FIV 2021

Tractaments, clíniques, medicaments..
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dj. nov. 18, 2021 11:22 am

Hola Primavera,

Volia agrair-te el teu missatge. Llegir el teu cas ens ajuda a les que encara estem pel camí. Convé una mica d'ànims al foro! Moltes felicitats pel teu fill!

A quina clinica estàs tu? Than recomanat fer transferència en cicle natural o en cicle substituit? Fas transferència de blasto.

Ànims a totes les altres en els vostres processos! Perdoneu que no personalitzi, però escric des de la feina i vaig ràpid
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Gustineta » dj. nov. 18, 2021 4:07 pm

Hola, noies!

@Cris_bcn_21 moltes gràcies! Sort a tu també amb l'estimulació. Ole tu quin inici de punxades hehe. Jo m'havia punxat també en un sopar de feina, però no era el primer dia... com dius tu, vas comançar "por todo lo alto". Ànim, que ja queda menys per acabar les punxades i que marxin les molèsties.
Em costa dir si 1,73 és una bona AMH o no, jo diria que ni alta ni baixa, no? A veure si algun fol·li més s'anima a treure el cap.
Sí, pas a pas i dia a dia, i endavant.

@Piruleta15 sento el negatiu.
Potser ja ho has dit, però què et proposen per a una propera estimulació si la vols fer? La mateixa pauta o bé canviar coses (ajustar dosi de medicació, fer proves, prendre alguns suplements...)
A mi amb 33 anys em deien que era jove i que segur que tindria bons resultats. I, igual que tu, només vaig tenir un embrió. Resultat: avortament bioquímic. El cas era una mica diferent, perquè jo sí que vaig fer força òvuls, però de 5 blastos només 1 va passar el DGP (screening de cromosomes, no per mirar si hi havia malalties genètiques).
Per la meva experiència, et diria que amb l'edat i l'AMH que tens NO és normal tenir només un embrió. Pot ser que hi hagi alguna cosa que falli sigui la qualitat ovàrica o espermàtica, la dosi de medicació o altres coses.
Si tens qualsevol dubte de proves, aquí estic.

@Pik8 em sap greu que estigueu passant per això.
Et llegeixo i jo mateixa podria haver escrit això fa 4 anys. La infertilitat és molt dura. La bona notícia és que es poden fer moltes proves i tenim la FIV que ens pot ajudar. No és garantia, però és una porta l'esperança.
Pas a pas, les presses en RA no són bones. Imagina't transferir amb el nòduls!
Jo després dels avortaments vaig tenir regles rares i vaig acabar fent osteopatia ginecològica. Resultat: regles menys molestes i més sanes. Em va obrir els ulls: si el cicle menstrual no està bé, penso que és important parar-hi atenció abans de fer cap transferència.
Pel tema de les amistats que s'embarassen sense problema (que sapiguem)... doncs és normal sentir enveja i mal. Si ho necessites, jo intentaria parlar amb la gent de l'entorn i dir que necessites una pausa. Jo m'apartava de tots els embarassos i criatures perquè no podia. Si són amics de veritat, ho entendran i tu sempre podràs tornar-los a acompanyar quan estiguis preparada. Penso que l'autocura és primordial,
Quan no tenia ganes de fer res, a mi m'anava molt bé fer mitja o ganxet, m'ajudava a centrar-me una estona en una altra cosa.

@Aicha dits creuats per aquest embrió. Quan tens la beta?
Ets de les que es fa test abans o esperes els resultats de la clínica?

@46XX heu començat un altre cop?

@Primavera crec que t'havia llegit quan estaves fent FIV per al teu fill. Sort amb la transferència!
Jo també vaig fer 3 FIV per tenir el meu fill, que ara té 27 mesos.
Dits creuats!

@Sara36 hola! Jo he transferit tant en substituït com en natural i els dos cops m'he quedat embarassada. Les possibilitats són les mateixes, però amb el natural respectes el ritme del cos i no et prens medicació (només l'Ovitrelle per desencadenar l'ovulació i saber quan cal transferir el blasto). Jo em decanto per cicle natural sense dubte.

