....poques dones ho aconsegueixen a la primera.... Us faig un resume del meu cas

Octubre 2019: Iniciem recerca per mètodes "naturals" :love:
Juny 20: AMH 0,18 recompte folicles: 3
Juliol: ..::·· amb molt baixa qualitat, começa tractament la meva parella. A mí em troben un pòlip a l'endometri i m'operen, tot ok.
Setembre 20: TSH a més de 8, inicio tractament amb Eutirox 25. Es regula i es manté per sota de 2,5
Octubre 20: Els ..::·· revifan i són viables. Ovodonació amb ICSI i fecundació en fresc
Novembre 20: S'inicia recerca de donant
Gener 21: Punció a la donant
17/03/21: Transferència d'un embió classe A (molt lleig això de la classificació)

Ara mateix estic prenent:

Progesterona: Inici 12 de Març, 2 òvuls diaris de 400g cada un. Cyclogest.
Estradiol: Progynova 3 comprimts al dia cada 8 hores + Oestraclyn gel 3,75 g al dia
Eutorix 25 un al dia (el primer de tot, en dejú)
Seidibon (vitamines)

L'analítica de progesteriona i estrògens dos dies abans de la transfer va sortir molt correcta. Endometri a 7,5 mm

Ara bé, després de llegir-vos jo he de dir que 0 símptomes :ufs: i des de la transfer encara menys. Des que vaig començar amb Estradiol fa 3 semanes he perdut moltíssim la gana, es com si tingués un globus a l'estòmag, dos cullerades del que sigui i estic tipa, però sense nausees ni fàstics ni res, 3 kg porto perduts. Dos dies amb una mica de mal de cap molt suportable i una mica més lleugera a l'hora d'anar al wc però res més. Ni pits adolorits, ni mal d'ovaris, ni cansament, ni nausees,.....crec que no pinta bé.... A més jo tinc insomni crònic des de l'adolescència i segueixo dormint les meves 4-5 hores cada nit, ni amb aquestes!!! arrrggggg

Nosaltres anem a la Dexeus, que és on es va embarassar la meva cunyada (endometriosi) i va tenir bona experiència.

Doncs per aquí anirem compratint les nostres aventures :p-) :p-)
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lalicat » dv. març 19, 2021 11:48 am

Hellen78,

Molta sort, segur que anirà bé! que sigui la primera vegada no vol dir que no surti bé, hem de mantenir positivitat, i segur que aconsegueixes el teu positiu!

Ja ens vas explicant i esperem el positiu per divendres :love:
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dv. març 19, 2021 12:33 pm

Hola noies!

Vaig estar al grup del 2019 amb la nostra primera fiv i ara fa un parell de mesos que estem en la cerca d’un germanet@.
Al febrer varem fer una transferencia en cicle natural d’un dels 3 embrions que teniem congelats i el passat dissabte la beta va ser negativa. Em va tornar a venir la regla i comencem nou cicle a veure si aquesta segona transfer hi ha més sort, dijous tenim eco per veure com està enfometri si hi ha algún folicle dominant i podem veure data per transfer.
A la signatura teniu una mica el meu resum, nosaltres estem al CIRH i molt contents.

Hellen78: molta sort en aquesta betaespera i tranquilitat, jo amb aquesta última tenia tots els símptomes i ha estat negativa així q això no vol dir res, l’únic fiable és la beta, la resta amb la medicació pot sortir de tot, símptomes o no símptomes.
Seguim en contacte!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dv. març 19, 2021 9:33 pm

Hola!!

Jo en ppi començo tractament de FIV a ppis d’Abril quan em vingui la regla.

Portem un anys intentant-ho però tinc endometriosi operada. Ara mateix estable. Com ja sabia que em costaria desde fa un any alimentació sana, yoga, acupuntura, recolzament psicologic per anar tranquila i cerca d’embaras conscient amb presa de temperatura pero res de res. :cnen:

Vaig bastant perduda com a novata que sóc jajajaja però bueno nirem fent

A veure qtal :p-)

Molt ànims a totes i a tu Hellen78 amb la beta.
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » ds. març 20, 2021 10:45 am

Holaa!!


