Vacuna COVID i reproducció assistida

Tractaments, clíniques, medicaments..
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Vacuna COVID i reproducció assistida

EntradaAutor: Gretta » dv. maig 14, 2021 4:35 pm

Hola noies!

Us volia preguntar quina informació us han donat respecte a la vacuna de la COVID. Pel que diuen als mitjans d’aquí a poc ja ens tocarà a moltes de les que estem en aquest procés i he estat llegint per Internet i a cada lloc diuen una cosa diferent. En alguns llocs recomanen no fer la transferència fins al menys 2 mesos després de la 2a dosis de la vacuna, però les clíniques indiquen marges d’entre 15 dies i 1 mes. Per altra banda, si ja has passat per diferents tractaments, amb tota la hormonacio que suposa, és segura la vacuna d’Astra Zeneca? En sabeu alguna cosa? Es que en unes setmanes voldríem iniciar un nou tractament i no se si es millor no vacunar-se o es pitjor ja que contreure el COVID embarassada pot comportar complicacions... No se, jo estic feta un lio
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Vacuna COVID i reproducció assistida

EntradaAutor: myca » dt. maig 18, 2021 7:57 am

Bon dia Gretta, jo només sé el que dius tu, a la clinica em diuen que per iniciar tractament s'ha d'esperar 15 dies dsprs de la segona dosi. En canvi els homes que es vacunin quan vulguin que no afecta.
Tema astra zeneca ni idea.
Gretta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

Re: Vacuna COVID i reproducció assistida

EntradaAutor: Gretta » ds. maig 22, 2021 11:09 pm

Gràcies Myca! Jo crec que no em vacunaré de moment, no vull condicionar el tractament a més coses, que ja en tinc moltes que em condicionen. Es cert que les clíniques parlen de 15 dies però he llegit que altres organismes parlen de fins a 3 mesos. Està clar que a les clíniques no els interessa que posposen els nostres tractaments, per tant la seva informació la poso una mica en dubte...
Hellen78
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. jul. 09, 2020 5:44 pm

Re: Vacuna COVID i reproducció assistida

EntradaAutor: Hellen78 » dg. maig 23, 2021 11:32 am

Bon dia noies!

Jo estic embarassada de 12+3 setmanes i dijous passat li vaig preguntar a la meva gine que havia de fer. Jo treballo d'educadora i per la meva feina ja estic convocada de fa setmanes a vacunar-me. Ella m'ha recomanat vacunar-me a partir de la setmana 26 i així ho faré.

Tinc una companya de feina que està embarassada precissament de 26, i aquesta setmana ja li han posat la primera dosi. Això si, m'ha dit que hauria de ser amb Pfizer que és on s'han fet la majoria d'estudis.

Una abraçada!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::