@nuvolblanc hola per aquí també :love:

Ego: amb la calma, he començat a fer acupuntura i la setmana que ve m'he d'anar a fer analítiques i a veure la llevadora perquè vaig tenir càndides a principis d'octubre (i sí, no em van donar hora fins 1 mes i mig més tard...). I a part d'això, estic prenent vitamines prenatals i probiòtics.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. nov. 18, 2021 6:44 pm

A veure a veure Gustineta, screening cromosomes? Què és això? Explica!

No tinc idea del perquè. La meva parella vol operar-se de varicocele per millorar però igualment la dels 5 òvuls vaig ser jo. Només van fecundar 3 si, però extracció és cosa meva... Espero que el problema sigui la poca resposta a la medicació i que se solucioni.

Encara no he anat a saber motius i per tant no tinc proposta. Igualment canviaré de clínica segur! I esperaré la seva intervenció. I voldria fer Icsi aquest cop per assegurar més fecundació. També faria dgp però em diuen que per edat no cal!!! Tinc 32 acabadets de fer.

Creuo dits per les betes i embrionets!! I sort amb transferències i betes eterneeeees.

Cris saps que et segueixo jeje. No sabria què dir-te tema fonicles. Si surten 5 només però tots van bé ja ho veig molt jo! Necessites un i al final és pas a pas i muntanya russa.

Espero que tinguis moooolta sort!! Ja ens vas dient!
Sara36
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

FIV 2021

EntradaAutor: Sara36 » dv. nov. 19, 2021 2:17 pm

Piruleta:

Lo de screening cromosomes és lo que popularment es coneix com a "dgp" (miren si l'embrió té el número de cromosomes correcte). Va bé per saber si els fallos d'implantació són deguts a l'embrió o a d'altres coses.

Respecte a l'esperma, potser us podeu assessorar al cimab. Tinc entès que els resultats del Comet us havien sortit perfectes (no teniu fragmentació). El seminograma també el teniu bé? Nosaltres també ens haviem mirat això del varicocele, però al final ens van dir que no operessim. Ens deien que només ho recomanaven quan sortien 2 paràmetres del seminograma alterats. Després de la intervenció, la recuperació és d'uns 3-6 mesos pel que tinc entès

Potser a la propera FIV us fan icsi i ajusten millor les dosis de medicació (ara ja saben com respón el teu cos i poden posar dosis més adequades per tu). També podrieu valorar lo del dgp. Què us recomana la clínica? Us han fet alguna devolució?

Vull donar-te ànims, ja que és poc provable que les FIV's funcionin a la primera. Habitualment se nha de fer més d'una. Endavant!

Gustineta:

Ben tornada! Contenta de que estiguis preparant transfer novament. La transfer del cicle natural va ser la del teu fill? ¿Et donen medicació des del 1er dia de regla o et fan prendre la progesterona més endavant (al voltant del 5è o 6é dia)? Suposo que també t'has de punxar l'ovitrelle i potser prendre estrògens.

Ànims a totes! Com van les estimulacions i les transfers?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. nov. 19, 2021 2:25 pm

gustineta[/bde nou coincidim aquí!!

[b]sara36
estic a Girona i ens porta l'equip del Trueta+clínica Girona. Transferirem un A a dia 3, però no sé quan ho podrem fer perquè a la eco d'avui de control s'ha vist que havia ovulat. Per tant,deixo medicació i ja es veurà. El tema és que amb el trasllat de la nova clínica Girona,suposo q ja ens programaran per de cares el 2022.

Paciència, paciència i més paciència.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. nov. 19, 2021 2:38 pm

gustinetaentenc q estas preparant cice natural per trans d'embrió? Si és així estem x igual, l'únic q el meu no serà en cicle natural.
Tema probiòtic, quin fas? perquè he començat amb el Fertybiotic però surt a 60 €! Tbe he anat amb fisio de sòl pèlvic+@cupuntura.
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dv. nov. 19, 2021 4:44 pm

Hola noies!
Us vaig contestant a algunes:

Pik8 ànims, si estàs trista doncs ho estàs i ja està. T'ho has de permetre. Ja poc a poc aniràs sortint, sempre amb l'esperança d'aconseguir-ho. Jo he de dir que de les amistats, d'algunes d'elles esperava més comprensió però res, aquestes coses posen les coses al seu lloc. No entenen que em posi trista i que m'aïlli una mica. Es veu que no és motiu per estar trista això. M'he d'animar i ja està!