Melbourne: molts molts ànims!! Segur que aquesta serà la bona! No ens podem rendir! Et van trucar al final?

Lalicat: Molts ànims! Aviat podràs començar! A mi també em van recomanar això de l'acupuntura! T'està anant bé? En quin moment de tot el procés s'hauria de fer? Jo havia pensat fer-ne de cara a la transferència, però no sé si ja ho hauria d'haver fet abans durant tot el procés d'estimulació i punció.

Hellen78: Com va la beta?? No et rallis per els simptomes, cada cas és un mon... No tenir simptomes no vol dir que no hagi pogut anar bé.

Aicha: Ja teniu data per la transfer? Segur que anirà bé! Encara us queden 2 intents!

Anna_86: Jo també em sento super novata amb tot això, per mi és tot un món ben desconegut.. sort en tenim de forums com aquest que ens podem informar les unes a les altres amb les diferentes experiències i també és una manera de no sentir-nos tan soles. Ànims que ja no queda res per abril!



A mi em van fer ahir la punció i em van extreure 11 òvuls madurs, i avui m'han trucat i m'han dit que han fecundat 7. I que fins dimecres o no sabrem quants han arribat a blastocit. M'han dit que òbviament cada cas és un món i és diferent, però que amb 7, la mitja sol ser que sobrevisquin uns 2. Ho he trobat molt poc... m'he rallat bastant... Les que ja heu passat per el procés, com us va anar a vosaltres en aquest sentit?


Molts molts ànims a totes!! Ens en sortirem!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lalicat » ds. març 20, 2021 2:32 pm

Bona tarda!

Akasha, sobre el tema de l'acupuntura hi ha varies coses, vaig estar llegint per aquí que anava molt bé tant per fer un tractament de RA com de forma natural.

En el meu cas, he anat abans de començar qualsevol procès i han vist que tinc "uter fred", és a dir, que sempre tinc fred, mans i peus i això vol dir mala circulació.

En el meu cas que tinc endometriosi i vaig tenir una trombosi (tinc tromobofilia hereditaria heterocigòtica) i també ajuda molt a reduir dolor que he patit dsd sempre.

En el centre que vaig em van recomanar que estigués 3 mesos amb el tractament setmanal per tal de preparar el cos fins el moment del positiu. Així passen 3 regles i veuen els resultats del tractament.

Jo ja he passat la primera regla, el primer dia va ser amb dolor com sempre, però la resta ja no (abans cada matí m'havia de prendre ibuprofeno) i ara sempre tinc caloreta, ja no passo fred.

Et donen recomanacions de dieta i guia sobre aliments recomanats.

El que fan sobretot és millorar la circulació, que és molt important en el moment de la transferència, també incideixen en que poden millorar la qualitat dels óvuls.

Així, que jo estic molt contenta del primer mes de tractament. Em van comentar que també t'aconsellen anar el dia de la punció i de la transfer per aconseguir el nostre positiu.

És una inversió,però ja que estem ficats, val la pena!

Ja tinc ganes de que passin aquests mesos i començar!

En el teu cas, quin recompte de folicles antrals tenies de base? jo en tinc 7, esperem que amb l'estimulació s'aconsegueixin més!

Segur que superaràs la mitja >.-<:

Molts ànims a totes les que esteu en beta espera, ja queda menys!
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Laieta1986bcn » ds. març 20, 2021 3:34 pm

Hola noies!

Jo vinc del fiv 2020, espero no arribar al fiv 2022, jaja.

