Melatonina y vitamina d durante la estimulacion ovarica?

Tractaments, clíniques, medicaments..
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Melatonina y vitamina d durante la estimulacion ovarica?

EntradaAutor: bicheta23 » dg. maig 02, 2021 2:33 pm

Hola a todas! Mañana empiezo tratamiento para mi primera fiv.
Alguien sabe si se puede tomar melatonina de 1,95mg y vitamina d de 1000 ui durante la estomulacion?
Tengo entendido que la melatonina mejora la calidad de los ovulos y que la vitamina d beneficia la implantacion.
Mucho animo a todas las que tambien empezais y las que esperais beta
Mucha suerte a todas :ok:
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Melatonina y vitamina d durante la estimulacion ovarica?

EntradaAutor: ambjdejan » dg. maig 02, 2021 4:14 pm

Per la estimulació en si no et farà res, pq els òvuls tarden 3 mesos en madurar i per tant no et millorarà la qualitat, però la melatonina ajuda a descansar millor o sigui que segur que et va bé
La vitamina D és important per la implantació, així que endavant ;)

Bona sort amb el procés!! :*
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Melatonina y vitamina d durante la estimulacion ovarica?

EntradaAutor: bicheta23 » dg. maig 02, 2021 6:00 pm

Moltes gracies ambjdejan!
Quins nervis aviam que tal tot, es una barreja d emocions,
moltes gracies s agraeix molt poder resoldre dubtes!! :ok:
Nova81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Re: Melatonina y vitamina d durante la estimulacion ovarica?

EntradaAutor: Nova81 » dg. juny 06, 2021 8:44 am

bicheta23 ha escrit:Hola a todas! Mañana empiezo tratamiento para mi primera fiv.
Alguien sabe si se puede tomar melatonina de 1,95mg y vitamina d de 1000 ui durante la estomulacion?
Tengo entendido que la melatonina mejora la calidad de los ovulos y que la vitamina d beneficia la implantacion.
Mucho animo a todas las que tambien empezais y las que esperais beta
Mucha suerte a todas :ok:


Hola bicheta, fa poc que estic per aquí, veig que la teva entrada és de fa gairebé un parell de mesos, com ha anat l'estimulació?
Com et comentava l'ambjdejan la melatonina ajuda al descans, i la vitamina D a mi també me la van receptar, a l'analítica em va sortir molt baixa, vaig prendre una ampolleta cada 10 dies de Deltius 25.000, un total de 4, per corregir-la.
Espero que hagi anat tot bé! Una abraçada!
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: Melatonina y vitamina d durante la estimulacion ovarica?

EntradaAutor: bicheta23 » dg. juny 06, 2021 2:31 pm

Nova81 ha escrit:
bicheta23 ha escrit:Hola a todas! Mañana empiezo tratamiento para mi primera fiv.
Alguien sabe si se puede tomar melatonina de 1,95mg y vitamina d de 1000 ui durante la estomulacion?
Tengo entendido que la melatonina mejora la calidad de los ovulos y que la vitamina d beneficia la implantacion.
Mucho animo a todas las que tambien empezais y las que esperais beta
Mucha suerte a todas :ok:


Hola bicheta, fa poc que estic per aquí, veig que la teva entrada és de fa gairebé un parell de mesos, com ha anat l'estimulació?
Com et comentava l'ambjdejan la melatonina ajuda al descans, i la vitamina D a mi també me la van receptar, a l'analítica em va sortir molt baixa, vaig prendre una ampolleta cada 10 dies de Deltius 25.000, un total de 4, per corregir-la.
Espero que hagi anat tot bé! Una abraçada!


Benvinguda Nova! Doncs nomes he aconseguit un embrio, la part bona es que es de molt bona qualitat, si va tot be me l possen pel dia 22, a creuar dits!
La vitamina d si l he anat prenent, l estimulacio va ser molt rapida en 9 dies,prou be, pero es va acumular liquid despres de la puncio per aixo hem hagut de congelar.
Tu que tal?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::