Gustineta, núvolblanc i Primavera1985, ànims amb la transfer, ja ens anireu explicant el procés.

Aicha, a veure si hi ha sort! Ja ens diràs.

Piruleta15, esperareu una mica o voleu tornar-ho a intentar aviat?

La resta espero que estigueu bé.

Jo avui he tingut el segon control de l'estimulació. Segueixo amb 7 bons a l'ovari dret i han aparegut 4 més peques que pot ser que creixin o no pel dia de la punció. A l'ovari esquerre tinc un gran i dos petits, un dels quals ja m'ha dit que no se'n podrà fer res d'aquest. Així que, de moment tot bé. Ara he de sumar l'orgalutran i dilluns tinc el que, espero, sigui el darrer control. La punció, entre el dimecres i el divendres. No m'ho han concretat. Pel que fa al cos, tinc bastant malestar: panxa infladissima, mal d'ovaris, una mica mal de cos. En fi, se m'està fent difícil la feina amb aquest malestar però fins la punció no demanaré baixa. A sobreviure!
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dv. nov. 19, 2021 8:08 pm

Que bé, com s’anima això! Bentornades Gustineta i Primavera27, i enhorabona pels vostres petitons!!! Segur que ens ajudareu a les més novelles, que això és tot un món.

Cris_bcn, em fas fer riure molt amb allò del Panoràmix, jo em sentia més Dr. Bacterio fent les mescles, que si potets, xeringues, dissolvent, calculant quantitats i la goteta que s’escapa després de treure tot l’aire... I la pudor de laboratori terrible que no te la treus de les mans! Mare meva, semblava que m’explotaria l’ovari si m’injectava allò... I al final tot se supera. Ànims, que ja et queda poquet per a la punció i vas molt bé!

Aicha, confio i desitjo que aquesta quarta betaespera sigui l’última!!! Molta força que ja no queda res.

Pik8, t’entenc perfectament, m’està passant una cosa semblant! Molts i molts ànims, veniu d’una etapa molt dura i és ben normal sentir-se com a mínim desanimada i trista. Sembla etern però al final el temps acaba passant i tot arriba. Per si et serveix, jo el que faig en aquest temps d’espera és mirar de centrar-me una mica en mi, mirar de dedicar-me temps per anar-me recuperant a poc a poc del desgast d’aquest procés. Al final i passi el que passi, el més important és estar bé una mateixa.

Deia semblant perquè mi també m’hauria d’haver vingut la regla fa tres dies i de moment res, em fa por que si s’allarga massa el ginecòleg se me’n va de vacances i apa, fins al gener! Les que teniu més experiència, quan us ha trigat a venir la segona regla postpunció (primer cicle no medicat, per entendre’ns). Hi ha qui em diu una setmana i hi ha qui més, ai, quin patir!

Com aneu les altres, Sara36, Piruleta15, 46XX? Perdoneu si em deixo algú.

Una abraçada, noies, anima pensar que som unes quantes lluitant alhora! A veure si els esforços se sumen!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Rider » ds. nov. 20, 2021 12:16 pm

Hola chicas,

Quería haceros una pregunta.....sabéis si en el clinic por ls seguridad social hacen fiv suave?
Esque me han hecho la fiv en el clinic y tenemos mala calidad ovocitaria posiblemente , aunque ahora nos van a mirar pagando en otro sitio la fragmentacion espermatica por si fuera el.
Como he escuchado que la fiv provoca a veces mala calidad ovocitaria por la cantidad de medicamentos utilizados , quisiera saber si a alguna os han hecho la fiv suave en el clinic o en otro sitio y si os la han hecho que me contarais los resultados.
Marieta-vola-vola
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 21, 2021 2:41 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Marieta-vola-vola » dg. nov. 21, 2021 3:06 pm