Tinc infertilitat d’origen desconegut, ni al meu marit ni a mi ens han trobat res encara. Em vaig fer una fiv al desembre 2020, em van treure 19 ovuls, 17 madurs, i finalment vaig aconseguir 9 blastos. Els vam haver de congelar tots xq vaig tenir una mica de hiperestimulació i al gener vaig fer la 1a transfe d’un blasto de molt bona qualitat, va ser negativa.

Ara estic preparant l’endometri amb hormones per provar sort amb la 2a transfe, segurament en una setmana la farem. Ja us explicaré q tal.

Anims a totes!
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: trigos » ds. març 20, 2021 8:20 pm

hola akasha,

a mi em van fecundar 4 i van arribar a blasto 3. em van dir q la mitjana era el 50%, per tant en el teu cas suposadament arribarien 3/4. també depén de la qualitat i com vagi dividint-se l'embrió...espero que t'arribin tots :) ja ens diras.

molta sort i força a la resta amb els vostres processos.
blanketa
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: blanketa » ds. març 20, 2021 9:43 pm

Hola!

Jo també vinc del fòrum de FIV 2020.

Nosaltres portem 3 anys de cerca sense èxit. En tenim 34 (jo) i 36 (ell). La nostra és esterilitat per causa desconeguda. Vam fer una IA aquesta tardor, que no va donar fruit. Ara hem començat tractament de FIV i estem en el segon dia de punxades.

Melbourne: Gràcies per obrir aquest nou fil pel 2021! Déu n'hi do el camí que has fet! Espero que aquest cop ho aconseguiu!!

Hellen78: Molts ànims amb la betaespera!! Estarem pendents i esperem que ens donis bones notícies la setmana que ve!

Aicha: Molta sort a la propera transferència!!!!

Anna_86: Ja ho teniu a tocar! Veig que estàs fent el procés de manera molt conscient, i això segur que us ajuda! Jo també faig acupuntura i m'ha ajudat molt amb els dolors de la regla.

Akasha: Caram! Sembla que has tingut molt bons números a la punció, oi? Esperem que facis pujar una mica la mitjana i aconsegueixis molts blastocists!!

Lalicat: Ànims també amb aquests 2 cicles d'espera que et queden!

Hola, Laieta1986bcn! Que bé que ja estigueu a punt de fer la 2a transferència! Us desitjo moltíssima sort! Ja ens aniràs informant!! :)

Hola, trigos! Espero que estigui anant tot bé!!

Molts ànims a totes!!
akasha
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. gen. 27, 2021 10:20 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: akasha » dg. març 21, 2021 11:38 am

Holaaa!!


Lalicat: moltes gràcies per tota la info!!! Ostres, ara m'arrepenteixo de no haver començat abans a fer acupuntura! Veig que moltes de vosaltres comenteu que n'esteu fent i que us dona bons resultats. Miraré de fer-ne almenys per preparar la transferència. A mi també em passa lo dels peus i mans congelats, sempre els hi tinc...

Laieta1986bcn: molts ànims per la transfer! Segur que aquesta serà la bona! Per sort tens molts blastos congelats :)

trigos: ojalà arribin els màxims possibles! crec que amb lo nervisosa que estic, amb la meitat ja estaria contenta.

blanketa: ànims amb les punxades! ja veuràs que no te n'adonaras i ja s'hauran acabat. Jo al principi em vaig espantar amb tantes agulles i medicaments, però al final acaba passant ràpid.


I les altres com esteu? Espero que bé!!


Jo estic dels nervis, esperant la trucada de dimecres per veure dels 7 fecundats quants han sobreviscut... En el recompte de folicles dels controls en tenia com uns 24 entre els dos ovaris, llavors finalment només en van poder extreure 11 perquè els altres eren massa petits, i d'aquests 11 van fecundar 7. El propi metge em va dir que s'esperava que serien més...


Molts ànims a totes!! Ens en sortirem!!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dg. març 21, 2021 10:17 pm

Hola a tots! :()()::::

Akasha
: Segur que han sobreviscut els 7. Ho veig un bon número no, així i tot?

