KIR AA i ara què?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Mercè19 » dl. abr. 26, 2021 2:53 pm

Hola

Tinc 40 anys i vull ser mare soltera. Porto 3 tractaments d'ADE 1 bioquímic i dos negatius i donat els resultats, em van dir que em mires el KIR.
El Kir ha sortit AA cosa que no és favorable i ara em demanen el HLAC i au, anar pagant!
No sé si fer aquesta analítica o no perquè segons alguns metges el KIR es molt determinant i per d'altres no tant.
La meva doctora em va dir que el HLAC determinaria si podia continuar amb aquest tractament d'ADE o ja havia de passar a ovo...per la meva butxaca això no sé si seria assumible. Algun consell?
Gràcies
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Ariro » dj. abr. 29, 2021 4:49 pm

Hola Mercè,

Sí que és important això, que no li treguin importància! Pel que tinc entès el kir AA és el més problemàtic perquè en conseqüència el sistema immune és molt poc permissiu i "mata" tot allò que li és extrany, especialment si l'embrió hereda el hlac c2c2.
Jo de tu m'analitzaria el hlac per veure quin tens i, sobretot, demanaria que els donants siguin c1c1.
Crec que amb AA et recepten dolquine, entenc que t'ho receptaran per al proper intent i així vas amb un canvi fet.

Molta sort i molts ànims!!
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Napa » dj. abr. 29, 2021 8:43 pm

Jo tinc kir aa i estic embarassada de 31 setmanes aixo si he anat amb un cargament de medicació que tela .... consulta amb un/a bon/a inmunologa i et pautarà medicacio de cara a transderencia
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Hashi » dj. maig 20, 2021 2:58 pm

Hola noies,

Napa quina alegria cada cop que veig una persona amb KIR AA que ho ha aconseguit :love:

Exacte com diu l'Ariro té molta importància i més quan ja has acumulat errors d'implantació i un bioquímic.
Jo també sóc KIR AA HLAC C1C1, la pitjor combinació... porto 8 embrions transferits i tots amb resultat negatiu. 6 van ser al 2017 per SS i llavors no teniem aquesta informació, abans d'anar per privat ens vam fer jo el KIR i HLAC, i ja vam tenir una de les possibles causes.
Ara estem amb doble donació, de la que portem dues transferències negatives, la segona amb tractament de l'immunòleg i crèiem que seria la bona, però al ser negatiu l'immunòleg em va enviar més analítiques i em van trobar un altre valor molt alterat, que indica perfil inflamatori, i fa encara més complicat que el cos accepti l'embrió. Per aquesta propera transfer vaig amb una nova pauta afegint més medicació.

Jo crec que s'aniria molt més a segur si els donants haguessin de fer-se l'analítica de HLAC, perquè així també es mirés la compatibilitat amb la receptora, i poder evitar transferències i avortaments. Amb els preus que tenen tots aquests tractaments jo estaria disposada a pagar una miqueta més i tenir aquesta informació de primeres.

A veure si ben aviat ho aconseguim com la Napa :-())
Imatge
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Northern Lights » dj. maig 20, 2021 4:19 pm

T explico per animar.

Iniciem tractament RA al 2018 per factor masculí sever. Tenim 30 anys els dos.
Abril 2018: Transfer embrio A en diferit pq hiperestimulo, em quedo embarassada pero el perdo a les 6sg.
Nova transfer de 2 embrions A+B al desembre 2018: beta negativa.
Ens detecten possible rebuig inmunologic, jo KIR AA i ell C2C2. El meu gine no li dona importancia, demano visita amb la Dra. Silvia Sanchez Ramon i em pauta medicació per una nova transfer (adiro, prednisona i heparina)
Nova transfer emrbio classe C a l'abril 2019 amb tota la medicacio pautada: beta positiva, embaràs genial i al gener 2020 neix el meu nen.

Ara en busca d un segon. Ens queden dos embrions classe B.

En el meu cas penso que va ser clau fer-me totes les proves i visitar una bona inmunologa. Ojo pq no tots els ginecolegs estan actualitzats
Judithb90
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 11, 2021 1:48 pm

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Judithb90 » dv. juny 11, 2021 1:57 pm

Havera el problema es quant tu tens kirAA i el pare o donant es c1c2 o c2c2, perque el KirAA es el que més li costa acceptar i si l'embrió hereda un c2 del pare aquí es quant hi ha el problema si fos de la mare el c2 li es més facil de acceptar. Pero si que es millor que el miris. En el nostre cas per exemple tenim kirAA jo c1c2 y ell c1c1 per tant es una combinació que no te perque donar problemes de fet he paralat amb molts imunolegs pero una de elles ha sigut la Diana Alecsandru (experta en això) i miran el meu historial hem va dir que eb aquest cas amb la nostre combinació no veia problema inmunologic i també he estat amb l'eqi6de la Sílvia Sánchez Ramon i per el moment m'han dit que per prevenció fes adiro. Tot es depen de cada cas.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: BuffIta » dt. juny 15, 2021 5:35 pm

Hola,
Jo porto 2 transfers d'adopció d'embrions.
La primera no va implantar, embaraç negatiu
La segona ha implantat pero la beta ha sigut molt baixa, 19,33 i 43.... segurament sera un bioquimic.
La meva pregunta es ... si això que dieu es tan important perque els metges no ho demanen desde un inici? es per anar treient diners perque seguim fent transfers???? potser no els interessa que ens quedem a la primera???
Jo ni sabia que existia aixo...
I aixo del KIR AA puc jo anar a un laboratori i demanar.ho o ha de ser amb peticio metge???
Gràcies.
Estic molt trista i desesperada.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 16, 2021 1:38 pm

Buffita, abans de fer les proves de KIR i HLA-C demana si són necessàries en el cas d'ADE.
D'entrada diria que no, perquè el material genètic no és vostre, però no ho sé segur.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: KIR AA i ara què?

EntradaAutor: Gustineta » dj. juny 17, 2021 8:25 am

Bon dia!

He rellegit tot aquest post i el que diu la Hashi m'ha fet pensar.

Buffita, potser sí que et pots mirar el KIR, però si no saps l'HLA-C dels donants no serveix de gaire.
Jo ho demanaria a la clínica per assegurar-me'n.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::