Hola noies, em va molt bé llegir-vos. Primer de tot gràcies a totes per compartir tanta intimitat i neguits.
No recordo ara tots els noms però us animo i us envio una abraçada immensa a totes.
Jo també estic com vosaltres. En el nostre cas, som una parella de 42a, ja tenim una filla i ara, 4a després busquem el 2n i no arriba.
Estem en un procés de FIV , a la darrera eco em van veure 17 fol.licles, aquesta nit començo a punxar-me i s'anirà veient però en 15dies tindré la punció, si tot va bé.
Farem DGP i esperarem 1 cicle i la transferència serà en 1 mes. Aquesta és la teoria, veurem la pràctica.
Anímicament tinc moments de tot però estic animada!! Confio en que allò que vingui ho pugui acollir, però també penso que la ment és molt poderosa i que el què ens diem, la final pot acabar passant...així que intento pensar que anirà bé.
Vaig tenir un avortament espontani fa 5a a la setmana 9, i això és el que em remou més i em genera més pors.

Molts ànims a totes!!!
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dg. nov. 21, 2021 5:13 pm

Benvinguda marieta! Bona sort en el procés. Jo estic a uns dies de la punció.

Rider, no tinc idea si pera seguretat social es fa la minifiv. Sé que el clínic, en la part privada estan bastant especialitzats en fiv suau però a la seguretat social solen anar a pinyó i aplicant els seus protocols inamovibles. Potser pots trucar i preguntar-ho.
Marieta-vola-vola
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 21, 2021 2:41 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Marieta-vola-vola » dg. nov. 21, 2021 8:10 pm

Gràcies Cris! Molta sort a tu també!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Aicha » dl. nov. 22, 2021 1:47 pm

Bona tarda noies,

Ja tenim resultat de la beta, positiva 257! estem molt contents però també acollonits, ens ha costat molt arribar aquí així que esperem que tot surti bé. Anavem amb ventatge perquè ens haviem fet pipitest dijous i ja es veia ratlleta però voliem acabar d'assegurar-nos amb la beta que de moment tot va bé.
Estem preocupats també perque aquest matí he anart a urgències i tinc sinusitis aguda i principi de bronquitis, he de començar a pendre antibiótics així que esperem que tot plegar vagi bé, quina mala pata agafar això ara mateix.

en dues setmanes eco, ja us diré que tal ha anat.

Us desitjo a totes moltíssima sort i molts ànims, segur que com us vaig dir acabarem l'any amb molt bones notícies!
una abraçada!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dl. nov. 22, 2021 5:59 pm

Ei Aicha! Felicitats! Molt bé! Me'n alegro molt! Espero que no sigui res (O no massa greu) això de la sinusitis. Ja ens aniràs explicant.

Jo tinc la punció divendres al final. Amb la panxa que porto, ja tinc ganes de que s'acabi aquesta part.
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: núvolblanc » dl. nov. 22, 2021 8:03 pm

Enhorabona, Aicha!!!!!!! Quina súper notícia, me n'alegro moltíssim!!! Em dona ànims, hehe, a veure si és veritat que acabem l'any amb més positius! Cuida't aquesta sinusitis i no pateixis, que quan estem embarassades també ens podem posar malaltes. I gaudiu molt d'aquests moments de felicitat tan esperats.

Cris, molts ànims amb aquesta punció. Ja hi ets!!!

Rider, em sap greu però no et puc ajudar. Ho has pogut aclarir?

Marieta, benvinguda! A nosaltres ens va passar igual, el primer va costar una mica però va venir natural, i quan ens hem posat amb el segon han arribat els problemes. Hem fet un cicle de FIV amb DGP i estem pendents de transferir. Et desitjo molta sort en el vostre procés. 17 fol·licles són moltíssims!

Una abraçada a totes!!!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. nov. 23, 2021 7:12 pm

Aicha felicitats! Tant debo acabi l'any súper i comenci molt millor. Jo la veritat per mil motius vull tancar aquest any que pensava que acabaria bé, però ni això. Perdoneu que estic negativa. Avui m'ha donat per veure vídeo embrió que no havia vist i m'he emocionat i deprimit a la vegada.