Lalicat
: Jo he descobert l'acupuntura poc temps abans de començar amb l'estimulació. He aconseguit que una noia em faci un forat per acompanyar-me en el procés. Tant de bo jo també ho hagués sabut abans, la veritat que a la Dexeus no em van dir res de res d'això. Em vaig atabalar i inclús vaig pensar esperar-me però passo. Fa un any que em sacrifico molt com per parar. El que si em plantejo i deixar-me marge per la transfe.
També com tu tinc endometriosi, però la veritat és que a banda que em van operar de l'ovari, mai he tingut símptomes greus. No em fa mal la menstruació ni tot això. L'únic que depèn de la postura que faig mantenint relacions m'inflamo.

Laieta1986bcn
: Segur que a la segona va tot bé. Són molts blastos no??

Blanketa
: Molta sort!!! Ànims i força!

També volia preguntar-vos una cosa. Expliqueu al vostre cercle (d'amics més íntims) aquest procé?. Jo ho he portat en secret. Sé que estic en una primera fase (sóc inexperta) i sé que pot anar malament i que llavors potser ho hauré d'explicar, però són coses que passen no? No se són reflexions que potser per l'experiència d'algunes hi heu passat.

Molts petons a totes!!!!!
trigos
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 15, 2020 8:50 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: trigos » dg. març 21, 2021 10:27 pm

hola anna_86. cada persona és un món pero en el meu cas, tots els meus amics més propers i família estaven al cas del primer intent, i quan va sortir negatiu vaig tenir molta angoixa...havia d'explicar el mateix moltes vegades i no volia parlar amb ningú.

en següents intents no vaig dir res (a molt poquetes persones) xq sentia molta pressió i la veritat que vaig estar millor, i de fet, ara que estic de 7 setmanes, encara hi ha molta gent que no ho sap. ho prefereixo així, estic més tranquila sense donar explicacions q em posaven super nerviosa i trista. pero ja et dic, potser a tu et va molt b compartir-ho!!!
Anna_86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. març 16, 2021 2:17 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Anna_86 » dg. març 21, 2021 10:37 pm

Trigos
Si, si. Obviament si ho faig serà amb la condició que no em pregutin res. Però així almenys deixen de preguntar-me i jo mentir dient q no vull ser mare o qualsevol excusa

Ostres de 7 setmanes... molta sort
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Lalicat » dl. març 22, 2021 10:32 am

Bon dia a totes!

Anna_86, nosaltres ho portem en secret, som dos persones molt sensibles i ja portem la nostra propia presió com x afegir les preguntes de tothom, encara que siguin ben intencionades a nosaltres no ens aniria gens bé.

Sobretot penso en haver d'explicar resultats i haver de donar "parte", preferim avisar quan ja hagin passat unes quantes setmanes i no hi hagi "perill".

Respecte a l'endometriosi, és el que em provoca la poca reserva ovàrica, i també el fet de tenir trombofilia empitjora tota la circulació, així que estic a tope amb les agulles, el jingebre i tot lo que em manen!

Molts ànims que cada dia és un dia menys!
rakele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: rakele » dt. març 23, 2021 10:24 am

HOLA a totes!