Com van les transferències de totes?

Uauu Marieta 17 és una passada! Jo tenia 12/13 només. Crec que cada cicle canvia una mica no?

Cris et queda res! Ara és dur perquè ja no pots més, jo de fet vaig petar 5 dies abans punció, vòmits i de tot... El cos no podia més. Però ja estàs! Després de la punció tot flueix (bé, la betaespera llargues).

Bé, jo tinc visita el divendres abans del pont (visita de tancament) a veure que ha passat amb el desastre.
Tinc clar que canvio de clínica! De moment m'informo a fertilab i a veure que decideixo. Alguna recomanació més?

Una abraçada a totes!
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » dc. nov. 24, 2021 5:46 pm

Hola!
Com anem?
A mi m'han confirmat divendres la punció. Vaig amb 9 fol•licles grans grans i alguns peques que ja m'han dit que no es podran aprofitar. No sé, em sembla un bon número. No per tirar coets, però ni tan mal. El tema és que després tinguin òvul a dins i anar veient quants tiren, però això és un problema de la Cris del futur.
Ara mateix estic prou satisfeta.

Marieta, a veure com vas avançant amb l'estimulació. A les altres, les que esteu per transferència doncs ja ens anireu explicant.
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. nov. 25, 2021 8:04 pm

[list=]Cris[/list] no és tant la quantitat (un mínim és important!!)que puguis tenir sinó la qualitat. Vas amb oportunitats!
aisha moltes felicitats!ara ja patiment doble!!!!
piruleta pel que comentes no ha anat bé a la clínica a on estàs,oi? Per on et mous? Nosaltres vam rondar algunes clíniques i la veritat és que la conclusió,tot i trobar professionals més humans que d'altres, és que tot i que evidentment és un negoci,hi ha personatges que s'hi dediquen que quan et seus a exposar la situació,ja els hi veus la cara de caixa registradora que se'ls hi posa.
I si és que canvies de clínica,ja trobaràs el teu lloc.

Ànims a les que esteu amb les punxades a l'espera de punció....confiem en que siguin pocs o molts, però preparats per ser ben fecundats!!!

Modo ego: div passat vaig deixar els pegats i estic a l'espera de la recla (vam suspendre la trans perque no hi ha explicació , però vaig ovular amb els pegats posats:(. )

Saluttttt
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. nov. 26, 2021 4:28 pm

Hola noies!

Us segueixo dia a dia encara que jo estic força paradeta. Divendres tinc retorn de com va anar tot i després del 13 tinc visites amb dues clíniques per decidir-me (cirh i fertilab).

Primavera he estat a Dexeus. El tracte normal la veritat, em vaig decantar per la gine, em va semblar maca. Però després de tot penso que es van equivocar amb el procés i no ho dic per la beta negativa, sinó per tot el procés en sí.

Jo mateix veia que amb una antimulleriana de 2 i pico i 13 fonicles no era normal arribar a punció amb 5 i pensava igual es cancela. Però no no fins al final...em truquen per fecundats inicialment 2 (dic a Transfer no arribo, després bona notícia 3) i arribo transfer i sorpresa...et queda 1. Alguna cosa ha fallat...

Cris com ha anat la punció??? Segur que bé!!

Una abraçada
Cris_bcn_21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm

Re: FIV 2021

EntradaAutor: Cris_bcn_21 » ds. nov. 27, 2021 8:53 am

Hola a tothom!
Ahir la punció va anar bé. Estava nerviosa però va anar prou bé. Avui encara fa una mica de mal però bueno, vaig tirant.
Van obtenir 10 oòcits, dels quals 8 eren madurs i els van fer ICSI. Avui m'han dit que continuen 6. Així que de moment estic molt contenta. És probable que els portin a blastocist i que la transferència sigui dimecres. Demà em diran com van i en funció de com estiguin es decidirà. Es podria fer dilluns si la cosa anés malament entre avui i demà, però en principi serà dimecres.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::