Jo també vinc del grup FIV2020 i com diu la Laieta, espero no arribar al grup 2021 !!
Portem buscant des de finals de 2017, jo 38 i ell 44. Hem fet 4 IA fallides per la SS, una FIV a Institut Marqués, i una segona FIV a FIVObradors encara sense transfer.
Els resultats de la segona FIV estan sent molt millors (hem triplicat resultats!!), ara esperant que tot estigui bé per poder fer la transfer aquest cicle!
A nosaltres també ens deien que era infertilitat d'origen desconegut, però no hi crec, sempre hi ha una causa, encara que costi de trobar! i a vegades poden ser varies causes. En el nostre cas, el meu company tenia un % molt alt de fragmentació de l'adn. Creiem que la clau ha estat el fertile chip. A la primera FIV vam aconseguir 2 blastos, i ara 6! d'aquests 6 en vam analitzar 4 i els 4 han passat el DGP, així que no podem estar més contents! A mi també em van trobar una bacteria en massa quantitat, que podria ser la causa de que no implantéssin els embrions, en principi ara hauria d'estar solucionat, m'han repetit l'estudi de la microbiota i biopsia (suposen que la bacteria em provocava inflamació sistema inmunitari) i estem esperant resultats.
Melbourne: molta sort en aquesta fiv, esperem que sigui la definitiva!! ja t'has fet totes les proves possibles imagino, no?
Hellen78: ànims amb l'espera!!
Lalicat i Akasha: jo també estic fent acupuntura des del mes d'octubre. Em van dir que tenia insuficiencia de ronyó i que per tant podia provocar infertilitat ja que el meu endometri no estava en un estat ideal per acollir un embrió. A part dels beneficis físics, la veritat és que a nivell anímic ha estat un abans i un després. Al principi hi anava cada setmana, ara hi vaig cada 15 dies. La meva acupuntora em diu que estic a tope tope d'energia ara. Aquest mes hi tornaré a anar cada setmana i faré especialment la sessió d'abans i de després de la transfer.
Aicha: ja ho teniu aqui! molts ànims!
Anna86: segur que tots aquests hàbits de vida sana tindran el seu reconeixement ara.. perque una fiv vagi bé també és important tot el què has fet.. jo crec que en el meu cas la darrera fiv ha tingut millors resultats perque jo estava més preparada en molts sentits. A la primera fiv vam anar-hi de cop casi sense cap preparació..
Blanketa: ànims amb les punxades!! passarà volant!
Laieta: ja ens explicaràs com va la transfer!! ànims!
Trigos: m'alegro de que tot segueixi bé!!!!!!

una abraçada a totes, anem parlant!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Melbourne » dt. març 23, 2021 7:34 pm

Hola i benvingudes totes les que us heu anat afegint!

Jo també espero que cap de les que estem aquí anem a parar al grup de fiv del 2022 xD

@rakele, 4 embrions bons, això és un bon resultat! Tens ja data per transfer?

Això de compartir que algú comentava, jo no ho he portat en secret, sobretot perquè perdre la primera trompa va ser una mica de trasbals i vaig estar un mes de baixa, i ja amb la segona ni us explico. Al principi explicava molt, després la cosa s'ha anat complicant i ja no veig sentit a compartir tant. Però en general crec que va bé compartir i passar nervis amb alguna amiga, i si les coses van bé ens agradarà haver-ho viscut amb algú des de l'inici. Tot i que també és molt normal no voler-ne parlar i que no t'atabalin.

@Hellen78, divendres ja, oi? Espero que sigui positiu i que el pas pel grup sigui curt!

Tema acupuntura, la meva acupuntora em deia que el moment més important era la trasfer, just abans i just després. Però durant l'estimulació també ajudava a que els folicles creixessin bé.

@Trigos, 7 setmanetes ja? Això vol dir batec en breu, oi? Que bé! A veure si et donen "l'alta" i t'oblides del món de la fiv aviat.

@Alasha, demà et truquen per saber quants en tindràs, espero que un bon exèrcit, ja ens diràs!

Bé, em sap greu no citar-vos a totes però espero que aneu fent bé entre proves, esperes i punxades!

Jo vaig rebre la trucada ja i començaré la següent fiv a finals d'abril si tot va bé. M'han dit que farem tractament agressiu (ni idea dels detalls) per intentar treure el màxim d'òvuls, i confiem que no hi hagi folicles buits una altra vegada... M'han dit que hauré de començar a punxar-me una medicació abans que em baixi la regla, alguna té alguna experiència similar?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::